MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 9 z 147

Autor:  Huba [ 22 kwi 2011, 09:21 ]
Tytuł: 

Mendol jak wyjsc na bok/tyl KV3 (nie na miejskiej mapie bo to od biedy sie da zrobic), gdy w lesie sa rozstawione TD/heavy i jak tylko pokazesz sie na widoku dostajesz 4-6 bomb?

Autor:  tiomor [ 22 kwi 2011, 09:30 ]
Tytuł: 

Nie szarzuj sam. Jak lecisz w grupie, 3/4 twoich przeciwnikow wybierz slabsze czolgi jako cel. Wola zdobyc fraga niz wygrac pojedynek.

Autor:  Krawata [ 22 kwi 2011, 09:52 ]
Tytuł: 

W t-3 ruskich nie jest aż tak żle. Trzeba szybko dobić t-28 z działem 57 mm. Grasz jak Tank hunter z camo nettem i jesteś w stanie przebić nawet KV (ale nic prawie mu nie robisz). Najlepiej na początku pognać do przodu na flankę i czekać. Jak wszyscy się zaczną naparzać to spokonie wybierasz cele. A czołg jest na tyle szybki (choć prawdziwe T-28 takie nie były) że w razie "w" można dać nogę.
Jedyny mankament to dmg działa - poza arty i mega lekkimi wszystko schodzi na 4-5 strzałów (ale zasięg jest bardzo fajny). Ale przy odrobinie szczęścia i fajnej mapce możne 5-8 fragów nabić.

Autor:  Mendol [ 22 kwi 2011, 10:04 ]
Tytuł: 

a czy ktos ci kaze atakowac?
niestety w grze z randomami masz szanse 50/50, ze trafisz na mniejszy opor przeciwnika.
nie wspominajac o tym, ze nie ma sie co pchac na sile do przodu - lepiej zawsze poczekac, az ktos inny podjedzie i wyscoutuje co sie dzieje.
z tego co pamietam niemieckie mediumy maja calkiem zajebista celnosc - mozna spokojnie stac z tylu i walic.
ja sam czesto nie mam cierpliwosci do stania w miejscu i kampienia - ale prawda jest taka, ze od scoutowania to sa light pojazdy.
mnie nie raz dobijal wlasnie vk, ktory umiejetnie sie chowal i pokazywal po to zeby oddac jeden strzal :)

Autor:  tiomor [ 22 kwi 2011, 10:49 ]
Tytuł: 

Poza tym, jak masz najlepszy/jeden z najlepszych czolgow na mapie i stoisz z banda kretynow bo nikt nie chce jechac pierwszy, warto troche nimi podowodzic, nawet ruszyc jako pierwszy(szczegolnie jak jestes HT). Jak walisz nawet wolnym KW(ktory strzela raz na 30s;p) z dobra obstawa jestes wstanie rozwalic obrone, wystarczy ze jeden sie wychyli i zacznie strzelac to twoi zrobia szybki gangbang ;]

I powtorze pytanie:
Da sie jakos zwiekszyc jakosc rozmow przez ten wbudowany chat dla plutonow? Kilimat to ma, trzeba przyznac - trzeszczy jak skurwysyn.

Autor:  Huragan [ 22 kwi 2011, 11:20 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
I powtorze pytanie:
Da sie jakos zwiekszyc jakosc rozmow przez ten wbudowany chat dla plutonow? Kilimat to ma, trzeba przyznac - trzeszczy jak skurwysyn.


moze tak jest specjalnie, wlasnie dla klimatu :)

Autor:  RufeN [ 22 kwi 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

a czy mozna gadac z ludzmi poza zasiegiem radia? jakby bylo tak,ze im blizej czolgu tym lepsza jakosc, a poza zasiegiem slychac jakies skrzeki albo nic to bylby to pure win dla mnie! ;d (jeszcze nie testowalem voice chata bo mic mi siadl)

Autor:  Bloodleaf [ 22 kwi 2011, 14:16 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Tanki t3 zawsze będą najsłabsze, z działa co najwyżej arte zdejmiesz i to ta słabszą..


Nie jak masz tanki T +/- 1 , zresztą awansowałem własnie na T4 i teraz walcze z IS7kami :D , zajebioza :P

Autor:  Isengrim [ 22 kwi 2011, 14:32 ]
Tytuł: 

T4 to leo i a20 czyli najlepsze skauty. Naprawa tania, a kasa leci bardzo ładna. Imo problem jest z t7, bo naprawa droga, a gowno najczęściej można zrobić.

Autor:  Teo [ 22 kwi 2011, 15:44 ]
Tytuł: 

Obrazek

Wklejam ponownie bo wielu nie kuma dlaczego grając czymś słabym trafia w wyższe tier, oczywiście gra w plutonie zmienia ta tabele.

Autor:  Dana [ 22 kwi 2011, 16:16 ]
Tytuł: 

No tą tabelką to przedstawiłeś tylko iż taki fakt ma miejsce, a nie dlaczego tak jest. Dlaczego ta tabelka wygląda tak a nie inaczej.

Autor:  zaboleq [ 22 kwi 2011, 17:32 ]
Tytuł: 

Dlaczego ja dzisiaj KV3 lałem się z t54 i IS 4?? Okej, mogłem ich trafić ale tylko tyle, oni mnie niszczyli 2-3 hitami albo krytykiem.... Teraz często zestawia z IS 3 i uciułanie kasy i expa na IS z nowym działem, może być dość problematyczne.... Taki urok tej gry.

Autor:  Isengrim [ 22 kwi 2011, 17:43 ]
Tytuł: 

Może komuś się przyda...
Obrazek
Można podmieniać ikonki czołgów na bardziej czytelne od standardowych, na przykład takie jak na screenie. Ten to akurat z http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/14075-br2yd4ls-icons-mod/, ale jest podobnych więcej.

Autor:  Mendol [ 22 kwi 2011, 17:53 ]
Tytuł: 

wystarczy tab wcisnac i wszystko jasne :)

Autor:  Niah [ 22 kwi 2011, 17:55 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
wystarczy tab wcisnac i wszystko jasne :)


zbyt mało pro

Autor:  Huragan [ 22 kwi 2011, 18:18 ]
Tytuł: 

Info na temat nowych rozgrywek w maju:

http://game.worldoftanks.eu/news/contes ... ining_camp

Strona na temat zasad:
http://game.worldoftanks.eu/tournaments/19/

Dział na forum:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... ning-camp/

Autor:  Isengrim [ 22 kwi 2011, 20:57 ]
Tytuł: 

Dla tych mniej pr0 mały poradnik
"Każdy tier ma swoją określoną liczbe "punktów" wliczanych do puli. Owa pula w 2 drużynach jest podobna. Na tym polega balans tej gry. Oto liczby punktów:
Tier 1, 1 point
Tier 2, 3 points
Tier 3, 5 points
Tier 4, 10 points
Tier 5, 20 points
Tier 6, 40 points
Tier 7, 70 points
Tier 8, 90 points
Tier 9, 120 points"
To dlatego czasem tak "kiepsko" dobiera teamy.
embe napisał(a):
Wklejam ponownie bo wielu nie kuma dlaczego grając czymś słabym trafia w wyższe tier, oczywiście gra w plutonie zmienia ta tabele.

Na ile aktualna jest ta rozpiska? Jakoś podczas bety zmieniono "wagi" kilku lekkich, a potem wypadłem nieco z rozgrywek. Wydaje mi się że leo i A20 mają szanse na trafienie do wyższych tire niż inne t4.

Autor:  Bloodleaf [ 23 kwi 2011, 07:45 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Wklejam ponownie bo wielu nie kuma dlaczego grając czymś słabym trafia w wyższe tier, oczywiście gra w plutonie zmienia ta tabele.


No to ja sie pytam po raz kolejny why grając medium/light tankiem T3 trafiam na czołgi z przedziału t6/7 a grając T4 med/ligh mam tanki z T10?
Zaznaczam że nie gram w plutonie.

Autor:  Perrin [ 23 kwi 2011, 07:51 ]
Tytuł: 

A masz na sobie jakies dodatkowe moduly? Maszyna z dodatkowymi modulami jest traktowana jako wyzsze tiery niz bazowy. Byc moze to samo dotyczy tez nowszych technologii w jakie wyposazona jest maszyna.

Autor:  Huragan [ 23 kwi 2011, 08:45 ]
Tytuł: 

Dodatkowo jest tez sprawdzany skill gracza. Dobrzy gracze sa czesciej rzucani do wyzszych tierow, a slabsi do nizszych. Ma to zapobiec frustracji slabszych graczy, zeby nie byli ownowani przez kilku skillowych graczy na danej mapie (pisali o tym na glownym forum).

Strona 9 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team