MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Chronicles of Spellborn - CB Wznowione !!!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28804
Strona 9 z 14

Autor:  Bloodleaf [ 19 lis 2008, 15:39 ]
Tytuł: 

Jak podbindujesz sobie ty odpowiednio przyciski + myszka to wystarczy ja używam max 6ciu + myszka.

Celowanie też jest łatwe.

Autor:  iniside [ 19 lis 2008, 15:42 ]
Tytuł: 

Sprawdze i sam stwierdze na ile to jest latwe, jak sie gra ranged :P. Bo tak czy inaczej to i tak imo wyglada lepiej niz kolejny zwykly combat ;e.

Autor:  Bloodleaf [ 19 lis 2008, 15:46 ]
Tytuł: 

Zmartwię cię tu nie ma "ranged" class jak to było w innych mmo, casterzy też połowę lub więcej czasu siedzą w melee.

Autor:  iniside [ 19 lis 2008, 15:47 ]
Tytuł: 

Nie mozna walic ciagle fajerbalami ? :<
E crap :<.

Autor:  Bloodleaf [ 19 lis 2008, 15:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie mozna walic ciagle fajerbalami ? :<


Nie :P

Autor:  Elendir [ 19 lis 2008, 15:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
We inform you that the Closed Beta sign up has ended. However, the Account Creation page is still available for players already invited to the Closed Beta.

Note that players already registered still have access to the Closed Beta.

Also, from today, NDA is officially dropped.

We would like to thank you all for your participation and feedback.

Autor:  iniside [ 19 lis 2008, 16:02 ]
Tytuł: 

ok, to teraz pisac swoje wrazenia wprost :P.

Autor:  Bloodleaf [ 19 lis 2008, 16:38 ]
Tytuł: 

Ok no to moje parę uwag.

- Grafika przywodzi mi nie wiem dlaczego na myśl Świat Dysku.
- Brak jakichkolwiek "podpowiadaczy" nie ma markerów na mapie pokazujących gdzie wykonać quest , nie ma strzałek i tym podobnych ułatwiaczy.
- Na minus niestety liniowa fabuła i to nawet bardzo.
- Combat jak dla mnie nie jest rewolucyjny a już na pewno nie trudniejszy niż w " sticky targetting" mmos.
- Lore bardzo klimatyczne i dopasowane do świata.
- System ekwipunku jest rewelacyjny możesz do końca gry nosić gear który tworzysz przy robieniu postaci lub wymienić po drodze na inny , magowie mogą biegać w płycie a warriorzy nago.

Ogólnie mam mieszane odczucia co do gry w chwili obecnej , czekałem bardzo na TCoS ale raczej nie pogram w retail.

Autor:  Serart [ 19 lis 2008, 16:42 ]
Tytuł: 

Pogralem... skasowalem po godzinie. Ani combat fajny ( imo AoC combat >>> TCOS ), ani swiat klimatyczny ani nic :>... pure grind.
Jednak chetnie wyslucham opini kogos, kto sie bardziej zaglebil w gre :>

Autor:  konrador [ 19 lis 2008, 17:45 ]
Tytuł: 

Mozolnie strasznie levelki niestety ida, bo z poczatku walki z potworkami trwaja dosc dlugo. Radze biegac w grupie dwoch chociazby - wtedy robienie standardowych dla levelowek questow, gdzie trzeba zabic 6 dzikich prosiakow przychodzi duzo latwiej. Ogolnie wiekszosc gry to standard znany wszystkim od dawna. Levelki, ding, nowe umiejetnosci itepe.

Przejdzmy do wazniejszych spraw. Combat wg mnie jest bardzo fajnie rozwiazany, bo jest dynamiczny i wymaga od gracza pozostawania w ciaglym ruchu, celowania i ciaglej uwagi. Kazde zaklecie, kazdy strzal z luku trzeba wycelowac w przeciwnika, tak samo jak robimy to w grze TPP/FPP. Tak samo jest w przypadku zadawnia ciosow bronia biala - trzeba celowac w przeciwnika. Niestety cos im strzelilo do lba, zeby zaimplementowac te super innowacyjne skill decki. Dziala to tak, ze jest pare paskow, na ktorych mozemy umieszczac sobie umiejetnosci i po wykorzystaniu jakiejkolwiek umiejetnosci z jednego paska, automatycznie losowany jest kolejny pasek, z ktorego bedziemy korzystac i sposrod umieszczonych na nim skilli bedziemy musieli sobie cos dobrac. Oczywiscie nie zawsze musi byc tam cos, co sie w danym momencie przyda. Takze grunt to skonfigurowac owe paski tak, aby w kazdej sytuacji miec cos na jednym z nich cos, co sie w danym momencie przyda. Liczba paskow i oczek na kazdym z nich zwieksza sie wraz ze zdobywaniem poziomow.

