MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 82 z 97

Autor:  mrynar [ 15 sty 2011, 10:05 ]
Tytuł: 

Thou napisał(a):
Cytuj:
I PvP jest dodatkiem abym sie nie nudzil przed kolejnym dodatkiem...


smierdzi mi to wowem na kilometr

Dla mnie pve jest po, zeby poznac swoja postac i potem byc lepszym w pvp. Oczywiscie pvp zeby sie nie nudzilo tez musi miec jakis sens, a nie tylko farmowanie renownu (jak w war) czy klepanie BG (jak w wow), no i wogole instancjonowane pvp to nie pvp.

Autor:  Mendol [ 15 sty 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

ale takich gier juz nie ma mrynar :)
i raczej nie bedzie. moge sie zalozyc, ze w rifcie opvp zdechnie po miesiacu.
wszyscy zajma sie farmowaniem blue itemkow w dungeonkach.

Autor:  Aldatha [ 15 sty 2011, 10:11 ]
Tytuł: 

dokladnie , jak ktos bedzie gral w ta gre tylko dla pvp to good fucking riddance :)

Autor:  Thou [ 15 sty 2011, 10:11 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Thou napisał(a):
I PvP jest dodatkiem abym sie nie nudzil przed kolejnym dodatkiem...


smierdzi mi to wowem na kilometr



Nie mam pojecia co jest w WoWie, nie potrafilem usiedziec przy nim dluzej niz 1h... poprostu tak mnie odpycha grafika tam... mimo ze ludzie mowia ze Rift z WoWem maja taka sama.

Sam lubie wygrywac ale nie mam zamiaru wybierac rasy czy frakcji tylko dla tego by byc uber pro. Na pewno bede gral defiantami i to nie z powodu ze sa lepsi tylko dlatego ze bardziej mi sie podoba ich historia szczegolnie ze jestem ateista. Co do rasy to nie czytalem dokladnie ich fabuly ale przed premiera mam jeszcze duzo czasu.

Autor:  mrynar [ 15 sty 2011, 10:57 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale takich gier juz nie ma mrynar :)
i raczej nie bedzie. moge sie zalozyc, ze w rifcie opvp zdechnie po miesiacu.


Miesiac czy dwa dobrej zabawy to juz cos.

Ja tam nawet w WARze sie zajebiscie bawilem, dopoki ludzie nie zaczeli wybierac takiej drogi przy farmowaniu renownu, zeby przypadkiem nie natknac sie na przeciwna frakcje. Mysmy wjezdzali na zamek, wyjezdzalismy a zaraz po nas wpadalo destro i tak w kolko. Zal jak chuj.

Ja tam ciagle licze, ze w FallenEarth bedzie kiedys fajne pvp np. caly sektor z opvp, no ale narazie to mi daleko do maxlvla.

Autor:  Nyx [ 15 sty 2011, 11:20 ]
Tytuł: 

Ja jestem ciekaw na jak dlugo rift starczy. Gra jest swierza, ale powiela juz mocno wyeksploatowane schematy theme park mmo. Zobaczymy w jakim kierunku devsi z trion beda gre rozwijac.

Autor:  Aldatha [ 15 sty 2011, 11:21 ]
Tytuł: 

w takim jaki da im najwiecej kasy , jak mrynar napisal miesiac fun to juz zajebisty achievement od mmo w dzisiejszych czasach niestety :)

Autor:  Nyx [ 15 sty 2011, 11:24 ]
Tytuł: 

Nom to prawda nawet cataclysm, znudzil sie wyjadacza mmo po niecałym miesiacu

Autor:  Thou [ 15 sty 2011, 11:29 ]
Tytuł: 

Tylko tutaj nie chodzi juz o to ze nowy dodatek do WoWa jest slaby czy cos takiego tylko to ze niektorzy siedza i graja 24/7... Zamiast wyjsc gdzies czy cos takiego to siedza i graja... Taka przynajmniej jest moja opinja. Grajac 2-3h dziennie w Rift wg mnie starczy na dlugo szczegolnie ze zanim pewnie osiagne wszystko z podstawki zapewnie wyjdzie patch badz dodatek, nie mam pojecia czy Trion bedzie wydawal dodatki jak wow czy tylko bedzie updatowal podstawke... mam nadzieje ze nie palnelem glupoty :D.

