MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 9 z 35

Autor:  Turbot [ 19 maja 2016, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dzisiaj embrago znieśli, więc się pojawi wiecej streamerów.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 maja 2016, 14:53 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Ten Warhmmer wygląda jak mod do Medievala 1.

Autor:  Junkier [ 19 maja 2016, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

ShadorVD napisał(a):
Junkier napisał(a):
ShadorVD napisał(a):
Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

No ale przeciez tak jest tez w bitewniaku.


Co jest w bitewniaku? W bitewniaku biją się wszystkie jednostki które się stykają z daną figurką chyba, że ktoś komuś wypowie duel (a to tylko champy albo j. specjalne). Czyli może być sytuacja, że jest 1 vs. 3/4 a nie 1:1 zawsze.

Chodzi mi o to, że i w bitewniaku i warhammerowym lore są herosi, którzy potrafią brać na klatę pierdylion przeciwników, myślałem, że na to narzekasz. W dotychczasowych historycznych pozycjach to mogło śmieszyć/razić tutaj wsio jedno.

Autor:  raggnarok [ 19 maja 2016, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Jak macie jakies pytania co do Warhammera, to walcie :)

Generalnie gra jest bardzo fajna, chociaz cierpi na pare problemow, ktore sa charakterystyczne dla tej serii - glownie w kwestii bitwenego AI. Ale np. dyplomacja jest o wiele lepsza, frakcje sa niesamowicie zrobione i naprawde maja swoj wlasny, unikalny styl. Az szkoda ze sa tylko cztery, ale moze jest ich tak malo bo sa tak dobrze zrobione? Srednio wypada za to magia, itemki tez jakies takie malo ciekawe. No i jest kurwa trudno, bo jak nie grasz orkami, to tak z polnocy najezdza cie Chaos, a z poludnia jak Orki ruszaja na Waaagh! to czasem robi sie goraco :)

Anyway, jak cos to pytajcie :) Aha, w multi sie nie bawilem.

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2016, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ten Warhmmer wygląda jak mod do Medievala 1.

nie.

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Aldatha [ 19 maja 2016, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

raggnarok napisał(a):
Jak macie jakies pytania co do Warhammera, to walcie :)

Generalnie gra jest bardzo fajna, chociaz cierpi na pare problemow, ktore sa charakterystyczne dla tej serii - glownie w kwestii bitwenego AI. Ale np. dyplomacja jest o wiele lepsza, frakcje sa niesamowicie zrobione i naprawde maja swoj wlasny, unikalny styl. Az szkoda ze sa tylko cztery, ale moze jest ich tak malo bo sa tak dobrze zrobione? Srednio wypada za to magia, itemki tez jakies takie malo ciekawe. No i jest kurwa trudno, bo jak nie grasz orkami, to tak z polnocy najezdza cie Chaos, a z poludnia jak Orki ruszaja na Waaagh! to czasem robi sie goraco :)

Anyway, jak cos to pytajcie :) Aha, w multi sie nie bawilem.


na streamach dorfy ssaly pale oprocz op minerow

zwlaszcza irobreakers, w tabletop to cos tankowalo smoka a w grze?

jak performance i ilosc max ludzikow na ekranie?

jest grudgebringer?

Autor:  raggnarok [ 19 maja 2016, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Aldatha napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Jak macie jakies pytania co do Warhammera, to walcie :)

Generalnie gra jest bardzo fajna, chociaz cierpi na pare problemow, ktore sa charakterystyczne dla tej serii - glownie w kwestii bitwenego AI. Ale np. dyplomacja jest o wiele lepsza, frakcje sa niesamowicie zrobione i naprawde maja swoj wlasny, unikalny styl. Az szkoda ze sa tylko cztery, ale moze jest ich tak malo bo sa tak dobrze zrobione? Srednio wypada za to magia, itemki tez jakies takie malo ciekawe. No i jest kurwa trudno, bo jak nie grasz orkami, to tak z polnocy najezdza cie Chaos, a z poludnia jak Orki ruszaja na Waaagh! to czasem robi sie goraco :)

Anyway, jak cos to pytajcie :) Aha, w multi sie nie bawilem.


na streamach dorfy ssaly pale oprocz op minerow

zwlaszcza irobreakers, w tabletop to cos tankowalo smoka a w grze?

jak performance i ilosc max ludzikow na ekranie?

jest grudgebringer?


