MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 87 z 99

Autor:  Quetzacotl [ 6 sty 2015, 03:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
tiomor napisał(a):
Dobra, gdzie ja tanią armę kupię? :O

EDIT:
http://www.fabrykakluczy.pl/gra/arma-83 ... o_spo=true

Region lock? W sensie fabryka sprzedaje klucze nie na polskę jak?:D


To normalna wersja. Sam od nich swojego czasu kupowałem.

też tam kupiłem, wszystko ok.

Co do BP - czy te zombie są jakimkolwiek zagrożeniem? Wchodze do miasta pełnego zombie i po prostu sobie biegam między nimi, sprawdzam budynki i mam je w dupie, a szkoda.

Autor:  Oyci3C [ 6 sty 2015, 13:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Będą za kilka dni.

Autor:  Nyx [ 6 sty 2015, 14:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jeszcze zaplaczecie ze zombie bija

Autor:  Oyci3C [ 6 sty 2015, 14:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja tylko na to czekam żeby te kurwy z Aakirkeby wybili. Ludzie są żałośni, 3/4 wiary tam siedzi i pierdolony deathmatch w mieście.

Autor:  Nyx [ 6 sty 2015, 14:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tez nie moge sie doczekac, w końcu ludzie beda musieli odstrzelic zombiaki w bazach zeby dostac loot, a to sie wiaze z tym ze bedzie slychac ze cos sie gdzies dzieje:)

Autor:  Mendol [ 6 sty 2015, 14:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

radziu ale zawsze tak bylo, jest i bedzie :)
nie wiem czego sie tutaj spodziewales. nikt nie bedzie biegal przez las, skoro w miescie ma wszystko co potrzeba no i szybkie pvp.

Autor:  tiomor [ 6 sty 2015, 22:42 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dupy te BP zupełnie nie urywa ;x

Niech zgadne, 90% ludzi gra Hunterami? :D
Czy to w sumie bez znaczenia jest?

Autor:  ShadorVD [ 6 sty 2015, 23:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No problemem tych gier jest właśnie to, że większość stosuje taktykę kos i tyle w temacie. Wszystkie te nacje zupełnie nie mają sensu jeżeli jest coś takiego jak hunter.

A ja własnie bawię się trochę w Altis Life, biegam, jakieś jabłka zrywam, rybki łowie. W sumie ciekawe tylko przez to, że co jakiś czas jakiś czas jakiś gimbus drame nakręci :) że mu nerkę ucieli, policja kogoś zatrzyma a rebelianci ostrzelają centrum miasteczka z helikoptera :) Ot taki Altis Life.

Autor:  Oyci3C [ 6 sty 2015, 23:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No BP to PVP mod więc czego się spodziewaliście?
Hunter może i ma łatwo bo zabija all ale z drugiej strony ma najsłabsze perki na lvl 2 i lvl 3.
Pograjcie trochę a nie pierdolicie :) No chyba, że komuś pvp mod nie odpowiada i odnajduje się w szyciu ubranek, zbieraniu pomidorów czy ocalaniu kolegi z hordy złych AI zombies.

Autor:  Nyx [ 6 sty 2015, 23:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Hunter slaby perki? Dogoni cie z hatchetem i zapierdoli:d

Autor:  Oyci3C [ 6 sty 2015, 23:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie dogoni z wyjętym hatchetem jak Ty masz schowaną broń.
No sry ale kurwa inne klasy spawnują się z gotową bronią.

Autor:  Nyx [ 7 sty 2015, 00:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oj tam, nie ma pierdolenia zabic nie zabic mozna bic all to wystarcza.

Autor:  tiomor [ 7 sty 2015, 01:09 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No dokładnie, szczególnie jak się jeszcze nie ogarnia co i jak (jak ja ;x).

Narazie po kilku h grania Wasteland>Altis life > bp (Bo nie ogarniam jeszcze mapu i mnie to wkurwia,:()

Autor:  ShadorVD [ 7 sty 2015, 10:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
[...]
No sry ale kurwa inne klasy spawnują się z gotową bronią.


No jak by to było coś niesamowitego... pierwsza lepsza stodoła i masz pukawkę.

Po prostu uważam, że hunter jest zbędny w bp bo właśnie on całkowicie niweluje koopa.

edit:

Koopa z nieznajomymi.

Autor:  Nyx [ 7 sty 2015, 10:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nieznajomym daje sie kopa w leb, idz szukac e-kolegow gdzie indziej.

Autor:  Oyci3C [ 7 sty 2015, 10:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
[...]
No sry ale kurwa inne klasy spawnują się z gotową bronią.


No jak by to było coś niesamowitego... pierwsza lepsza stodoła i masz pukawkę.

Po prostu uważam, że hunter jest zbędny w bp bo właśnie on całkowicie niweluje koopa.

edit:

Koopa z nieznajomymi.


Pukawka vs scoped long range tranquil gun zaraz po spawnie? Jo.

Autor:  tiomor [ 7 sty 2015, 11:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ej tak w ogóle pytanko.

Wiecie może co może powodwać freezy? Normalnie mam 50-60fpsów, ale raz na jakiś czas - z zaskoczenia - spada mi do 1-2fpsa na kilka sekund. Niezależnie od tego czy jestem w mieście, czy na otwartym polu.

To samo mam w DayZ :/ W pozostałych grach nie ma czegoś takiego.

Autor:  Quetzacotl [ 7 sty 2015, 11:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tiomor napisał(a):
Ej tak w ogóle pytanko.

Wiecie może co może powodwać freezy? Normalnie mam 50-60fpsów, ale raz na jakiś czas - z zaskoczenia - spada mi do 1-2fpsa na kilka sekund. Niezależnie od tego czy jestem w mieście, czy na otwartym polu.

To samo mam w DayZ :/ W pozostałych grach nie ma czegoś takiego.

też to mam, podejrzewam, że dogrywają sie dane sektora mapy do którego się zbliżasz, spójrz na zużycie procka w tym momencie

Autor:  tiomor [ 7 sty 2015, 11:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Procek jest spoko, ale dysk mi skacze do 100% :p

Autor:  Nyx [ 7 sty 2015, 12:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Raczej kazdy tak ma

Strona 87 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team