MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 79 z 147

Autor:  D3jviD [ 20 cze 2012, 11:25 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Domyslnie pod X.

Chyba to tak nie dziala jak piszesz, bo na wlaczonej blokadzie moge sie poruszyc i wtedy znika wykrzyknik.

(w opcjach jest info, ze to tylko dla art i niszczycieli)

Autor:  White Trox [ 20 cze 2012, 12:04 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

chodziło mi o to gdy po shiftem latasz kółkiem po mapie, czyli gdy robisz ruch myszką to wtedy pojazd ma ograniczone pole do ruchu, rusza się tylko lufa, koła są zablokowane. Gdy nie masz blokady kół to pojazd w zależności co tam wyrabiasz myszką obraca się.

Autor:  D3jviD [ 20 cze 2012, 12:19 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ok, teraz rozumiem :)

Mam jeszcze pytanie, co do załogi.
Widze, ze powoli sie leveluje, mam 51-53%.
Tylko ze kazdy czolg ma inna zaloge.
Ma to tak wygladac? Czy lepiej (jest taka mozliwosc?) wybrac sobie jedna zaloge i zmieniac im czolgi?
Jezeli gram kilkoma, to wtedy by sie szybciej rozwijali?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 cze 2012, 14:35 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Załoga na dany level potrzebuje konkretną ilość expa. Dostaje go tyle ile zdobyłeś w bitwie, wiec na wyższych tierach idzie zdecydowanie szybciej. Do tego jak masz czołg elite/premium, to możesz przestać gromadzić exp, a w całości przeznaczyć go na szkolenie. Wtedy załoga dostaje x2.

Załogi mogą zmieniać specjalizację. Każda zmiana w ramach tej samej klasy pojazdu (ciężkie, medy, td etc.) -10% expa podstawowego treningu, w ramach innej - 20%. Masz to wszystko na stronach gry w wotwiki.

Autor:  Drusek [ 21 cze 2012, 17:27 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jedna załoga na jedno drzewko - znaczy przetrenowujesz ich na nowy czołg jak zmieniasz czołg (chyba, ze chcesz se czołg zostawić, wtedy masz wybór: nowa lub stara załoga)
Na elitach i premkach mozesz przeznaczyć zarabiany exp na załogę ale działa to tak: zdobywasz w bitwie 1000exp to kazdy normalnie dostaje 1000 a przy tym parametrze jeszcze 1000/[liczba załogantów]

Autor:  White Trox [ 22 cze 2012, 10:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

nowe mapy super, na moje mogli by wywalić wszystkie pozostałe prócz 2 początkowych, żeby można było w te 4 mapki napierdalać.

Nowe tryby- do bani.
Nowe francuskie tdki są tak dobre, że nikt nimi nie gra 8)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 cze 2012, 11:09 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Napisze ktoś coś więcej o tych trybach? Czemu chujnia?

Autor:  White Trox [ 22 cze 2012, 11:28 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

jeden masz king of the hill i 10min
drugi masz ass, czy jedna drużyna broni flagi, a druga ma albo ją zdobyć lub wszystkich wybić i też 10min.

Autor:  Atherius [ 22 cze 2012, 13:01 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

No i najgorsze, że nie można sobie wybrać trybu tylko jest losowo. ;/

Autor:  Neonin [ 22 cze 2012, 14:05 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Nowe tryby straszna lipa :/ nowa mapki (szczególnie ta miejska) dają radę

Autor:  meterrr [ 22 cze 2012, 14:33 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

mysle ze nowe tryby mogly by byc fajny gdyby przygotowano pod nie specjalne przemyslane mapki
a nie ze na prokhorovce albo sand river broni sie bazy :<

fakt ze nie mozna wybierac mapek ktore sie chce grac i trybow tez jest wkurwiajacy
jak mi sie trafia campinowka to odrazu wychodze

Autor:  Atherius [ 22 cze 2012, 17:43 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Od jutra specjal, ale na jakiś plankton, nawet nie chce mi się wklejać info.. no i ważniejsze 3x xp do wtorku za pierwszą bitwę.

Autor:  Karol66 [ 24 cze 2012, 23:00 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Tor-Bled-Nam napisał(a):
(...) Do tego jak masz czołg elite/premium, to możesz przestać gromadzić exp, a w całości przeznaczyć go na szkolenie. Wtedy załoga dostaje x2..


x2 dostaje JEDEN członek załogi na bitwę.
Z tego co zauważyłem to leci to na zmianę - w pierwszej grze załogant A, w drugiej B etc.
Czyli w załodze 4 osobowej ta funkcja zwiększa przyrost XP u załogi o 25%, w 5 osobowej o 20% etc.
Opłaca się tego używać we francuskich medach bo tam są tylko 3 osoby załogi więc przyrost XP jest o 33%.
Ten bonus się też kumuluje z dubelkami (wtedy jeden załogant dostanie x4 XP).


Pytanko z innej beczki.
Ktoś może polecić mod dla arty pod 7.4 podający czas lotu pocisku?

