MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Tribes: Ascend
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40019
Strona 9 z 16

Autor:  Highlander [ 2 lut 2012, 22:28 ]
Tytuł: 

dziwne, mi bardzo sybko spaczowal nawet nie zauwazylem sciagania.

Autor:  Drisker [ 2 lut 2012, 22:40 ]
Tytuł: 

Posiada ktos moze kluczyk albo wie skad go dostac ? Ten z facebooka niestety nie dziala, niby juz uzyty.
Edit: Mam

Autor:  Arturnik [ 3 lut 2012, 01:33 ]
Tytuł: 

No, już wydałem cały exp i gold :(

Pathfinder-jumper fajnie sie spisuje do capowania, podobnie jak raider-scrambler.

Nowa bron sentinela (wraitha) niestety slabiutka imo.

Autor:  siled [ 3 lut 2012, 02:41 ]
Tytuł: 

14 leveli zajelo mi wbicie 8000 punkcikow, juz lada dzien mialem kupowac nowa klase a tu jeb, patch, odblokowane wszystkie klasy, najwazniejsze perki i kilka pomniejszych upgradeow. livin the highlife : D

*ninjaedit*

Autor:  Highlander [ 3 lut 2012, 06:59 ]
Tytuł: 

sam jestes "kupywać" ;p

Autor:  Dana [ 3 lut 2012, 12:25 ]
Tytuł: 

Popierdoliło ich z tymi cenami. 170k by odblokować broń, przy 1k za grę ? WTF.

Pay 2 win.

Autor:  Drisker [ 3 lut 2012, 12:49 ]
Tytuł: 

Mi sie jeszcze nie zdazylo dostac 1k za gre, tez sie dziwilem ze wszystko takie drogie ale najwidoczniej bez golda nie ma szans zdobyc tego karabinku. Chyba ze ktos ma czas i ochote na zbierac na niego przez ponad 200 walk.

Autor:  sula [ 3 lut 2012, 12:58 ]
Tytuł: 

Oj norma , przecież chodzi o to ,żeby gracze wydawali kasę a nie grindzili sobie te rzeczy przez grę ,z wyjątkiem jakiś fantatyków z gimnazjum.

Podobnie przecież w WoT jest z tego co się dowiedziałem, że się prędzej człowiek "zesra" niż tier 10 bez wydawania kasy przez gameplay "zdobędzie".

Aha - ciesze się ,że nie zacząłem w końcu w to Tribes grać bo się zastanawiałem.

Autor:  Arturnik [ 3 lut 2012, 13:31 ]
Tytuł: 

E, nie jest zle.
Dodatkowe bronie sa opcjonalne, nie trzeba ich miec, a za unlock klasy dostaje sie i tak defaultowe 2 bronie, jeden typ granatu i belt item.
Jak wczesniej trzeba bylo grindowac do klas, potem unlocki i perki - tak teraz ulatwili dojscie do perkow, unlockow i klas i po prostu bronie (no i czasem drugie granaty czy belt items) sa najdrozsze.

Ceny faktycznie sa zbyt przegiete, ale wydaje mi sie, ze celowane sa przede wszystkim dla graczy ktorzy juz grali, bo ja z 1 mil exp i 3200 golda jaki mialem po patchu odblokowalem w sumie wszystko co chcialem.
Moze po patchu hirez sie zorientuje, moze tak chca zarobic kase, nie wiem ja mam atm wszystko co chce, moze poza kusza dla doombringera ;)

Autor:  Drisker [ 3 lut 2012, 13:41 ]
Tytuł: 

Ktora klase najlepiej odblokowac jako pierwsza, Sentinel czy Tech? A moze zbierac na Raidera?

Autor:  Arturnik [ 3 lut 2012, 13:54 ]
Tytuł: 

Sentinel to defense, obie snajperki sa na hitscan, w dodatku ma miny claymore i drop jammer (taka wiezyczka ktora "aoe" zaglusza sensory przeciwnikow, nie masz tego \/ nad soba, nie mozna cie spotowac)
jak lubisz snajperki tego typu to jak najbardziej
Technician to defense juz w samej bazie, wiezyczki sa twoja glowna bronia, po unlocknieciu dostajesz SMG i takie urzadzenie do naprawy generatora i wiezyczek. Jak lubisz latac z SMG (bo wymiana na thumper kosztuje 170k exp) i ogolnie bronic generatora to tez jak najbardziej brac
Raider to juz ofensywa - z default unlockami nadaje sie przede wszystkim do ataku na generatory, no i walki w pomieszczeniach ze wzgledu na glowna bron - arx booster.
Przy odblokowaniu do niego whiteout grenade i jammer pack razem z ulepszonym do maxa perkiem egocentric jest to chyba najlepszy capper atm.
Nie probowalem capowac z emp grenade, ale afair zadaje duzo wiekszy damage wiec whiteout przede wszystkim

Edit:
Czyli w skrócie:
Lubisz snajperów - sentinel
Lubisz latać z SMG broniąc bazy (zawsze jest dużo do roboty z tym) - tehcnician
Ofensywa i ew. capowanie - Raider

Najlepiej wejdź w trening i polataj sobie kazda klasą

Autor:  Dana [ 3 lut 2012, 14:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Najlepiej wejdź w trening i polataj sobie kazda klasą


Nie można teraz latać klasami których nie posiadasz, ale to chyba bug.

