MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27430
Strona 89 z 1098

Autor:  iniside [ 22 lut 2012, 18:53 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):

Muheuehue. Swietny powod zeby wogole nie kupowac :lol:

Autor:  Razoth [ 22 lut 2012, 18:59 ]
Tytuł: 

Nie no skurwysyny.... Prothean za dolary...

Obrazek

Dobra, tylko spokojnie, nie będę tutaj wylewał swoich żali, mam tylko nadzieję, że ME3 będzie gwoździem do trumny Bioware.

Autor:  sula [ 22 lut 2012, 19:08 ]
Tytuł: 

Ogólnie BW zarówno pod względem tego jakie są ich gry a także traktowania klienta jak kretyna idą po równi pochyłej w dół i mam nadzieję ,że ich będa spotykac gorzkie rozczarowania.

Ja w każdy razie ich gier nie kupuję - nie wydają nic interesującego.

Autor:  zaboleq [ 22 lut 2012, 19:13 ]
Tytuł: 

Niestety gra się pewnie sprzeda zajebiście ale ja tam kupię od thepiratebay :F. Za crap nie płacę a zapowiada się gorzej od dwójki. Wszystko w trailery pompują:F.

Autor:  gufnowapnjasz [ 23 lut 2012, 08:49 ]
Tytuł: 

Why I think Bioware has gone too far with Mass Effect 3 by TotalBiscuit

Autor:  Turbot [ 23 lut 2012, 12:31 ]
Tytuł: 

Borderlands 2 - 21 września

http://www.youtube.com/watch?v=MCWJUSul ... e=youtu.be

Jesli bedzie tak samo dobra jak jedynka to bedzie jednen z fajniejszych przygodowych shooterow z coopem

Autor:  wodny [ 23 lut 2012, 12:33 ]
Tytuł: 

pieniek82 napisał(a):
Borderlands 2 - 21 sierpień

http://www.youtube.com/watch?v=MCWJUSul ... e=youtu.be

Jesli bedzie tak samo dobra jak jedynka to bedzie jednen z fajniejszych przygodowych shooterow z coopem

21 września. :)

Nie mogę się doczekać. Grałem w jedynkę, ale nie doszedłem do końca. Robiłem różne questy poboczne i w pewnym momencie gra stała się tak prosta, że odechciało mi się grać. Szkoda, że nie było jakiegoś automatycznego dostosowywania levelu wrogów do levelu kierowanej przez gracza postaci. Oby w dwójce nie było takiej wtopy.

Autor:  Turbot [ 23 lut 2012, 12:39 ]
Tytuł: 

Arenki były całkiem spoko u Moxxi. Fajnie jak sie mialo te 3-4 osoby bo w singla nie ma co grac

Autor:  Razoth [ 23 lut 2012, 12:42 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):


This.

Fajnie, że są jeszcze osoby popularne które mają poukładane w głowie.

Autor:  Dana [ 23 lut 2012, 12:46 ]
Tytuł: 

http://www.sinsofadarkage.com/

Hmm...

Autor:  raggnarok [ 23 lut 2012, 12:49 ]
Tytuł: 

Do Moby to mam Dote 2 :)

Autor:  Deshroom [ 23 lut 2012, 13:08 ]
Tytuł: 

BG2 z widescreenem i po polsku daje rade :wink:
kurde kiedyś to umieli zrobić dubbing

Autor:  Mendol [ 23 lut 2012, 13:13 ]
Tytuł: 

jakby troche poprawili grafike to zagralbym jeszcze raz :)

Autor:  Razoth [ 23 lut 2012, 13:21 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jakby troche poprawili grafike to zagralbym jeszcze raz :)


This.

Jakieś ładniejsze modele postaci + animowane dopieszczone tła i mamy hicior.

No ale Bioware woli spłycać swoje gry, wycinać z nich content i sprzedawać za 10 dolarów, więc raczej nie ma co liczyć.

Fajnie pomarzyć w każdym razie.

Autor:  RufeN [ 23 lut 2012, 13:29 ]
Tytuł: 

Wargame: European Escalation wyszlo, bardzo jestem ciekaw czy to takie lepsze RUSE, cena bardzo znosna (ok 55zl za klucz dalem) no i nie zmuszaja mnie do grania po polsku na kluczu z retaila polskiego,co juz daje + wydawcy :)
poki co sie sciaga, wieczorem zdam raport co sadze o tej grze.