Autor:  Atherius [ 24 cze 2012, 23:06 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

z faq odnośnie przyśpieszonego szkolenia:

"Od tego momentu najmniej doświadczony członek załogi będzie otrzymywał dwa razy więcej doświadczenia, a wszyscy inni będą otrzymywać tę samą ilość, co wcześniej. W tym przypadku doświadczenie nie zostaje przekazane na czołg, ale doświadczenie znajdujące się już na czołgu nie zostanie utracone."

Autor:  Karol66 [ 25 cze 2012, 01:12 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Atherius napisał(a):
z faq odnośnie przyśpieszonego szkolenia:

"Od tego momentu najmniej doświadczony członek załogi będzie otrzymywał dwa razy więcej doświadczenia, a wszyscy inni będą otrzymywać tę samą ilość, co wcześniej. W tym przypadku doświadczenie nie zostaje przekazane na czołg, ale doświadczenie znajdujące się już na czołgu nie zostanie utracone."


Tak pisali ale jak ostatnio to sprawdzałem (przed 7.4) to tak nie działało - leciało losowo.
Chciałem w ten sposób wyszkolić sobie commanderów na inne czołgi żeby mieć na nich jak najszybciej "6zmysł".
Brałem fresh gościa do załogi mającej już 2-3 secondary skile i dostawał 2x exp co kilka walk tylko.

Ale sporo rzeczy w wot nie chodzi tak jak powinno.
Np. nie powinno się móc strzelać z arty do tyłu a można :)
http://chomikuj.pl/xkarol66x/wot
od 11:20 w dół jest ta akcja. Uśmiałem się setnie, tym bardziej że zero dmg dostałem od swojego shota jakbym miał jakis invulnerability :)

Autor:  Dana [ 26 cze 2012, 00:16 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Zainstalowałem z ciekawości, by może wykorzystać te 500 golda za samolotów. Cały czas mi artyleria wysysa radość z tej gry. Największe dziadostwo jakie może być. Zaraz za wymaganym premium oraz pay2win w postaci parady tier8 heavy. O, i jeszcze granie m6 z tier8 i 9. Miodzio.

Autor:  Karol66 [ 26 cze 2012, 02:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Dana napisał(a):
Zainstalowałem z ciekawości, by może wykorzystać te 500 golda za samolotów. Cały czas mi artyleria wysysa radość z tej gry. Największe dziadostwo jakie może być. Zaraz za wymaganym premium oraz pay2win w postaci parady tier8 heavy. O, i jeszcze granie m6 z tier8 i 9. Miodzio.


Jedyny premium który mi się podoba to typek - reszta jest mocno badziewna (w każdym razie: nie lepsza od swoich "normalnych" odpowiedników).
A jak się pogra artą (czytaj: zrobisz przynajmniej jedną tier6) to masz obcykane gdzie ona się ustawia na danej mapie, gdzie i w jakich okolicznościach może trafić i nie jest już taka straszna.
Ja co prawda gram praktycznie tylko medami ale zdecydowanie częściej zabijam arte niż dostaje od niej choć 1 strzała :)

Autor:  Atherius [ 26 cze 2012, 07:17 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Dana napisał(a):
Zainstalowałem z ciekawości, by może wykorzystać te 500 golda za samolotów. Cały czas mi artyleria wysysa radość z tej gry. Największe dziadostwo jakie może być. Zaraz za wymaganym premium oraz pay2win w postaci parady tier8 heavy. O, i jeszcze granie m6 z tier8 i 9. Miodzio.


To rób tak, żeby Cię arta nie zabijała. Ja akurat w ostatniej kolejności od czego ginę to właśnie od arty. Przytulaj się do budynków, dolinek, kamieni wtedy będzie się łatwiej żyło.
Premka nie jest wymagana.. do VIII tieru w ogóle nie czułem potrzeby boostowania sobie gry, po prostu zacząłem na raz ciągnąć 4 drzewka i chcąc nie chcąc trudno na to wszystko wydolić, ale kto każde jechać na cztery baty ? ;>
Czołgi premium nie są w żaden sposób przegięte. Przeważnie są słabsze od swoich odpowiedników na dany tier. Gdybyś zobaczył w akcji T34 przed nerfem (go premium) to była masakryczna maszynka do zabijania, szybki, zwrotny, szybkie przeładowanie działa, obrót wieży, dużo życia.. teraz jest tego przeciwieństwem i trzeba się już bardziej postarać, żeby coś konkretnego ugrać.
Także w żadnym bądź razie nie ma tutaj żadnego czynnika pay2win.

Losowania są często mega zjebane, ale co zrobić. Każdy czołg ma swoje widełki jeśli chodzi o walkę, np. IS bardzo często byłem na samej górze listy, is-3 to już różnie, czasami wyżej, czasami niżej. Jak jesteś na m6 to za chwilę jakiś bardziej konkretny czołg, którym można już coś powalczyć.

Karol66 - typek to był fajny podczas "premiery", teraz to wół. ;>

Btw top ht amerykańce dostali sporego nerfa w 7.4 tak jak to było przewidywane.

