MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 9 z 22

Autor:  Morfidon [ 20 kwi 2013, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Crafting ala minecraft lub nawet lepszy:
http://www.kickstarter.com/projects/138 ... sts/459705

niesamowite. Jak nie zbiorą kasy to naprawdę będzie tego szkoda.

Autor:  Mark24 [ 21 kwi 2013, 07:27 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

sam dałem 50USD - ale jak K4czy się myli to nie mają szans.

Autor:  candidoser [ 21 kwi 2013, 07:37 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

no wlasnie, a jak nie zbiora to co wtedy? Maja jakis plan B, czy foch i projekt do smieci?

Autor:  Viracept [ 21 kwi 2013, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Zbiorą zbiorą. Po dogłębnym wczytaniu się w projekt wykupiłem alphę.

V.

Autor:  Arturnik [ 21 kwi 2013, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

candidoser napisał(a):
no wlasnie, a jak nie zbiora to co wtedy? Maja jakis plan B, czy foch i projekt do smieci?


Cytuj:
MMORPG: The big one - what happens if the goal of 2 Mln isn't hit? Where does Camelot Unchained go from there? There are definitely plenty of people who want to see it happen, regardless.
Mark Jacobs: If we don’t fund, the odds are that the game doesn’t get made. Now, if we hit $1.99M, that would be a different story as opposed to it not funding because we only raised $1M. If we didn’t even reach half our goal, there would be no real purpose in trying to re-launch the Kickstarter, get additional outside funding, etc.

Autor:  Mark24 [ 21 kwi 2013, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

imho błędem jest że nie ma możliwości płacenia przez paypal - każdy amerykanin tego używa, większość z europy zachodniej też. Płacąc przez paypal nie obciążasz swojej karty kredytowej/debetowej/konta i nie odczuwasz tak wpłaty. Sam o wiele chętniej płacę paypalem bo zawsze mam tam jakąś gotówkę.

Autor:  Morfidon [ 21 kwi 2013, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Paypal włączą dopiero jak zbiorą kwotę 2 mln$. KS nie supportuje Paypala więc nie doszłyby zebrane pieniądze do skumulowanej sumy, przez co rozbiło by się backerów jeszcze bardziej i jeszcze trudniej byłoby osiągnąć 2 mln$.

Szkoda, że KS nie supportuje Paypala.

Autor:  Mark24 [ 21 kwi 2013, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Morfidon napisał(a):
Paypal włączą dopiero jak zbiorą kwotę 2 mln$. KS nie supportuje Paypala więc nie doszłyby zebrane pieniądze do skumolwanej sumy, przez co rozbiło by się backerów jeszcze bardziej i jeszcze trudniej byłoby osiągnąć 2 mln$.

Szkoda, że KS nie supportuje Paypala.


a to nawet nie wiedziałem. Szkoda, że KS nie postawił na paypal-a, idealnie gdyby było kilka różnych sposobów wpłacania.

Autor:  Morfidon [ 21 kwi 2013, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Myślę, że to ze wzg. na to, że w paypal chyba nie ma możliwości wpłacenia z terminem odroczonym pieniędzy. Pamiętaj, że KS pobiera pieniądze dopiero pod koniec i tylko wtedy, gdy KS wypali. To wymagałoby odpowiedniego API i pracy programistycznej.

Dodatkowo Paypal bierze prowizje dodatkową i można zrobić charge back z byle jakiego powodu.

Anyway Paypal rzeczywiście jest bardzo wygodny, ale w rzeczywistości tylko dla kupujących.

Autor:  Damien [ 22 kwi 2013, 06:45 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Kurcze, za wolno to rosnie, mam wrazenie ze kto mial wplacic to juz wplacil. W takim tempie niestety sie nie uda.

Jedyna opcja to by czesc osob, ktora wplacila, wplacila jeszcze raz. Tym sposobem te osoby wskoczyly by na wyzsze tiery nagrod ew mogly by po launchu dostac spowrotem nadwyzke w postaci darmowych miesiecy etc. Ale wiem ze to raczej nierealne.

Autor:  Kaczy [ 22 kwi 2013, 07:00 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Kurfa nie bojcie zaby , jak juz pisalem uzbieraja , gdyby nie uzbierali to na 10 KSow jakie obliczalem bedzie to jedyny tego typu przypadek a liczylem bardzo dokladnie z bledem do 5% i wyszlo 2,150,00 , takze nawet przy tych 5% wyjdzie im 2,042,500.

Jak bede mial chwile (moze we wtorek to moge jeszcze raz z 10 prob narastajaco policzyc po aktualnym czasie - moze sie cos zmienilo ale wyliczenia beda dokladniejsze).

Teraz na szybko narastajaco wyjdzie im 1,930,114 ale trzeba doliczyc zmienna ktora pokazuje ze ostatnie 3-4 dni sa zdecydowanie lepsze ale to potrzebuje na to chwile zeby porownac z innymi , takze jak pisalem NIE BOJCIE ZABY , bedzie w co popykac :D

Autor:  Mendol [ 22 kwi 2013, 07:04 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

licz licz kaczy. to ich na pewno uratuje.

Autor:  Kaczy [ 22 kwi 2013, 07:09 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

@mednol

nie medz :D ja bede w tej wiekszosci ktora wplaci w ostatnie dni - zbieram srodki bo zlozylem do nich wniosek zeby w ostatni dzien dolozyli opcje "wplac brakujaca reszte" i dostane od nich mounta do jezdzenia inrl :D

Autor:  Mendol [ 22 kwi 2013, 07:25 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

no ja 700k$ bym nie wydal na gre :)

Autor:  Mark24 [ 22 kwi 2013, 07:53 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

wlasnie - jest jakis sens by sie wstrzymywac z wplata? Bo tez przychylam sie do zdania ze kto mial wplacic to juz wplacil i raczej nie ma na co liczyc.

Autor:  candidoser [ 22 kwi 2013, 08:13 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

moze to dziala na zasadzie: spoko, zbiora, zbiora... zbiora... OMG NIE ZBIORA!!!! i jest pospolite ruszenie.

Autor:  Morfidon [ 22 kwi 2013, 08:23 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mark24 napisał(a):
wlasnie - jest jakis sens by sie wstrzymywac z wplata? Bo tez przychylam sie do zdania ze kto mial wplacic to juz wplacil i raczej nie ma na co liczyc.

Myślę, że w ostatnich 2 dniach będzie ostry boom i rozpacz i skoczy ok. 500-600k w górę, miejmy nadzieję że to wystarczy. Bardzo dużo ludzi pragnie tej gry.

Autor:  candidoser [ 22 kwi 2013, 08:30 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

jak im skoczy o 600k, to znaczy, ze zabraknie im ~100k-200k, to sobie sami to doplaca;)

Autor:  Mendol [ 22 kwi 2013, 08:37 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

morfi - ja tez jej pragne, co niestety nie zmienia faktu, ze jak widac cos zawiodlo. albo ludzie nie do konca wierza, ze cos takiego moze powstac, albo faktycznie mmo juz sie na tyle skurwily, ze jak nie masz bosika co 5min do klepania radosnego po wcisnieciu lfg to ich nie interesuje.

Autor:  Niah [ 22 kwi 2013, 08:39 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ludzie to debile, a debile nie chcą daoca 2

Strona 9 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team