MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FALLOUT mmorpg
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24319
Strona 9 z 13

Autor:  Dana [ 16 cze 2007, 15:48 ]
Tytuł: 

Czyli nici z klasycznej turówki, ale to było do przewidzenia.

Autor:  Ravushimo [ 16 cze 2007, 20:54 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Czyli nici z klasycznej turówki, ale to było do przewidzenia.

tbh w teori nie wyglada to tak zle, moglo byc duuuuuuuzo gorzej ;)

Autor:  kozas15 [ 16 cze 2007, 23:13 ]
Tytuł: 

No, ale to w takim razie wskazuje ze raczej bedzie widok izometryczny, bo przeciez nie fpp( z takim systemem). W sumie imo jesli to co postnal Sweng to prawda, to kamera itp moze przypominac bardzo to z Neverwinter( nie gralem w 2 wiec nie wiem czy zabardzo sprawa z kamerami itp sie zmienila)

Autor:  Dana [ 17 cze 2007, 00:28 ]
Tytuł: 

Będzie first person, przynajmniej tak wynika ze skanów (numer 6, z podpisem o V.A.T.S combat system).

Autor:  Kabraxis [ 17 cze 2007, 02:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Grać będzie można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP


http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34359

Jesli ktokolwiek ludzil sie ze bedzie izometria to ma pecha. :-)
Wg mnie takie rozwiazanie wogole nie bylo brane pod uwage. Bethesda nie lubi takich gier. :-)

Autor:  Huba [ 17 cze 2007, 09:23 ]
Tytuł: 

W zwiazku z czym mozna f3 skreślić z listy tytułów oczekiwanych.:(

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 09:54 ]
Tytuł: 

Niestety masz racje. Robia obliviona w swiecie fallouta. Ciekawy jestem tylko jak polacza ap z pauza i widokiem fpp. Teraz wiemy, ze prawdziwy f3 nigdy nie poswtanie. Ogolnie turowki taktyczne i rzut izometryczny to juz chyba przeszlos. Wszedzie musi byc napierdalajacy po oczach hdr, shadery 3.0 i inne ozdobniki graficzne.

Autor:  Ash [ 17 cze 2007, 11:00 ]
Tytuł: 

witamy w 2007 roku.

jak chcesz grac w oldskoolowe gry to graj do konca zycia w fallout 1. liczyles na to ze f3 bedzie 2d na sprite'ach?

prawda jest taka ze widok FPP/TPP ma duzo wiecej mozliwosci niz izometryczny i generalnie jestem pewny ze wyjdzie tej grze na dobre. Jestem wielkim fanem fallouta i f3 jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra singlowa w tej chwili.

Fallout to nie izometria, dla mnie to przede wszystkim swiat, specyficzny humor i madmaxowy postapokaliptyczny feel calej gry. Na miejscu fanow serii modlilbym sie zeby _tego_ nie spieprzyli, a nie o widok izometryczny.

Autor:  Arturnik [ 17 cze 2007, 11:08 ]
Tytuł: 

Pozostaje mieć nadzieje, że system będzie podobny do systemu z KotOR'a który mi się spodobał.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
jak chcesz grac w oldskoolowe gry to graj do konca zycia w fallout 1. liczyles na to ze f3 bedzie 2d na sprite'ach?

prawda jest taka ze widok FPP/TPP ma duzo wiecej mozliwosci niz izometryczny i generalnie jestem pewny ze wyjdzie tej grze na dobre. Jestem wielkim fanem fallouta i f3 jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra singlowa w tej chwili.

Nie, chcialem zeby byla grafika 3d. Widziales kiedys np. Neverwinter nights? Pelne 3D, szczegolowy swiat, mozna grac w rzucie izometrycznym. Dla mnie fallout to turowka w rzucie izometrycznym. Sram juz fps, tpp z super grafa. Tego jest na peczki.

Autor:  S@mael [ 17 cze 2007, 11:20 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):
W zwiazku z czym mozna f3 skreślić z listy tytułów oczekiwanych.:(


No niestety, +1

Oczywiscie to rozwiazanie podoba sie tym samym osobom ktore sa fanami WAR, WoW itp.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

To rozwiazanie wymusza jak zwykle kalkulacja zyskow. Gra ma isc na konsole bo tam jest duzy rynek i masa pieniedzy do zarabienia. Jesli dali by konslowcom stateczna turowke to nikt by nie kupil. Tam swieci triumfy np. prymitywna ale za to dynamiczna lupanina w stylu god of war.