Autor:  Dana [ 26 cze 2012, 07:52 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Cytuj:
Przytulaj się do budynków


O tak, niczym pod łukiem Kurskim albo w Zatoce Perskiej. Zaraz każesz mi się ścigać po mieście niczym gokart...oh...wait...
Zapomniałem dodać że mapy są też tragiczne, jakieś miasta, kotliny, tarasy ryżowe...wtf mejt.

Cytuj:
Czołgi premium nie są w żaden sposób przegięte.


Nikt nie mówi że przegięte, mówi że możesz sobie wyłożyć 200pln (lol) i być ustawionym. Dziwnym trafem zawsze te heavy lądują w pierwszej 5 i koszą pieniążki jak zboże.

Tą grę się jeszcze da naprawić, o tak:

-Za ukończoną grę, nieważnie czy wygraną czy przegraną powinno się dostawać minimum pełną cenę naprawy.
-Mapy powiększyć czterokrotnie, zwiększyć liczbę graczy. Teren nizinny, ale pofalowany, mogą być miasta.
-Realistyczna dynamika jazdy, 50 ton ma się poruszać jak 50 ton a nie gokart.
-Realistyczna prędkość przeładowywania. Wyszkolona załoga ładowała 128mm dwuczęściowy pocisk w Jagdtigerze 20 sekund.
-Wszystkie czołgi powinny mieć tyle samo hp.
-Artylerię wywalić.
-Znormalizować obrażania zadawane pociskami, od pewnego poziomu.

I jeszcze parę innych rzeczy.

Autor:  Atherius [ 26 cze 2012, 09:14 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Dana napisał(a):
Cytuj:
Przytulaj się do budynków


O tak, niczym pod łukiem Kurskim albo w Zatoce Perskiej. Zaraz każesz mi się ścigać po mieście niczym gokart...oh...wait...
Zapomniałem dodać że mapy są też tragiczne, jakieś miasta, kotliny, tarasy ryżowe...wtf mejt.

Cytuj:
Czołgi premium nie są w żaden sposób przegięte.


Ścigać też się możesz jak najbardziej, wystarczy porządny scout pokroju t50 albo t50-2. ;>
Mapki w miastach to moje ulubione, bo nie ma kamperki. Ogólnie to chujowsze wywalili z patchem 7.4, racja nie wszystko są fajne, ale ogólnie większość mi się podoba.

Nikt nie mówi że przegięte, mówi że możesz sobie wyłożyć 200pln (lol) i być ustawionym. Dziwnym trafem zawsze te heavy lądują w pierwszej 5 i koszą pieniążki jak zboże.


Uwierz mi, że jak lamus wyjedzie czołgiem premium i zaraz zdechnie to jest w plecy z kasą. Poza tym tak jak pisałem kasy nie brakuje, jak chcesz zaszaleć i iść na kilka batów to faktycznie warto się zaopatrzyć w taki czołg. Moich kilku znajomych nie posiada premków i jakoś sobie dają radę, VIII tiery itp.

Cytuj:
-Za ukończoną grę, nieważnie czy wygraną czy przegraną powinno się dostawać minimum pełną cenę naprawy.


Nie, bo wtedy taki pacjencik by wyjeżdżał na pałę, aby tylko kogoś zespotować, zawsze trochę xp wpadnie i od razu zmiana na kolejny czołg i to samo. Ogólnie wiem, że ludzie tak robią, ale trochę ich hamuje właśnie kasa w plecy podczas takiego rajdu.

Cytuj:
-Mapy powiększyć czterokrotnie, zwiększyć liczbę graczy. Teren nizinny, ale pofalowany, mogą być miasta.


Imo w obecnej formie jest ok, walki nie trwają nie wiadomo ile czasu, można spokojnie rozegrać zwycięskie bitwy na kilku czołgach, które posiadamy w miarę szybko.

Cytuj:
-Realistyczna dynamika jazdy, 50 ton ma się poruszać jak 50 ton a nie gokart.


To nie jest sim tylko bardziej zręcznościówka.

Cytuj:
-Realistyczna prędkość przeładowywania. Wyszkolona załoga ładowała 128mm dwuczęściowy pocisk w Jagdtigerze 20 sekund.


Jw. Gdyby to miało być z nastawieniem na realizm to cała gra by straciła swoją obecną dynamikę.

Cytuj:
-Wszystkie czołgi powinny mieć tyle samo hp.


Nie. Przecież taki ciężki czołg potrafi więcej przyjąć niż kruchy scout.

Cytuj:
-Artylerię wywalić.


Arta nie jest op. Jakoś mnie nie zabija, naucz się mechaniki jej działania i problem z głowy.

Cytuj:
-Znormalizować obrażania zadawane pociskami, od pewnego poziomu.


A nie są znormalizowane ? Cokolwiek miałeś na myśli.


WoT'a albo pokochasz, albo się zniechęcisz nie dochodząc do żadnego poważniejszego czołgu. I nie ma co zwalać winy, że czołgi premium, że arta, w tej grze po 5k bitew ciągle się czegoś nowego uczysz.
No i najważniejsze, żeby grać ze znajomymi, bo banda randomówych lemingów potrafi skutecznie zniechęcić do gry. Na prawdę już w 2 osoby w plutonie można zarządzić mapką.

Strona 79 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team