MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 9 z 87

Autor:  Prot [ 9 kwi 2011, 18:18 ]
Tytuł: 

http://massively.joystiq.com/2011/04/07 ... /#comments

Przykład znakomitego combatu z free targetingiem. Naprawdę świetnie jest to w tej grze rozwiązane, i zajmuje to trochę czasu żeby dobrze to opanować. Gra niewiele zajmuje 1,5 giga czy coś ale oprócz nadzwyczajnego cobmbatu nic więcej nie oferuje, cała reszta jest symboliczna. Nie grałem w tere, ale mam nadzieje/wyobrażam sobie że chociaż w połowie to tak tam wygląda. W/g mnie ma to przyszłość, po opanowaniu takiego combatu wszystko inne wydaje ci się banalne. Podobnie wygląda to w crimecraft fps mmo shooter.

Autor:  Bloodleaf [ 10 kwi 2011, 05:25 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Bardziej imo drazniace jest, smiesnie mala predkosc roznych pociskow. Leci, i leci i leci.. jakby w zwolanionym tempie był ;p.


Żebyś no ten, unik zdążył zrobić.

Autor:  Keii [ 10 kwi 2011, 11:24 ]
Tytuł: 

Prot napisał(a):
http://massively.joystiq.com/2011/04/07/first-impressions-divine-souls/#comments

Przykład znakomitego combatu z free targetingiem. Naprawdę świetnie jest to w tej grze rozwiązane, i zajmuje to trochę czasu żeby dobrze to opanować. Gra niewiele zajmuje 1,5 giga czy coś ale oprócz nadzwyczajnego cobmbatu nic więcej nie oferuje, cała reszta jest symboliczna. Nie grałem w tere, ale mam nadzieje/wyobrażam sobie że chociaż w połowie to tak tam wygląda. W/g mnie ma to przyszłość, po opanowaniu takiego combatu wszystko inne wydaje ci się banalne. Podobnie wygląda to w crimecraft fps mmo shooter.

Zachęcony tym postem ściągnałem DS i pograłem chwilę. Niestety, okazało się że to biedna zarówno pod względem combat systemu, oprawy jak i stopnia skomplikowania zrzynka z Vindictusa.

Autor:  iniside [ 10 kwi 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Bardziej imo drazniace jest, smiesnie mala predkosc roznych pociskow. Leci, i leci i leci.. jakby w zwolanionym tempie był ;p.


Żebyś no ten, unik zdążył zrobić.

Ja tam robie uniki od kul karabinowych.

Autor:  Meys [ 17 cze 2011, 15:55 ]
Tytuł: 

TERA-Najlepsze MMO - od MMOCrunch Najlepsza walka - od MMORPG.com Najlepsze MMO - od RipTen Oraz nominacje na najlepsze MMO od GameRant, GameSpy, Machinima.com. kONIEC Wowa tego krapu nadcioga tera i pozamiata te badziewia na rynku mmo http://teraonline.info.pl//node/630/kam ... 322873.png Obrazek

Autor:  candidoser [ 17 cze 2011, 16:05 ]
Tytuł: 

Znowu koniec WoWa? Ktory to juz raz?:)

Autor:  Asmax [ 17 cze 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

tera to bedzie

Autor:  Nyx [ 17 cze 2011, 18:21 ]
Tytuł: 

Meys napisał(a):
TERA-Najlepsze MMO - od MMOCrunch Najlepsza walka - od MMORPG.com Najlepsze MMO - od RipTen Oraz nominacje na najlepsze MMO od GameRant, GameSpy, Machinima.com. kONIEC Wowa tego krapu nadcioga tera i pozamiata te badziewia na rynku mmo http://teraonline.info.pl//node/630/kam ... 322873.png Obrazek


Czy to jest ten shadow priest kamka z wowa?

Autor:  Amadeo [ 17 cze 2011, 18:57 ]
Tytuł: 

Podziwiam optymizm co mniej obeznanych zaślepionych piękna grafika i przyznam porządnym combatem, przesiedziałem 1,5 miesiąca na KR grając już na max lvl'u, i cóż początki są piękne, wręcz cudowne, postacie super wyglądają, animacja nie tylko postaci ale i npc stoi na wysokim poziomie ale takie "ah'y i oh'y" stado tutejszych starych wyg miało nie jedno krotnie a potem.. cóż sami wiecie

Niestety nie TERA nijak nie przebije WoW'a, nie ma jak i nie ma czym, nawet dla miłośników L2 przy max lvl'u nie przypadnie im do gustu z powodu zasad pvp które swoją droga są strasznie skromne co czynią grę ubogą.