Autor:  Mendol [ 17 cze 2007, 11:36 ]
Tytuł: 

Przykra wiadomosc dla czekajacych na Fallouta 3, niestety bedzie to FPP/TPP , yolek 16/06/07 23:12
Podobnie jak obvilion Fallout 3 przygotowywany przez bethsoft ma rozgrywac sie w widoku pierwszej lub trzeciej osoby... przynajmniej tak donosi NMA za gazetka Gameinformer...
link:
http://www.nma-fallout.com/

btw. god of war jest zajebisty, i nie zgodze sie ze prymitywny :-)

Autor:  Motopompa [ 17 cze 2007, 11:40 ]
Tytuł: 

Obrazek

Wystarczy wyobrazic sobie gun'a zamiast sworda i mamy f3 o/

Autor:  Kabraxis [ 17 cze 2007, 13:02 ]
Tytuł: 

Gry izometryczne to przezytek nawet jesli sa w 3D, przykladem niech bedzie Neverwinter Nights 2, ktory jest slabiutki. Odeszly i juz nie wroca.

A co do Fallouta to naprawde widok FPP/TPP daje o wiele wiecej mozliwosci a walka ma byc pol real-time/pol na tury z aktywna pauza i punktami akcji.


To bedzie NOWY Fallout, wg Bathesdy. Jakbym chcial starego to bym zainstalowal F1/2.

I dajcie juz spokoj z tymi konsolami bo tam tez zdazaja sie perelki i skomplikowane, wymagajace gry.
A na pecety rowniez swieca triumfy "prymitywne napierdalanki".

Autor:  Dana [ 17 cze 2007, 13:37 ]
Tytuł: 

Nie zgodzę się że rzut izometryczny to przeżytek, natomiast turówki niestety tak.

Patrząć choćby na serię UFO która się "zrealtimowała", prawdziwych turówek już nie robią (no poza niszowymi strategiami).

Cytuj:
Dla mnie fallout to turowka w rzucie izometrycznym.


A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.

Autor:  Khraan [ 17 cze 2007, 14:03 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.


Dokladnie, widok kamery sie nie liczy jesli beda rozbudowane dialogi, zachowany specyficzny humor fallouta i duuuzo drog postepowania... Osobiscie zaczynam watpic, czy cos takiego otrzymamy, predzej rozmowki w stylu Obliviona.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 14:20 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.

Mialem na mysli gameplay. F1, F2 , F:Tactics byly w rzucie izometrycznym. Jesli chca zrobic strzelanke czy zrecznosciowke to powinni nazwac to inaczej niz f3. Tak jak bylo z baldurs gate i tym cudakiem na konsole. Narazie mam wrazenie, ze robia jakas gre w swiecie fallota, a tytul "fallout 3" zostal nadany tylko w celach marketingowych bo w niczym ona nie przypomina poprzedniczek. Nie twierdze, ze nie wyjdzie im cos swietnego. Czekam na pierwsze filmiki z juz dzialajacej gry. Patrzac na screeny z tego magazynu wyglada, ze o trafieniach bedzie decydowal poziom skila i rzuty kostka, a nie szybkosc ruchu myszka jak w fps. Jest wiec jakas nadzieja.
@Up Tez sie obawiam, ze bethesda zrobi cos w stylu obliviona. Gre pozornie rozbudowana, w rzeczywistosci plytka z watkiem glownym nudnym jak cholera.

Autor:  Dana [ 17 cze 2007, 14:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Patrzac na screeny z tego magazynu wyglada, ze o trafieniach bedzie decydowal poziom skila i rzuty kostka, a nie szybkosc ruchu myszka jak w fps


Mniej więcej tak jak w Morrowindzie ?

Cytuj:
Narazie mam wrazenie, ze robia jakas gre w swiecie fallota, a tytul "fallout 3" zostal nadany tylko w celach marketingowych bo w niczym ona nie przypomina poprzedniczek.