Gra ma bardzo fajny, wrecz magiczny klimat. Grafika - ogolnie rzecz biorac - jest ok. Jest to silnik Unreala. Animacje postaci to jest niestety istna tragedia, z ktora rownac sie moze jedynie Vanguard. Jesli ktos narzekal na "skiepszczone" animacje w WAR, to po obejrzeniu tych ze Spellborn natychmiastowo sie potnie.

Na release planowane sa open beta serwery - nie wiem czy to zostalo ogloszone publicznie. Niestety do dzis nie zostaly sprecyzowane zasady, ktore beda tam panowac. Mozna sie spodziewac czegos na ksztalt tego, co jest na beta serwerze w chwili obecnej czyli ruleset ala AOC, czyli "open-wyzynajcie i rznijcie sie gdzie chcecie, bo nie wiemy jak sie za to zabrac i moze za pare miesiecy przyjdzie nam cos madrego do glowy".

Autor:  Templair [ 19 lis 2008, 22:36 ]
Tytuł: 

Keye do bety: http://concours.jeuxonline.info/concours/74 ...

Jeszcze 72. Ja juz mam ;) ...

P.S. Ida po dwa na 10 sec :) ...

EDIT: Kek nie ma sie co jarac. CB konczy sie jutro :< ...

T.

Autor:  Elendir [ 20 lis 2008, 16:22 ]
Tytuł: 

http://www.giga.de/live/

i włączcie sobie ma być TCOS , teraz jest nowy WoW chyba

Autor:  iniside [ 20 lis 2008, 16:40 ]
Tytuł: 

Stwierdzam, ze ten skill deck to najbardziej poroniona rzecz jaka widzialem.
Sam combat jest wietny, ale ten nieszczesny skill deck ktory losuje co moge atm urzywac jest przekombinowany i zupelnie nie potrzeby.

Imo combat z AoC w mele jest duzo lepszy.

Autor:  Bloodleaf [ 20 lis 2008, 16:59 ]
Tytuł: 

A mówiłem :)

Autor:  Arturnik [ 20 lis 2008, 17:15 ]
Tytuł: 

Co nie zmienia faktu, ze jest znaaacznie lepszy i ciekawszy niz w sticky-targetting mmo.

Autor:  Bloodleaf [ 20 lis 2008, 17:16 ]
Tytuł: 

Ale w czym jest lepszy? Bo dla mnie osobiście jest o wiele prostszy.

Autor:  iniside [ 20 lis 2008, 17:22 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Ale w czym jest lepszy? Bo dla mnie osobiście jest o wiele prostszy.

No bo mozna manualnie celowac, jak cos stanie na drodze do go trafi (np. przy strzale z luku).
Co nie zmnie afaktu ze mogli to bardziej przemyslec i w AoC (poza ranged klasami), jest to zrobione poprostu lepiej..

Autor:  Elendir [ 20 lis 2008, 19:19 ]
Tytuł: 

Do zobaczenia w OB , ciekawe czy mi postać z CB zvipują nie mylić z wipem :lol:


Cytuj:
The Closed Beta is coming to an end, and it's time for the European Open Beta test to kick in!
Starting today, Thursday the 20th of November, you can register on the Spellborn Player-Site at https://eu-players.tcos.com for an Open Beta spot and download the game client.
The European Open Beta test of Spellborn will start on Saturday the 22nd and will end on Monday the 24th of November. This Open Beta test is only available to European Players from the following European countries:

• Germany
• Austria
• Switzerland
• France
• The Netherlands
• Belgium
• Luxembourg
• Sweden
• Norway
• Denmark
• Finland

Current Closed Beta testers of The Chronicles of Spellborn will be automatically granted access for the Open Beta test and will not need to download a new game client nor sign up for Open Beta. The Closed Beta test will officially stop on today, Thursday the 20st of November at 10pm CET. A Closed Beta Closure event will take place from 8pm CET to 10pm CET. The characters created during Closed Beta test will be wiped in preparation of the Open Beta.