W mojej opinii to taki Aion 2.0, ulepszona wersja aczkolwiek nadal biedna z wieloma obietnicami..

Po testach zaznaczam wyrażam swoją opinię a mając doświadczenie z takich gier jak UO, WoW, AO, AoC, L2 PE, FE i mase mase innych, zreszta tak jak wielu..
To też:
craft w tej grze jest biedny i nie przemyślany, sorry ale podczas samego grindu wypadło mi z 8 pomarańczowych przedmiotów ( coś jak epic ), ogółem jest strasznie mało opłacalny, a z instancji leci lepszy sprzęt.
co do grindu czym dalej w las tym go więcej, w pewnym momencie jedyny sens do branie q powtarzalnych i naparzanie mobów
PvE tu przepraszam ale poziom nie jest trudny, a duże gildie nie mają co liczyć na sensowne raidy ( zaznaczę że nie zabiłem wszystkiego to też może dalej się poprawi, Ale poziom raidów do WoW'a czy do Lotro ma się jak dziecko do dorosłego
PvP
Open PvP - strasznie go mało, nijak ma się do l2 czy nawet AoC, za to na poziomie WoW'a z TBC a może i dalej
Guild PvP - "nima..", pisze tu o systemie zaznaczam
Siege - "Nima!!"
Owy system polityczny - "Nima"
BG - tutaj to ujmę tak "facepalm" totalnie to nie przemyślane
Lokacje - nie wiem jak wy ale ja się czułem jak bym faktycznie grał w Aiona z tym że są większe nieco ale nadal pozamykane, nie ma odczucia wielkości świata, możliwości dowolnego biegania
Skille - mało coś ich chodź tutaj kwestia gustu, w sumie zawsze i tak dobiera się te najlepsze..
Puszka Pandory - zjadłem na tym nerwy tylko
Achievements'y - zabij bossa, zabij 1000 mobów, zabij 10000 mobów, odkryj to i to dużo bardziej ubogie niż w WoW, ale w gruncie rzeczy są więc też mały plus
Glyphy - zapomniałem jak to się zwie, tak czy owak jest przepaść po między ulepszeniami do skilli na słabe i dobre, i co najlepsze bez problemu ma się wszystkie dobre ( sprawdzone na berek, archer i priest ) najgorsze to że są powtarzalne, a niektóre tak bezsensowne że chyba na siłę wciskane.

Plusy
+ grafika ( tereny, postacie, moby, ubiór)
+ początek gry, wyśmienicie się gra od 30 zaczyna się to co wyżej..
+ combat, naprawdę ładny i dynamiczny, moby fajnie potrafią się czasami zachować, walka daje sporo przyjemności

Gra dostaje wspaniałe opinie owszem ale szczere pytanie ilu panów z tych targów E3 grało na maksymalnym lvl'u?

Reasumując, gra jako MMO nie jest zła, nie ma odczucia bugów, przyjemnie się gra, szczególnie w party, dynamiczne walki ale po wbiciu ostatniego poziomu zdajemy sobie sprawę że nie ma co robić, nie ma sensownego systemu PVP, PVE mowa tu o rajdach jest bardzo skromne, BG nudne bez większego sensu, craft mało opłacalny, system combo to śmiech na sali póki co. Hitu z tej gry nie będzie, raptem zmasowany atak graczy jak w Aionie a na sam koniec sami się domyślcie.

Autorzy gry póki co sporo obiecują, ale gdzie i ile to razy już słyszałem..
Jak zrobią przynajmniej sensowne pvp walki gildii o coś i zwiększą content pve wówczas gra zatrzyma na dłużej..

Ja bardzo liczyłem na tą grę a bo KR się strasznie zawiodłem, zostały obietnice do EU na horyzoncie Arecheage, SWTOR chodź to drugie instynktownie wiem że klapa po założeniach, filmikach itp, ale małe nadzieje są..

Pozdrawiam Ama.

