MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FALLOUT mmorpg https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24319 |
Strona 9 z 13 |
Autor: | Dana [ 16 cze 2007, 15:48 ] |
Tytuł: | |
Czyli nici z klasycznej turówki, ale to było do przewidzenia. |
Autor: | Ravushimo [ 16 cze 2007, 20:54 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Czyli nici z klasycznej turówki, ale to było do przewidzenia.
tbh w teori nie wyglada to tak zle, moglo byc duuuuuuuzo gorzej ![]() |
Autor: | kozas15 [ 16 cze 2007, 23:13 ] |
Tytuł: | |
No, ale to w takim razie wskazuje ze raczej bedzie widok izometryczny, bo przeciez nie fpp( z takim systemem). W sumie imo jesli to co postnal Sweng to prawda, to kamera itp moze przypominac bardzo to z Neverwinter( nie gralem w 2 wiec nie wiem czy zabardzo sprawa z kamerami itp sie zmienila) |
Autor: | Dana [ 17 cze 2007, 00:28 ] |
Tytuł: | |
Będzie first person, przynajmniej tak wynika ze skanów (numer 6, z podpisem o V.A.T.S combat system). |
Autor: | Kabraxis [ 17 cze 2007, 02:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Grać będzie można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34359 Jesli ktokolwiek ludzil sie ze bedzie izometria to ma pecha. ![]() Wg mnie takie rozwiazanie wogole nie bylo brane pod uwage. Bethesda nie lubi takich gier. ![]() |
Autor: | Huba [ 17 cze 2007, 09:23 ] |
Tytuł: | |
W zwiazku z czym mozna f3 skreślić z listy tytułów oczekiwanych. ![]() |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 09:54 ] |
Tytuł: | |
Niestety masz racje. Robia obliviona w swiecie fallouta. Ciekawy jestem tylko jak polacza ap z pauza i widokiem fpp. Teraz wiemy, ze prawdziwy f3 nigdy nie poswtanie. Ogolnie turowki taktyczne i rzut izometryczny to juz chyba przeszlos. Wszedzie musi byc napierdalajacy po oczach hdr, shadery 3.0 i inne ozdobniki graficzne. |
Autor: | Ash [ 17 cze 2007, 11:00 ] |
Tytuł: | |
witamy w 2007 roku. jak chcesz grac w oldskoolowe gry to graj do konca zycia w fallout 1. liczyles na to ze f3 bedzie 2d na sprite'ach? prawda jest taka ze widok FPP/TPP ma duzo wiecej mozliwosci niz izometryczny i generalnie jestem pewny ze wyjdzie tej grze na dobre. Jestem wielkim fanem fallouta i f3 jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra singlowa w tej chwili. Fallout to nie izometria, dla mnie to przede wszystkim swiat, specyficzny humor i madmaxowy postapokaliptyczny feel calej gry. Na miejscu fanow serii modlilbym sie zeby _tego_ nie spieprzyli, a nie o widok izometryczny. |
Autor: | Arturnik [ 17 cze 2007, 11:08 ] |
Tytuł: | |
Pozostaje mieć nadzieje, że system będzie podobny do systemu z KotOR'a który mi się spodobał. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 11:09 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): jak chcesz grac w oldskoolowe gry to graj do konca zycia w fallout 1. liczyles na to ze f3 bedzie 2d na sprite'ach?
prawda jest taka ze widok FPP/TPP ma duzo wiecej mozliwosci niz izometryczny i generalnie jestem pewny ze wyjdzie tej grze na dobre. Jestem wielkim fanem fallouta i f3 jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra singlowa w tej chwili. Nie, chcialem zeby byla grafika 3d. Widziales kiedys np. Neverwinter nights? Pelne 3D, szczegolowy swiat, mozna grac w rzucie izometrycznym. Dla mnie fallout to turowka w rzucie izometrycznym. Sram juz fps, tpp z super grafa. Tego jest na peczki. |
Autor: | S@mael [ 17 cze 2007, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Huba napisał(a): W zwiazku z czym mozna f3 skreślić z listy tytułów oczekiwanych.
