MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 80 z 99

Autor:  Xender [ 21 cze 2014, 16:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

To nie nowy silnik tylko zmieniają nazwę obecnego ze względu na to jak się różni od oryginalnego.

Autor:  Oyci3C [ 21 cze 2014, 16:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dokladnie. Ten branch a2+a3 zmienil nazwe, tez z poczatku myslalem, ze to nowy engine.

Autor:  Highlander [ 21 cze 2014, 16:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

to cale szczescie, bo inaczej nigdy nie byloby 1.0 ;]

Autor:  Xender [ 21 cze 2014, 17:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Podobno zawiera coś z Enforce engine

Autor:  Arturnik [ 22 cze 2014, 10:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a postne sobie, z ciekawosci bo moze cos robie zle.

Da sie grac w DayZ godzinke max dziennie tak zeby bylo w miare ciekawie i duzo rzeczy do roboty?
Gram przede wszystkim sam i moj attention span jest na tyle krotki, ze jesli w ciagu 20 minut nie znajde nic do roboty, zadnej broni czy zadnego gracza to gg robie uninstall, a tak to i tak godzinke pobiegam i wychodze, bo dluzej mi sie nie chce.

Daje sie notorycznie nabrac jak frajer na DayZ, DayZ:SA, Rusta i nawet WarZ, ale jak odpalam i biegam sobie po pustkowiach po 20 minutach to sobie przypominam dlaczego nie gram w takie gry.

W Ruscie o tyle bylo lepiej, ze do zrobienia luku bylem w miare zajety, tak w DayZ biegam biegam biegam i quituje, bo ani nic ani nikogo nie znajduje. :(

Autor:  Highlander [ 22 cze 2014, 11:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Pewnie bedziesz mial co robic jak bedziesz w hot zonach ;]

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2014, 11:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oczywiście, że się da. Nie słuchaj roballa.
Generalnie spawnujesz się teraz na wschodzie i jeśli szukasz wiary to idź w kierunku Berezino/Krasno/Svetlo etc.
Swoją drogą to jest wymagająca gra i żeby tak grać musisz znać mapę na pamięć czego pewnie nie ogarniasz (jak roball zresztą, przy czym pewnie zginął od zeda, zgubił się, poruchali go i QQ).

Autor:  gosugamer1 [ 22 cze 2014, 11:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Arturnik napisał(a):
a postne sobie, z ciekawosci bo moze cos robie zle.
Da sie grac w DayZ godzinke max dziennie tak zeby bylo w miare ciekawie i duzo rzeczy do roboty?


Nawet jak masz dwie godzinki to odpowiedź brzmi nie, dlatego, że teraz po prostu nie ma "dużo rzeczy do roboty".

Ficzers:
Bieganie,
Podnoszenie przedmiotów,
Jedzenie i picie,
Strzelanie,
Koniec.

Z czego przez 90% czasu gry biegasz i zbierasz stuff albo campisz jak już masz stuff.

Co do interakcji między graczami - albo hotspoty i KoS albo nikogo nie spotkasz przez tydzień.

Jak kiedyś dodadzą content to będzie to miało sens, ale to nie w tym roku - w tym roku pracowali nam zombies! :D

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2014, 11:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Niestety ale tak to solo wygląda.
Dodatkowo jak już znasz wszystko to w 20 min masz kompletny gear i zabijanie kogokolwiek mija się z celem.

Autor:  tiomor [ 22 cze 2014, 12:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ale to jest kwestia podejścia tylko i wyłącznie. W SA nie grałem(tylko w moda), więc nie nie wypowiem bezpośrednio na ten temat, ale "nuda" jest przypadłością OFP/Army od zawsze :D

Setki godzin przegrałem w OFP/Arma1 w dobrze zorganizowane coopy i siedząć 20min w krzakach z lornetką bawiłem się świetnie tylko i wyłącznie opisując położenie przeciwnika. Czasami zdarzały się gry, że przez 2-3h nie wystrzeliłem ani jednego pocisku i nie stanowiło to żadnego problemu.
Więcej funu w tej grze daje dobrze zaplanowana akcja w której zostanie wystrzelonych kilka pocisków niż hero-mode i chaotyczna strzelanina.

