MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 9 z 57

Autor:  warhameron [ 12 lut 2015, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

https://www.kickstarter.com/projects/ob ... ect_update

Jak ktoś dał kasę na boxa( kickstarter), to teraz dostanie wpierw digital kopię, a w terminie późniejszym dojdzie box (1 kopia za free)

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 09:16 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Fajny sprzęcik znalazłem dla mojego rogue'a - Gauntlets of Puissant Melee (+10 Melee damage). Genialne. Szczególnie dla postaci władającej bardzo szybką bronią (stiletto, dagger). W zestawieniu z 2 unikatowymi broniami wygląda to tak:
Spoiler:

Autor:  Niah [ 2 mar 2015, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

O kurcze, nice itemy.

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Przy okazji, zgromadziłem ponad 200 przygotowanych, dodatkowych portretów do PoE - pochodzą z serii BG1,2, IWD1,2. Przycięte do odpowiednich w PoE rozmiarów i odpowiednio oznaczone tagami - wystarczy wrzucić do odpowiedniego folderu i wio. Jakby komuś się przydało to poniżej link do paczki (~17MB).

PoE_Portraits.zip

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

ladnie to wyglada.
chyba w koncu bedzie w co grac.
jak ogolnie wrazenia z poe yabadi?

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
jak ogolnie wrazenia z poe yabadi?


Jedyne możliwe tj. zajedwabiste :lol:

Skończyłem testować klasy i teraz mi się nudzi, a tu jeszcze ponad 3 tygodnie do premiery ech...

Cholera, za małe to party - tyle jest fajnych klas, a można tylko 6ciu gości.. Jak na razie w moim team'ie skład jest następujący: Fighter (tank, crowd control), Priest (leczenie, buffy/debuffy), Wizard (damage), Rogue (damage), Cipher (damage) i ostatni chyba będzie Druid (wszystko powyższe hehe). Paladynia nie wytrzymał napięcia i odpadł.

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

a jest juz jakas strona z informacjami na temat klas, skilli, co warto brac na poczatek?
w sumie poczytalbym przed premiera, bo znowu potem tydzien siedzenia i kombinowania jak zaczac ;p

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
a jest juz jakas strona z informacjami na temat klas, skilli, co warto brac na poczatek?
w sumie poczytalbym przed premiera, bo znowu potem tydzien siedzenia i kombinowania jak zaczac ;p


Powiem szczerze, że specjalnie to nie szukałem. Jest Wiki: http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Pillars_of_Eternity_Wiki no i dużo ludzie piszą na forum głównym, szczególnie w dziale Backer's Beta: http://forums.obsidian.net/forum/99-pil ... cker-beta/

Ale wariantów i możliwości jest tyle, że chyba nie będzie 2 takich samych teamów - tym bardziej, że każdy gra innym stylem. Klasy, rasy, talenty, zdolności.. Tydzień to jest mało żeby to ogarnąć ;)

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

hehe no tego sie obawiam :)
a jakis manual w pdfie jest juz?

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
hehe no tego sie obawiam :)
a jakis manual w pdfie jest juz?


Nope, jest tylko to: http://forums.obsidian.net/topic/66806-how-to-game-basics/

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

dzieki :)

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Np. Sam zastanawiam się czy jakiegoś tutoriala nie popełnić (maskaryczna nuda - jak się utrzyma do jutra to pewnie coś skrobnę).

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

jak rozumiem moge sobie sam zrobic caly team, albo po drodze, w trakcie gry juz zbierac?

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
jak rozumiem moge sobie sam zrobic caly team, albo po drodze, w trakcie gry juz zbierac?


Maksymalnie możesz mieć 6 postaci. Ile dadzą zrobić na początku - nie wiem. Wiadomo, że można będzie przyłączać spotkanych NPCów ale limit pozostaje ten sam (6).

Autor:  sula [ 2 mar 2015, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Jak pójdą drogą Baldura (a pewnie pójdą) to NPC-y będzie tyle, że można będzie zacząć z jedna postacią i dozbierać bez problemu do 6 podczas gry. Nie pamiętam jednak ile można było na starcie w BG samemu zrobić. Max 4 albo 6 chyba.

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

oks.
hm dobrze, ze juz tylko 3 tygodnie.

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

sula napisał(a):
Jak pójdą drogą Baldura (a pewnie pójdą) to NPC-y będzie tyle, że można będzie zacząć z jedna postacią i dozbierać bez problemu do 6 podczas gry. Nie pamiętam jednak ile można było na starcie w BG samemu zrobić. Max 4 albo 6 chyba.


Mam nadzieję, że dadzą mi zrobić wszystkie 6 od początku.

W razie czego (w becie tak jest przynajmniej) każda karczma zapewnia oprócz możliwości kupna żarcia i wynajęcia pokoi także możliwość rekrutacji dodatkowych bohaterów. Cena uzależniona jest od poziomu, z którym gościa przyjmujemy. Jak zapłacimy za lvl 6 to gość pojawia się w drużynie z lvl 1 ale od razu można go awansować do 6 samemu po drodze decydując o jego rozwoju.

Autor:  Mendol [ 2 mar 2015, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

a ze story nie ma jakis bohaterow do wziecia?

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
a ze story nie ma jakis bohaterow do wziecia?


Nie w becie, w pełnej grze na pewno będą. W becie masz raptem 3 kawałki mapy (plus podziemia w każdej z nich).

Autor:  raggnarok [ 2 mar 2015, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

AFAIR companionow z wlasna historia, dialogami itp. bedzie 9. Kazdy z jednej klasy czyli zabraknie 2 klas, bo tych jest 11.

Ja generalnie planuje granie wlasnie z tymi komputerowymi postaciami, a nie z cala swoja ekipa - mysle, ze bedzie lepszy klimat. A na poczatek ranger, monk albo 2H warrior :)

Jak ktos chce troche wiecej sie dowiedziec o klasach to mozna obejrzec filmiki tego kolesia: https://www.youtube.com/user/sdlufkin/videos

Pokazuje i objasnia wszystkie klasy.

BTW, jest w becie polski jezyk? Mam nadzieje, ze Paradox nie zjebie tlumaczenia.

Strona 9 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team