mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 paź 2013, 18:26 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Nie zapisuje danych karty (kilka razy u nich kupowałem i zawsze od nowa musiałem wpisywać).

Jest mod menager do FE i działa też z FE LH (nie używałem). Jest na nexusie do zaciągnięcia.(3 mod w top liście jak się nie mylę).

Ok dzięki za info. Mod managera chyba nie będę używał. Prawie rok nie updejtowany.

Co do samych modów tych dwóch co podałeś. W jakiej kolejności zainstalować, żeby dobrze działały? Bo rozumiem, że grasz z oboma naraz?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 paź 2013, 18:44 
Cytuj  
Wpierw odpal z Children of storm. Ten drugi to więcej kombinacji (grałem na wersji 1.0 teraz chyba jest 2.0 i widzę ,że koleś podzielił go na 5 mini modów). Wersja 1.0 działała z Children of strom jak i z wizardami. Generalnie w FE można łączyc mody i będą działać (chyba, że jest info o ewentualnym zgrzycie). Generalnie 99% jest kompatybilna z CoS modem, bo większość ludzi go używa.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 paź 2013, 19:41 
Cytuj  
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/558 ... 912D2A438/

Tak wygląda z CoS 1.3 +Texture pack 2.0+ W&D mods (na SS to hu wygląda, ale pewne różnice widać)


Instrukcje:

CoS mod:

Install instructions:
1. To install the Children of Storm mod, extract all the folders to Documents/My Games/LegendaryHeroes/Mods

2. Take the files in /ChildrenOfStorm_TacticalMaps/ and move them to Documents/My Games/LegendaryHeroes/Maps/TacticalMaps

3. Make sure that you turn on "Use Mods" in the in-game Options menu.




My packs mods for LH:
Paste a whole to the [Legendary Heroes] in my documents


Demons and Wizards
extract the folder to Documents/My Games/LegendaryHeroes/Mods

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2013, 03:02 
Cytuj  
Nowe i upgrejdowane textury z texture pack 2.0 (z My packs mods for LH) wypasik (spora dbałość o szczegóły, masa pancerzy pozmieniana, kolory też dobrze dobrane). CoS też sporo nowości (mobek landshark). Znowu mnie wsiorbało i pewnie przez weekend sporo pogram. Z tymi nowymi modami zupełnie inna gra :P

FE LH z tymi modami minimum 9/10 .


http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =187051453

http://steamcommunity.com/id/warhameron/screenshots/
Jedyne "ale" to textury podłoża (mogłem coś nie tam gdzie trzeba skopiować).

Gra jest tez stabilniejsza niż była> ani jednego crasha.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 paź 2013, 15:44 
Cytuj  
Fajna ta gra nie powiem. Zwykłe FE wyłączyłem szybko, a w FE:LH już ciupie trochę ;p Gram z tymi 3 modami co podałeś. Teren u mnie wygląda tak jak na twoim screenie, także chyba tak ma wyglądać ?

Mam pytanie w sprawie terenu pod miasta. Prawie wszystkie pola nie pokazują nic do produkcji. Tylko niektóre mają np. 3 food 3 production. Liczy się tylko to pole na którym stoi miasto czy te obok też? Ogólnie gdzie o takich podstawach poczytać? Do większości sam dochodzę, ale jak widać nie do wszystkiego.


Z pytaniem o to mi chodzi:

Obrazek

Dolny prawy róg ekranu ma 4 pola z zasobami, a cała pól ich nie ma. Obok moich miast to już ani jednego takiego pola nie ma. W Cywilizacjach wiadomo każde takie pole obok miasta to dodatkowe żarcie, produkcja, itd jeżeli mieliśmy populacje. Jak tu jest?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2013, 16:19 
Cytuj  
Liczy się tylko pole na, którym stawiasz miasto. Najważniejsza jednak jest esencja(blue). Jak masz np 3 esencji to możesz pod pakować produkcję czy żarcie enchantami (po 2 szt różne).

Najlepsze pole jakie znalazłem to 5/4/5 (bez oszustw czy modów).


Poradnik:
http://forums.elementalgame.com/435680

Textury podłoża lepiej wyglądają u ciebie(ja zgrałem nie tam gdzie trzeba i pewnie przez to mi się rozłażą or gryzie się z innym modem)

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2013, 16:44 
Cytuj  
kuzwa, kupilem sobie FE LH, zainstalowalo sie pod steam, uruchamiam, zaczyna instalowac jakies windowsowe network framework czy cus i blad jakis, potem drugi, po czym teraz po kazdej probie uruchomienia mam : Nie udalo sie uruchomic gry (nieznany blad).
W pisde...pewnie mnie czeka reinstal systemu jednak :roll:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2013, 17:11 
Cytuj  
Może weryfikacja plików or usunięcie i zainstalowanie pomoże ? Ewentualnie same usunięcie Networka, wtedy powinien się zainstalować (odinstalowanie)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 paź 2013, 19:13 
Cytuj  
1.4 wyszło
http://forums.elementalgame.com/448478/page/1/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 paź 2013, 12:38 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Liczy się tylko pole na, którym stawiasz miasto. Najważniejsza jednak jest esencja(blue). Jak masz np 3 esencji to możesz pod pakować produkcję czy żarcie enchantami (po 2 szt różne).

Najlepsze pole jakie znalazłem to 5/4/5 (bez oszustw czy modów).


Poradnik:
http://forums.elementalgame.com/435680

Textury podłoża lepiej wyglądają u ciebie(ja zgrałem nie tam gdzie trzeba i pewnie przez to mi się rozłażą or gryzie się z innym modem)

Dzięki.

Co do tekstur to w którymś z tych 3 modów w readme była jakaś inna instrukcja kopiowania niż ty wkleiłeś. W którymś trzeba było wziąść jakiś katalog Gfx i przekopiować osobno w inne miejsce. Pewnie to jest problemem. Imo musiałbyś wyczyścić katalog modów do czysta i przekopiować jeszcze raz wd. readme.

Ogólnie gra bardzo fajna. Mam 30 godzin według Steam (choć pewnie z ~30% z tego to było nabite bo gra włączana nie grając).


------

Mam tylko pytanie. Da się zrobić, żeby AI było bardziej agresywne? Bo słabo z tym i dość prosto się gra :/

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 paź 2013, 12:53 
Cytuj  
Od hard w górę AI gra agresywniej.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 paź 2013, 21:33 
Cytuj  
Kupiłem niedawno na tej wyprzedaży wszystkie dlc i zacząłem grać w fe, wcześniej jakoś nie miałem weny. Gierka nawet wciąga, osobiście bardzo lubię tbs więc tym bardziej wsiąkłem. Niestety zaskoczyła mnie negatywnie jakoś tej gry, pełno tu bugów, gra crashuje, co jakiś czas mam chwile irytacji i zniechęcenia. W sumie od stardocka grałem tylko w gc1/gc2 i były to "normalne" gry, a tutaj czuję jakby to była jakaś indie gierka z kickstartera. Troszkę zawód. Jak sobie pomyśle gdzie w czasach gc1/gc2 były gry paradoxu a gdzie są teraz to odnoszę wrażenie, ze sd wręcz się cofnął. Jakością wykonania to nijak nie stoi koło takiej EUIV.

No ale fajnie się gra, budowanie imperium w klimatach fantasy zawsze spoko. Walka turowa jest fajna, tradycyjnie ma swoje wady (zanim komp się ruszy można całą jego armie rozwalić mając kupę inicjatywy+konie). Niezły jest motyw z rozbudową miast w wybranych kierunkach, pomysłowe i dodające smaczku. Dyplomacja posysa i to ostro, nie mam pojęcia jak można w tej grze podpisać pokój - klepie kompa, który ledwo dyszy i żeby podpisać z nim pokój musze mu zapłacić. Idiotyzm. Powinien na kolanach dziękować, że nie chce mi się go zabijać. Ceny sprzedaży itm są trochę z dupy, lepsze tańsze od droższych, kompletny burdel jakby dwa różne zestawy ktoś wymieszał.

Nie podobają mi się mapy - ukształtowanie i to, że nie ma statków = jeden kontynent. Bida. 2 epic questy na krzyż (arena i smoki). Bida. Scenariusz z FE:LH bida, ten z FE który teraz doszedł, jakiś tysiąc razy lepszy, ale wkurwia mnie czcionka w tej grze, każde "a" czytam jako "ą". Nie podobają mi się itm typu "różowy" kucyk(o wiele lepszy od konia) czy te kapcie zajączki czy co to było. No kurwa serio?

Ogólnie mam mieszane uczucia, jak dla mnie to troszkę zbyt niedopracowana gra, dzięki bogu że nie skusiłem się na EWoM. Szkoda, że nie ma większej różnorodności w zbrojach/broni, są praktycznie tylko 3 etapy. Przydałby się też jakiś prosty system moralności (gc2), fajnie by się grało evil empire. No i więcej random eventów bo są chyba 3 na krzyż.

