mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 18:18 
Cytuj  
FE LH zrobili podobno na resztkach kasy jak została ze sprzedaży ich sklepu(gamestop kupił). NA Ewom mieli zarobić i dali ciała (żeby ewom nie crashował...) FE i FE LH rozdali praktycznie za friko (ci co kupili Ewom w preorderze), więc zarobić za bardzo nie mogli. Na dlc też raczej nie zarobili, bo te zaczęły się sprzedawać dopiero na wyprzedaży. Ich głównym źródłem dochodu jest oprogramowanie. Co ciekawe opublikowali dane z ankiety i według niej 70% ich klientów nawet nie wiedziało, że mają/są autorami gier.


Co do crashy to powinieneś wysłać im (raport), wtedy spora szansa, że w next małym paczu poprawią to co powoduje crashe u ciebie. http://forums.elementalgame.com/447542


Co do setów zbroi: przypomniało mi się ,że np tarth?(łucznicy) mają unikatową dla siebie zbroje skórzaną(zszywaną ze skrawków) i magmar też (czerwone z ressistem, chyba). Trzeba by prześledzić changelogi z poszczególnych łat tam było info kto co dostał. Niby każda frakcja miała dostać unikalny set, ale w 1.4 nie dodali nowego.

Co do CoS moda to 1.3c działa bez problemów z 1.4 wersją gry. Wersja 1.4 pewnie będzie na dniach (moderowi spalił sie procek, więc będzie poślizg ).

Jak ten graficzny ci nie odpowiada to stestuj drugi (triglav park).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 18:19 
Cytuj  
Morgul - a może po prostu coś jest nie tak w ustawieniach gry czy jak? Bo ja wyjścia do pulpitu miałem przy becie i kiedy kilka modów nie działających razem połączyłem. Od tamtej pory jeszcze ani razu mi ta gra nie wywaliła.
Co do jakości, to rzeczywiście mogli się bardziej postarać ale i tak duży plus, że od razu wspomogli moderów.
Mody dają naprawdę niezłego kopa. W przypadku dyplomacji to szału nie ma ale i tragedii brak - potrafię na spokojnie podpisać traktat pokojowy, jak i handlowy(choć w sumie od kiedy wyszedł dodatek to gram tylko z modami :P ).
Stardock miał swego czasu niezłe problemy finansowe i przetrwali tylko dzięki pomocy finansowej graczy.
Jeśli chodzi o FE to zrobili tą grę ze względu na fail jaki zaliczyli przy "pierwszym" elementalu i w sumie za wiele to oni na tym nie zarobili. Przynajmniej tak wynikało z paru wywiadów jakich udzielił prezes firmy.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 21:26 
Cytuj  
To ściągnę sobie ten CoS i instalne. Te teksturki są dziwne po prostu, ale jak pisałem obniżyłem kontrast i wygląda to w miarę, niektóre są spoko. Tylko czasami nie widać mobków na tle i trzeba zoomować, to samo przy rozbudowie miast. Taki chyba los tych yithril bo to ich podłoże na tym modzie jest mocno niewdzięczne. Co do crashy, to to nie jest tak że mi się wysypuje gra nontop. Dzisiaj cały dzień chodziła i 0 ctd.

Wracając do dumania nad losem stardock ;) zajrzałem sobie do tych ich corocznych "raportów", 2011 najlepszy rok od założenia firmy, 2012 kolejny najlepszy rok, 2010 totalny fail w postaci ewom (były zwolnienia w ekipie, robili jednocześnie dwie gry, druga poszła spać). Także jakoś źle to nie wygląda, w dziale od softu nie mieli żadnych problemów. Dlatego dziwię się, że z tym ewom taką wtope zaliczyli szczególnie, że mieli kase na dłubanie przy dwóch grach - ewom i rpg w świecie elementala (nie wiadomo na jakim etapie to było). 2009 nie chciało mi się sprawdzać.

