MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

cRPG
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33711
Strona 9 z 31

Autor:  Xender [ 29 cze 2009, 20:39 ]
Tytuł: 

Możecie polecić jakiegoś dobrego cRPG'a z co-op? Coś jak NWN, zeby dalo sie przejsc kampanie z kumplem ;p

Autor:  Gokulo [ 30 cze 2009, 07:12 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
mógł by mi ktoś polecić jakiś dobry jrpg z niewygórowanymi wymaganiami sprzętowymi ?


Masz FF7 i FF8 - jesli jakims cudem jeszcze nie grales ;), Breath of Fire IV, Grandia 2. Z nowszych jest The Last Remnant ale on sie nie lapie do kategorii "niewygorowane wymagania" :lol:

Autor:  redruM [ 30 cze 2009, 13:38 ]
Tytuł: 

z tych konkretniejszych to jeszcze Chrono Cross (intro nadal wdeptuje w podłoge), Vagrant Story, Parasite Eve (chociaż te 2 ostatnie to bardziej action jrpgs), no i oczywiście Final Fantasy Tactics (all time fav)

Autor:  Gokulo [ 30 cze 2009, 13:55 ]
Tytuł: 

Widzac gadke o wymaganiach sprzetowych to podalem tytul stricte na pc. Co innego jak kolega mysli o emulacji, bo wtedy lista jrpg robi sie troche dluga ;)

Autor:  Aldatha [ 6 lip 2009, 07:20 ]
Tytuł: 

polecam Arx Fatalis , dungeon crawl z bardzo fajnym i ciekawym systemem magii (trzeba uzywac okreslonych gestow myszka podobnie jak w fahrenheit w okreslonym porzadku) , wlasciwie dla samej magii juz warto zagrac

Autor:  kaikitka [ 6 lip 2009, 08:52 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
polecam Arx Fatalis , dungeon crawl z bardzo fajnym i ciekawym systemem magii (trzeba uzywac okreslonych gestow myszka podobnie jak w fahrenheit w okreslonym porzadku) , wlasciwie dla samej magii juz warto zagrac


Potwierdzam, bardzo fajna gierka. Magia super - połączenie gestów (tak jak napisał Aldatha) ze znaleźnymi runami, z których składały się czary (jak słowa ze slab). Ciekawie rozwiązany crafting kulinarny (:D) - ze znajdowanych składników można było pichcić różne potrawy. Dodawało to sporo klimatu - można było podejść do ogniska (na wypalonym machnąć łapą czar ognia i już płonęło) i przy nim usmażyć rybkę lub mięso, upiec coś (chleb, zapiekanki). 3 klasy postaci, pseudo-drzewka rozwoju ze skillami, dość dobra fabuła. Może budzić skojarzenia z Ultima Underworld 2 choć o wiele lepszej grafice.

Autor:  tomugeen [ 6 lip 2009, 09:08 ]
Tytuł: 

Moze kiedys powstanie gra ktora mozliwosciami dogoni roguelike - pieczenie miesa fireballami, kwiatki, alchemia, permadeath :F

Autor:  Aldatha [ 6 lip 2009, 09:17 ]
Tytuł: 

kaika , od razu widac ze gra miala byc Ultima Underworld :) , kto gral w poprzednie czesci Ultimy szybko sie domysli jak zrobic np chlebek :)

tomu pewnie powstanie , problem tylko ze my ze zwapnialymi stawami raczej juz nie zagramy :wink:

Autor:  coldzik [ 6 lip 2009, 09:18 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Moze kiedys powstanie gra ktora mozliwosciami dogoni roguelike - pieczenie miesa fireballami, kwiatki, alchemia, permadeath :F


adom >>> crpg ;)

Autor:  Dana [ 10 lip 2009, 17:51 ]
Tytuł: 

http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm

Daggerfall za darmo od wczoraj.