I miałbyś rację co do uzbrojenie, gdyby nie to iż prawie każda z nowych broni jest oczywistym upgrejdem, jest lepsza od podstawki.

Thumper dla Techa i spinfusor dla Infa, oczywisty upgrejd, dla klas które operują w bazie. Tym bardziej że nerfnęli pistolety maszynowe.
MIRV dla Juga, again, znaczne ulepszenie, większe pole rażenia i damage.
SMG dla Pathfindera, bardziej efektywniejszy niż szotgun bezdyskusyjnie.
Nawet można by polemizować czy np. Heavy Bolter dla Dooma nie jest lepszy w większości sytuacji niż Chaingun.

Dodajmy gadżety jak Pole Siłowe dla Bruta (chyba 80k), Miny dla Dooma (40k ?) i rysuje się ciekawy obrazek.

Autor:  Kabu [ 3 lut 2012, 14:10 ]
Tytuł: 

no dobra ale jak dostac 1k exp za gre (pomijajac firts win day)? Bo mi baaardzo rzadko udaje sie dostac wiecej niz 300 :/

Autor:  Dana [ 3 lut 2012, 14:12 ]
Tytuł: 

Ilość xp zależy od długości meczu, no i VIPa też warto mieć.

Mnie to ryba, ja miałem 1600 golda i 1 milion XP do rozdania to rozdałem, biorąc większość rzeczy na które miałem ochotę. Nowi gracze będą sobie grindować...

Autor:  Arturnik [ 3 lut 2012, 14:39 ]
Tytuł: 

Pewnie tak jest z tymi broniami jak mowisz, ale ciezko mi sie klocic bo jak probowalem sobie potestowac wszystko na treningu to nie moglem, pewnie bug.

No ale thumper dla techniciana to po prostu alternatywa dla tych co wola - jego smg dalej jak dla mnie jest jedna z najbardziej wkurwiajacych broni (a zadaje tylko o 10 dmg wiecej niz inne), niektorzy technicianie sprzed patcha radzili sobie az za dobrze.

Co do tego MIRV mam mieszane uczucia, uciekalem z flaga pathfinderem i jakis jugg spamowal czyms, raz nawet dostalem jakims splashem, co mi tylko z 200 dmg zabralo, no ale mowie bez treningu gdzie mozna przetestowac wszystkie klasy + bronie ciezko mi sie o czymkolwiek wypowiadac.

a akurat ja wole shotgun na pathfinderze, zwlaszcza z thrust packiem teraz :<

Autor:  sula [ 3 lut 2012, 14:52 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Ilość xp zależy od długości meczu, no i VIPa też warto mieć.

Mnie to ryba, ja miałem 1600 golda i 1 milion XP do rozdania to rozdałem, biorąc większość rzeczy na które miałem ochotę. Nowi gracze będą sobie grindować...

No i o to podejrzewam chodziło. Najbardziej hardcore playerzy przyciągnięci do Tribes bardziej 'arcadowym' czy tam 'skillowym' jak kto woli trybem gry. Często weterani UT, Quake ,ET czy CS - wiadomo ,że w becie zdążyli sobie nabić sporo xp i golda + mają perma ViP (nie myle się chyba?) za jednorazowe wydanie kasy.

Czyli już odpada 'zła' prasa od większości 'hardcore community'.

Doić kasę będzie się z nowych graczy głównie.

No przynajmniej dopóki gra będzie dużo nowych graczy przyciągała - w przeciwnym wypadku lub/i po jakiś większych update można się spodziewać dorzucenia czegoś ,co gracze z bety też będą musieli kupić.
No i w zależności od tego czy przychód będzie odpowiadał założonym celom , wiadomo jak nie - to gra i sklepik będzie tak modyfikowana ,żeby osiągnąć wyznaczone cele.

Nie oceniam czy źle czy dobrze - po prostu tylko mówię jak ja to widzę.

Autor:  Highlander [ 4 lut 2012, 01:21 ]
Tytuł: 

rozwiazanie mojego problemu
http://hi-rez.custhelp.com/app/answers/ ... nch-tribes

jeszcze nie zdazylem sprawdzic czy dziala

Autor:  Drisker [ 4 lut 2012, 10:24 ]
Tytuł: 

Mialem to samo i mi pomoglo. z tym ze 2 razy wysypala sie aplikacja do naprawy ;)

Autor:  Highlander [ 4 lut 2012, 20:09 ]
Tytuł: 

kuzwa, nie zauwazylem ze infiltrator ma spinfusora teraz i nie kupilem ;/

przejebane z tymi punktami, za mecz ledwo 1000 xp , a jakis spinffusor kosztuje 170 000...