The Open Beta test will start on Saturday the 22nd of November at 12pm CET and end on Monday the 24th of November at 10pm CET. After the Open Beta, all characters will be wiped to prepare the game servers for the official launch of The Chronicles of Spellborn.

Please note that the Player-Site will be taken down tomorrow Friday the 21st of November for a hardware maintenance and upgrade in preparation of the Open Beta. This downtime is scheduled from 11:30am CET until 2:30pm CET.

See you in Open Beta, and for the lucky Closed Beta Testers, see you all tonight at 8pm CET for some "gentlemen" PvP killfest !

Autor:  konrador [ 21 lis 2008, 20:22 ]
Tytuł: 

Troche zaglebilem sie w temat, bo swiat i combat system mi sie podobaja, open PVP serwery tez maja byc i glupio byloby nie przetestowac retail, szczegolnie biorac pod uwage cene, ALE... Tak popierdolonego wydania gry MMORPG (moze z pominieciem SB, ale tylko dlatego, ze wszystko sie moze jeszcze zmienic) nie bylo jeszcze nigdy.

Mamy 2 wydawcow, ale nie jak zwykle EU/Acclaim - sprawa sie komplikuje, poniewaz Frogster gre sprzedawac ma tylko w krajach wymienionych w poscie Elendira powyzej. Oficjalnie tylko one tylko maja dostep do bety. Na pierwszy rzut oka wszystko sie zgadza - kraje cywilizowane sa, a Polske pominieto. Po blizszym przyjrzeniu sie widac jednak, ze brakuje takze m.in. Wloch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Sprawa tych dwoch pierwszych nie jest do konca jasna - pewnie brak oficjalnego wydania tej gry w krajach oznaczac bedzie, ze gracze beda musieli nabyc gre przez internet. Sprawa mieszkancow wysp troche sie komplikuje, bo wydawca i firma odpowiedzialna za postawienie i utrzymanie serwerow w tym kraju jest Acclaim. Acclaim, ktory gre wydaje takze na w USA, Kanadzie, Australii, NZ i RPA. Bardzo mozliwe jest, ze klienci beda trzymani w ryzach poprzez blokade IP z nieodpowiednich panstw, tak zeby np. oficjalni klienci Acclaimu nie uciekli do Frogstera.

Zeby bylo jeszcze smieszniej, to Acclaim przymierza sie do premiery ok. 2 miesiace pozniej niz Froggster, a zamkniete beta testy dla krajow Ameryki, Afryki, Australi i czesci Europy znajdujacej sie na wyspach zbiegna sie z Europejska premiera.

Mimo, ze premiera na naszym kontynencie (ale nie w naszym kraju) juz za tydzien, to nikt poza osobami zainteresowanymi tytulem nic o nim nie wie, bo niestety reklam itp. jak na razie brak. Widocznie gra rozreklamuje i sprzeda sie sama. Nie ma informacji nt. podzialu na serwery. Odpadnie spora grupa graczy mowiacych po angielsku, wiec mozna sie spodziewac dominacji Niemcow i Francuzow, ktorzy podobnie jak nasi rodacy w glebokim powazaniu maja wszystkich innych uzytkownikow general chata, ktorzy akurat nie musza rozumiec ich jezyka. Acclaim kojarzony jest zle i mial do tej pory doswiadczenie z hostowaniem jakichs darmowych popierdolek, ale z Froggsterem nie jest wcale lepiej, bo ten tez hostowal jakies popierodlki, ale bylo ich mniej i w zasadzie nikt nie wie nic o tej firmie i moze wlasnie temu kojarzona jest jako mniejsze zlo.

Brawo.

Autor:  tomugeen [ 21 lis 2008, 22:25 ]
Tytuł: 

Szczerze mowiac to tCoS mialo wyjsc w 2006, ale krotko po rozpoczeciu pierwszego pusha closed bety wszystko jakos sie zatrzymalo. Szukali kasy czy cos, dopiero w 2008 troche ruszylo.
Moim zdaniem moze byc juz dla tej gry za pozno. Przynajmniej ja juz dawno stracilem zainteresowanie. A kiedys zbieralem kazda informacje z forum.

Strona 9 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team