MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 84 z 305

Autor:  Ash [ 7 maja 2010, 07:24 ]
Tytuł: 

corruptory mi zepsuli :(

Autor:  zaboleq [ 7 maja 2010, 08:03 ]
Tytuł: 

Hmm część znerfili ale nie wiem czy aż tak bardzo - dmg na rzecz fire rate -- to juz by trzeba policzyć. Za to znerfili sentry, co mi sie nie podoba bo np nie widze nerfa roucha czy hydry....

Autor:  egroM [ 7 maja 2010, 08:55 ]
Tytuł: 

Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów.

Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany :D

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2010, 09:08 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Hmm część znerfili ale nie wiem czy aż tak bardzo - dmg na rzecz fire rate -- to juz by trzeba policzyć. Za to znerfili sentry, co mi sie nie podoba bo np nie widze nerfa roucha czy hydry....


No sorry... sentry jest/było przegięte... jako jednostka supportująca powinna mieć te statystyki jeszcze niższe (imo armor i hp powinni jeszcze ściąć)

Autor:  Gosugamer [ 7 maja 2010, 10:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów.

Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany


To robi gigantyczną różnicę w micro, zwłaszcza w przypadku collossów, którymi często się gra hit n run z jakiś wzniesień.



Cytuj:
No sorry... sentry jest/było przegięte... jako jednostka supportująca powinna mieć te statystyki jeszcze niższe (imo armor i hp powinni jeszcze ściąć)

Prawda, ja to bym się jeszcze obawiał nerfa/wykluczenia force fieldów.

Autor:  pooma [ 7 maja 2010, 10:42 ]
Tytuł: 

Gosugamer napisał(a):
Cytuj:
Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów.

Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany


To robi gigantyczną różnicę w micro, zwłaszcza w przypadku collossów, którymi często się gra hit n run z jakiś wzniesień.

Yep, Korea się wkurzy bo tam mikro medvaków z thorami (jak kiedyś boxer z tankami i dropem) jest na porządku dziennym :P
Z drugiej strony thory lepiej będą sobie radzić z lingami :<

Autor:  raggnarok [ 7 maja 2010, 11:03 ]
Tytuł: 

Dostalem 2 klucze od Blizza. Jak ktos jeszcze nie ma, a chce, to PM me.

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2010, 11:26 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Gosugamer napisał(a):
Cytuj:
Liczyłem wczoraj - dmg wychodzi identyczny w danym przedziale czasu (przyjąłem 3 sekundy) zarówno dla thorów jak i dla colosów.

Jak dla mnie bardzo dziwny patch - trochę zaskakujące zmiany


To robi gigantyczną różnicę w micro, zwłaszcza w przypadku collossów, którymi często się gra hit n run z jakiś wzniesień.

Yep, Korea się wkurzy bo tam mikro medvaków z thorami (jak kiedyś boxer z tankami i dropem) jest na porządku dziennym :P
Z drugiej strony thory lepiej będą sobie radzić z lingami :<


No wlasnie thory z lingami to po prostu padaly jak muchy ;) Jak lingi ;) A przy lepszym fire rate to moze nie bedzie tak tragicznie :)

Autor:  MagPS [ 7 maja 2010, 11:49 ]
Tytuł: 

Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.

Autor:  Sobtainer [ 7 maja 2010, 12:02 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.


jeszcze nie widzialem kilkunastu colosusow w tej grze w multi.

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2010, 12:03 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.


+ infect teraz bedzie miazdzyl.

Autor:  pooma [ 7 maja 2010, 12:06 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.

Jak juz masz te robo bay pod kilkanascie kolosusow to moze lepiej zrobic te 2-3 obsy? Zrobienie 30 mutek nieco trwa :f

Autor:  MagPS [ 7 maja 2010, 12:09 ]
Tytuł: 

@Sobtainer
to muszę wypróbować taktykę: kilka kolusów i kilkadziesiąt stalkerów oraz kilkanaście stalkerów i szybkie wybudowanie tych...myśliwców

pooma napisał(a):
MagPS napisał(a):
Thory swoimi kolusami to ja zabijam na śniadanie. Mam problem z głupkami którzy idą w lotnictwo i jak ja mam kilkanaście kolusów i kilkanaście stalkerów to nie ciekawie a knur ma z 30 mutalisków to wynik bitwy jest niestety przesądzony.

