MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44837
Strona 9 z 13

Autor:  Deshroom [ 9 lut 2016, 10:09 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Total Views to nie jest Watching Now

tak, skośnooki. niezłą minę miał na tych porażkach, to jest jakiś wymiatacz od HS, grał na fortepianie i przerzucił się na całodniowe streamowanie ...

Autor:  Farin666 [ 9 lut 2016, 10:41 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

i dobrze, na fortepianie ciezko zarobic:P

Autor:  Deshroom [ 9 lut 2016, 10:45 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Dobrze, że nie zarabiam na graniu bo przy was to jestem do dupy w tym XCOM mimo że doświadczenie mam.

Ledwo mi idzie nawet na ROokie Ironman :D Wygram to ! :P

Autor:  Mendol [ 9 lut 2016, 11:01 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

bardzo dobrze.

Autor:  zaboleq [ 9 lut 2016, 11:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Jedynka zaczęła mnie nudzić głównie przez to EXALT. Słabe to to na maxa. Dobrze, że zostało max kilka h gry.

Autor:  yabaddi [ 9 lut 2016, 12:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Skan bojowy, tak jak pisze Desh, jest super. Hackowanie mechów wroga tak samo - zwłaszcza przejmowanie kontroli. Takim Sectopodem można wjechać gościom przez ścianę, zaparkować pośrodku zgromadzenia i walnąć shock novę - coś pięknego :D

Polecam skolonizować Azję bo to daje niezły bonus - wszystkie upgrade'y broni i żołnierzy można dowolnie wymieniać (stare nie giną). Bonus za Europę też jest niezły. Eksperymentalna amunicja dobrze się sprawdza u snajperów. Granaty gazowe są ok, ale obrażenia lepsze robią plazmowe.

Świetnie w tej części zrobili skille żołnierzy - łowca(huragan stali), specjalista(obrońca), snajper(stożek śmierci) - genialne. Warto zrobić snajpera pod pistolet - jego ekstra strzały przydają się na wykańczanie gości, którym zostało po 1-2 pkt życia. Grenadiera mam najbardziej zacofanego, zobaczę co dostanie za majora.

Autor:  Deshroom [ 9 lut 2016, 12:34 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Do specjalistów trochę z dystansem podchodzę ale muszę trochę spróbować Hack.

Gdzie są bonusy za kontynent? Nie widziałem ich. Wybierać nie można ale można kilka razy wystartować grę żeby był odpowiedni wylosowany na starcie.
Wiem że można też raz w miesiącu wybrać inny bonus (leczenie, budowa) ale nie wiem gdzie widać obecny.

Snajper ma dwa skile pod pistolet, w sumie są zajebiste z dobrą giwerą.

Nie wiem czy to dobry wybór ale ja na początku (pierwszy research) właściwie robię lepsze giwery dla wszystkich w 3 dni (magnetyczne).

Autor:  yabaddi [ 9 lut 2016, 12:56 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Bonusy za kontynent masz opisane na mapie glownej przy nazwie rejonu.

Bonusy z Ruchu Oporu mozesz zmienic raz w miesiacu klikajac na ikonke ze znaczkiem wiezy nadajnika przy wyspie na ktorej jest siedziba Ruchu Oporu. Do wyboru jest szybsze budowanie lub leczenie. Domyslnie jest to bonus do skanowania.

Autor:  Deshroom [ 9 lut 2016, 13:08 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Pochwal się jak progres u Ciebie :P

Autor:  Farin666 [ 9 lut 2016, 14:00 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Deshroom napisał(a):
Do specjalistów trochę z dystansem podchodzę ale muszę trochę spróbować Hack.

Gdzie są bonusy za kontynent? Nie widziałem ich. Wybierać nie można ale można kilka razy wystartować grę żeby był odpowiedni wylosowany na starcie.
Wiem że można też raz w miesiącu wybrać inny bonus (leczenie, budowa) ale nie wiem gdzie widać obecny.

Snajper ma dwa skile pod pistolet, w sumie są zajebiste z dobrą giwerą.

Nie wiem czy to dobry wybór ale ja na początku (pierwszy research) właściwie robię lepsze giwery dla wszystkich w 3 dni (magnetyczne).


Jak idziesz w Healera to naprawde spoko są - ostatni skill np. leczy wszystkich ok 5 pkt i usuwa wszystkie negatywne statusy.
Ten drugi ogólnie też bardzo fajny jak masz w walce elektronicznych przeciwników, więc raczej tylko expić się go opłaca w niektórych walkach i zbytnio na nim nie koncentrować.

Autor:  Piszpan [ 9 lut 2016, 14:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

healer imho totalnie bez sensu. zwykle akcje koncza sie po kilku rundach a majac 6 osob w trybie warty to zapierdalasz all. do tego specjalista jest zajebisty bo jego dron ma duzy zasieg i ma pozniej fajne aoe. snajper bodajze ma jeden skill op ze jak zabija to odzyskuje calosc pkt i taki dobrze ustawiony snajper z dobra bornia moze zrobic masakre.

Autor:  Mendol [ 9 lut 2016, 14:21 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

no, na easy pewnie tak to dziala ;)

Autor:  Farin666 [ 9 lut 2016, 15:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Hmmm Piszpan chyba w inne gry gramy...:)

Autor:  yabaddi [ 9 lut 2016, 20:21 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Specjaliści są czadowi. Mam 2: jednego ze specjalizacją w leczeniu (z apteczką), drugiego do hackowania (z tym szpikulcem do wbijania w czachę). Oboje mają skilla Obrońca (50% szans na kolejny strzał w trybie warty). Nie wiem jak dałbym radę bez leczenia, a hacker jest mega przydatny bo trzeba pamiętać, że udane hackowanie żołnierza wroga to jego instant kill - w przypadku zaawansowanych oficerów lub mechów Adventu to mega plus, a dodatkowo zarabia się na każdej misji spore ilośći Informacji, za które kupuję non stop na czarnym rynku różne rzeczy.

Autor:  Kaczy [ 9 lut 2016, 21:27 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

A jak w tym avatar projekcie punkty naladuja sie do konca to jest game over?

Autor:  yabaddi [ 9 lut 2016, 21:34 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Kaczy napisał(a):
A jak w tym avatar projekcie punkty naladuja sie do konca to jest game over?


Chyba tak, na szczęście jestem od tego daleko ale z tego co gadali w grze to jak czerwony pasek dojdzie do końca to następuje zagłada ludzkości.

Z innej beczki:

Czy ktoś ma pojęcie dlaczego nie mogę uruchomić badań: "Sekcja zwłok Awatara" ? Pisze mi, że przed tym należy ukończyć pozostałe projekty cienia, a nie mam żadnych innych dostępnych (wszystko dotyczące Kodeksu przebadane, Kodeks zhackowany)... ???

Autor:  Deshroom [ 9 lut 2016, 22:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Jak się wypełnią wszystkie kropki to odpala się counter 14 dni. Jak się skończy to Obcy informują że udało im się zrobić porządek z wrogami ludzkości i już będzie okej :P
Nie wiem do końca o ile ale misje cofają ten progres bardzo długo.

Autor:  Farin666 [ 10 lut 2016, 01:52 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

yabaddi napisał(a):
Kaczy napisał(a):
A jak w tym avatar projekcie punkty naladuja sie do konca to jest game over?


Chyba tak, na szczęście jestem od tego daleko ale z tego co gadali w grze to jak czerwony pasek dojdzie do końca to następuje zagłada ludzkości.

Z innej beczki:

Czy ktoś ma pojęcie dlaczego nie mogę uruchomić badań: "Sekcja zwłok Awatara" ? Pisze mi, że przed tym należy ukończyć pozostałe projekty cienia, a nie mam żadnych innych dostępnych (wszystko dotyczące Kodeksu przebadane, Kodeks zhackowany)... ???

Musisz zrobic misje z lokacja pobrana z fiolki ktora zdobywasz w jednej z misji:) wtedy zdobedziesz pewien prototyp i po jego zbadaniu....

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2016, 06:56 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Aha. Bo właśnie skończyłem tę misję. Poprzedni ironman na niej skończyłem grę...

Autor:  Kaczy [ 10 lut 2016, 06:57 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

A ktos ma jakis fajny poradnik co najpierw budowac ,w ktorych miejscach co budowac (bo czytalem ze tam niektore budynki daja binusy innym jak sa pomiedzy nimi), jakie technologie odkrywac? Bo z tego co widzialem to w kazdym jest co innego napisane...

Albo moze jakas tega glowa z tego forum podzieli sie wiedza :> - mendol nie mialem na mysli ciebie jak cos

Strona 9 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team