Autor:  Arturnik [ 9 lut 2012, 14:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tribes Closed Beta Version 0.1.759.0

SERVER DOWNTIME: The Tribes Servers are expected to be down for a number of hours on THURSDAY, FEBRUARY 9, 2012 while the patch is deployed. Watch the Server Status on the game loader for the latest availability information.
Major Highlights
The Sentinel, Infiltrator, Technician and Raider classes have new suits/visual aesthetics. The Doombringer and Brute will receive their new outfits in an upcoming patch.
XP prices of many weapons have been lowered. Those that purchased the weapons at the older XP prices will be refunded XP as if they had purchased at the new prices.
The front-end menu has undergone a significant number of usability improvements and bug fixes. Some of the changes include:

Easier navigation to modify your class from the in-game class select screen.
Several improvements to the Friends list layout and usability.
Reduced clicks to join a quick match.
Hot-keys to access some menu items.
A number of additional bug fixes, cleanups and minor enhancements.

Several maps have had adjustments for performance, playability and aesthetics. More is planned for future releases.
Weapon/Balance Items
Fixed a bug that prevented the Ultra Capacitor II Perk from being unlocked.
Fixed a bug with the Sentinel’s Phase Rifle allowing users to fire faster than intended.
Added minor damage falloff to projectile-based automatic and semi-automatic weapons. This affects Soldier’s Assault Rifle, Doombringer’s ChainGun, Sentinel’s Falcon, Pathfinder’s LAR, Infiltrator’s NJ4,Rhino, Infiltrator’s SN7, Technician’s TCN4, and Juggernaut’s X1LMG)
Damage reduced by roughly 4% on Technician's Thumper.
Reduced Falloff on Brute's Nova Colt, increasing its damage at range.
Reduced Pathfinder's Light Assault Rifle clip upgrade from +4 to +3 size, to fit with it's 3-round-burst.
Increased reload time on Juggernaut’s X1 LMG from 1.8s to 2.75s.
Raider’s White Out Grenade no longer requires the player to be looking at the grenade for the affect to apply. Radius on the Whiteout Grenade has been substantially reduced (roughly 50%) to account for this, and is now more in line with other grenades. Note the Egocentric Perk makes the thrower immune to this effect.
Brute’s Fractal Grenade is no longer effective against Armored Targets (Vehicles, Base Assets) or Generators. Reduced damage by roughly 9% on Brute’s Fractal Grenade.
Changed the third skill unlock on Brute’s Fractal Grenade to be radius, per its status change away from being effective against Armored targets.
Fixed an issue in which Brutes started with one extra Fractal Grenade already unlocked, without getting the upgrade.
Fixed a bug so that mines will no longer give air mail accolade.
Devices and mines are now properly protected by forcefields.
Infiltrator’s Prism Mines are now harder to detect. The range in which you can see the beams has been drastically reduced making them a more viable trap around corners.
Reduced the maximum damage caused by the “Clothes Line” upgrade of the Super Heavy Perk by roughly 23%, and raised the speed at which maximum damage is applied to 216kph.
Changed Beowulf Passenger/Gunner position to be projectile based.
Removed inaccuracy when throwing Grenades or other Belt items.
Reduced the amount of camera shake on the Juggernaut’s MIRV Launcher.
Fixed an issue where Juggernaut’s MIRV launcher secondaries were giving too much knockback.
Fix for Raider’s EMP Grenades causing energy drain on self, even with a fully upgraded Egocentric perk.
Fix for turrets shooting dead people or attempting to aim at a point the player could never reach.
Additional Items
Fixed a bug that prevented users from being notified when they received the First Win of the Day Bonus.
Players should now receive XP at the end of a match even if they are offline when the match ends.
Fixed an issue where if a player skied into certain objects (such as the back of a Deployable Inventory station) or over certain lips they could be propelled at a very fast velocity.
Increased graphical performance on some rapid-fire weapons.
Added bass boost, vertical sync, and frame-rate smoothing to the settings menu.
Improved performance at Class Modify screen at the main menu.
Auto balance has been enabled for Team Deathmatch matches.
Re-enabled Screenshot button (F9).
Fix for prism mine not properly destroying particle effect.
Fixed laser targeter and repair tool effects lingering in 3P.
Additional fixes for instant fire lock-on of Saber Launcher.
Fixed players losing their hand model in 1P when they unzoomed after switching from 3P to 1P.
Fixed an issue where certain NumPad keys were not bindable.
Fixed an issue where call-in inventory stations were able to be placed on areas not allowed.
Shrike particle effects have been pulled in favor of boosting the frame-rate with them on screen. They will return more optimized and better looking next patch.
All weapons have been given a third person pass. A spectated player will now display the correct weapon model.
Fixed a glitch where if two players were jetpacking and became “stuck” to each other, they would be propelled at an incredible speed.
Fixed an issue where TDM Night Katabatic would crash in Roaming mode.
Known Issues
First person hands do not match class models yet.
Shrike can be hard control, especially when running at a high framerate. This is being actively worked on.

Strona 9 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team