MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 84 z 224

Autor:  Razoth [ 30 sie 2012, 01:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Brak mapy doskwiera tylko w niektórych lokacjach (katakumby, bo ciemno) ale człowiek zapamiętuje szybko i powiem szczerze, że bez patrzenia na mapę ciągle tak jakoś zwiększa się imersja ze światem.

Na resztę pytań niech odpowie jakiś weteran. :)

Autor:  EloNis [ 30 sie 2012, 01:47 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nie powiedziałbym że błądzenie po omacku po świecie zwiększa imersję. Bardziej wkurwienie.

Generalnie nie ogarniam jak zacząć tą grę, jaki jest cel. Nawet quest loga nie ma :/ Any tips?

Co daje człowieczeństwo oprócz możliwości zmiany w człowieka? I co ta zmiana daje oprócz wyglądu?

Czytałem że skille Pyromancera nie stackują się z inteligencją, czy to prawda? Czy w takim razie dobrze robię wydając punkty głównie w Siłę i Witalność?

Autor:  RufeN [ 30 sie 2012, 05:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

tak naprawde to pyro potrzebuje tylko troche attu by miec wiecej slotow na czary,a poza tym to moze biegac nawet lvl1;)

Autor:  Neonin [ 30 sie 2012, 08:12 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jak jesteś w human form to: możesz summonować innych graczy i to najważniejsze dla mnie było wzrasta poziom resistów na curse chyba i jest lepszy drop rate. Jak jesteś w human form to mozesz być invadowany przez innych graczy

A co do pyro - nie pomogę bo nie grałem w sumie casterem (tylko miracle do leczenia i podstawowe czary pyro przydatne do glutów w kanałach + czasami się przydawał poison). Jakoś opcja - ciężka zbroja + tarcza + zakurwiście wielki miecz bardziej mi pasował do tego klimatu ;P

Tutaj nie ma questow - wszystko jest wyjaśnione w intro i gadkach z npcami. Brak quest loga itd jest idealny w grze w której chodzi o jedno - zabij wszystko, zajeb bosa - idź dalej (w sumie jak we wszystkich grach - ale oni przynajmniej nie udają że jest inaczej). Brak ideologii nadrabiany jest (dla mnie - no skila) bardzo wysokim poziomem trudności. Nie skupiałem się na tym co ten "niedobry npc" zrobił światu - tylko jak go zajebać :) I za każdym razem po zabiciu bosa byłem z siebie w uj zadowolony.

Czy da się na ps3 grać z graczami z PC?

Autor:  Mendol [ 30 sie 2012, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

z tego co pamietam, ktos tutaj pisal o tym, ze na youtubie jest cale story sklejone w jedna calosc.
i w tej grze naprawde jest od zarabania fajnych motywow. jest tez wiele rzeczy, ktore trzeba robic po kolei zeby cos zdobyc itd. itp.
a reszte napisal neon :)

elonis: punkty wydajesz jak chcesz. ja np. zbieralem i wydawalem je kiedy chcialem uzywac konkretnej broni - ewentualnie konkretnych czarow.
w przypadku pyro, zeby miec dobry wygrac trzeba sie troche nabiegac i nakombinowac, zeby zdobyc fajne spelle :)

czekam na dodatek i zaczynam od nowa. szykuj sie neon :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 sie 2012, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ktoś wie jak włączyć sniper mode z łuku na pc? Nie widzę tego w opcjach.

Zastanawiam się na str/int lub str/faith buildem. Jakoś czarowanie wydaje mi się easy mode w tej grze. Na PS3 bawiłem się trochę sorcem i oprócz dużych problemów z capra demonem było bardzo łatwo.

Autor:  Razoth [ 30 sie 2012, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ktoś wie jak włączyć sniper mode z łuku na pc? Nie widzę tego w opcjach.



Za pomocą bloku.

EloNis napisał(a):
Nie powiedziałbym że błądzenie po omacku po świecie zwiększa imersję. Bardziej wkurwienie.



Po omacku to można błądzić z wyłączonym monitorem, tutaj co najwyżej można iść w nieznane.

Na tym polega urok tej gry - nie masz pojęcia, co czai się za rogiem. Dlatego jest tyle emocji i funu.

Mapy nie ma, bo filozofia twórców jest prosta: dopóki nie byłeś w danej lokacji, masz nie mieć pojęcia co jest w danej lokacji, a jak już byłeś - to pamiętasz.

Autor:  EloNis [ 30 sie 2012, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Osobiście wolałbym wiedzieć gdzie idę. Nie mówię nawet o jakieś minimapie, a bardziej o ogólnej mapie z zaznaczonymi najistotniejszymi punktami.

Autor:  Mendol [ 30 sie 2012, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

kartka, dlugopis i sobie rysuj :)

Autor:  tomugeen [ 30 sie 2012, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

To sobie narysuj ;/
Gracze przez lata (nawet za komuny!) tak sobie radzili.

