MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 80 z 305

Autor:  MagPS [ 4 maja 2010, 09:16 ]
Tytuł: 

Jak obronić się przed Korsarzami? Chłopakami z plecaczkami u terran są w chuj wkurzający mając jedynie zealotów bez upa

Autor:  iniside [ 4 maja 2010, 09:18 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Jak obronić się przed Korsarzami? Chłopakami z plecaczkami u terran są w chuj wkurzający mając jedynie zealotów bez upa

Uciekać probami ;p i miec stalkery. Przynajmniej jednego. Jak obaj dobrze mikrujecie to zet dopadajacy reaper jest kwestia popełniania błedu przez reapera.

Autor:  Serhaud [ 4 maja 2010, 09:22 ]
Tytuł: 

zaelotami nie dogonisz reaperow. chyba, ze masz juz charge, wtedy idzie latwo.
jedynym wyjsciem sa stalkery albo para cannonow kolo probow.

Autor:  ShadorVD [ 4 maja 2010, 10:10 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Jak obronić się przed Korsarzami? Chłopakami z plecaczkami u terran są w chuj wkurzający mając jedynie zealotów bez upa


Ta sama akcja, pusc jedngo/dwoch zealotow patrolujacych klify. Jak zobaczysz reaperow to sami sie na nich rzuca, dodatkowo ustaw jednego przy probach ktory zwyczajnie dobije tych ktorzy zostali juz dziabnieci przy skoku na klif.

Forge to jest mus, dzieki temu masz dzialka ktore oplaca sie postawic jeden/dwa przy bazie (chociaz ja osobiscie ten temat olewam i blokuje wejscie do bazy).

Autor:  gufnowapnjasz [ 4 maja 2010, 10:13 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Jak obronić się przed Korsarzami? Chłopakami z plecaczkami u terran są w chuj wkurzający mając jedynie zealotów bez upa

korsarz=reaper? :D

ogolnie na terrana prawie zawsze szybki core i 1 stalker asap na chrono booscie, chyba, ze wyscoutujesz ze nie ma potrzeby i odpuscisz tego stalkera. terran moze sie wbic 30 sekund przed pierwszym stalkerem jak zrobi reaper rusha, wiec trzeba go gonic tym jednym zealotem i ratowac proby jak sie da w tym czasie ;p

canony na reaperow to sredni pomysl

Autor:  Ravushimo [ 4 maja 2010, 10:14 ]
Tytuł: 

Zalamany troche moimi wynikami w 2v2 wrocilem do 1v1 terrami, zagralem 3 gry i 3 wygrane po cheesach i masowym budowaniem marinsow tuz pod baza przeciwnika... imo troche to jest przegiete i nie do konca satysfakcjonujace, ale z drugiej inaczej atm wygrac nie moge, wychodzi moje niedoswiadczenie w rtsach...

Autor:  Varenthin [ 4 maja 2010, 10:36 ]
Tytuł: 

Starcraft_PL @ Twitter:
Cytuj:
StarCraft II: Wings of Liberty trafi do sklepów 27 lipca 2010 roku!

Autor:  iniside [ 4 maja 2010, 10:36 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
MagPS napisał(a):
Jak obronić się przed Korsarzami? Chłopakami z plecaczkami u terran są w chuj wkurzający mając jedynie zealotów bez upa


Ta sama akcja, pusc jedngo/dwoch zealotow patrolujacych klify. Jak zobaczysz reaperow to sami sie na nich rzuca, dodatkowo ustaw jednego przy probach ktory zwyczajnie dobije tych ktorzy zostali juz dziabnieci przy skoku na klif.

Forge to jest mus, dzieki temu masz dzialka ktore oplaca sie postawic jeden/dwa przy bazie (chociaz ja osobiscie ten temat olewam i blokuje wejscie do bazy).

Ta i potem masz banshee rush ;p. Trzeba miec detectory w bazie.
Cytuj:
Zalamany troche moimi wynikami w 2v2 wrocilem do 1v1 terrami, zagralem 3 gry i 3 wygrane po cheesach i masowym budowaniem marinsow tuz pod baza przeciwnika... imo troche to jest przegiete i nie do konca satysfakcjonujace, ale z drugiej inaczej atm wygrac nie moge, wychodzi moje niedoswiadczenie w rtsach...

Przegiete to było jak mnie prot w 2v2 pojechał turretami..

Autor:  Highlander [ 4 maja 2010, 11:14 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
100 lat to najwyzsza pora na brood lordy a wtedy wiekszosc noobow papa ; ]

mialem z 5 blood lordow juz... ale mial hmm to fruwajace cos i zestrzelil mi czesc ;p niestety te bloodlordy mialem bez hydr wtedy...

przeciwko tossowi to lubie grac. Ale terran mnie mega irytuje, bo to za dlugo trwa ;p

Autor:  Oyci3C [ 4 maja 2010, 11:18 ]
Tytuł: 

Guides, setups, build orders i inne help leży na google TONY, wystarczy poszukać.