Nie próbowałem jeszcze żadnych modów, chyba będzie trzeba.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 paź 2013, 22:28 
Cytuj  
Według mnie granie bez Children of Storm + paru innych modów nie ma sensu :P (ewentualnie parę gier na naukę). Masa modów (prawie wszystkie) współpracuje z CoS modem i można bardzo zmienić i upgrejdnąć grę. Co do crashy czy bugów to dawno nie miałem (ostro mi crashowało w 1.3. Po wyłączeniu paru bajerów graficznych działa bez problemowo). Statki i porty są na 2 mapach z mappack a. (nie kupiłem i nie wiem dokładnie na których). No i trzeba grać na czelendżu or hardzie dla full radochy z gry.

Z CoS modem i innymi modami możesz grać "złymi" Ja np gram tylko nieumarłymi.

Lista modów: http://forums.elementalgame.com/446461


Na crashe może pomóc [eMod] Tile Detail Reduction (Performance Increase)

Spora poprawa jeśli chodzi o wygląd MEGA pack textures, animations and sounds for LH lub [eMOD] Triglav National Park (terrain+trees textures) Naprawdę warto używać jednego z nich (oba na raz się gryzą).

AI gra lepiej z CoS modem ( produkuje ciekawsze jednostki, nie spamuje hołoty itp). Dyplomacja ma być dopiero zrobiona w 1.5 patchu> miech or dwa.

NP w gołej grze walka z bossem wygląda tak, że jest do ubicia, tylko ten boss. W CoS Boss ma armię w tym zasięgowe i hilera. Walka wygląda zupełnie inaczej i w CoS pierwsze starcia na bank skończą się twoją wtopą :P


Jak masz lot packa to warto zainstalować moda usuwającego te pojebane itemy typu królicze kapcie or lizak.


Tymi tez warto sie zainteresować Parrotmath's Mod Collection for Legendary Heroes zwłaszcza AI i Immunity.

Najlepiej zapoznać się z opisem moda i jak uznasz zmiany za ciekawe to wrzucić do gry.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 08:43 
Cytuj  
Ja nie mam problemów z wydajnością więc nie wiem czemu mam obniżać detale, zresztą mi crashuje w randomowych momentach. Wczoraj włączam grę, biore mapke medium zaczynam rozgrywkę i po 7min wywala się na pulpit. Ok, myślę sobie dobrze, że dopiero zacząłem, włączam ponownie i zaczynam nową grę... po 30min crash. Rage "quit". Jakieś 2h później zaczynam od nowa i przez kilka h gra się nie wysypała.

Między 1.3 a 1.4 nie widzę w tym temacie żadnej różnicy, wczoraj był jeszcze jakiś mały paczyk to może poprawili coś.

Ten CoS 1.3c to chyba będzie się gryźć z 1.4? Szybko uaktualniają tego moda?

btw. jak się robi upgrade woja można jakoś ustalić samemu co ma się ulepszać do czego? (gł chodzi mi tu o płaszcze).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 09:17 
Cytuj  
Ściągnąłem tego megatexture packa i.. dziwnie to wygląda, podłoże zlewa się z miastem - ciężko zauważyć budynki (gram ytrhcośtam i podłoże u nich jest takie jak kolor budynków miasta). Dziwne te tekstury, może się przyzwyczaję.

Nie no na oddaleniu to ja nie widzę swojej armii bo ma taki dobry kamuflaż.

Edit2: Jak dla mnie te tekstury przerost formy nad treścią, gra jest mniej czytelna, tekstura terenu jest brzydka (jakieś świecące kamyki u ythril wtf). Jedyny plus to podczas taktycznej walki widać dobrze zasięg ruchu http://i.imgur.com/wSVd18e.jpg Można to jakoś samemu zmienić? Szukałem w opcjach ale nie znalazłem, a na niektórych planszach podczas walki praktycznie w ogóle nie widać tego zasięgu (bez tych tekstur, bo je raczej odinstaluję)


Ostatnio edytowano 29 paź 2013, 09:41 przez Morgul, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 09:25 
Cytuj  
Ciężko się przyzwyczaić, ale się przyzwyczajasz i potem już fajnie to wygląda. Inna sprawa, że nie widziałem wszystkich frakcji w grze, a co za tym idzie wszyskich podłoży.