![]() No niestety, +1 Oczywiscie to rozwiazanie podoba sie tym samym osobom ktore sa fanami WAR, WoW itp. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 11:25 ] |
Tytuł: | |
To rozwiazanie wymusza jak zwykle kalkulacja zyskow. Gra ma isc na konsole bo tam jest duzy rynek i masa pieniedzy do zarabienia. Jesli dali by konslowcom stateczna turowke to nikt by nie kupil. Tam swieci triumfy np. prymitywna ale za to dynamiczna lupanina w stylu god of war. |
Autor: | Mendol [ 17 cze 2007, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Przykra wiadomosc dla czekajacych na Fallouta 3, niestety bedzie to FPP/TPP , yolek 16/06/07 23:12 Podobnie jak obvilion Fallout 3 przygotowywany przez bethsoft ma rozgrywac sie w widoku pierwszej lub trzeciej osoby... przynajmniej tak donosi NMA za gazetka Gameinformer... link: http://www.nma-fallout.com/ btw. god of war jest zajebisty, i nie zgodze sie ze prymitywny ![]() |
Autor: | Motopompa [ 17 cze 2007, 11:40 ] |
Tytuł: | |
![]() Wystarczy wyobrazic sobie gun'a zamiast sworda i mamy f3 o/ |
Autor: | Kabraxis [ 17 cze 2007, 13:02 ] |
Tytuł: | |
Gry izometryczne to przezytek nawet jesli sa w 3D, przykladem niech bedzie Neverwinter Nights 2, ktory jest slabiutki. Odeszly i juz nie wroca. A co do Fallouta to naprawde widok FPP/TPP daje o wiele wiecej mozliwosci a walka ma byc pol real-time/pol na tury z aktywna pauza i punktami akcji. To bedzie NOWY Fallout, wg Bathesdy. Jakbym chcial starego to bym zainstalowal F1/2. I dajcie juz spokoj z tymi konsolami bo tam tez zdazaja sie perelki i skomplikowane, wymagajace gry. A na pecety rowniez swieca triumfy "prymitywne napierdalanki". |
Autor: | Dana [ 17 cze 2007, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Nie zgodzę się że rzut izometryczny to przeżytek, natomiast turówki niestety tak. Patrząć choćby na serię UFO która się "zrealtimowała", prawdziwych turówek już nie robią (no poza niszowymi strategiami). Cytuj: Dla mnie fallout to turowka w rzucie izometrycznym.
A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo. |
Autor: | Khraan [ 17 cze 2007, 14:03 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.
Dokladnie, widok kamery sie nie liczy jesli beda rozbudowane dialogi, zachowany specyficzny humor fallouta i duuuzo drog postepowania... Osobiscie zaczynam watpic, czy cos takiego otrzymamy, predzej rozmowki w stylu Obliviona. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 17 cze 2007, 14:20 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): A dla mnie F to fabuła, świat i klimat. Jeżeli to będzie jak w starych Falloutach, to się przeboleje tury i izo.
Mialem na mysli gameplay. F1, F2 , F:Tactics byly w rzucie izometrycznym. Jesli chca zrobic strzelanke czy zrecznosciowke to powinni nazwac to inaczej niz f3. Tak jak bylo z baldurs gate i tym cudakiem na konsole. Narazie mam wrazenie, ze robia jakas gre w swiecie fallota, a tytul "fallout 3" zostal nadany tylko w celach marketingowych bo w niczym ona nie przypomina poprzedniczek. Nie twierdze, ze nie wyjdzie im cos swietnego. Czekam na pierwsze filmiki z juz dzialajacej gry. Patrzac na screeny z tego magazynu wyglada, ze o trafieniach bedzie decydowal poziom skila i rzuty kostka, a nie szybkosc ruchu myszka jak w fps. Jest wiec jakas nadzieja. @Up Tez sie obawiam, ze bethesda zrobi cos w stylu obliviona. Gre pozornie rozbudowana, w rzeczywistosci plytka z watkiem glownym nudnym jak cholera. |
Autor: | Dana [ 17 cze 2007, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Patrzac na screeny z tego magazynu wyglada, ze o trafieniach bedzie decydowal poziom skila i rzuty kostka, a nie szybkosc ruchu myszka jak w fps Mniej więcej tak jak w Morrowindzie ? Cytuj: Narazie mam wrazenie, ze robia jakas gre w swiecie fallota, a tytul "fallout 3" zostal nadany tylko w celach marketingowych bo w niczym ona nie przypomina poprzedniczek.