Autor:  Mendol [ 15 sty 2011, 11:30 ]
Tytuł: 

no jak ja wytrwam pierwszy miesiac to naprawde bede zadowolony :)
pewnie pierwsze 2 tygodnie bedziemy grac intensywnie (co oznacza 2-3h wieczorkiem) a potem zobaczymy.
jesli opvp bedzie wygladalo tak jak na tym filmiku, i bedzie klimat z tarren mill (czy jak tam ta wiocha sie zwala) to mysle, ze starczy i na dluzej.
pizganie kolesi robiacych questy sie nie nudzi :) tym bardziej, ze niby cos tam dropuja wiec nie jest tak zle.

ale jesli trion zacznie wprowadzac arenki, wiecej bg to opvp sie skonczy i bedzie jeden wielki uj z rifta. czego mu nie zycze.

problem w tym thou, ze podobnie bylo w warhammerze.
i niestety ludzie pozamykali sie w scenariuszach i tyle z tego bylo.
do tego lag, z ktorym do tej pory sobie nie poradzili.

ale zobaczymy.

Autor:  Ravushimo [ 15 sty 2011, 11:33 ]
Tytuł: 

Mi sie znudzil po tym jak na 3 dzien po premierze mialem juz full heroic gear, a czesc ludzi dalej whinowala ze hc jest za trudne, do tego mam wrazenie ze spora czesc devsow przeszla do nowego projektu bo co prawda zawsze po patchach mozna bylo odniesc wrazenie ze niektorych class to nawet oni nie rozumieja, ale to co oni ostatnio wyprawiaja z lockiem, huntem czy palem przechodzi wszelkie pojecie... wyglada to jakby nad gra czuwalo kilku devsow do tego nie majacych pojecia jak gra wygladala chocby 2-3 lata temu o_0

Osobiscie mam nadzieje ze RIFT da te kilka miechow funu niewazne czy pvp czy pve, mam zamiar grac bez jakiejs wiekszej spiny po kilka h tygodniowo, wiec tez pisalbym sie do jakiejs forumowej-każualowej gildii.

Autor:  Ossur [ 15 sty 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Thou napisał(a):
Anyway:

Cytuj:
You are purchasing...
Product
RIFT Digital Standard Edition ($49.99)


A kraj ustawiony na Polske :P.


dziwne u mnie jest:
Cytuj:
You are purchasing...
Product
RIFT Digital Standard Edition (€49.99)
Subscription
1 Month (€12.99)

i kraj ustawiony na Polskę...

Autor:  WesolyRomek [ 15 sty 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no jak ja wytrwam pierwszy miesiac to naprawde bede zadowolony :)
pewnie pierwsze 2 tygodnie bedziemy grac intensywnie (co oznacza 2-3h wieczorkiem) a potem zobaczymy.
jesli opvp bedzie wygladalo tak jak na tym filmiku, i bedzie klimat z tarren mill (czy jak tam ta wiocha sie zwala) to mysle, ze starczy i na dluzej.
pizganie kolesi robiacych questy sie nie nudzi :) tym bardziej, ze niby cos tam dropuja wiec nie jest tak zle.

ale jesli trion zacznie wprowadzac arenki, wiecej bg to opvp sie skonczy i bedzie jeden wielki uj z rifta. czego mu nie zycze.

problem w tym thou, ze podobnie bylo w warhammerze.
i niestety ludzie pozamykali sie w scenariuszach i tyle z tego bylo.
do tego lag, z ktorym do tej pory sobie nie poradzili.

ale zobaczymy.


Mydolku mowisz ze nie wytrzymasz ? Najeb... tyle postow na forum dasz rade .

No jak tam mount i bag ? Mydol ty jestes PRO graczem przeciez

Ulozysz mi builda ? Ja glupi nie umiem ale ty jestes madry .

Chcialbym tankowac magiem ale gram klerykiem .Jak to zrobic ?

Autor:  Isengrim [ 15 sty 2011, 12:19 ]
Tytuł: 

Wie ktoś może jak planują rl time do przejścia instantów?

Autor:  Kabraxis [ 15 sty 2011, 12:32 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Wie ktoś może jak planują rl time do przejścia instantów?


O! I to jest dobre pytanie. :)

Poczatkowe to ~45m-1h. Jak juz znasz taktyke to ofc krocej. Pozniej pewnie beda dluzsze. No i Expert version na 50lvl z dodanym contentem wiec beda jeszcze dluzsze. Do "zaliczenia" insty (dostania nagrody loot baga i achievementow) trzeba zawsze zabic all bossy - bez wyjatkow.

Z tym ze: Dungeony (chyba wszytkie) oprocz achivementa za normal, heroic i za hard mode bossow (dokladnie jak w WoW) maja "Speed Run" (nazwa moja). Wyglada to tak:

"Defeat all bosses in Deepstrike Mines on Expert difficulty in 25 minutes after first pull".

Nie zwracalem uwagi jakie czasy maja poszczegolne instancje ale bedzie je mozna robic szybko. :) Choc przypuszczlnie taki spped run to bedzie musiala byc komunikacja glosowa i perfekcyjne zgranie i opanowanie taktyk/kolejnosci pulli/skrotow w inscie.

Fajny bajer imho.

W takim Realm Of The Fae (normal ofc) bylem juz z 4 razy i przypuszczalnie moglbym go z dobra grupa zrobic w 30 minut lekko. Tylko trzeba wiedziec co pullowac a co nie.

PS. Nie zwracalem uwagi na drzewko barda dokladnie ale to jest taki rogue healer? Czy buffer bardziej? Bo jak healer to bedzie mozna robic full party Stealth Runy. :) (Riftstalker jako tank, Bard jako Healer i 3xDPS ze stealth w jakichkolwiek kombinacjach).

Wogole wczoraj z nudow spedzilem ze znajomym 2h przy role builderze i juz wogole nie wiem kim grac. Co nie ulozylismy to fajnie wyglada. Ilosc kombinacji mnie zabija poprostu. Skille im wyzej tez zaczynaja byc takie wypasione ze az zal rezygnowac. :) Zreszta niektore niskopunktowe tez zajebiscie dopelniaja builda - np. 8 pkt w Paladyna i masz instant 100% HP heala, 21 pkt w Pyromancera i masz instant roota na 8 sekund nie przeywanego przez DMG, itd, itp... masakra. :)

Autor:  Thou [ 15 sty 2011, 12:36 ]
Tytuł: 

Nie zapomnij ze beda to musialy byc uber koxy ktore beda mialy 2x wiekszy dmg od zwyklego dpsu i zapewnie aoe dmg aby zbieral tylek wszystkie na raz :P.


Bard ma cos tam do healowania ale jak bedzie sie sprawdzal jako healer to sie zobaczy ma max lv. Ale bard to buffer i ma dodatkowe chyba 3 skille leczace.

Ile mozna bylo tam do 20lv wydac pkt?

http://rifts.ru/tallents/index.html#?ar ... _&lang=eng

Taki healer na 20lv ale watpie aby byl wystarczajacy ^^.

http://rifts.ru/tallents/index.html#?ar ... _&lang=eng

Taki na end game ale trzeba dojsc do skilla za 44pkt ale to juz reszte jak kto chce.

A i na koniec... to czy wyhealujesz zalezy chyba tylko od dmg ze skilla Candence.... ja na 33% healowalem siebie po 8 na 19lv ale w barda wydalem tylko kilka pkt.. ale jak tam mial bym 3pkt to jakbym powinien co sec leczyc za 25 :P co i tak jest malo.

Autor:  Kabraxis [ 15 sty 2011, 13:05 ]
Tytuł: 

http://forums.somethingawful.com/showth ... t386900527

Podobno sa to patch notes z najnowszego buildu Alphy. Milego czytania. :)

Autor:  Mendol [ 15 sty 2011, 13:09 ]
Tytuł: 

no jesli to faktyczne zmiany to widac, ze ladnie fixneli rogue i energy.

Autor:  WesolyRomek [ 15 sty 2011, 13:13 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no jesli to faktyczne zmiany to widac, ze ladnie fixneli rogue i energy.


Fixniety wow znasz angielski

Mundol jestes PRO ?

Autor:  Mendol [ 15 sty 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

w sumie na ta chwile brakuje mi tylko wf/pvp na levelach 1-10 tak jak bylo to w warze. mogliby dodac jakis maly wf, na pewno ulatwiloby to i umililo levelowanie nowych postaci.

Strona 82 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team