Autor:  Meys [ 17 cze 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

tu kolega amadeo grał dawno temu w tere i mało sie orientuje co sie teraz dzieje Polityka i mas pvp kwitnie Patch 1: Kraina XX, storyline, lvl cap 60
Patch 2: Instances, raids, world bosses
Patch 3: rozwinięcie systemu politycznego, bg's, open world pvp system Polityczny http://www.youtube.com/watch?v=d28S9bix ... r_embedded mass pvp http://www.youtube.com/watch?v=NXnoVWY6 ... r_embedded Destruction of the Beasts update 10 nowych obszarów. 4 dungeony. INWAZJA między-serwerowa outodor bos Dodanie rankingu BG. Destruction of the Beasts ( update )( Maj 2011 )
- Krok 2: Fragment of a dream (update) ( 2011 )
- Krok 3: Praia ( implementacja ) ( 2011 )
- Krok 4: Give Switch Ark ( 2012 )
Konfrontacja -> PVE na dużą skalę -> PvP na dużą skalę -> ulepszenie polityki.
Są to update-y planowane na 2011 i początek 2012. Skupiają się walkach na ogromną skalę między serwerami, ogromne mordobicie w dungeonach, czy też rzeź o wolno stojącego Bossa , i wiele wiele innych.
jak widać TERA brnie w kierunku PvP

Autor:  Amadeo [ 17 cze 2011, 20:39 ]
Tytuł: 

Fakt dawno :)

Skoro tak widać na lepsze gra wychodzi bo swego czasu.. ;)

Autor:  Sparth2 [ 17 cze 2011, 22:18 ]
Tytuł: 

Ten system polityczny juz jest i dziala? Czy moze dopiero go zapowiadaja?

Autor:  Keii [ 3 sie 2011, 16:41 ]
Tytuł: 

Meh, Tera jednak w 2012. Hype mi spadł prawie do 0, pogram teraz w japońską open betę, która zaczyna się za parę dni i tyle.

Autor:  Piaskowy [ 7 paź 2011, 20:17 ]
Tytuł: 

Comming Soon :)

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=22804

Autor:  Falangista [ 11 gru 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

Wiadomo coś na temat ewentualnej premiery tego tytułu?

Autor:  Gokulo [ 11 gru 2011, 16:16 ]
Tytuł: 

Nie wiecej niz, ze moze przyszly rok.

Autor:  Fix [ 25 gru 2011, 17:50 ]
Tytuł: 

Witam,
Przyznam, że zarejestrowałem się pod wpływem impulsu. Dawno temu zaglądałem na stronę mmorpg.pl i spodziewałem się wyższego poziomu, natomiast jest coraz gorzej. Osądzam oczywiście po wypowiedziach choćby z początku tematu, gdzie na jednej stronie można wyczytać wyrażenie "pedał" dziesięciokrotnie.
Przed osądzaniem jakiegoś tytułu należy choć w najmniejszym stopniu zapoznać się z jego cechami oraz wartościami.
Osoby, które są przeciwne koreańskiemu stylowi w grach mmo będą miały dużo do powiedzenia na temat stylu Blade and Soul, jednak gdy zapoznamy się z informacją kto jest odpowiedzialny za styl artystyczny dowiemy się dlaczego ta gra tak wygląda.

Przechodząc do Tery, produkt został wypuszczony w Korei z małym falstartem. Wszystko pracowało dobrze do momentu, gdy gracze dotarli do maksymalnego poziomu i okazywało się, że nie mają co robić, ponieważ w grze brakuje po prostu zawartości end-game.
Było to jednak jasne od początku i wiadomo, że pierwszy dodatek to zmieni i tak się stało. Krótko po tym ogłosili kolejny dodatek, który mieli wprowadzać przez cały rok począwszy od kwietnia 2011 i skończywszy na wiośnie 2012.
Dodatek ten to w skrócie to co przedstawił użytkownik Meys.

Zaraz po premierze TERA w Korei BlueHole Studio ostrzegało graczy, że jeśli będą grać na serverze azjatyckim mogą rozczarować się zawartością, ponieważ wersja NA/EU różnić się będzie znacząco (głównie w kwestiach PvP). Różnica ta wynika między innymi z faktu, że w Korei jest tylko jeden rodzaj servera, w NA/EU będą dwa jak już wiadomo (PvP i PvE).
Obecnie trwają testy Alpha w NA wersji i w tej chwili pod lupę brany jest system PvP, po tych testach twórcy zachodniej wersji sprecyzują zasady PvP na naszych serverach.
W styczniu zacznie się beta uprzedzona eventami podobnymi do ostatniego, który był na wpół otwarty.