Galciv2 wyszedł w 2006, w 2008 Brad napisał cyt. "Galactic Civilizations II sold 300,000 copies making 8 digits in revenue on a budget of less than $1 milion". Pamiętam, że dłuższy czas po zakończeniu wspierania ToA Brad powiedział na forum, że gra nadal się świetnie sprzedaje i zrobi gratisowego patcha w ramach podziękowania. (coś w tym stylu, nie pamiętam czy ten patch wyszedł, już wtedy nie grałem). Także na grach też zarabiali, a przynajmniej na galciv2, wydając sinsy też raczej nie wtopili.

Teraz robią 3projekty na raz (gry) + ciągle coś tam dłubią w fe:lh.

EWoM jest dla mnie zagadką, bo wygląda jakby firma z roku na rok się rozwijała a tu taka biedę odwalili. Gra się dobrze, ale szkoda że nie wygląda to lepiej :) (94h nabite)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 22:04 
Cytuj  
Heh widać, że co niektórzy "nie potrafią ogarnąć kuwety z opcjami" :P
Jest opcja gdzie można ustawić jak duże postacie mają być na danym oddaleniu-przybliżeniu.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 22:42 
Cytuj  
Oj tam ta opcja jest taka sobie (nie lubię dużych jednostek, cloth mape w ogóle wyłączyłem) i to nie problem z wielkością jednostek tylko nieprzemyślanych tekstur z packa :P Zresztą ja miałem przez chwilę wtf podczas walki taktycznej jak pojedynczy pajączek (taki mały) zlał się z tłem i udawał, że go nie ma ;)

btw. a można jakoś wyłączyć znikanie koron drzew na pewnym oddaleniu? bo mnie to drażni okrutnie a nie znalazłem nic w opcjach.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2013, 23:55 
Cytuj  
http://forums.elementalgame.com/437209/page/2/#3378191
Zlukaj na screnach, może ten mod bardziej ci przypadnie do gustu.

Co do koron drzew to jakoś nie zwróciłem uwagi.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2013, 17:14 
Cytuj  
No wygląda to o wiele mniej inwazyjnie, aczkolwiek standardowe tekstury w fe mi nie przeszkadzają, to jest najmniejszy problem. Z tego megapacka usunąłem praktycznie wszystko co było w katalogu terrain i gra się o wiele lepiej. Resztę zostawiłem.

Ściągnąłem CoS, w sklepiku mam żółte trójkąty z wykrzyknikiem (jakieś 3itm dla ceuntaurów) - to normalne? Gram jaszczurami.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 paź 2013, 17:43 
Cytuj  
Ta też mam takie 3 przedmioty. Nie wiem, co to po co - nie wgłębiałem się, czy to placeholder czy bug czy coś innego. Tych 3 itemów nie używam po prostu.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 paź 2013, 21:11 
Cytuj  
Jakbyście doczytali to byście wiedzieli :P
Te trójkąty są głównie z powodu centaurów ale także z paru innych powodów :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 paź 2013, 22:49 
Cytuj  
The Dead World DLC Features:

•A brand new faction: the Empire of the Dead, led by the nefarious sorcerer Morrigan the Risen. Undead ignore food, growing their population by building cemetaries and mausoleums and by reanimating slain foes
•New spells for undead casters – summon a powerful but temporary army, feed on the lifeforce of friendly units in battle, and more
•New undead empire fully implemented in faction/army creators – design your own skeletal and spectral troops
•New custom map: The Dead World
•New Hellknight monsters – powerful mounted undead knights with enchanted gear
•New Risen Brood monsters – skeletal undead half-spider monstrosities
http://forums.elementalgame.com/449629/page/1/

1 dlc warte tych 5$ :P

Jeszcze tylko do pełni szczęscia 1.4 CoS mod pod te dlc i będzie miodzio (undead mounty są cool)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2013, 10:13 
Cytuj  
O to chyba odinstaluje CoS i pogram szkieletami. Jak na dlc do fe to szaleństwo 3,6mb do ściągnięcia ;)

Jest jakiś mod który by sprawił, że dostajemy czempionów tylko z rasy jaką gramy, albo chociaż żeby sam model postaci był naszej rasy? Szukałem na tej liście modów ale nic nie znalazłem, a może coś, gdzieś, kiedyś było. Albo można samemu jakoś łatwo to zmienić, bo czempion anioł psuje mi fun z gry. Niestety jest dobry :(

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 paź 2013, 11:36 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
O to chyba odinstaluje CoS i pogram szkieletami. Jak na dlc do fe to szaleństwo 3,6mb do ściągnięcia ;)

Jest jakiś mod który by sprawił, że dostajemy czempionów tylko z rasy jaką gramy, albo chociaż żeby sam model postaci był naszej rasy? Szukałem na tej liście modów ale nic nie znalazłem, a może coś, gdzieś, kiedyś było. Albo można samemu jakoś łatwo to zmienić, bo czempion anioł psuje mi fun z gry. Niestety jest dobry :(


O ile wiem nie ma takiego moda.

Trochę płaczu na forum steam:D

Randomly spawning death squads
So, I used to be pretty decent at this game (old FFH and vanilla FE). However, in LH, I seem to have tremendous issues with losing towns to massive death squads of neutral spawns that march off from the fog of war and into my cities within two turns, before I can react with anything capable of stopping them.

Do I really have to defend every city with a near-max stack of troops just to keep out the roving hordes? I'm not talking quest-related spawns, just random stacks of rogue juggernauts and so forth.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2013, 17:00 
Cytuj  
Te undeady są delikatnie mówiąc niedorobione, brak lektora jak jest ta książeczka na początku, gdy zaczyna się walka to oddziały wychodzą jakby z pod ziemi i też zero dźwięku. Miasta undeadów to są miasta Ythril (z Ythrilami biegającymi po ulicach), ten nowy budynek specjalny - mauzoleum, to wizualnie jest totalna kupa. Bieda za 5$, ostatnie 5$ jakie wpakowałem w tą gre.

Mam problem bo mi miasta nie rosną, jakiś czar jest co zwiększa o 1 growth na death sharda ale to mało.. jestem ostatni w faction power sto lat za murzynami. Jak zabijam ludzi npc to dostaję ludność do miast, ale to nie wystarcza do niczego. No i tylko ludzi trzeba bić, nic innego nie wpływa na ilość mieszkańców. Lipka, może o czymś nie wiem.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 paź 2013, 20:47 
Cytuj  
Morrigan's Call >death magic or soverign's Call >life magic + są enchy jeszcze z earth i water do growth. Ten undeadowy jest przegięty +1 za każdy death shard.(np: earth shard można czarem przerobić na death sharda). Do tego tower of dominion (do growth też są inne budynki? przy wybraniu normalnego miasta). No i ofc za zabijanie humanoidów. Ta mechanika jest też w CoS, więc to żaden problem dla mnie. Pole na miasto powinno mieć 3 essencji wtedy to będzie magapolis :D Co prawda początek może byc trudny, ale później jest lepiej. Ten dlc może sie kopać z modami (trzeba poczekać na updejty do tych modów). I na bank moderzy poprawią ewentualne skopane elementy (tym się nie martwię).

Poczytałem trochę o dlc, jest parę bugów i niedoróbek. Fixy pewnie będą soon.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 lis 2013, 23:53 
Cytuj  
1.5 się zbliża (dyplomacja).
http://forums.elementalgame.com/449781/page/1/

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 lis 2013, 18:13 
Cytuj  
Ciekawa wypowiedź Kael a na steam odnośnie zarzutów zrzyny z CoS:

Heavenfall certainly had an undead faction in Children of the Storm first. And I certainly agree that everyone should play Children of the Storm (CotS), it's a great mod and a lot of fun.

But its disingenuous to say that the Dead World is an exact copy of the Dead Legion in Children of the Storm. The Dead World includes new faction abilities, including replacing the Food mechanic in the game for a Graves system, adds new spells, a new undead mount, and allows the players to design skeleton and ghostly armies (CotS does have skeleton armies). It adds new lairs and monsters to the game and a new map.

I assume the terror ability on the units in CotS is from the Dead World mod (or we both came up with exactly the same effect and ability name seperately, which happens sometimes). And of course most of the art CotS uses was made by Stardock (like the ritualist robe, etc that they use). Which is fine, that's what mods do.

One thing I would like to copy from CotS is the Immune to Fear ability on their undead. I was chatting with Heavenfall yesterday and making some changes to help support CotS int he base game and noticed this on his units. We talked about how it is done and he does it in a mod way (which is fair, those are the tools he has) but if we did it on our units it would be a more complex process (we would want to make sure the UI and feedback systems were in place to support the mechanic).

I love mods. In fact I was a modder myself before coming to Stardock, it's how I got into making games. And I definitely everyone go check out the great mods that are out there (and make their own, we put a lot of work into making the game modable). But I wanted to clear up any misinformation about the Dead World.

1.4 CoS będzie wymiatać... nie mogę się doczekać.

Duże zmiany w http://forums.elementalgame.com/446891/page/1/#3385537
4 New spellbooks (Nature, Shadow, Battle, Beasts) and 4 new world resource types

Zlukajcie screeny z nowymi summonami, wypasik!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2013, 08:05 
Cytuj  
[eMOD] Children of Storm v1.4a for LH 1.4
http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/1850//?
1.4a is uploading. Since my GPU is broken this update is brought to you by jeffqyzt2 who has done almost of the update from last version.

Pod koniec miesiąca ma być nowa wersja moda (zapewne dojdą jakieś nowe ficzery)

Changelog: http://childrenofstorm.wikidot.com/versions


[eMod][LH] Armor Visuals
http://forums.elementalgame.com/449886/page/1/#3415572

[eMOD] XtraMonsterMovement
http://forums.elementalgame.com/448340/page/1/

[eMOD] XtraNoMoreRoads (drogi mogą być niszczone ! )
http://forums.elementalgame.com/450043/page/1/

[eMOD] Demons and Wizards v0.5
http://forums.elementalgame.com/446891/page/1/#3385537


Sporo nowych modów na forum !

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 lis 2013, 19:38 
Cytuj  
Można testować upgrejd dyplomacji i niby poprawią all wnerwiające crashe po ostatnim dlc.


Fallen Enchantress: Legendary Heroes v1.5 BETA Begins
wysłane przez Yarlen @ 07:34PM on November 13, 2013
The beta for Fallen Enchantress: Legendary Heroes v1.5 is live! Download it through the Steam client to help us test the next update for our fantasy empire builder.

To get the v1.5 beta, do the following:
Launch Steam
Open your Library
Right-click Fallen Enchantress: Legendary Heroes, select Properties
In the Betas tab, select the v1.5 Beta option from the first drop-down menu
Once your download is finished, launch the game

We’ve done a lot of work with diplomacy in this patch, so you should see the AI talking to you more both about how it feels about you and its views on the other players in the game. There are also a bunch of tweaks to the diplomatic AI under the hood, which we think make for a more compelling strategy layer.

UI and balance have received their usual pass as well. Among many other changes, cycling units now skips armies set to guard, spell descriptions have been improved, and Heart of Fire has an unrest penalty to make early Fire magic less overpowering.

We also tracked down a couple of nasty crash and hang bugs that were afflicting some users. Legendary Heroes should be much more stable now.

View the full changelog here: http://forums.elementalgame.com/449781

Happy conquering, and please drop any feedback here or in the official Legendary Heroes

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 lis 2013, 19:03 
Cytuj  
LOL http://www.techland.pl/?id=newsy&news=412

PL wersja FE LH (info podesłał mi Azazell, thx)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 lis 2013, 09:45 
Cytuj  
Beta 1.5b AI Has Greatly Improved
http://forums.elementalgame.com/450299/page/1/
Autorem jest DSraider (jeden z nielicznych fanów FE, który wali prosto z mostu i wypowiadał się bardzo krytycznie wobec Froga> nawet był za to banowany na forum). Skoro on pisze, że AI jest lepsze to musi to być prawda :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.