Shador von Dal napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=P-qDT55v8NE
Proszę tak wygląda przejazd po 30 próbach na trasie przy mojej amatorce
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak widać, wcale nie jest tak malinowo z fizyka jak Wam się wydawało.
Yyyy to ja chyba pierwsze przejazdy mialem ze wszystkim wylaczonym i powiem Ci, ze z kiera, pierwsza trase gwalce juz chyba z dwudziesty raz i ciagle jestem 4 lub 5.. masakra.
edit:
Sobek, rzuc nicka to dodam Cie do friendow, bedziemy porownywac wyniki
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kwestia wprawy. Bardzo ważne jest też zassanie z workshopa ustawień kierownic. O tym, że ustawiasz samochód przez 2 osami nie muszę Ci mówić? również z warsztatu korzystasz na sprawdzonych ustawieniach. Główną rolę podczas jazdy odgrywa pedał gazu, chociaż przy napędzie na 4 koła można na zakrętach 90 stopni spokojnie naciskać but do końca bo nie wywali nas z trasy. Przy napędzie na tył jest GG od razu.
Zaprosiłem Cię do friendsów na steamie.