Autor:  sula [ 23 lut 2012, 13:30 ]
Tytuł: 

Grałem jakiś rok-dwa temu w BG2 kolejny raz i mimo upływu czasu daję radę.

Ma to coś czego nowsze crpg już nie mają - nie jest 'streamlined' - dużo jest tam rzeczy ,które tylko jakaś częśc graczy zobaczy albo dla duzej części nie mają znaczenia - ale mimo to poswięcono na nie czas.

W Fallout 1/2 zresztą było podobnie (np. zajebiste , logiczne a czasem z humorem opisy miliarda przedmiotów i on-screen obiektów).

Podbnie zresztą Arcanum i parę innych starszych crpg.


Teraz crpg się cofają w rozwoju w wielu kwestiach - jak choćby upraszczane dialogi i jeb%^# kółko dialogowe spłycające poprzez dużo mniejszą liczbę opcji konwersacje z NPC. Nie mówiąc ,że nie mają żadnego wpływu te dialogi często - gdzie w starszych grach jak czasem się nie pomyślało to można było zaprzepaścić coś.

Autor:  Dana [ 23 lut 2012, 13:43 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
Wargame: European Escalation wyszlo, bardzo jestem ciekaw czy to takie lepsze RUSE, cena bardzo znosna (ok 55zl za klucz dalem) no i nie zmuszaja mnie do grania po polsku na kluczu z retaila polskiego,co juz daje + wydawcy :)
poki co sie sciaga, wieczorem zdam raport co sadze o tej grze.


To bardziej mi przypomina World in Conflict niż ruse. Skąd klucz ?

Autor:  RufeN [ 23 lut 2012, 16:18 ]
Tytuł: 

stad sprzedaja klucze z pudelek sprzedawanych w PL.

Autor:  Mirtul [ 23 lut 2012, 17:14 ]
Tytuł: 

Kolko dialogowe nie jest tak tragicznym pomyslem imo. Z reguly wyraza to, co i tak chcemy powiedziec. Dla mnie BG czasem tracilo klimat, bo czytalem kazda mozliwa odpowiedz 2 razy zanim sie zdecydowalem, przez co konwersacja z NPC tracila naturalny 'flow'.

Autor:  sula [ 23 lut 2012, 17:26 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Kolko dialogowe nie jest tak tragicznym pomyslem imo. Z reguly wyraza to, co i tak chcemy powiedziec. Dla mnie BG czasem tracilo klimat, bo czytalem kazda mozliwa odpowiedz 2 razy zanim sie zdecydowalem, przez co konwersacja z NPC tracila naturalny 'flow'.

To nie chodzi o parafrazowanie ,choć to też - bardziej chodzi o udebilniony / uproszczoną ilość odpowiedzi.

Teraz w grach BW( i nie tylko) jest zazwyczaj tak:

- Pomóż mi

a) Tak pomogę
b) Pomogę ci ,ale zapłać
c) Pomogę ci ale przy okazji powiem ,ze jestem chujem lub ew nie pomogę

Po prostu przez to ,że a) gry się zrobiły jeszcze bardziej casualowe + ,że full VO dużo kosztuje - to ograniczają dialogi - zazwyczaj są one linarne i 'meaningless'.

2-3 opcje ,zresztą zazwyczaj bez różnicy w outcome albo nawet w tym co mówisz (tylko JAK mówisz) - no sorry.

No to ,że 'flow' traciła to a) wybór gracza bo czyta wszystko pierdyliard razy b) nie widzę ,tego jako problem

Właśnie nowe produckje dla mnie nie mają klimatu - np. w SWTOR to te dialogi jak z jakiś marnych seriali klasy B , po prostu wziąść i się pociąć - i co mi z tego ,że ktoś mi je przeczyta jak jest mało opcji a same dialogi słabe?

Już nie mówiąc o tym ,że single crpg przyanjmniej niektóre poszły w kierunlku znanym z mmorpg , dużo prostych jak drut questów i takich samych prostackich dialogów. - vide DA2 i KoA - gdzie w starszych tytułach wszystko się łaczyło w większą całość ,a nawet poboczne questy miały za sobą wytłumaczenie i historię ,ehh zresztą nie ma co gadać.

Dalej jak mi się zdarza włączyć Fallout 2 , Planescape czy BG2 lub inne to dialogi ., story ,etc miażdzą większość nowych produkcji.

Strona 89 z 1098 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team