mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 20:39 
Cytuj  
Możecie polecić jakiegoś dobrego cRPG'a z co-op? Coś jak NWN, zeby dalo sie przejsc kampanie z kumplem ;p

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2009, 07:12 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
mógł by mi ktoś polecić jakiś dobry jrpg z niewygórowanymi wymaganiami sprzętowymi ?


Masz FF7 i FF8 - jesli jakims cudem jeszcze nie grales ;), Breath of Fire IV, Grandia 2. Z nowszych jest The Last Remnant ale on sie nie lapie do kategorii "niewygorowane wymagania" :lol:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2009, 13:38 
Cytuj  
z tych konkretniejszych to jeszcze Chrono Cross (intro nadal wdeptuje w podłoge), Vagrant Story, Parasite Eve (chociaż te 2 ostatnie to bardziej action jrpgs), no i oczywiście Final Fantasy Tactics (all time fav)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2009, 13:55 
Cytuj  
Widzac gadke o wymaganiach sprzetowych to podalem tytul stricte na pc. Co innego jak kolega mysli o emulacji, bo wtedy lista jrpg robi sie troche dluga ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 lip 2009, 07:20 
Cytuj  
polecam Arx Fatalis , dungeon crawl z bardzo fajnym i ciekawym systemem magii (trzeba uzywac okreslonych gestow myszka podobnie jak w fahrenheit w okreslonym porzadku) , wlasciwie dla samej magii juz warto zagrac


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 6 lip 2009, 08:52 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
polecam Arx Fatalis , dungeon crawl z bardzo fajnym i ciekawym systemem magii (trzeba uzywac okreslonych gestow myszka podobnie jak w fahrenheit w okreslonym porzadku) , wlasciwie dla samej magii juz warto zagrac


Potwierdzam, bardzo fajna gierka. Magia super - połączenie gestów (tak jak napisał Aldatha) ze znaleźnymi runami, z których składały się czary (jak słowa ze slab). Ciekawie rozwiązany crafting kulinarny (:D) - ze znajdowanych składników można było pichcić różne potrawy. Dodawało to sporo klimatu - można było podejść do ogniska (na wypalonym machnąć łapą czar ognia i już płonęło) i przy nim usmażyć rybkę lub mięso, upiec coś (chleb, zapiekanki). 3 klasy postaci, pseudo-drzewka rozwoju ze skillami, dość dobra fabuła. Może budzić skojarzenia z Ultima Underworld 2 choć o wiele lepszej grafice.


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2009, 09:08 
Cytuj  
Moze kiedys powstanie gra ktora mozliwosciami dogoni roguelike - pieczenie miesa fireballami, kwiatki, alchemia, permadeath :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 lip 2009, 09:17 
Cytuj  
kaika , od razu widac ze gra miala byc Ultima Underworld :) , kto gral w poprzednie czesci Ultimy szybko sie domysli jak zrobic np chlebek :)

tomu pewnie powstanie , problem tylko ze my ze zwapnialymi stawami raczej juz nie zagramy :wink:


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 6 lip 2009, 09:18 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Moze kiedys powstanie gra ktora mozliwosciami dogoni roguelike - pieczenie miesa fireballami, kwiatki, alchemia, permadeath :F


adom >>> crpg ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2009, 17:51 
Cytuj  
http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm

Daggerfall za darmo od wczoraj.

***

Posty: 710
Dołączył(a): 24.01.2009
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 12:17 
Cytuj  
Dana napisał(a):


FIx'ed


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 12:34 
Cytuj  
Nie wypowiadaj sie na temat gier ktore sa starsze od ciebie. FU


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 12:34 
Cytuj  
@2up

To chyba nie grales z patchami.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 15:06 
Cytuj  
Co nie zmienia faktu, ze nazywal sie Buggerfall bo po kupieniu retaila nie dalo sie grac h3h3.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 17:27 
Cytuj  
@up

Co nie zmienia faktu, ze jestesmy juz kupe lat po wydaniu retaila i pojawily sie patche... chcesz grac w buggerfalla to graj, tylko na ch... skoro mozesz bez?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 19:53 
Cytuj  
No ale wszyscy o tym wiedza, to bylo luzne nawiazanie do nazwy jaka zostal ochrzszczony Daggerfall po release.

Z innej beczki: aheaheha pamietam jak na wcisnietym +forward bieglem kilka godzin do przodu szukajac jakiegos miasta bo nie wiedzialem, ze jest mapa i jak sie ja wlacza :E

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 20:35 
Cytuj  
@up

No tak, tak ;) Przepraszam, za bardzo przyzwyczailem sie do flame na tym forum ;)

A co do mapy to mialem to samo... jak wyszedlem tylko z pierwszego podziemia :)

Swoja droga, nadal po tylu latach jestem pod wrazeniem wielkosci swiata, pewnie zrobili to jakas droga losowa... stolice, miasta, miasteczka, wsie... zadania itp. do tej pory w sumie nic nie powstalo o tak wielkim swiecie jak Daggerfall... zastanawiam sie dlaczego.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 21:43 
Cytuj  
Mnie sie zawsze podobal daggerfall.
No i tez mialem to samo - po wyjsciu z lochu dlugo chodzilem szukajac miasta.
imo pomijajac bugi na ktore wtedy nie specjalnie zwracalem uwage (w ogole nie robilem questow tylko latalem po swiecie) gra ma swoj klimacik

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2009, 23:15 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
@up

No tak, tak ;) Przepraszam, za bardzo przyzwyczailem sie do flame na tym forum ;)

A co do mapy to mialem to samo... jak wyszedlem tylko z pierwszego podziemia :)

Swoja droga, nadal po tylu latach jestem pod wrazeniem wielkosci swiata, pewnie zrobili to jakas droga losowa... stolice, miasta, miasteczka, wsie... zadania itp. do tej pory w sumie nic nie powstalo o tak wielkim swiecie jak Daggerfall... zastanawiam sie dlaczego.

Technologia poszła do przodu. Gra musi wygladac. Przygotowanie takiej ilosci hi-rest modeli/textur zajeloby z 10 lat ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 31 lip 2009, 07:32 
Cytuj  
Parę dni temu CD Projekt wypuścił w ramach serii Topseller edycję kolekcjonerską Dungeon Lords - odrobinę starawy ale nadal całkiem przyjemny RPG. Do niewątpliwych atutów gry należy multiplayer z opcją co-op po LANie i internecie (via IP). Jedna uwaga - gra ma system randomowego spawnowania mobów - w losowych momentach podróży z różnych miejsc wybiegają na nas grupki przeciwników. W standardowych ustawieniach spawn'u jest Normal co może być za dużo jak na przeciętnego gracza (mi działało na nerwy). Na szczęście można zmienić to ulstawienie na Less i cieszyć się mniej stresującą grą. Dla amatorów mocnych wrażeń jest też tryb More gdzie moby rzucają się do gardła na każdym kroku. Acha, poziom trudności starć również można zmieniać.


_________________
For the pony!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 608 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.