Wszystko zależy w co idziesz oraz co ważniejsze - czego się spodziewasz.

Nie ma idealnej recepty chociaż ja w 80% pierwsze minuty gry z reguły gram tak samo. Nie jestem pr0 playerem ani na mega gimbusów jeszcze nie trafiam więc milisekduny czy sekundy mnie nie zbawiają.

No chyba, że widzę jak Terrek z początku idzie w Reapery to zamiast Zealotów od razu robię Stalkery.

Autor:  Highlander [ 4 maja 2010, 11:34 ]
Tytuł: 

ta jest pelno guidow, jedyne czego szukam to informacje o mozlwiych kontrach zerga na jednostki przeciwnika. O terkach pelno jest takiego czegos.

Np. przeciwko stalkerom to hmm speedlingi i hydrasy beda dobre? W sumie to upgradowane lingi nie sa dobre na wszystkie ground units protosa poza zealotem? ;p

Autor:  Gosugamer [ 4 maja 2010, 12:32 ]
Tytuł: 

Stalkery< roache

Speedlingi też będą dobrą kontrą, ale na SAME stalkery bez zetów, a to się rzadko zdarza w PvZ. ;]

Autor:  Sou [ 4 maja 2010, 12:48 ]
Tytuł: 

W lepszych grach sie w ogole armie bez mieszania nie zdarzaja;) Stalkety najlepiej otaczac lingami, jak sa zealoty to zmieszanie lingow z mutaliskami bedzie bezcenne;] Jak protos z kolei bedzie mial sentries to mutaliski padna itd itp ;)


Znow polece dwa ponizsze kanaly:
http://www.youtube.com/user/HDstarcraft
http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft

Warto poswiecic te kilkadziesiat min dziennie na obejrzenie repkow a nie granie; ) Kolesie sa coraz lepsi i bardzo dobrze przewiduja "co zaraz powinien zrobic gracz". Mozna sie z tego wiele nauczyc wlascnie dzieki takim "X zauwazyl roache, albo zaraz da techlab do baraku albo ma po grze" itd.


Husky testuje tez umsy ( juz 3 ) wiec mozna tez sobie dla rozrywki poogladac co gracze powymyslali :) IMO z tych UMSow to jeszcze wiele "mini gier" powstanie pod SC2 o_O
Do

Autor:  Gosugamer [ 4 maja 2010, 13:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W lepszych grach sie w ogole armie bez mieszania nie zdarzaja;)


Mapa jest duża, a bramki są dwie. ;]

Sytuacji jest mnóstwo, a kontry są uniwersalne, więc może się zdarzyć, że po walce main force zostaną naszemu przeciwnikowi stalkery/sentry bez obstawy itd,itp.

Im dłużej gram w sc2 tym bardziej mi to przypomina w3, chyba to nie będzie tak dobra gra jak sc:bw.

Autor:  ShadorVD [ 4 maja 2010, 15:41 ]
Tytuł: 

Gosugamer napisał(a):
Cytuj:
W lepszych grach sie w ogole armie bez mieszania nie zdarzaja;)


Mapa jest duża, a bramki są dwie. ;]

Sytuacji jest mnóstwo, a kontry są uniwersalne, więc może się zdarzyć, że po walce main force zostaną naszemu przeciwnikowi stalkery/sentry bez obstawy itd,itp.

Im dłużej gram w sc2 tym bardziej mi to przypomina w3, chyba to nie będzie tak dobra gra jak sc:bw.


IMO to juz jest tak dobra gra jak SC:BW :)

Autor:  Highlander [ 4 maja 2010, 15:50 ]
Tytuł: 

ja mam troche wrazenie, ze grafa jest malo przejrzysta ;]

Autor:  raggnarok [ 4 maja 2010, 18:02 ]
Tytuł: 

Na poczatku tez mialem takie wrazenie. Po kilkudzesieciu grach wszystko jest jasne i przejrzyste.

Autor:  Eshim [ 4 maja 2010, 18:36 ]
Tytuł: 

premiera 27 lipca

Autor:  Dana [ 4 maja 2010, 19:59 ]
Tytuł: 

http://paste2.org/p/809025

Nie wiem czy jeszcze jakieś wolne zostały. Wątpię :)

Autor:  pooma [ 4 maja 2010, 20:57 ]
Tytuł: 

http://www.sc2rc.com/index.php/replay/show/3561

hyhy Demuslim pwnt! kind of...
Szkoda że byliśmy z noisem tak pijani :D

Strona 80 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team