MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Xbox 360
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=31593
Strona 89 z 147

Autor:  Mendol [ 28 mar 2010, 23:15 ]
Tytuł: 

tzn. co chcesz porownywac? bo tam jest tylko ciemno i swiatlo latarek.
takie efekty na 386 byly :)

i prosze mi tu k... nie porownywac tego do sh ;/

za to fajnie widac jak przycina momentami :)

Autor:  Karol66 [ 29 mar 2010, 01:51 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
dowod na to ze xbox spokojnie moze wyswietlic grafike porownywalna do U2 :)


Kuźwa, nie kumam czemu wszyscy porównują grafikę gierek z U2 skoro ta gierka jest w 720p (skalowalna do wyższej), jak zresztą 95% pozostałych gier na konsole.
Gierka jest "ładna" (czytaj: grafa jest zrobiona ze smakiem i dopasowana do gameplay) ale od strony rozdziałki to taką grafikę PCet potrafił wyświetlić ze 3 lata temu.
IMO technologicznie konsole już teraz zostały daleko za PC a to że coraz więcej ludzi na nich gra to kwestia stabilności softu robionego na 1 konfigurację sprzętową, wygody (brak instalacji), ceny, lepszego wsparcia multi etc etc etc.

Autor:  Aldatha [ 29 mar 2010, 12:54 ]
Tytuł: 

grafika grafika ale nie wiem czy przy konwersji U2 do PC , to dopiero i5/i7 by nie dal rade tej fizyce , nawet najnowoczesniejsze procki desktopowe sa jednak dalej mniej wydajne niz architektura CELL , lokal storage i sprawny offload work dla kazdego SPE , narzut czasowy na rdzenie w desktopowych prockach jest czasem tak duzy ze powoduje widoczne stalle ...natomiast zgodze sie ze byle radek z rodziny 4xxx czy 5xxx dal by rade wyswietlic ta grafike lepiej i ladniej

Autor:  Escaflone [ 29 mar 2010, 13:19 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Karol66 w tym momencie PS3 z dyskiem 250GB jest tańsza niż X360 + dysk 250GB, nie licząc już tego, że aby uzyskać podobną funkcjonalność jak PS3 - do X360 musisz dokupić czytnik BD (najtańszy jaki widziałem to 150F - 600-700zł) i przynajmniej Wifi (60F - 250zł).
A co do polityki apple to się zgadzam - są gorsi niż sam microsoft, ale oni chociaż nadrabiają jakością i dbałością o najmniejszy nawet szczególik. Ten sprzęt to taki odpowiednik złotego łancucha u dresów - ponoć przyciąga laski jak magnes ;)


Wersja Xbox super elite z 2 padami i z FF13 230 funtów.

PS3 z U2 270 funtów.

PS3 fajne ale nie dopracowane, wybacz Mark ale brak czatu głosowego w czasie gry, jest ogromnym minusem. Można powiedzieć aby uzyskać podobną funkcjonalność jak Xbox musisz dokupić laptopa z Skype. :P Trofea nie działają :P Zajebisty patent jest by pojawiły się nowe trofea na karcie gracza muszę "ręcznie" je zaktualizować, nie ma to jak gram w grę dostaję wiadomość i pierw, naciskam guzik Ps, czekam czekam aż załadują się te super ikonki, potem grzebię się przez menu i jest udało się czytam wiadomość. Wchodzę na kartę gracza 40 sekund później mogę np wysłać mu zaproszenie.

Mark kochany fan boyu proszę cię przestań już pierdolić, żadna z tych konsol nie jest doskonała. Jedyny minus Xboxa to to że nie ma napędu blu ray, i ten kurwa wielki zasilacz. PS3 ma bardzo niedopracowany soft, i bateria pada to jakiś dowcip.

Autor:  Karol66 [ 29 mar 2010, 13:29 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
grafika grafika ale nie wiem czy przy konwersji U2 do PC , to dopiero i5/i7 by nie dal rade tej fizyce, nawet najnowoczesniejsze procki desktopowe sa jednak dalej mniej wydajne niz architektura CELL , lokal storage i sprawny offload work dla kazdego SPE , narzut czasowy na rdzenie w desktopowych prockach jest czasem tak duzy ze powoduje widoczne stalle ...natomiast zgodze sie ze byle radek z rodziny 4xxx czy 5xxx dal by rade wyswietlic ta grafike lepiej i ladniej


Sorka - jaką masz unikalną fizykę w U2? Przecież to havok ze wszystkimi eksplozjami i efektami oskryptowanymi do bólu.
Można się zachwycać nad architekturą CELL ale jakoś jedyne co na niej chodzi to havok - 90% gier na PS3 ma to logo tak jakby nic innego się nie dało na nią zaimplementować (nie zdziwiłbym się zresztą gdyby to była prawda).
A jak ktos się pokusi o zrobienie czegoś innego (np. silnik bad company 2) to się okazuje że na CELL dławi się tak samo jak na xbox'ie czy PC a zastosowanie "oszustw" jest konieczne żeby to wogóle działało (destrukcja otoczenia wygląda na tym silniku mniej więcej tak: strzał z bazooki w ścianę, dym - nic nie widać, dym znika - brak ściany).
Premiera tej konsoli była już dość dawno temu i jeśli dałoby się wykorzystać jakoś atuty jej architektury to by to już zrobiono. Nie przeczę że są na nią rewelacyjne gry (jak własnie U2, DS, MAG i inne) ale one nie wyrózniają się niczym rewelacyjnym od strony "technicznej" - są po prostu zajebiście dopracowane i przemyślane ale "przełomu" (choćby takiego jakim był crisis czy pierwsze BC) w nich nie widać.

Trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że konsole to taka "amiga" w erze pierwszych kompów z procesorem Pentium.
Fajny "komputer", nie sypie się jak PC z Windows ale do strony wydajnościowej wychodzi, że juz w chwili premiery osiągneła max.

Autor:  Aldatha [ 29 mar 2010, 16:07 ]
Tytuł: 

scena w samolocie gdzie podmuch wiatru wypycha rozne obiekty z wnetrza , jak to havok to bardzo ladnie jest oksryptowany , no na mnie zrobilo to wrazenie . Frostbite 2.0 jest dziwaczny , podkrecisz proca do 3.0ghz+ i nagle dostaje kopa :)

z cellem jest problem tego typu ze by go wydajnie wykorzystacz trzeba kod wektorowac , a nie kazdemu sie chce :wink:

Autor:  Karol66 [ 29 mar 2010, 17:12 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
scena w samolocie gdzie podmuch wiatru wypycha rozne obiekty z wnetrza , jak to havok to bardzo ladnie jest oksryptowany , no na mnie zrobilo to wrazenie


To jest wręcz predefiniowane - zawsze wygląda tak samo.
Podobnie jak sceny z pociągiem - docierasz do punktu A, masz "semi-filmik" A1, docierasz do punktu B - filmik-efekt B2 etc.
Genialne posunięcie zresztą te kilkusekundowe wstawki "filmowe" - sprawiają wrażenie jakby faktycznie liczyło się to w locie.
Nawet jak masz taki efekt "dalekiego skoku" w U2 (nagle tracisz punkt oparcia, w ostatniej chwili skaczesz, łapiesz się i rozpaczliwie podciagasz do safe miejsca) to wiekszośc ludzi którzy w to u mnie grała operuje w tym czasie kontrolerem jakby faktycznie cos robiła podczas gdy mozna kontroler puścić a postać sama wykona te wszystkie ewolucje.
Złudzenie prawie doskonałe :)

Autor:  Mendol [ 29 mar 2010, 18:59 ]
Tytuł: 

Karol liczy sie efekt koncowy :)

Autor:  Keii [ 29 mar 2010, 19:03 ]
Tytuł: 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,104392, ... _cdn_.html

Autor:  Mark24 [ 29 mar 2010, 19:35 ]
Tytuł: 

Escaflone - no faktycznie nadal mimo wszystko tańszy.
Crossvoice chat mi akurat zwisa i powiewa, a w grze sobie gadam jak chcę bez problemów. Akurat ta funkcja jak i automatyczna synchronizacja trofików nie jest moim zdaniem warta 5F miesięcznie.
Bateria w padzie to rzeczywiście dżołk microsoftu, podobnie jak brak wifi. Oszczędność praktycznie żadna, a funkcjonalność leci w dół na ryj.