Niczym nie przypomina poprzedniczek bo to kolejny stopień "ewolucji". Choćby jak z wspomnianym przeze mnie UFO czy innym DOOMem. Takiej strzelanki jak Doom 2 już nie będzie. Na myśl mi przychodzi też seria Resident Evil, którą bardzo cenie. Nie mogłem przeboleć że w czwórce zrezygnowano ze statycznych teł i kamer na rzecz pełnego 3d, czy choćby braku głupich klasycznych zombich. Ale kiedy zagrałem i przeszedłem, stwierdziłem że to nadal jest RE jednak inny niż był kiedyś (co nie znaczy że gorszy). |
Autor: | Motopompa [ 17 cze 2007, 15:06 ] |
Tytuł: | |
Artykuł oparty na godzinnym demie, jakie dostało GI: - Gra chodzi na ulepszonym silniku Obliviona. Przerobiono widok z trzeciej osoby, ponieważ wiadomym jest, że wersja z Oblivion była do bani. - Gra zaczyna sie w momencie narodzin głównego bohatera i śmierci jego matki w szpitalu w krypcie. W tym momencie zaczyna się tworzenie postaci. Ojciec zabiera cię, aby poddać cię testom DNA - tu wybierasz cechy swojej postaci. Wówczas ojciec zdejmuje własną maskę, i okazuje oblicze o podobnych cechach. - Następnie odzwierciedlone jest dojrzewanie w krypcie, wraz z dorastaniem dostajesz pierwszą książeczkę pod tytułem "You're Special" ("Jesteś wyjątkową osobą") i możesz wybrac wartości dla swoich 7 cech głównych. Dostajesz też pierwsze bronie i naręczny komputerek (menu), z wiekiem podejmujesz testy określające początkowe poziomy twoich cech i umiejętności. - Każdy aspekt tworzenia postaci oparty jest na systemie S.P.E.C.I.A.L. Trzy spośród czternastu umiejętności można zaznaczyć, aby rozwijały się szybciej niż reszta podczas zyskiwania poziomów. - System walki nazywa się Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) ("Wspierany System Celowania Vault-Tec"). Artykuł stwierdza, że "Będziecie z pewnością w stanie rozprawić się z wrogami strzelając z pierwszej osoby w czasie rzeczywistym, ale V.A.T.S. pozwala też na zatrzymanie czasu i wybieranie celów wedle woli". System nadal używa punktów akcji, ale po ich zużyciu można walczyć dalej w czasie rzeczywistym, czekając, aż się je odzyska. - Gra jest nadal brutalna i krwawa. Na jednym ze screenów widać eksplodującą głowę, ze wszystkimi szczegółami. Krwawe sceny wyświetlane będą, jak się wydaje, w zwolnionym tempie. - Jest więcej, niż jeden sposób grania w grę. Można być twardym i zabijać wszystkich, można przekradać się pomiędzy zagrożeniami, można też spróbować rozmową rozwiązywać niebezpieczne sytuacje. - Wrogowie mogą celować do gracza tak samo, jak on do nich, więc można zostać trafionym w ściśle określone części ciała. Jest to dodatek do nowego systemu śledzenia zdrowia i napromieniowania. W nowym systemie można mierzyć, jak bardzo napromieniowane są pewne przedmioty (jak np. woda) i jak zadziałają one na gracza po spożyciu. - Powrócił system Karmy [. . .] Nie wiadomo nic konkretnego na temat członków drużyny, ale jest część poświęcona temu, jak bardzo ważni dla gry sa NPCe i jak ważne dla postępów będzie wykonywanie zadań. EDIT. Mały podpis pod screenem wskazuje, że będzie można wynająć najemników do pomocy, ale że gra w żadnym wypadku nie będzie drużynowa. Bethesda potwierdza też, że w grze pojawi się pies. [. . .] W grze nie będzie skalowania, jak w Oblivion, więc wejście na "wysokopoziomowy" teren spowoduje szybką śmierć. (...) Najwyższy poziom to dwudziesty. Gra będzie mieć 9 - 12 możliwych zakończeń. [. . .] Wszystko opiera się na doświadczeniu, a większość doświadczenia zyskuje się przez zadania. Narazie to nie potwierdzone informacje. |
Strona 9 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |