MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 81 z 99 |
Autor: | Xender [ 1 lip 2014, 02:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czy mi się wydaje czy do efektu oślepienia użyli efektu NV? http://www.dayztv.com/video/dayz-0-46-f ... in-action/ To bardziej wygląda jak rozbudowa moda niż osobna gra... |
Autor: | Oyci3C [ 30 lip 2014, 16:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.pcgamer.com/2014/07/30/dayz- ... rsistence/ Namioty. |
Autor: | kamilus [ 8 lis 2014, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak się ma sprawa ze ScamZ obecnie? Można już kupić czy nadal niegrywalne gówno? |
Autor: | tiomor [ 8 lis 2014, 18:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niedawno kupiłem, więc nie mam porównania z "kiedyś", ale da się grać. Nie ma lagów, serwery pełne nic więcej nie powiem Jakby ktoś chciał pograć z noobem to dajcie znać Ogarniam mechanike Army, nie ogarniam do konca mechaniki SA |
Autor: | Oyci3C [ 8 lis 2014, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No ja planuje obadac patch 0.5 bo AK sa i moze kogos zgriefuje. Ostatnio przygarnela mnie grupa kolegow rpgowcow ktorych zajebalem a ostatni polamny mial teabaga i sprowadzilem mu 10 zedow na ryj. |
Autor: | tiomor [ 8 lis 2014, 22:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Good guy Oyci3c. W każdym razie ktoś chętny? Gram na tym gównie Dayz Polska, aktualnie testują 50 graczy, więc lagi jak skurwysyn (na 40 nie ma) |
Autor: | Oyci3C [ 8 lis 2014, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Na słowo "polska" niestety mnie cofa chyba, że jest to mój własny serwer gdzie gimbazę i pedałów banuję. |
Autor: | tiomor [ 9 lis 2014, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie jest źle. Na czerno.pl też spoczko. |
Autor: | Oyci3C [ 9 lis 2014, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jest, jest. Polskie community DayZ to kupa śmierdzącego gówna gdzie 95% adminów nadwyręża swoje prawa, trust me. |
Autor: | ShadorVD [ 9 lis 2014, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie oceniaj wszystkich swoją miarą. Też długo nie grałeś ale też swego czasu mówiłeś, ze na dayz.pl cheatujemy a gwaranto, że to sie nie działo. Swoją drogą, od sprzedaży dayz.pl jestem jednym z bardziej szczęśliwych ludzi bo community tej gry (PL) jest zwyczajnie zjebane. Dlaczego? Bo zamiast zewrzeć zwieracze wszyscy razem to każdy stwierdził, że będzie budował coś swojego z tego wynikło swego czasu dayz.pl, czerno.pl, dayzchujwieco.pl i jeszcze jedno dayzchujwieco.pl którego już nie pamiętam. Gdybyśmy my ci zajebiści twórcy community byli w stanie się dogadać to może coś by z tego wyszło. A tak to pierdolisz, że pl przyprawia cię o mdłości o co swego czasu sam zadbałeś. This. edit: Swoją drogą zastanawiam się jakim gejowskim tekstem pojedziesz, albo umniejszeniem tego co się kiedyś robiło, może jakieś meme? Albo w jakis inny sposób umniejszysz to co się wtedy działo. Z doświadczenia wiem, ze taką masz... taktykę. |
Autor: | Oyci3C [ 9 lis 2014, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dlaczego mam nie oceniać? Dayzinfo - serwer cheaterków i ścierwa. Dayz.pl - akcje i screenshoty baz adminów wypchanych furkami i stuffem? Zdemaskowanie gnojków u Was co cheatowali od początku? No stary nie przypominaj mi tego nawet. Nie da się zewrzeć zwieraczy bo u nas średnia wieku przekraczała 30 a mieliśmy do czynienia z nastoletnimi dziećmi w większości przypadków. Poza tym dobrze wiesz jaka była moja filozofia i jak to zostało zrobione. Z Polakami nie da się grać, na serwer EU czasu nie miałem, bardzo proste. Tak, PL przyprawia mnie o mdłości bo jest to 3cia z kolei najbardziej skurwiała nacja w naszym rejonie zaraz za Rosją i krajami ościennymi oraz Niemiaszkami. Cokolwiek zrobisz, czegokolwiek nie zrobisz banda debili zawsze Ci to zrujnuje oczekując więcej za darmo i robiąc wszędzie syf. Także nie, dziękuję. |
Autor: | kamilus [ 10 lis 2014, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): PL przyprawia mnie o mdłości bo jest to 3cia z kolei najbardziej skurwiała nacja w naszym rejonie zaraz za Rosją i krajami ościennymi oraz Niemiaszkami. mark24 mode? |
Autor: | Oyci3C [ 10 lis 2014, 12:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jeśli chodzi o community? Jak najbardziej. |
Autor: | tiomor [ 12 lis 2014, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
E tam, są gorsze. Community Czerno jest spoko, nie wiem czy Admini kręcą wałki czy nie, ale nie narzekam. Jak ktoś chętny pobiegać to PM |
Autor: | Xender [ 25 lis 2014, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
W wersji eksperymentalnej dodali pierwszy pojazd ;D |
Autor: | tiomor [ 25 lis 2014, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
I crashuje serwery jak ktoś zabije zombie/ktoś spróbuje wejść na pełny serwer ;p Druga sprawa, że ten pojazd jest strasznie chujowy |
Autor: | ShadorVD [ 26 lis 2014, 00:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czyli nic nowego, wprowadzają jakieś nowe ujstwo i nic nie działa. Czy to deszcz, czy to choroby czy to chociażby pathfinding zedów. Żenada. Szczerze mówiąc dziwię się, że jeszcze nikt nie wszedł w ich podwórko |
Autor: | tiomor [ 26 lis 2014, 08:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie no, stabline serwery działają... no cóż, stabilnie |
Autor: | kamilus [ 26 lis 2014, 15:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
roball napisał(a): SOE nie spierdoli Oh you |
Autor: | Mendol [ 26 lis 2014, 16:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
bedzie jak z final fantasy |
Strona 81 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |