MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 89 z 224

Autor:  EloNis [ 1 wrz 2012, 16:43 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

no robi, tylko jak zniknie to trzeba sie zmyc z kaplicy i wrocic zeby znowu tam byl. ale nie sprzedaje kamieni oczyszczenia, natomiast kapłan w wieży z gargulcami już tak.

co robi rozgrzeszenie? i jak sprawić żeby ta stara pruchwa przestała się na mnie gniewać? To jest jakoś powiązane?

Autor:  ShadorVD [ 1 wrz 2012, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

No ogólnie jak dasz dupy z jakimś covenantem to nie będziesz mógł do niego dołączyć... a jak się rozgrzeszysz to i owszem :)

Autor:  zaboleq [ 1 wrz 2012, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jak wrócić z Parish do Firenlink do tej baby za kratami? Trzeba z buta latać czy co?

Autor:  Bahamut [ 1 wrz 2012, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Czym sié różni gra w w formie Human od formy Hollow? Po co to jest?:)

Autor:  Highlander [ 1 wrz 2012, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jesli sie nie myle to w human form masz wieksze szanse na znalezienie lepszych przedmiotow.

Autor:  Dana [ 1 wrz 2012, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

W Human możesz summonować oraz być invadowanym.

Autor:  ShadorVD [ 1 wrz 2012, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Bahamut napisał(a):
Czym sié różni gra w w formie Human od formy Hollow? Po co to jest?:)


Im wiecej humanity tym wiekszy drop rate.

Możesz invadować przeciwników, możesz być invidowany.

Niektóre eventy w area będą aktywne tylko wtedy kiedy jesteś humanem.

Autor:  Bahamut [ 1 wrz 2012, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Thx za odpo, właśnie straciłem all humanity na tym wielkim rycerzu na początku lasu:)

Autor:  ShadorVD [ 1 wrz 2012, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Bahamut napisał(a):
Thx za odpo, właśnie straciłem all humanity na tym wielkim rycerzu na początku lasu:)


Mówimy o tym który spowalnia? Jeśli tak to moja rada jest taka
Spoiler:

Autor:  EloNis [ 1 wrz 2012, 21:40 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

nupy tych rycerzy sie zabija jak wstają, hit - dwa i po sprawie, zależy jaka broń.

Autor:  Razoth [ 1 wrz 2012, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

O chuj, właśnie udało mi się zajebać Artoriasa, po chyba dwóch godzinach nieustannego corpse runu.

Jak się wyczai jego patterny to nie jest trudny zwłaszcza, że można blokować większość jego ciosów dobrą tarczą ale do chuja.

Najbardziej męcząca walka jak do tej pory dla mnie. Non stop kutas zbuffowany biegał. Jeden błąd w takim układzie - zgon.

Autor:  Zangetsukun [ 1 wrz 2012, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

@Zaboleq - teleport pomiędzy "głównymi" ogniskami jest dopiero po pajęczycy.

Autor:  Bahamut [ 1 wrz 2012, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Shador von Dal napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Thx za odpo, właśnie straciłem all humanity na tym wielkim rycerzu na początku lasu:)


Mówimy o tym który spowalnia? Jeśli tak to moja rada jest taka
Spoiler:


Tak tutaj jestem:) zazwyczaj slow=zgon, ale spróbuje tak. Co jest łatwiej zrobic, te ogrody czy katakumby? Bo musze sobie zrobić przerwe od tych rycerzy w ogrodach:)

Autor:  Razoth [ 1 wrz 2012, 23:33 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ogrody są znacznie prostsze.

Jedyne czego mi w tej grze brakuje, to lepszej (tzn bardziej wyrazistej i kompleksowej) fabuły. Reszta top fucking notch.

Autor:  Targaryen [ 2 wrz 2012, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Ogrody są znacznie prostsze.

Jedyne czego mi w tej grze brakuje, to lepszej (tzn bardziej wyrazistej i kompleksowej) fabuły. Reszta top fucking notch.


Fakt, że ciężko jest wszystko wychwycić przez formę w jakiej jest prezentowana fabuła (opisy na przedmiotach) ale polecam filmiki Epicnamebro dotyczące lore w Dark Souls, wbrew pozorom jest to naprawdę kompleksowo skonstruowany świat.

Tak btw, czy możecie kawałki z PTD edition (nowe obszary i bossowie) wrzucać póki co w spoiler taga? Przynajmniej póki gra się nie ukaże na ps3 pls.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 2 wrz 2012, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Na moje kłopoty pomogło założenie nowego konta gfwl. Oczywiście mus grać od nowa. Plus, że klucz nie jest przypisany. CO do fabuły to nie jest to może Torment, ale wbrew pozorom jak napisał Targaryen jest całkiem dobrze skonstruowana. Tyle, że podana jest dość subtelnie. :)

Autor:  Highlander [ 2 wrz 2012, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Przynajmniej jest jakies wyzwanie w single a nie jak w wiekszosci produckji.

Autor:  Zangetsukun [ 2 wrz 2012, 10:34 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Pozostawiam to bez komentarza:
http://www.youtube.com/results?search_q ... XfFlYXgzNU

Autor:  Bahamut [ 3 wrz 2012, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Czy to normalne że muzyke słysze tylko w Firelink Shire? W każdej innej lokacji nigdy nie leci muza...

Autor:  Razoth [ 3 wrz 2012, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tak, normalne.

Muzyka załącza się bardzo sporadycznie, głównie podczas walk z bossami i w określonych lokacjach.

Strona 89 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team