Co do crashy - to dość dziwne, ja prawie ich nie miałem (z tym, że grałem narazie tylko z CoS, Mega Texture i W&D - nie grałem czystej FE:LH w ogóle jeszcze). Ustaw sobie imo auto-save.

Co do samej gry. Jest to taka semi-indie gra, choć mi się fajnie gra, no i nie wygląda tak jak EU IV na screenach, ale też pewnie budżet jednak sporo mniejszy.
Z ciekawych rzeczy : gołe FE kupiłem z map-packiem. FE LH kupiłem samo bez DLC, ale chyba z racji tego, że do gołego FE miałem dokupione DLC, to do FE LH też mam Map Pack, choć w sumie nie wiem co daje ;p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 10:04 
Cytuj  
Nie no fajnie się gra, tylko kurde czemu stardock zaliczył taki zjazd jeżeli chodzi o jakość wykonania - nie ogarniam. GalCiv1 i 2 jak wychodziły to były chyba porównywalne jakościowo do serii civilization, paradox zaś był w dupie z crashami i rokiem czekania aż gra będzie grywalna. Kurde no martwi mnie to bo mam spore nadzieje względem GalCiv3, a jak jakościowo to będzie na poziomie FE to będzie dla mnie fail.

Tym teksturom pomogłyby lepsze cienie w grze, budynki w ogóle nie mają cienia - nie wiem czy po prostu na podstawowych teksturach były pseudocienie. Nie zwróciłem wcześniej na to uwagi. Obniżyłem brightness i wygląda to ciut lepiej, no i jeszcze same miasta powinny mieć jakąś własną teksturę podłoża (kamienne płyty, cokolwiek).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 12:06 
Cytuj  
Civilization jednak się sprzedało i sprzedaję wielokrotnie lepiej od GalCiV. W ogóle bez porównania. Civka V już jest tak popularna, że można powiedzieć, że weszła do ogólno growego mainstreamu, obok szuterów, RPG-ów czy np. serii Total War. Zresztą zobacz jak twórcy doją Civ V, ile do tego i w jakiej cenie dodatków / DLC wyszło i mimo tego jak dużo osób to kupuje.

Nawet EU od Paradoxu jest jednakbardziej znana i popularna niż gry Stardocka.
Kasa, kasa po prostu.

Chociaż podejrzewam, że na GalCiV 3 się wykosztują trochę, żeby zrobić mocne uderzenie. No, ale ja jak zwykle czekam. Z zasady nic nie pre-orderuje nigdy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 14:06 
Cytuj  
No ja kupiłem preordera galciv3 niesiony falą nadziei jakieś kilkanaście min po tym jak się dowiedziałem, że robią trzecią część. W sumie jeszcze nigdy nie naciąłem się na preorderze, mało ich kupuje.

Wiadomo, że jak ma się duży budżet to i łatwiej zrobić bardzo dobrą grę, no ale wcześniej jakoś im się udawało. Stardock chyba biedy nie klepie, robią jakiś tam soft na windowsa, galciv2 fajnie się sprzedawało (byli zadowoleni), sprzedali impulse gamestopowi jak było najbardziej popularne (teraz to tam chyba zdechło). Później zaczęli robić to ewom, kupili prawa do star control, robią poza galciv3 i star control jeszcze jedna niezapowiedzianą grę w świecie elementala. Do tego współpracują (Brad) przy nowym silniku http://www.oxidegames.com/press dla gier strategicznych. Łapią dużo srok za ogon i tu chyba leży problem.. nie wiem, dla mnie jakość tej gry jest szokiem. Szczególnie, że męczą ją już kawał czasu i jest to 3 wcielenie. Możliwe, że przez faila pierwszej wersji gra się mega słabo sprzedaje i przerzucili zasoby na nowe projekty (wmawiam sobie, bo chcę wypasione galciv3 ;) ). W sumie biedny scenariusz z fe:lh wskazywałby na to, bo to nawet nie jest scenariusz tylko zwykła mapka z kilkoma eventami, gdzie stary scenariusz który doszedł w 1.4 to "pełna" historia.

btw. zmniejszyłem kontrast o ~3pkt względem domyślnego i o wiele lepiej wyglądają teraz te tekstury z paczki, da się grać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 14:19 
Cytuj  
Ktos chyba tu kiedyś pisal, ze jeśli chodzi o gry to stardock wychodzi na 0 albo doplaca. A zarabiają glownie na czyms innym.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.