MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 9 z 60

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 13:38 ]
Tytuł: 

Do AT to 57mm, znacznie lepsze działo.

Ale jeżeli ktoś chce grać tank destroyerami, to tylko niemcy i tylko Jagdpanther. Seksowna bestia.

Medium i Heavy należą do sowietów :D

Autor:  Karol66 [ 17 sie 2010, 14:29 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Do AT to 57mm, znacznie lepsze działo.

Ale jeżeli ktoś chce grać tank destroyerami, to tylko niemcy i tylko Jagdpanther. Seksowna bestia.

Medium i Heavy należą do sowietów :D


Faktycznie, mało widzę AT-1 z taką lufą jak moja ale próbowałem tego 57mm i do mnie nie przemawia - często potrzebuje 2 a czasami 3 strzałów na PzK II a tym 76mm z amunicja HE się 1shotuje każdy target (kiedys miałem grę, w które wystrzeliłem 2 razy i miałem 2 zniszczone pojazdy i 2 uszkodzone :).
Wystarczy trochę zimnej krwi jak jedzie na Ciebie lekki czołg, strzał przy 100% szansie trafienia i nie ma juz problemu a tym niemieckim tank destroyerem strzelałem raz, trafiałem, gość mnie mijał i gasił mnie zanim się zdązyłem obrócić i strzelić ponownie.

Co maszyn >T2 to nie ma aż takiej róznicy miedzy niemcami a sowietami. A do tego ruscy mają te swoje maszyny obrzydliwe podczas gdy krzyżackie są po prostu śliczne :)

Autor:  Mendol [ 17 sie 2010, 15:12 ]
Tytuł: 

ok to kupuje i testuje :)
czemu pzkII a nie pzk35 (jest ciut drozszy)?

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 15:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A do tego ruscy mają te swoje maszyny obrzydliwe podczas gdy krzyżackie są po prostu śliczne


Please, kwardratowe pudełka vs obłe piękności :D

I tak będę grał hamerykańcami.

Autor:  Highlander [ 17 sie 2010, 16:25 ]
Tytuł: 

jest jakis sposob by dorwac klucz poza strona glowna projektu?

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 16:29 ]
Tytuł: 

http://www.cdaction.pl/news-13990/world-of-tanks-kody-do-wersji-beta-bardzo-duzo-kodow.html

Autor:  Karol66 [ 17 sie 2010, 18:56 ]
Tytuł: 

To jest chyba też tylko klucz "na invite" do bety - też się wysyła aplikację (kolega z tego skorzystał ze 2 dni temu i do tej pory czeka na konto).

>czemu pzkII a nie pzk35 (jest ciut drozszy)?

Oba są ok ale PzK II ma troche lepszy speed, troche lepszy armor i o 50% szybciej obraca wieżyczkę.
To ostatnie ma znaczenie o tyle, że przy tych szybkostrzelnych działach możesz walić praktycznie w ciemno i on przez 90% czasu będzie celował dokładnie w zadany obiekt (różnicę czuć jak np. kręcisz się naokoło tank destroyera albo arty które próbują się obrócić żeby oddać do Ciebie strzał.

Ale to nie jest tak, że pzk35 jest "po prostu gorszy" - jest zwrotniejszy i ma lepsze radio.

Autor:  Mendol [ 17 sie 2010, 18:57 ]
Tytuł: 

ok.tx

hm a jaka jest roznica pomiedzy at-1 a tym niemieckim destroyerem?
nvm

potrzebuje kogos do kogo moge postrzelac :)

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 18:57 ]
Tytuł: 

Klucze z CDA to są normalne klucze które wpisuje się podczas tworzenia konta. Czyli bierzesz klucz, rejestrujesz, grasz w betę.

Autor:  Enhu [ 17 sie 2010, 19:43 ]
Tytuł: 

ja już od dłuższego czasu koszę tym

Obrazek


jedyny problem jest taki że koszty naprawy i amunicji przerastają nagrody :har:

Autor:  Mendol [ 17 sie 2010, 19:46 ]
Tytuł: 

ladny :)
artyleria zupelnie mi sie nie podoba.

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 19:47 ]
Tytuł: 

aheahea jaka newbie załoga.

Autor:  Mendol [ 17 sie 2010, 19:53 ]
Tytuł: 

wlasnie jak jest z tymi zalogami? do kazdego czolgu musi byc jedna, nie zmieniana?

Autor:  Enhu [ 17 sie 2010, 19:53 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
aheahea jaka newbie załoga.


ciekaw jestem jakim sposobem nie miała by być newbie jak odpalasz nim misję i jak cię wysadzą to naprawa ~12k + amunicja (20 pocisków 5k) a za misję dostajesz 3500 :|


2 misje dziennie i basta

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 19:56 ]
Tytuł: 

Kup premium, problem z głowy. Z premium koszę 1,5k xp i 25k kasy na misję.

mędol, było pisane wcześniej jak przeszkolić załoge z jednego czołgu na inny, co by nie tracić doświadczenia.

Autor:  Mendol [ 17 sie 2010, 20:01 ]
Tytuł: 

no tak zrobilem raz a i tak stracili expa. ok przeczytam jeszcze raz uwaznie :)

Autor:  Dana [ 17 sie 2010, 20:03 ]
Tytuł: 

Bo tracisz jakiś tam procent i tak podczas przeszkalania.

Autor:  Adhoc [ 17 sie 2010, 20:30 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
artyleria zupelnie mi sie nie podoba.

Nie dziwie sie. Jeszcze na tier 1, arty potrafi byc niezlym problemem i najwiecej fragow zdobywa sie takim bisonem lecz pozniej arty odpada bardzo wczesnie z gry bo zawsze znajdzie sie jakis light tank z predkoscia 65 km/h vide leopard ktory wjedzie w ciebie i po tobie.
Dlatego polecam rozwijanie innych czolgow, a arty lepiej zostawic sobie na alta.

Autor:  Highlander [ 17 sie 2010, 20:38 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):

wielkie dzieki.

Autor:  Senex [ 17 sie 2010, 20:38 ]
Tytuł: 

Trochę z dupy jest, że czołgiem tier 3 nie można grać recruit battle. Albo żeby chociaż przeciwnicy byli lepiej dopasowani, bo nie widzę sensu grać maszyną t3 przeciwko mausom.

Strona 9 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team