No ale do dobrej zabawy faktycznie potrzeba 3-4 osób.

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2014, 13:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No widzisz, kwestia podejścia i poznania gry, ja z tym problemów nie mam w żadnej przez co cyklicznie bawię się różne pozycje.

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2014, 13:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Pierdolisz jak potłuczony do kwadratu.
Namioty fakt, zmienią dużo bo można griefować solo i ma to jakiś sens pod warunkiem, że jest po co to robić (bo obecnie jak pisałem jedna rundka po balocie i masz all) prawdopodobnie będą w next patchu razem z CZ.
Pojazdami w modzie przestaliśmy jeździć w ogóle (poza helkami) bo z reguły kończy się to bezcelowym jeżdżeniem i mijaniem ludzi.
Druga sprawa to priv serwer z priv bazą poza hive, to zabija jakikolwiek obecnie gameplay w DayZ. Rzekomo będzie można hostować z priv bazą, zobaczymy.
Jednak community na jednym serwerze z możliwością regulowania spawnu żeby to pvp miało jakiś sens dużo daje.
Ja znam moda trochę bardziej od podszewki i mam jakieś 10x więcej przegrane niż Ty i gołym okiem widać, że technicznie zjada moda na śniadanie.
Także nie pierdoli takich głupot wyciągniętych z palca "bo nie umiem grać to jest gupie nie wiem gdzie jestem QQ".

Autor:  Xender [ 22 cze 2014, 13:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zupełnie nie prawda, wszystko zależy od nastawienia gracza. Jeżeli planujesz jeździć z punktu A do B i mieć nadzieję że ktoś Ci wpadnie pod koła to może tak... Ale gdy lubisz tropić ofiarę to jest świetnie!

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2014, 13:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No ba, w wybranych dziedzinach się staram dlatego mam prawo zlewać z Ciebie i Twoich słomianych zapałów :)

Autor:  tiomor [ 22 cze 2014, 15:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W SA występuje coś takiego jak "horda", czyli losowe większe grupy zedów, które łażą po mapie?

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2014, 15:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie spotkałem się.

Autor:  Nyx [ 22 cze 2014, 15:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak ktos narzeka na nudę polecam iść na lotnisko kolo krasno, non stop cos sie dzieje.

Autor:  zaboleq [ 22 cze 2014, 21:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Każdy kto to kupił dał się wyruchuać w dupe i tyle. ta gra nigdy nie osiągnie 1.0. Kupujecie niedokoczny produkt w potem dziwicie sie ze duzi wydawcy próbują ruchać nas na każdym kroku. Jak widać niektórzy tak lubią.

Autor:  Nyx [ 23 cze 2014, 00:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak na razie narzekają ci co są ruchani in game.

Autor:  zaboleq [ 23 cze 2014, 14:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nyx może i są ruchani ale zawsze ktoś jest. Tutaj problemem jest to, że DH napierdalał cały czas, że chodzi mu o jak największą kooperację miedzy graczami w SA a nie o FFA i głupie PvP. Póki co niz z tego nie ma a tempo w jakim dodawane są kolejne ficzery jest po prostu ŻENUJĄCE....

TO już w starym DayZ ludzie potrafili cuda zdziałać i niektóre mapy naprawdę powalały. No i były sporo innych ciekawych rozwiązań. Niestety ZEDY były tylko wkurwiające przez swoje upośledzone bieganie. Równie dobrze mogłoby ich nie być.

SA na tą chwilę udaje coś czym ma się niby stać za może 2 lata. W sumie nic dziwnego, że DH ma wyjebane na projekt bo przecież kasy się nachapał. Nie wiem co oni robią z sianem i ile ludzi zatrudniają przy SA ale dla mnie to jest niedorzeczne. Niestety ludzie kupują alpha early access i potem tak to się kończy. Gdyby część konsumentów miała mózg to by nie dochodziło do takich chorych sytuacji.

Strona 80 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team