Autor:  italios1 [ 11 lip 2009, 12:17 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):


FIx'ed

Autor:  tomugeen [ 11 lip 2009, 12:34 ]
Tytuł: 

Nie wypowiadaj sie na temat gier ktore sa starsze od ciebie. FU

Autor:  ShadorVD [ 11 lip 2009, 12:34 ]
Tytuł: 

@2up

To chyba nie grales z patchami.

Autor:  Oyci3C [ 11 lip 2009, 15:06 ]
Tytuł: 

Co nie zmienia faktu, ze nazywal sie Buggerfall bo po kupieniu retaila nie dalo sie grac h3h3.

Autor:  ShadorVD [ 11 lip 2009, 17:27 ]
Tytuł: 

@up

Co nie zmienia faktu, ze jestesmy juz kupe lat po wydaniu retaila i pojawily sie patche... chcesz grac w buggerfalla to graj, tylko na ch... skoro mozesz bez?

Autor:  Oyci3C [ 11 lip 2009, 19:53 ]
Tytuł: 

No ale wszyscy o tym wiedza, to bylo luzne nawiazanie do nazwy jaka zostal ochrzszczony Daggerfall po release.

Z innej beczki: aheaheha pamietam jak na wcisnietym +forward bieglem kilka godzin do przodu szukajac jakiegos miasta bo nie wiedzialem, ze jest mapa i jak sie ja wlacza :E

Autor:  ShadorVD [ 11 lip 2009, 20:35 ]
Tytuł: 

@up

No tak, tak ;) Przepraszam, za bardzo przyzwyczailem sie do flame na tym forum ;)

A co do mapy to mialem to samo... jak wyszedlem tylko z pierwszego podziemia :)

Swoja droga, nadal po tylu latach jestem pod wrazeniem wielkosci swiata, pewnie zrobili to jakas droga losowa... stolice, miasta, miasteczka, wsie... zadania itp. do tej pory w sumie nic nie powstalo o tak wielkim swiecie jak Daggerfall... zastanawiam sie dlaczego.

Autor:  Arturnik [ 11 lip 2009, 21:43 ]
Tytuł: 

Mnie sie zawsze podobal daggerfall.
No i tez mialem to samo - po wyjsciu z lochu dlugo chodzilem szukajac miasta.
imo pomijajac bugi na ktore wtedy nie specjalnie zwracalem uwage (w ogole nie robilem questow tylko latalem po swiecie) gra ma swoj klimacik

Autor:  iniside [ 11 lip 2009, 23:15 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
@up

No tak, tak ;) Przepraszam, za bardzo przyzwyczailem sie do flame na tym forum ;)

A co do mapy to mialem to samo... jak wyszedlem tylko z pierwszego podziemia :)

Swoja droga, nadal po tylu latach jestem pod wrazeniem wielkosci swiata, pewnie zrobili to jakas droga losowa... stolice, miasta, miasteczka, wsie... zadania itp. do tej pory w sumie nic nie powstalo o tak wielkim swiecie jak Daggerfall... zastanawiam sie dlaczego.

Technologia poszła do przodu. Gra musi wygladac. Przygotowanie takiej ilosci hi-rest modeli/textur zajeloby z 10 lat ;p.

Autor:  yabaddi [ 31 lip 2009, 07:32 ]
Tytuł: 

Parę dni temu CD Projekt wypuścił w ramach serii Topseller edycję kolekcjonerską Dungeon Lords - odrobinę starawy ale nadal całkiem przyjemny RPG. Do niewątpliwych atutów gry należy multiplayer z opcją co-op po LANie i internecie (via IP). Jedna uwaga - gra ma system randomowego spawnowania mobów - w losowych momentach podróży z różnych miejsc wybiegają na nas grupki przeciwników. W standardowych ustawieniach spawn'u jest Normal co może być za dużo jak na przeciętnego gracza (mi działało na nerwy). Na szczęście można zmienić to ulstawienie na Less i cieszyć się mniej stresującą grą. Dla amatorów mocnych wrażeń jest też tryb More gdzie moby rzucają się do gardła na każdym kroku. Acha, poziom trudności starć również można zmieniać.

Strona 9 z 31 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team