Autor:  Karol66 [ 29 mar 2010, 19:57 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Bateria w padzie to rzeczywiście dżołk microsoftu


akurat co jak co ale pad to xbox ma najlepszy - przynajmniej dla dorosłego człowieka (pady PS mają wagę i rozmiar dopasowany dla 10 latków)
poczytaj sobie strony moderskie PS3 to zobaczysz jak się ludzie gimnastykują żeby bebechy z pada PS3 przekładać do obudowy od pada MS
zresztą to jest trochę porypane - pada PS da się podłączyć do Xbox'a przez przejściówkę ale pada Xbox'a do PS już nie

Autor:  Mark24 [ 29 mar 2010, 20:08 ]
Tytuł: 

mi osobiście bardziej pasuje ten od PS3. Po prostu więcej grałem na PS3 niż na X360. Ty odwrotnie wiec preferujesz co innego.

Tu jest przejściówka w odwrotną stronę - czyli do PS3 podłączamy pada od X360:
http://www.amazon.com/Cross-Battle-adap ... B001O89YTU

Autor:  Mendol [ 29 mar 2010, 20:11 ]
Tytuł: 

NIESTETY zgadzam sie z markiem.
pad od ps'a zawsze byl fajny i zdecydowanie zgrabniejszy od tego w x360.
Karol pewnie ma dlonie jak bochny chleba wiec i mu sie maly wydaje :)

Autor:  Escaflone [ 29 mar 2010, 23:02 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Escaflone - no faktycznie nadal mimo wszystko tańszy.
Crossvoice chat mi akurat zwisa i powiewa, a w grze sobie gadam jak chcę bez problemów. Akurat ta funkcja jak i automatyczna synchronizacja trofików nie jest moim zdaniem warta 5F miesięcznie.
Bateria w padzie to rzeczywiście dżołk microsoftu, podobnie jak brak wifi. Oszczędność praktycznie żadna, a funkcjonalność leci w dół na ryj.


I tu się chyba najbardziej różnimy, ja za Czat w czasie gry mogę płacić bez większych problemów. I nie jestem wstanie pojąć dla czego Sony ma takie problemy z prowadzeniem takiej funkcji.

To samo się tyczy synchronizacji ja pier.... czy to jest naprawdę takie trudne by zrobić??

Mendol napisał(a):
NIESTETY zgadzam sie z markiem.
pad od ps'a zawsze byl fajny i zdecydowanie zgrabniejszy od tego w x360.
Karol pewnie ma dlonie jak bochny chleba wiec i mu sie maly wydaje :)


Daj mężczyźnie nie dziecku Pad od PS3, i poproś go by kciukami ruszył dwie gałki na padzie w do siebie :P:P I zrozumiesz o co chodzi.

Pad od Xa gdyby był lżejszy i miał "normalne" krzyżaki, był by idealny.

Autor:  Mark24 [ 29 mar 2010, 23:08 ]
Tytuł: 

a ja się cieszę, ze crossgame chatu w PS3 nie ma. Mam czasami po uszy skypa, gg, telefonów komórkowych etc. i jeszcze mi brakuje by konsola podczas oglądania BD czy grania w jakiegoś singielka do mnie dzwoniła. Chyba kogoś porypało. Mam tylko nadzieję, że jak Sony wprowadzi tą uber funkcję bez której fanboje X360 nie wyobrażają już sobie życia to będzie można włączyć jakiś status "niedostępny" czy coś w tym stylu, lub po prostu tą funkcję wyjebać w kosmos.

