mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 15:07 
 
this, warhammeron ma troche inne podejscie jesli chodzi o strategie, hardkorowy jest co widac po zamilowaniu do niektorych modow i gier Stardock :P

xcom jedynie na tablecie mi podszedl, mam na steamie ale poza 2 misjami nie ruszylem

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 15:16 
 
Odpaliłem na nexusie 7 ale sterowanie tragiczne, może na 10" by to się lepiej sprawowało.


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 15:25 
 
na 10" wlasnie chodzi super, iPad Air.

Podobnie mam z Football Managerem Classic - na iPadzie fajnie sie gra, natomiast na kompie to ochoty znalezc nie moge

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 15:37 
 
Ale w sumie gdzie miałbym w to grać na tablecie? W pracy pc, w domu pc, w metrze 15 min jak jadę do pracy? :D
Po prostu magia ajpada, każda okazja żeby na nim coś porobić sprawia, że gry stają się bardziej wyjątkowe. :P


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 15:49 
 
czy ja wiem, kwestia przyzwyczajenia, ja sporo pociagami jezdze, czas na granie na tablecie znajduje, choc zawsze tez sie zastanawialem jak tak mozna.
A to czy iOS, Android czy Windows Phone to dla mnie jeden pies, chyba ze Marka do dyskusji wolasz :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 15:49 
 
No widzisz ja po prostu nie mam okazji grać na tel. czy tablecie także tego nie docenię.


_________________
@polygamia

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 16:47 
 
Mendol napisał(a):
ten mod za bardzo komplikuje, a i tak nie naprawia mechaniki, wiec po chuju jest tbh.

Dlatego już chyba lepiej odpalić Xenonauts.

Kurcze zapodali na GOG-u Warhammer Chaos Gate i teraz nie wiem czy kupić, bo zawsze miałech pecha do tej gry i coś się psuło w niej, że mi się odechciewało grać.
Naprawili coś tam czy to tylko czysta wersja z przed lat?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 16:59 
 
Xenonauts jest genialne tylko zajebiscie brzydkie.
Na przykład walka w powietrzu jest taktyczna a baz jest kilka
raz przeszedłem


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2015, 16:23 
 
dodatek do dying light wieksza mapa niż cała dotychczasowa gra.
free dla tych co mają season pass
http://m.polygamia.pl/Polygamia/1,10915 ... alrny.html


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2015, 19:09 
 
http://store.steampowered.com/app/370360/

TIS-100 is an open-ended programming game by Zachtronics, the creators of SpaceChem and Infinifactory, in which you rewrite corrupted code segments to repair the TIS-100 and unlock its secrets. It’s the assembly language programming game you never asked for!

;)


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 14:28 
 
https://www.youtube.com/watch?v=C6LpcRKS13c

ładne. Ale poza nowymi skinami i animacjami nie wygląda jakoś mega rewolucyjnie :(. Znowu.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 15:38 
 
tiomor napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=C6LpcRKS13c

ładne. Ale poza nowymi skinami i animacjami nie wygląda jakoś mega rewolucyjnie :(. Znowu.

Przepiękne wręcz! Tylko co z tego jak szarża jak była tak jest nadal skopana :/
No i przy takiej różnorodności na bank w dniu premiery to będzie jeden wielki BUG! Będę się nieźle naśmiewał z ludzi co zrobią preorder.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 15:53 
 
Mowili, że nad animacjami szarży będą długo pracować.

To co mnie wkurwia to to, że nadal mamy walki 1v1 a reszta stoi w 3-4 rzędzie i się patrzy jak zarzynają kolegów. No nic, jak nie będzie bugfestu to pewnie kupię bo do premiery sporo czasu to może nie będzie powtórki z Rome 2...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 16:30 
 
http://store.steampowered.com/app/316010

Magic: Duels

okrojony, bardziej przystepny MTG wyszedl.

pogralem troche na tablecie i jako ze konserem ani TCG ani Magica nie jestem za wielkim to szybko odpadlem

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 16:48 
 
zaboleq napisał(a):
Mowili, że nad animacjami szarży będą długo pracować.

To co mnie wkurwia to to, że nadal mamy walki 1v1 a reszta stoi w 3-4 rzędzie i się patrzy jak zarzynają kolegów. No nic, jak nie będzie bugfestu to pewnie kupię bo do premiery sporo czasu to może nie będzie powtórki z Rome 2...

Nie zrozumiałeś mnie. Ja mówię właśnie o tym, że podczas szarży 1-3 rzędy atakują a reszta momentalnie się zatrzymuje jak tylko pierwsze szeregi się zwiążą walką.
Ta bolączka jest od czasu ROME 2 i ich genialnego silnika( nie jestem pewien czy w Napoleonie też to występowało, bo to chyba ten sam silnik jest).


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 17:13 
 
zaboleq napisał(a):
Mowili, że nad animacjami szarży będą długo pracować.

Mogą sobie pracować ile chcą, dopóki całkiem nowego silnika od podstaw nie zrobia to będzie skopane dalej. Zresztą nie tylko szarża tylko całe zachowanie w walce odziałów / "hipków".

Nie mam linka już, ale był fajny filmik gdzieś na YT gdzie koleś pokazywał porównanie jak to wygląda na starym silniku i nowym oraz czemu to nie jest kwestia animacji tylko fizyki i innych właściwości silnika jako takiego.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 18:13 
 
Farin napisał(a):
Ciekawe podsumowanie Rome 2 po upływie roku:
https://www.youtube.com/watch?v=dy5GRaHzFnI


sula :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 20:24 
 
Arturnik napisał(a):
http://store.steampowered.com/app/316010

Magic: Duels

okrojony, bardziej przystepny MTG wyszedl.

pogralem troche na tablecie i jako ze konserem ani TCG ani Magica nie jestem za wielkim to szybko odpadlem



jeszcze bumpne bo moze nikt nie zauwazyl po podniecaniu sie kolejnym TW.


http://steamcharts.com/app/316010
sporo ludzi gra.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 20:54 
 
tiomor napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=C6LpcRKS13c

ładne. Ale poza nowymi skinami i animacjami nie wygląda jakoś mega rewolucyjnie :(. Znowu.

Wygląda ładnie (pomijając różne pierdoły stanowiące bolączkę tej serii od kilku(nastu) lat). Ciekawe jak bardzo imba będą smoki zaraz po premierze ;o

Za to od tej demigryfonowej kawalerii bolą mnie zęby, no ale to wina GW i kierunku w jakim poszło universum Warhammera.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 20:55 
 
Farin napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Mowili, że nad animacjami szarży będą długo pracować.

To co mnie wkurwia to to, że nadal mamy walki 1v1 a reszta stoi w 3-4 rzędzie i się patrzy jak zarzynają kolegów. No nic, jak nie będzie bugfestu to pewnie kupię bo do premiery sporo czasu to może nie będzie powtórki z Rome 2...

Nie zrozumiałeś mnie. Ja mówię właśnie o tym, że podczas szarży 1-3 rzędy atakują a reszta momentalnie się zatrzymuje jak tylko pierwsze szeregi się zwiążą walką.
Ta bolączka jest od czasu ROME 2 i ich genialnego silnika( nie jestem pewien czy w Napoleonie też to występowało, bo to chyba ten sam silnik jest).

Nie tylko podczas szarży - na filmie widać, że często większość jednostek stoi i się patrzy zamiast coś robić - walka wygląda dość drętwo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.