Jak juz masz te robo bay pod kilkanascie kolosusow to moze lepiej zrobic te 2-3 obsy? Zrobienie 30 mutek nieco trwa :f


dla scountingu? mam 2-3 i powyższa sytuacja odnosiła się do rozgrywki FFA...a tam dość ciekawie potrafi być:)

Edit: Może jakaś forumową ligę zrobimy? Tak czy inaczej wieczorkiem byłby ktoś chętny na 2vs2?

Autor:  iniside [ 7 maja 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

Ciekawe kiedy wkoncu beda mapy dla osmiu graczy ? --.

Autor:  pooma [ 7 maja 2010, 12:28 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
FFA...a tam dość ciekawie potrafi być:)

A no chyba że FFA... ja bym tam tosem tylko turtlował i klepał cariery + yomommaship :P

Autor:  borboun [ 7 maja 2010, 13:01 ]
Tytuł: 

Dzisiaj zastosowałem nową taktykę tossami... Wpadasz probem do bazy kolesia walisz pylona, i stawiasz wieżyczki - 12 meczy w tym 11 wygranych. Zanim koleś zdąży postawić koszary czy inne cuda mam już 2 wieżyczki, które są w stanie obronić pylon i proba.

Choć jak ktoś strasznie jest wrażliwy na teksty 'cheater', 'bugger' bla bla to nie polecam ;p

Autor:  zaboleq [ 7 maja 2010, 13:12 ]
Tytuł: 

Zeby to zrobic, musisz miec forge i kase. A wystarczy ruszyc proby i zjadają szybko pylona w trakcie budowy, CHyba, ze zabunkrowujesz mu wyjkscie z bazy na wallu - to juz dobry pomysł :)

Zarzuc jakiegoś repa najlepiej:)

Autor:  egroM [ 7 maja 2010, 13:14 ]
Tytuł: 

cheezik :D ale spokojnie do obrony (gram terkiem) - tylko trzeba po prostu grać spokojnie i nie panikować :D

Autor:  Sobtainer [ 7 maja 2010, 13:14 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
Dzisiaj zastosowałem nową taktykę tossami... Wpadasz probem do bazy kolesia walisz pylona, i stawiasz wieżyczki - 12 meczy w tym 11 wygranych. Zanim koleś zdąży postawić koszary czy inne cuda mam już 2 wieżyczki, które są w stanie obronić pylon i proba.

Choć jak ktoś strasznie jest wrażliwy na teksty 'cheater', 'bugger' bla bla to nie polecam ;p


To jest taktyka, która doprowadza przeciwnika do kurewności rzędu alt+f4 :) przynajmniej na mnie to tak działa. Dlatego jak gram z protem i widzę biegającego proba, to mam go na oku zawsze bo smród się niesie bardzo mocno.

Autor:  borboun [ 7 maja 2010, 13:27 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
borboun napisał(a):
Dzisiaj zastosowałem nową taktykę tossami... Wpadasz probem do bazy kolesia walisz pylona, i stawiasz wieżyczki - 12 meczy w tym 11 wygranych. Zanim koleś zdąży postawić koszary czy inne cuda mam już 2 wieżyczki, które są w stanie obronić pylon i proba.

Choć jak ktoś strasznie jest wrażliwy na teksty 'cheater', 'bugger' bla bla to nie polecam ;p


To jest taktyka, która doprowadza przeciwnika do kurewności rzędu alt+f4 :) przynajmniej na mnie to tak działa. Dlatego jak gram z protem i widzę biegającego proba, to mam go na oku zawsze bo smród się niesie bardzo mocno.


Nie każdy z kim gra łapie od razu co jest grane. Są osoby, które wiedzą wtf is going on i koleś mi robi encountera, ale teraz już dmucham na zimne i stawiam od razu po kuźni, bramę żeby w razie czego móc obronić się.

@zaboleq - proszę

http://www.speedyshare.com/files/223147 ... .SC2Replay

Strona 84 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team