mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 15:42 
Cytuj  
CavieZ napisał(a):
Wsio super ale http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/1874///? - np z tym modem jak sobie radzi AI? Czy też je wynajduje te nowe techy ?

Gdzie znajdę opis jak bezpiecznie złączyć kilka modów do FE LH ?


Jesli mody nie dubluja modyfikowanych plików to all ze sobą działają. Ten mod powinien działać np z CoS or innymi modami (CoS nie modyfikuje tych plików). AI podejrzewam też ma tylko taki wybór (nie ma starego) więc teoretycznie korzysta poprawnie.(nie testowałem)

Czekam na 1.3 z tym paczem gra powinna nabrać rumieńców. Polecem do CoS Deamons and Wizard mod (50 + nowych summonów). Ten mod podnoszący poziom trudności wygląda też ciekawie.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 sie 2013, 19:27 
Cytuj  
Stardock Entertainment has released a new refresh for its opt-in v1.3 beta for Fallen Enchantress: Legendary Heroes today. To take part, select the game in your Steam Library, right-click to Properties, and select the beta branch from the BETAS tab.

The v1.3 beta makes a large number of AI improvements to the game, in addition to other bug fixes and balance changes. For a full change log visit: http://forums.elementalgame.com/446175

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 20:35 
Cytuj  
Fallen Enchantress: Legendary Heroes
Stardock Releases Fallen Enchantress: Legendary Heroes 1.3 Update


This “Empires” patch focuses on making the AI more dangerous and diverse. There are more than just monsters roaming the world, and the AI players have been updated based on feedback from the fans to be more effective in both strategic and tactical mode. AI players are now more adept at using their magical power, building more lethal armies, protecting their territory, pathfinding and more. Even the AI for the random monsters has been improved, allowing them to better guard their lairs against adventurers.

In addition to the vastly improved AI system, the 1.3 update includes updates to the Hiergamenon to bring all its entries up to current rules, UI improvements, gameplay balance updates, bug fixes and a new spell called Ineluctable Vision.

For a complete change log please visit: http://forums.elementalgame.com/446175

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 21:23 
Cytuj  
No to teraz pozostaje czekać na update do Stormworld i bedzie gites majonez :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 22:28 
Cytuj  
Farin napisał(a):
No to teraz pozostaje czekać na update do Stormworld i bedzie gites majonez :]


No update do CoS, Wizard and Deamons i ten mod co zwiększa poziom trudności i wróże sobie wtopę za wtopa :P

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 06:55 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Farin napisał(a):
No to teraz pozostaje czekać na update do Stormworld i bedzie gites majonez :]


No update do CoS, Wizard and Deamons i ten mod co zwiększa poziom trudności i wróże sobie wtopę za wtopa :P

Bo ty grać nie umiesz :P
Dwa razy w tej grze wtopiłem, jak się uczyłem grać :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 09:58 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Bo ty grać nie umiesz :P
Dwa razy w tej grze wtopiłem, jak się uczyłem grać :P


Bo pewnie ciągle wybierasz najlepszy teren :P. Identycznie mój znajomy narzekał na zrąbane AI w starej Civ 3. Wybierał sobie najlepsze tereny.. A wjaki sposób? Po prostu ciągle włączał "nową grę" i obserował jaki teren dostał :)..

Zagraj sobie z kiepskim lub średnim terenem :P to zobaczysz że już nie jest tak łatwo ;P


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 10:49 
Cytuj  
Parę ss wrzuciłem na steam a (nowych). 1.3 craszuje mi z 1.2 CoS modem co jakiś czas (or wina driverów bo instalnełem najnowsze). Na początku straciłem parę jednostek co wcześniej było rzadkością (gram na normalu pierwszy raz od ... dawna i jest ok).

Chyba nie wytrzymam i kupie ten quest dlc. Ktoś kupił?

1.3a do 1.3 CoS już jest
http://forums.elementalgame.com/443960/page/11/#3381856

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 12:10 
Cytuj  
Nowa rasa (demony) działa z CoS
http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/1869//?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 12:30 
Cytuj  
Co to za update Empires i jak to ma AI poprawić? Może ktoś strescic?


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 13:03 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Co to za update Empires i jak to ma AI poprawić? Może ktoś strescic?


Np na taktycznej mapie strzelający nie wala wszyscy w typa z maxem hp, któremu nic nie robią. Walczyłem teraz z Air elementalem i 6 shredami(strzelaja piorunem chyba). 3 strzelało do mojego sumona (prawie ubili) a druga 3 do kotka z questa (trochę mu zabrali hp), a elemental skupił sie na obstawie (jedna mi ubil> włóczników)... AI po prostu "myśli", lepiej dobiera cele i sposób działania. Na mapie strategicznej to nie wiem jakie są zmiany bo dopiero początek gry.

Pełny change log: http://forums.elementalgame.com/446175/page/6/#3384914

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 16:13 
Cytuj  
Moje ss z ostatnich gier. Nowe sumony są klimatyczne w uj> Upadły Anioł, Anioł rozpaczy itp Po prostu chce się grać.
http://steamcommunity.com/id/warhameron ... &view=grid

Gram z
Children of Storm
Demons and Wizards v0.2 - Summoning Mod
Triglav National Park (terrain+trees textures)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:02 
Cytuj  
War - stwórz grę na tych modach co podałeś zrób save w zerowej turze i prześlij mi na maila. Zagramy obaj na tych samych ustawieniach :]
Oczywiście ty wybierasz bohatera i rasę :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:24 
Cytuj  
Farin napisał(a):
War - stwórz grę na tych modach co podałeś zrób save w zerowej turze i prześlij mi na maila. Zagramy obaj na tych samych ustawieniach :]
Oczywiście ty wybierasz bohatera i rasę :]


Nie wiem czy to jest sens bo i tak jest bardzo duża losowość tego co ukryte na mapie( w tym loot). Dobry item we wczesnej grze może ci pozwolić przebić się szybciej.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:25 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Farin napisał(a):
War - stwórz grę na tych modach co podałeś zrób save w zerowej turze i prześlij mi na maila. Zagramy obaj na tych samych ustawieniach :]
Oczywiście ty wybierasz bohatera i rasę :]


Nie wiem czy to jest sens bo i tak jest bardzo duża losowość tego co ukryte na mapie( w tym loot). Dobry item we wczesnej grze może ci pozwolić przebić się szybciej.

Ale przynajmniej jak wygram gre nie bedziesz próbował wciskać, że robiłem co chwila losowanie aby dostać najlepszy teren na początku :P

EDIT: BTW Jesteś na steam jako asmodeus ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:28 
Cytuj  
Fajny startowy teren jest ok, ale na rozgrywkę ma wpływ sąsiedztwo (surowce,monstra i przeciwnicy).

W tej grze jaką gram nie mam metalu jak na złość...

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:30 
Cytuj  
Ja tu widzę, że strasznie lubisz posty nabijać. Jak nie to nie. Sam stworzę znowu mapę i zobaczę co i jak.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:31 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Ja tu widzę, że strasznie lubisz posty nabijać. Jak nie to nie. Sam stworzę znowu mapę i zobaczę co i jak.


No mogę:p przypomnij gdzie są save y :P

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2013, 19:54 
Cytuj  
c:/dokumenty/moje gry/Lh/saves/
albo to samo tylko po ang.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2013, 06:55 
Cytuj  
1.3 wyszło dziś w nocy?


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.