MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

League of legends
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35334
Strona 85 z 194

Autor:  Keii [ 27 lip 2011, 20:43 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Nowy passive świetnie działa w team fightach, debuffując przeciwników.

Pasyw działa AoE jeśli używa się go z E?

Autor:  Dana [ 27 lip 2011, 20:57 ]
Tytuł: 

A nawet nie wiem, mówiąc to myślałem o jednym celu, ale być może i splashuje grupę.

Autor:  Lordrigar [ 27 lip 2011, 22:17 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Dalej mecze Leone - max. Takich epic akcji to nikim nie robilem :<... Co prawda na koncu meczu 4/1/25 - ale to tank wiec patrze sie na assisty.

Jest pierdolona nie do ubicia solo przez nikogo :<


taa leona kosi. ja generalnie lubie tankowac wiec zazwyczaj koncze majac malo killi, ale randomy i tak kosza: powiedzmy ze koncze ze statami 3/5/22 to i tak jest - fail 3/5. nikt nie patrzy na asysty :(

Autor:  Goatus [ 27 lip 2011, 22:57 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Nowy passive świetnie działa w team fightach, debuffując przeciwników.


Hehe placebo effect ;)
http://na.leagueoflegends.com/board/sho ... ?t=1014333

Autor:  koci [ 27 lip 2011, 23:26 ]
Tytuł: 

Wukong bez rewelacji - hero jak pozostali. W sumie teraz troche zaluje i moglem kupic Malzahara bo jak narazie najlepiej mi sie nim gra

Autor:  Kole0 [ 28 lip 2011, 00:44 ]
Tytuł: 

leonie bardzo, ale to bardzo brakuje dmgu. mogliby o jakies 0.2 zwiekszyc jej ap ratio na skillach bo teraz rewelacji nie robi. mumu czy jarvan zdecydowanie lepiej sobie radza w tej roli przez podobna kontrole a duzo wiekszy dmg.

Autor:  Dana [ 28 lip 2011, 01:24 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Dana napisał(a):
Nowy passive świetnie działa w team fightach, debuffując przeciwników.


Hehe placebo effect ;)
http://na.leagueoflegends.com/board/sho ... ?t=1014333


No przecież nie liczyłem punkcików dmg :D Świetne działane to w teorii na bazie opisu. To jak naprawią to będzie jeszcze lepiej !

Autor:  Bloodleaf [ 28 lip 2011, 08:16 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Wukong bez rewelacji - hero jak pozostali. W sumie teraz troche zaluje i moglem kupic Malzahara bo jak narazie najlepiej mi sie nim gra


Mi gra nim się wyśmienicie jak na razie mój nr1 champ, wczoraj skończyłem tez może bez żadnych rewelacji ale miałem 7/3/23 gdzie gostek za mną miał 5 asyst, ulti rewelacyjną synergie ma z ulti Nunu/Fiddle, E+W świetne na push + ucieczkę , z E+Q wczoraj jak harrasowałem na lane razem z Vayne ( physical ) to enemy schodzili w 1-3 sec z debuffem.


Co do nowej Kyle to gra mi się nią tak samo beznadziejnie jak przed revampem ale skin mi się bardzo podoba.

Autor:  Lordrigar [ 28 lip 2011, 09:06 ]
Tytuł: 

Pierwsza Kayle byla dobra...wtedy sie nia gralo swietnie, pozniej przerobili ja calkowicie tak, ze nie moglem sie do niej przyzwyczaic. moze po tej przebudowie znowu bede w stanie nia grac :<

Autor:  Asmax [ 28 lip 2011, 10:31 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):

Mam dokładnie ten problem. Jak to fixnąć?


Ja skasowalem folder downloads i pomoglo ;]

Autor:  Goatus [ 28 lip 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
leonie bardzo, ale to bardzo brakuje dmgu. mogliby o jakies 0.2 zwiekszyc jej ap ratio na skillach bo teraz rewelacji nie robi. mumu czy jarvan zdecydowanie lepiej sobie radza w tej roli przez podobna kontrole a duzo wiekszy dmg.



Leona w teorii jest bardzo dobrym tankiem, tyle że cierpi na problemy "wieku dziecięcego" liczę że w następnym patchu trochę ją dopieszczą i będzie ok.

Nie podoba mi się pomysł z podnoszeniem ratio jej skilli bo zmieni to ją w następnego Mao, Cho, czy innego pseudo tanka który w rzeczywistości jest casterem. Zamiast tego mogli by dać

*dużo większe base dmg na W (100+) Pomogło by to bardzo dużo w farmie i w jej "tankowaniu" przy okazji nie było by op bo:
a) Nie jest to instant skill, łatwo go uniknąć jeżeli nie masz cc.
b) to ma zniechęcać przeciwników do przebywania w pobliżu, w tej chwili na lvlu 18 nikt się tym skillem nie przejmuje.

*większy obszar ulti, i większy obszar stunta w środku, który w tej chwili jest tak mały że trafienie tym w poruszającego się przeciwnika to koszmar.

*Mniejsze cd na Q i R

*Passive powinien się aktywować też na własnych hitach, ta zmiana to chyba była by największa pomoc w farmie.

Edit: Mimo to gra mi się nią bardzo dobrze, raz nawet 49 asyst wykręciłem przy długiej grze przy relatywnie niskiej ilości zgonów (<10)


BTW Gra ktoś Ezem często? Mam wrażenie że ten bugfix Q przy okazji coś zepsuł, pare razy zauważyłem że ms trafia w cel po czym znika nie robiąc dmg, i nie wydając charakterystycznego dźwięku. I nie nie był to żaden champion który ma jakiegoś shielda czy coś, a odległość była mała. Zdarzyło się to parę razy w różnych grach więc raczej trudno mi to na laga zrzucić

Autor:  DirectC [ 28 lip 2011, 10:58 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się, że problem leony to bardzo słaby start. Grałem 3 razy przeciwko niej jako cho solo top. Za każdym razem kończyłem mecz z 3-4x taką farmą jak ona i 1-4 kili na niej solo bez ganków.
Powinni ją trochę zboostować na początku, bo zasysa straszliwie, potem możliwie że jest super, ciężko ocenić bo w moich grach miały one po 50 cs w 30minucie i mogły co najwyżej posłużyć za super miniona.

Autor:  Goatus [ 28 lip 2011, 11:07 ]
Tytuł: 

DirectC napisał(a):
Wydaje mi się, że problem leony to bardzo słaby start. Grałem 3 razy przeciwko niej jako cho solo top. Za każdym razem kończyłem mecz z 3-4x taką farmą jak ona i 1-4 kili na niej solo bez ganków.
Powinni ją trochę zboostować na początku, bo zasysa straszliwie, potem możliwie że jest super, ciężko ocenić bo w moich grach miały one po 50 cs w 30minucie i mogły co najwyżej posłużyć za super miniona.


No zbliżony cs mam na niej w większości gier, nawet w tych wygranych gdzie mam 20+ asyst i dzięki mnie wygrywamy teamfighty. Dlatego też uważam że powinni zmienić passive żeby aktywował się z jej hitów też i zwiększyć dmg W. Co pozwoli grupę mobów w miare szybko jej ubić, a nie tak jak teraz że nawet z sunfire + W i tak muszę ręcznie każdego moba dobić.


Ja rozumiem że na top ranked tank/support nie lasthituje prawie w ogóle na początku, ale w random tak się nie da grać. Jak ostatnio poprosiłem gościa w 30minucie żeby mi zostawił bloba mobów do zabicia bo potrzebuje golda to dostałem odpowiedź "Lol you're not a carry" Ręce mi opadły normalnie...

Autor:  Bloodleaf [ 28 lip 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

Tja w randomach często i gęsto jest tak że tank lasthituje wszystko i wszystkich, miałem tak niedawno.

Autor:  Goatus [ 28 lip 2011, 12:13 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Tja w randomach często i gęsto jest tak że tank lasthituje wszystko i wszystkich, miałem tak niedawno.


Mogę to odwrócić TBH, w randomach często i gęsto wszyscy mają w dupie tanka (mam namyśli prawdziwego tanka a nie AP Krowe etc) i mimo że ma tonę asistów i ładnie prosi team o pozwolenie na odrobinie farmy to mają go w dupie i biją mobki jak by te 20 robiło im różnice przy score 10/2/6 i 180cs...

Autor:  Nokiu$ [ 28 lip 2011, 12:13 ]
Tytuł: 

@up
Na rankedach, to tank zwykle idzie do dżungli( mummy/jarvan/rammus etc, etc ) Tam ma wystarczającą farmę i nikomu nie wadzi.

Autor:  Keii [ 28 lip 2011, 12:15 ]
Tytuł: 

Nowa Kayle strasznie mi się podoba, z madredami, black cleaverem, nashor toothem, i guinsoo przegryza się w end praktycznie przez wszystko.

Co do transferu:
Cytuj:
The server transfer feature is one of the most complex feature's we've added to date. Since it integrates very intimately with the server structure, we're doing load testing to make sure that 1) everyone who wants to transfer can do so quickly, and 2) we don't affect server stability.

We're actually performing these tests today -- as I type this, in fact -- and we'll have a more precise timeframe for its release coming out tomorrow.

Źródło.

Autor:  Bloodleaf [ 28 lip 2011, 13:09 ]
Tytuł: 

Nokiu$ napisał(a):
@up
Na rankedach, to tank zwykle idzie do dżungli( mummy/jarvan/rammus etc, etc ) Tam ma wystarczającą farmę i nikomu nie wadzi.


Ale my rozmawiamy o randomach nie rankedach.


@Goatus wiem o tym bo też gram tankami, ale często też można trafić na supportujący team jak mi się udało wczoraj.

Autor:  Dana [ 28 lip 2011, 13:14 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Nowa Kayle strasznie mi się podoba, z madredami, black cleaverem, nashor toothem, i guinsoo przegryza się w end praktycznie przez wszystko.


Ja biorę Malady i Stingera na początku.

Autor:  Keii [ 28 lip 2011, 13:20 ]
Tytuł: 

Ja zaczynam od Fiendish Codex, potem zwykłe buty, Guinsoo, upgrade butów, Nashor's Tooth, Madred i Black Cleaver (jeśli mają tanków). Ostatnio kupiłem ten banshee, bo przeciwny team był AP heavy, ale myślę że w ten slot można spokojnie wrzucić Trinity Force czy coś.

Strona 85 z 194 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team