MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 83 z 88

Autor:  warhameron [ 15 gru 2013, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
Hej jak to jest z tą polską wersją ? Też jest do steam ?
Czy ja też mogę przeskoczyć na pl wersję ?



Jest, ale normalnie tylko w box wersji wydanej przez techland. Puściłem ci pm a , kto ma i może pomóc w przeskoczeniu.

Autor:  Farin [ 25 gru 2013, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Wkurza mnie, że nie ma jeszcze wizards and demons pod 1.5 - czuję się trochę jak bez ręki, tak się przyzwyczaiłem do tego moda :]

Autor:  warhameron [ 25 gru 2013, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Przecie działa bez większych bugów. Ten mod podobno jest niezły [eMod] Patchwork mod - AI boost
http://forums.elementalgame.com/450250/page/1/#3422663

Autor:  Farin [ 25 gru 2013, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

no u mnie nie ładuje się :[
Gram oczywiście z CoS pod 1.5

Autor:  warhameron [ 25 gru 2013, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ja zrobiłem pełną instalke(tą opcjonalną) idziałało (chyba,że ostatnio coś poprawili jakimś paczem ?)

Autor:  Farin [ 25 gru 2013, 18:45 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dobra z opcjonalną zadziałało ale teraz części portretów nie mam :[
Ciekawe czy to wina moda od nowych tekstur.

Autor:  warhameron [ 25 gru 2013, 18:50 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
Dobra z opcjonalną zadziałało ale teraz części portretów nie mam :[
Ciekawe czy to wina moda od nowych tekstur.


Tam się 2 pliki opcjonalnie wrzucało w różne foldery. Wrzuciłeś oba ?

Autor:  Farin [ 26 gru 2013, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
Farin napisał(a):
Dobra z opcjonalną zadziałało ale teraz części portretów nie mam :[
Ciekawe czy to wina moda od nowych tekstur.


Tam się 2 pliki opcjonalnie wrzucało w różne foldery. Wrzuciłeś oba ?

Facepalm normalnie :P
Zapomniałem nie o pliku pojedynczym tylko o przerzuceniu całego folderu do gfx w modach :P

Autor:  warhameron [ 26 gru 2013, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

:lol:

Autor:  Rob_ert [ 30 gru 2013, 07:52 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kolejna "rzetelna" recenzja... :evil: A Civ V to ile miała...9, 10?

http://www.gram.pl/artykul/2013/12/20/f ... nzja.shtml

Autor:  warhameron [ 28 sty 2014, 23:51 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nowe dlc, nowa gra... Będzie w co grać.
http://forums.elementalgame.com/451631

So what does that mean for fans of the Elemental universe? The answer is, lots of good news. While Galactic Civilizations III heads towards its March alpha, the Elemental team is hard at work on a new DLC pack for this Winter tentatively called “Monarchs” which will bring more channelers to the world for players to play with. In addition, we expect to announce the third game in the Elemental fantasy universe this year. It will be dramatically different from War of Magic or Fallen Enchantress.

Without giving too much away about the new game, which we expect to formally announce this Spring, its planned feature set includes:

Radically different races (players won’t design units ala WOM/FE but in exchange each unit is custom crafted and visually stunning)
Crafting (the player STARTS with the Forge of the Overlord and getting recipes and loot now mean being able to craft some really cool stuff)
The player starts by choosing their sovereign and deciding what spell book he or she has. The more spell books of a particular type, the more likely the player will be able to use their lore to research rarer spells in that category.
No tech tree. Instead, the available units are based on how you construct your cities.
Each hero has his or her own unique talent tree (there won’t be a “Defender” class for instance) that players can then use to customize their heroes.
Because of the stronger emphasis on magic, vastly more spells will be available strategically and tactically. Sovereign spells are available in every battle as your sovereign, thanks to the Forge of the Overlord, can “see” anything in the world that his/her units can see (as a result, your sovereign interacts with the world indirectly from the capital and doesn’t appear as a playable unit).