Automatyczna synchronizacja trofeów to pryszcz i jest do zrobienia w 2 linijkach kodu. Ale wymaga postawienia lepszych serwerów. To wiąże się z kosztami. A ja niekoniecznie chcę za to płacić. Raz bo nie muszę, i idea darmowego internetu/online mi pasuje, bo jestem do braku opłat za online przyzwyczajony od lat ~15. Dwa, że brak automatycznej synchronizacji mi absolutnie nie przeszkadza.



Daj mężczyźnie nie dziecku Pad od PS3, i poproś go by kciukami ruszył dwie gałki na padzie w swoją stronę

zero problemu, chociaż tylko domyślam się co to znaczy "swoja strona".

Autor:  Escaflone [ 29 mar 2010, 23:14 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
a ja się cieszę, ze crossgame chatu w PS3 nie ma. Mam czasami po uszy skypa, gg, telefonów komórkowych etc. i jeszcze mi brakuje by konsola podczas oglądania BD czy grania w jakiegoś singielka do mnie dzwoniła.


Zajebisty argument, nie no po prostu przekonałeś mnie w 100% wyjebmy wszystkie telefony, i zacznijmy wysyłać sobie listy.

ps. Do siebie.

ps2. Masz dłonie dziecka. :P

Autor:  Mark24 [ 29 mar 2010, 23:24 ]
Tytuł: 

czy ja gdzieś napisałem o wyjebaniu telefonów? Ja tylko piszę, że 50-ty "telefon" zawracający mi dupę gdy chcę głupie 20min pograć w spokoju mi jest potrzebny jak kurwie dziecko, i to nie pierwsze.

PS2 - nie mam :D po prostu nauczyłem się odpowiednio trzymać pada. Z drugiej strony przy pługu sześcioskibowym się nie wychowywałem więc nie mam grab, tylko dłonie.

Autor:  Icrom [ 30 mar 2010, 00:01 ]
Tytuł: 

To powiedz mi co robisz z najmniejszym palcem jak trzymasz tego zasranego pada bo ja pamietam ze nie mialem go gdzie podziac zawsze na padzie od ps3 :p

Mark ale z tymi kosztami za synchr. to tez troche przesadzasz.
Konsola ma pare niepotrzebnych funkcji, ktore jakby wywalic zmniejszylyby jej koszt! Fuck yeah!

A na xboxie mozesz przeciez byc offline dla innych :roll: nie beda Ci dzwonic. A ingame chat to win i kropka.

Autor:  Ashton [ 30 mar 2010, 05:53 ]
Tytuł: 

pad do x360 jest nastepnym krokiem w ewolucji gamepadow... kiedys wszyscy nasladowali dual shock, teraz coraz wiecej firm nasladuje xboxowe pady... czemu ? bo jest lepszy.. Sam niedowierzalem zanim nie kupilem xboxa, wiekszosc osob ktore pieprzy o wyzszosci pada play station nad xboxowym pewnie nie miala tego 2giego nawet w dloni.


Oczywiscie sa pewne minusy, d-pad jest wprost zalosny, i nawet niema co porownywac z tym od play station... ale w xboxie jest on uzywany glownie do przelaczania itemow, na tym sie wlasciwie konczy wyzszosc pada od play station.

Autor:  Mendol [ 30 mar 2010, 08:22 ]
Tytuł: 

no popatrz ashton. ja pieprze, ze pad od sony mi sie bardziej podoba, jest wygodniejszy i UWAGA obydwa mialem w dloni. co wiecej z obydwu korzystam. takze jest to kwestia gustu a nie twojego pierdolenia.

escaflone nie bardzo rozumiem twoj argument? jakos nie widze problemu w obslugiwaniu pad'a od ps3 - w roznych grach, a najlepiej chyba widac roznice w symulatorach jazdy czy fps'ach.
nie wspominajac o tym, ze rozmieszczenie L jest wygodniejsze w ps3.
ale to oczywiscie moje zdanie.

sam mam dosc 'duze' dlonie i wygodniej gra mi sie na ps3. a 'testuje' obdywa pady od dluzszego czasu.

dyskusja ta jest zupelnie pozbawiona sensu, bo rownie dobrze moglibysmy zaczac sie awanturowac, ktora myszka jest najwygodniejsza.

Strona 89 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team