MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starcraft 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833 |
Strona 84 z 305 |
Autor: | Ash [ 7 maja 2010, 07:24 ] |
Tytuł: | |
corruptory mi zepsuli ![]() |
Autor: | zaboleq [ 7 maja 2010, 08:03 ] |
Tytuł: | |
Hmm część znerfili ale nie wiem czy aż tak bardzo - dmg na rzecz fire rate -- to juz by trzeba policzyć. Za to znerfili sentry, co mi sie nie podoba bo np nie widze nerfa roucha czy hydry.... |
Autor: | egroM [ 7 maja 2010, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów. Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 7 maja 2010, 09:08 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Hmm część znerfili ale nie wiem czy aż tak bardzo - dmg na rzecz fire rate -- to juz by trzeba policzyć. Za to znerfili sentry, co mi sie nie podoba bo np nie widze nerfa roucha czy hydry....
No sorry... sentry jest/było przegięte... jako jednostka supportująca powinna mieć te statystyki jeszcze niższe (imo armor i hp powinni jeszcze ściąć) |
Autor: | Gosugamer [ 7 maja 2010, 10:03 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów. Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany To robi gigantyczną różnicę w micro, zwłaszcza w przypadku collossów, którymi często się gra hit n run z jakiś wzniesień. Cytuj: No sorry... sentry jest/było przegięte... jako jednostka supportująca powinna mieć te statystyki jeszcze niższe (imo armor i hp powinni jeszcze ściąć)
Prawda, ja to bym się jeszcze obawiał nerfa/wykluczenia force fieldów. |
Autor: | pooma [ 7 maja 2010, 10:42 ] |
Tytuł: | |
Gosugamer napisał(a): Cytuj: Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów. Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany To robi gigantyczną różnicę w micro, zwłaszcza w przypadku collossów, którymi często się gra hit n run z jakiś wzniesień. Yep, Korea się wkurzy bo tam mikro medvaków z thorami (jak kiedyś boxer z tankami i dropem) jest na porządku dziennym ![]() Z drugiej strony thory lepiej będą sobie radzić z lingami :< |
Autor: | raggnarok [ 7 maja 2010, 11:03 ] |
Tytuł: | |
Dostalem 2 klucze od Blizza. Jak ktos jeszcze nie ma, a chce, to PM me. |
Autor: | ShadorVD [ 7 maja 2010, 11:26 ] |
Tytuł: | |
pooma napisał(a): Gosugamer napisał(a): Cytuj: Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów. Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany To robi gigantyczną różnicę w micro, zwłaszcza w przypadku collossów, którymi często się gra hit n run z jakiś wzniesień. Yep, Korea się wkurzy bo tam mikro medvaków z thorami (jak kiedyś boxer z tankami i dropem) jest na porządku dziennym ![]() Z drugiej strony thory lepiej będą sobie radzić z lingami :< No wlasnie thory z lingami to po prostu padaly jak muchy ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MagPS [ 7 maja 2010, 11:49 ] |
Tytuł: | |
Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony. |
Autor: | Sobtainer [ 7 maja 2010, 12:02 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.
jeszcze nie widzialem kilkunastu colosusow w tej grze w multi. |
Autor: | ShadorVD [ 7 maja 2010, 12:03 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.
+ infect teraz bedzie miazdzyl. |
Autor: | pooma [ 7 maja 2010, 12:06 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.
Jak juz masz te robo bay pod kilkanascie kolosusow to moze lepiej zrobic te 2-3 obsy? Zrobienie 30 mutek nieco trwa :f |
Autor: | MagPS [ 7 maja 2010, 12:09 ] |
Tytuł: | |
@Sobtainer to muszę wypróbować taktykę: kilka kolusów i kilkadziesiąt stalkerów oraz kilkanaście stalkerów i szybkie wybudowanie tych...myśliwców pooma napisał(a): MagPS napisał(a): Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony. Jak juz masz te robo bay pod kilkanascie kolosusow to moze lepiej zrobic te 2-3 obsy? Zrobienie 30 mutek nieco trwa :f dla scountingu? mam 2-3 i powyższa sytuacja odnosiła się do rozgrywki FFA...a tam dość ciekawie potrafi być:) Edit: Może jakaś forumową ligę zrobimy? Tak czy inaczej wieczorkiem byłby ktoś chętny na 2vs2? |
Autor: | iniside [ 7 maja 2010, 12:21 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe kiedy wkoncu beda mapy dla osmiu graczy ? --. |
Autor: | pooma [ 7 maja 2010, 12:28 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): FFA...a tam dość ciekawie potrafi być:)
A no chyba że FFA... ja bym tam tosem tylko turtlował i klepał cariery + yomommaship ![]() |
Autor: | borboun [ 7 maja 2010, 13:01 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj zastosowałem nową taktykę tossami... Wpadasz probem do bazy kolesia walisz pylona, i stawiasz wieżyczki - 12 meczy w tym 11 wygranych. Zanim koleś zdąży postawić koszary czy inne cuda mam już 2 wieżyczki, które są w stanie obronić pylon i proba. Choć jak ktoś strasznie jest wrażliwy na teksty 'cheater', 'bugger' bla bla to nie polecam ;p |
Autor: | zaboleq [ 7 maja 2010, 13:12 ] |
Tytuł: | |
Zeby to zrobic, musisz miec forge i kase. A wystarczy ruszyc proby i zjadają szybko pylona w trakcie budowy, CHyba, ze zabunkrowujesz mu wyjkscie z bazy na wallu - to juz dobry pomysł ![]() Zarzuc jakiegoś repa najlepiej:) |
Autor: | egroM [ 7 maja 2010, 13:14 ] |
Tytuł: | |
cheezik ![]() ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 7 maja 2010, 13:14 ] |
Tytuł: | |
borboun napisał(a): Dzisiaj zastosowałem nową taktykę tossami... Wpadasz probem do bazy kolesia walisz pylona, i stawiasz wieżyczki - 12 meczy w tym 11 wygranych. Zanim koleś zdąży postawić koszary czy inne cuda mam już 2 wieżyczki, które są w stanie obronić pylon i proba.
Choć jak ktoś strasznie jest wrażliwy na teksty 'cheater', 'bugger' bla bla to nie polecam ;p To jest taktyka, która doprowadza przeciwnika do kurewności rzędu alt+f4 ![]() |
Autor: | borboun [ 7 maja 2010, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): borboun napisał(a): Dzisiaj zastosowałem nową taktykę tossami... Wpadasz probem do bazy kolesia walisz pylona, i stawiasz wieżyczki - 12 meczy w tym 11 wygranych. Zanim koleś zdąży postawić koszary czy inne cuda mam już 2 wieżyczki, które są w stanie obronić pylon i proba. Choć jak ktoś strasznie jest wrażliwy na teksty 'cheater', 'bugger' bla bla to nie polecam ;p To jest taktyka, która doprowadza przeciwnika do kurewności rzędu alt+f4 ![]() Nie każdy z kim gra łapie od razu co jest grane. Są osoby, które wiedzą wtf is going on i koleś mi robi encountera, ale teraz już dmucham na zimne i stawiam od razu po kuźni, bramę żeby w razie czego móc obronić się. @zaboleq - proszę http://www.speedyshare.com/files/223147 ... .SC2Replay |
Strona 84 z 305 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |