Cytuj:
Lepiej napisz z czego korzystasz, ze tak dobrze sobie radzisz we wszelkiego typu ścigałkach?
- nie no, aż takim wymiataczem to nie jestem
Do czołówki z gold league na gtplanet jeszcze mi brakuje po 1s-1,5s na fuji/suzuka - pewnie jakbym siedział po 5-6 godzin dziennie to pierwsza 30 w GT5P była by realna, ale niestety nie chce mi się i nie zawsze jest czas/chęci. Praktycznie we wszystkie ścigałki "samochodowe" gram na G25 + WheelStandPro (świetny stojak tak BTW za całkiem przyzwoite pieniądze - bardzo polecam) - odpowiednio opanowana kierownica daje ci przewagę nad padem - masz dokładniejsze ruchy, lepszą kontrolę nad gazem i hamulcem, jak jest dobrze zrobiony FFB to czujesz uślizgi itp.
Szkoda, że goście od SHIFTA się rozpędzili z niektórymi samochodami i praktycznie po upgradeach pewne modele stają się niegrywalne (np M3 E46), wystarczyło "dopisać" ciut więcej przyczepności i było by naprawdę fajnie, a tak to część mid-class (tier 2-3) robi się tail-happy i albo się jeździ półdriftem albo kręci bączki. Do tego strasznie się trzeba napocić z tuningiem, żeby pozbyć się przegiętej nadsterowności. Dobrze, że chociaż FWD i AWD są w miarę ok - no ale to już nie to samo
Aaa no i jak ktoś się nastawia na drift w SHIFCIE to niech lepiej sobie daruje - wyszło im strasznie żalowo