It’s been in development for awhile, prior to LH. LH was originally supposed to be a minor expansion on FE but as you’ve probably gathered, we really love making these games. The next update to LH is in the works, pathfinding improvements, performance and some other updates are scheduled.

Autor:  Deshroom [ 29 sty 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Już dwa razy kupiłem teraz się powstrzymam

Autor:  Morgul [ 29 sty 2014, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

7 projektów na raz, super... ktoś tam zapomniał, że nie tylko ilość się liczy ale i jakość, a tego serii elemental jak na razie brakuje.

Autor:  warhameron [ 29 sty 2014, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Morgul napisał(a):
7 projektów na raz, super... ktoś tam zapomniał, że nie tylko ilość się liczy ale i jakość, a tego serii elemental jak na razie brakuje.


FE całkiem dobra gra, FE LH dużo lepsze,a z modami znakomita. Jedyne ale jak dla mni to cena dlc i ich zawartość (poza ostatnim).

Zresztą w tym roku wraz z tą nową grą wyjdzie 5-7 podobnych gier (będzie można przebierać i marudzić)

Autor:  Deshroom [ 29 sty 2014, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nie jest tak dobra jak ciągle piszesz.

Autor:  warhameron [ 29 sty 2014, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

A co wyszło lepszego ostatnio ? Hirki 6 ładniejsze, ale ... mi nie podeszły.

Zapewne nie graliście z modami, a szkoda bo bardzo dużo zmieniają i wiele wnoszą nowego.

Autor:  Deshroom [ 29 sty 2014, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ja lubię i gram nawet ostatnio w civ5. Nie lubie modow i grałem LH z modami.
Myślę że ja nie lubię klimatów fantasy w strategiach.

Civ5 było drogie ale minęły ze 2 lata są dodatki i da się grać. Ostatni był jesienią.

Autor:  Farin [ 31 sty 2014, 18:47 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
A co wyszło lepszego ostatnio ? Hirki 6 ładniejsze, ale ... mi nie podeszły.

Zapewne nie graliście z modami, a szkoda bo bardzo dużo zmieniają i wiele wnoszą nowego.

To, że mało konkurencji jest na rynku nie daje prawa do zachwalania dobrej gry pod niebiosa :P
Mnie ostatnio wkurzyły mody i sama gra(znowu widzę sytuację gdzie neutrale atakują mnie kiedy tylko mają ku tamu okazje( i niszczą mi miasta, nawet te w miarę oddalone od ich pozycji), a AI może zakładać miasta gdzie chce i jakimś sposobem się utrzymuje i to często bez garnizonu :[
Rozumiem aby AI miało pewne bonusy ale z tego powodu robi się istny wyścig szczurów w zakładaniu nowych baz :[

Żeby nie było gram na HARD(mobki i aI- choć tu paru ustawiam wyżej).
No i strasznie nie zbalansowany jest modzik co daje nowe czary(nie wiem czy to ten od summonera, czy też COS) - specjalizując się w pewnej szkole mam blink z dodatkową akcją oraz czar który kosztuje 1 many i potrafi niezły dmg zadawać :[

Autor:  sula [ 31 sty 2014, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Zgadzam się. Gra nie jest aż tak wspaniała. Co nie znaczy, że nie jest dobra. Jest dość solidną grą i nie żałuje wydanych na nią pieniędzy, a osoby szukające strategii mają sporą szansę, że spędzą przy niej trochę fajnego czasu. Jednak nie popadajmy w niewiadomo jaki zachwyt.

Autor:  warhameron [ 31 sty 2014, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dla mnie gra z modami jest prawie idealna. To czego mi brakuje to questów / dungeonów ala z age of wonders I (powstał jeden mod z takim dungeonkiem i szkoda, że tylko jeden), oraz generatora random scenariuszy/kampanii, które pozwoliłyby na grę z mapy na mapę ( może kiedyś : ? ). No i może jeszcze jeden mod łączący wszystkie fajne mody (+ steamworks).

Strona 83 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team