Autor:  Razoth [ 30 sie 2012, 10:51 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mendol napisał(a):
kartka, dlugopis i sobie rysuj :)


Albo do neta po mapy, tylko powiem szczerze, że jak zobaczyłem mapę katakumb:

Spoiler:


To jednak stwierdziłem, że łatwiej będzie samemu wszystko poznać niż się z tym pierdolić. ;d

Autor:  ShadorVD [ 30 sie 2012, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ue, lepiej grać - z czasem skojarzysz gdzie są shortcuty i co gdzie prowadzi. Ja do tej pory niestety nie ogarniam do końca gdzie jest valley of the drakes.

Autor:  zaboleq [ 30 sie 2012, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Pytanie - czemu drake sword jest uważany za mega noob weapon i "noob trap"? To jest broń, którą normalnie da się dalej upgrejdować czy nie?

Autor:  RufeN [ 30 sie 2012, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

zaboleq napisał(a):
Pytanie - czemu drake sword jest uważany za mega noob weapon i "noob trap"? To jest broń, którą normalnie da się dalej upgrejdować czy nie?

dlatego,ze zadaje dmg 2-3x taki jak inne bronie w momencie,gdy mozna go zdobyc - czlowiek sie przyzwyczaja,ze tnie moby na 1-2hity i zaczyna go bardziej bolec,gdy ten sword juz nie daje takiego powera przeciw trudniejszym przeciwnikom,a zle nawyki z szybkiego ciecia przeciwnikow ma juz wyrobione :) upgrade mozna robic,ale sam nie wiem,czy warto - raczej nie.

Autor:  Razoth [ 30 sie 2012, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Lol, "złe nawyki". Jak ktoś łapie nawyki w tej grze, to chyba nie robi nic innego tylko farmi non stop te same mobki za pomocą tych samych ataków.

Ja tam zdobyłem drake sworda, poużywałem trochę ale bardzo szybko zdobyłem miecz od czarnego rycerza. Potem miecz od Nito którego używam do tej pory i jest mi nieźle.

Wystarczy poćwiczyć chwilę (kilka minut) po zdobyciu każdej broni i voila.

Autor:  ShadorVD [ 30 sie 2012, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

zaboleq napisał(a):
Pytanie - czemu drake sword jest uważany za mega noob weapon i "noob trap"? To jest broń, którą normalnie da się dalej upgrejdować czy nie?


Drake Sword (smoczy miecz) - porównywalnie bronie na tym poziomie zadają 70dmg + skalowanie od statów. Drake Sword zadaje 200 + ma ranged high attack. Ficzer polega jednak na tym, że upgrejdując broń na +5 (powiedzmy, że nie mamy jeszcze kamyków na lepszy upgrejd) nasza broń zaczyna zadawać 120+ skalowanie od statów + na horyzoncie mamy dosyć lekkie przejście na lepsze poziomy upgrade (mam teraz bułat/scimitar +5 zadaje damage z moimi statami ~180 co jest 20 damage mniej niż Drake Sword), gdzie Drake Sword potrzebuje smoczą łuskę (rare) + 10000 dusz. Dodatkowo Drake Sworda nie umagicznisz żeby zaczął zadawać innego typu obrażenia np. lighning/divice etc.

Drake Sword jest zajebisty ale walcząc nim równolegle wybrałbym sobie broń którą zacząłbym upgrejdować (w moim przypadku jest to właśnie bułat + spearka)

Autor:  Razoth [ 30 sie 2012, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jak przejdę tą grę, to kupuję oryginał. Na drugie przejście, magiem tym razem albo jakąś szybką postacią typu thief. Nie zasłużyli sobie za ten zjebany port, ale...

ONI KURWA MUSZĄ ZROBIĆ TRZECIĄ CZĘŚĆ NA PC.

D:

Autor:  Mendol [ 30 sie 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

no niestety biorac pod uwage, ze wiekszosc gra na piratach to nie sadze zeby im sie chcialo.

Autor:  Dana [ 30 sie 2012, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Zamierzam budować Knajta walczącego włóczniami i rapierami, w co ładować punkty bo jakoś nie widzę konsensu. Gdzieś pisze by endurance do 20 najpierw, gdzie indziej by w dmg stat.

Mendol napisał(a):
no niestety biorac pod uwage, ze wiekszosc gra na piratach to nie sadze zeby im sie chcialo.


Cały czas w top5 bestselerów na Steam. Był na pierwszym miejscu przebijając csgo. Dodajmy sprzedaż z innych miejsc, jak GMG gdzie aż im kluczy zabrakło i na pewno wyjdzie im na plus.

Autor:  sula [ 30 sie 2012, 19:49 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dana napisał(a):
Cały czas w top5 bestselerów na Steam. Był na pierwszym miejscu przebijając csgo. Dodajmy sprzedaż z innych miejsc, jak GMG gdzie aż im kluczy zabrakło i na pewno wyjdzie im na plus.

Aye. Wygląda, na to, że źle się nie sprzedaje.
Tym bardziej, że taka gra będzie sie na PC sprzedawać latami + ew. 3 część jakby wyszła na PC z jakimś w miarę sensownym portem i sterowaniem to od razu większy ilość i % legali się robi.

Strona 84 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team