Dwarfami gralem w sumie niezbyt duzo, ale fakt, sa sredniawi. Jednostki dystansowe bez rewelacji, poza tym strasznie wolne maja te jednostki. Grudgebringerow nie ma.

Wydajnosc spoko, na 970-tce gralem na unit size: large, detale high i smigalo bez zestrzezen, nawet w bardzo duzych bitwach (3k+ jednostek) Troche gorzej wyglada to w oblezeniach miast - budynki zabijaja wydajnosc i spadalo do 30 fps.

Autor:  Arturnik [ 20 maja 2016, 03:42 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Przecena na Gal Civ III -66% podstawka, -50% dodatek mercenaries.

http://store.steampowered.com/app/226860/

Autor:  Mapryl [ 21 maja 2016, 06:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dobre to Gal Civ III ?

Autor:  Farin [ 21 maja 2016, 08:47 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Mapryl napisał(a):
Dobre to Gal Civ III ?

Średnie - fani się zachwycają, a reszta podeszła do tego jak do odświeżonej dwójki.

Recenzja prosto z portalu totalwar.org.pl :
http://totalwar.org.pl/index.php/entries/view/5047

Ogólnie wrażenia recenzenta są ciut lepsze od tego co było z Rome 2 - czyli aż tak zjeb... nie ma ale jest średnio.

Autor:  ShadorVD [ 21 maja 2016, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Czyli dla standardowego gracza który nie ma zbyt dużo styczności z TW będzie zajebiście.

Autor:  zaboleq [ 23 maja 2016, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Gdyby nie pojebana cena to pewnie bym kupił ale kurde 170zł za cztery rasy(no w sumie pięc z DLC bo Chaos) to sporo aczkolwiek rasy dość mocno się różnią między sobą. Kupić i tak będzie trza bo denuvo więc na demo nie ma co liczyć a chciałem sprawdzić jak na moim i5-2400 by chodziło...

Autor:  ShadorVD [ 23 maja 2016, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Predownload poszedł - jutro bede nolajfil.

Autor:  ShadorVD [ 24 maja 2016, 08:12 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Juz mozna grac, pewnie za chwilke odpale stream.

Autor:  Katoneo [ 24 maja 2016, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

ShadorVD napisał(a):
Juz mozna grac, pewnie za chwilke odpale stream.

No i przekonałeś. Ściąga się, za jakąś godzinę odpalę. :D

Autor:  ShadorVD [ 24 maja 2016, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Właśnie widziałem na Twitchu jak gość przeszedł kampanię krótką Krasnoludów :D

Autor:  tiomor [ 24 maja 2016, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Jak wyglądają bitwy? Oblężenia?

Nie chodzi mi o estetykę, ale mechanikę i trudność.

No i czy dalej zwiększenie poziomu trudności jedyne co zmienia, to to, że AI sra wojskie na potęgę?

Autor:  Drusek [ 24 maja 2016, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Bitwy wyglądają tak samo jak w poprzednich częściach. Dalej większość jednostek z oddziału czeka grzecznie na swoją kolej walki przestępując z nogi na nogę...

Autor:  Oyci3C [ 24 maja 2016, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No to dla mnie kompletnie dyskwalifikuje grę. Szkoda :(

Autor:  sula [ 24 maja 2016, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Oyci3C napisał(a):
No to dla mnie kompletnie dyskwalifikuje grę. Szkoda :(

+1

Eh. W Total Warach do zmiany jest silnik (fizyka, zachowanie żołnierzy) i AI. Od podstaw. Cała reszta - w tym 'skórki' (Rzym, Medieval, Warhammer, itp) to sprawa wtórna i trzeciorzędna.

Strona 9 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team