Niczym nie przypomina poprzedniczek bo to kolejny stopień "ewolucji". Choćby jak z wspomnianym przeze mnie UFO czy innym DOOMem. Takiej strzelanki jak Doom 2 już nie będzie.
Na myśl mi przychodzi też seria Resident Evil, którą bardzo cenie. Nie mogłem przeboleć że w czwórce zrezygnowano ze statycznych teł i kamer na rzecz pełnego 3d, czy choćby braku głupich klasycznych zombich. Ale kiedy zagrałem i przeszedłem, stwierdziłem że to nadal jest RE jednak inny niż był kiedyś (co nie znaczy że gorszy).

Autor:  Motopompa [ 17 cze 2007, 15:06 ]
Tytuł: 

Artykuł oparty na godzinnym demie, jakie dostało GI:
- Gra chodzi na ulepszonym silniku Obliviona. Przerobiono widok z trzeciej osoby, ponieważ wiadomym jest, że wersja z Oblivion była do bani.

- Gra zaczyna sie w momencie narodzin głównego bohatera i śmierci jego matki w szpitalu w krypcie. W tym momencie zaczyna się tworzenie postaci. Ojciec zabiera cię, aby poddać cię testom DNA - tu wybierasz cechy swojej postaci. Wówczas ojciec zdejmuje własną maskę, i okazuje oblicze o podobnych cechach.

- Następnie odzwierciedlone jest dojrzewanie w krypcie, wraz z dorastaniem dostajesz pierwszą książeczkę pod tytułem "You're Special" ("Jesteś wyjątkową osobą") i możesz wybrac wartości dla swoich 7 cech głównych. Dostajesz też pierwsze bronie i naręczny komputerek (menu), z wiekiem podejmujesz testy określające początkowe poziomy twoich cech i umiejętności.

- Każdy aspekt tworzenia postaci oparty jest na systemie S.P.E.C.I.A.L. Trzy spośród czternastu umiejętności można zaznaczyć, aby rozwijały się szybciej niż reszta podczas zyskiwania poziomów.

- System walki nazywa się Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) ("Wspierany System Celowania Vault-Tec"). Artykuł stwierdza, że "Będziecie z pewnością w stanie rozprawić się z wrogami strzelając z pierwszej osoby w czasie rzeczywistym, ale V.A.T.S. pozwala też na zatrzymanie czasu i wybieranie celów wedle woli". System nadal używa punktów akcji, ale po ich zużyciu można walczyć dalej w czasie rzeczywistym, czekając, aż się je odzyska.

- Gra jest nadal brutalna i krwawa. Na jednym ze screenów widać eksplodującą głowę, ze wszystkimi szczegółami. Krwawe sceny wyświetlane będą, jak się wydaje, w zwolnionym tempie.

- Jest więcej, niż jeden sposób grania w grę. Można być twardym i zabijać wszystkich, można przekradać się pomiędzy zagrożeniami, można też spróbować rozmową rozwiązywać niebezpieczne sytuacje.

- Wrogowie mogą celować do gracza tak samo, jak on do nich, więc można zostać trafionym w ściśle określone części ciała. Jest to dodatek do nowego systemu śledzenia zdrowia i napromieniowania. W nowym systemie można mierzyć, jak bardzo napromieniowane są pewne przedmioty (jak np. woda) i jak zadziałają one na gracza po spożyciu.

- Powrócił system Karmy

[. . .]

Nie wiadomo nic konkretnego na temat członków drużyny, ale jest część poświęcona temu, jak bardzo ważni dla gry sa NPCe i jak ważne dla postępów będzie wykonywanie zadań.

EDIT. Mały podpis pod screenem wskazuje, że będzie można wynająć najemników do pomocy, ale że gra w żadnym wypadku nie będzie drużynowa. Bethesda potwierdza też, że w grze pojawi się pies.

[. . .]

W grze nie będzie skalowania, jak w Oblivion, więc wejście na "wysokopoziomowy" teren spowoduje szybką śmierć. (...) Najwyższy poziom to dwudziesty.

Gra będzie mieć 9 - 12 możliwych zakończeń.

[. . .]

Wszystko opiera się na doświadczeniu, a większość doświadczenia zyskuje się przez zadania.


Narazie to nie potwierdzone informacje.

Strona 9 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team