Premiera na zachodzie planowana jest na wiosnę między innymi ze względu na dodatek, który wdrażany jest na koreańskich serverach. Ostatnia faza ma wprowadzić dodatkową klasę.

Jako jeden z testerów i ex-gracz L2 mogę powiedzieć, że gra warta świeczki a zmiany jakich dokonali od początku idą w dobrym kierunku. Gra nie jest oparta na grindowaniu, jak niektórzy się obawiali ale na zadaniach, niemniej grind jest również możliwy. I powiem szczerze, że dawno bicie mobów nie sprawiało mi tyle przyjemności. PvP rónież dobre choć widać, że niektórzy spędzili czas jedynie w mmo typu point&click a przecież walka jest oparta na systemach znanych z popularnych gier singleplayer.
Krytyka stylu gry jest niezrozumiała dla mnie, wchodząc do świata TERA ma się uczucie, że ma to coś wspólnego z L2, jednak jest mniej azjatyckości (mówię o serverze NA bez koreańskiej czcionki). Popori fakt faktem są dziwacznymi stworzeniami ale dodaje to tylko rumieńców tej grze, w końcu jakaś różnorodność postaci, modeli. W L2 było kilka ras a jedynie Krasnale różniły się modelem postaci. Tutaj model postaci ma ogromne znaczenie i twórcy mieli na początku problem z balansem, który udało się rozwiązać przed premierą.
Styl jest dobry, fabuła może być, mechanizm oraz system niezłe. Crafting również ma być zmieniony i twórcy sami przyznali, że jest średni.
Grafiki nie muszę oceniać, unreal engine 3 i wszystko jasne. Świat jest w pełni otwarty z dungeonami jak w L2 choć w L2 miało się poczucie większej przestrzeni i jest to raczej spowodowane ukształtowaniem jak i większą liczbą szczegółów w TERA.
Dla zwolenników L2 i Aion są w tej chwili trzy opcje. TERA, Archage i Bless. Ostatni na razie jest niewiadomą.

Historia, która może przypominać Aion, który również tracił przez taki błąd graczy, jednak TERA jak na razie zbiera nagrody za najlepszą grę mmo w Korei a zachód prawdopodobnie nie powtórzy tego błędu i ruszy wraz z aktualizacją.

Autor:  Gokulo [ 25 gru 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

Ale zes sie naprodukowal... a i tak wiekszosc tutaj bedzie to miala gdzies :p Dla nich azja = pedalskie, nawet juz bez patrzenia na gry :P To tak ogolnie, bo akurat jezeli chodzi o TERA to przyznaje, ze jest po tej bardziej ekstremalnej stronie jezeli chodzi o styl i rzeczywiscie moze sie wielu nie spodobac.

Autor:  lucky [ 25 gru 2011, 20:55 ]
Tytuł: 

ja tam z checia pogram...obawiam sie tylko, ze szybko serwery zbotuja/zpowerlevelingują koreancy, albo np. jakies koreanskie gildie beda chcialy zablysnac i w pierwszym tyg. od premiery beda mieli na farmie caly eng-game content. ponadto o TERA jest teraz tak cicho, ze gra moze umrzec smiercia naturalna w gaszczu innych wielkich tytulow, ktore zblizaja sie duzymi krokami (np. jesli oglasza premiere D3 w podobnym okresie jak TERA, to gra jest z gory na straconej pozycji - juz nie wspomne o GW2).

pzdr

Autor:  Fix [ 25 gru 2011, 21:09 ]
Tytuł: 

To, że na tej stronie nie ma wiadomości o TERA, nie znaczy, że nie ma ich w ogóle. Ostatnią nagrodę otrzymali podczas tegorocznych targów G-Star a jeśli pragniesz bardzo szczegółowych informacji to polecam czat z developerami wersji NA/EU, który odbywa się co miesiąc.
GW2? Na forum oficjalnym nie stanowi zagrożenia, dla mnie również. D3? Z całym szacunkiem albo i bez, seria diablo to tania szmira. D3 a mmo to dwie różne bajki i tyle w temacie.

P.S. jak się mają koreańskie gildie do europejskiej wersji?

Strona 9 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team