MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 90 z 109

Autor:  lamoon [ 1 lis 2012, 17:32 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Highlander napisał(a):
moze to? http://skyrim.nexusmods.com/mods/19281

a walka na koniu nie byla w dlc?


Tak własnie o tej stronce wspominał :) Dzięki High

Autor:  zaboleq [ 1 lis 2012, 20:43 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Razoth napisał(a):
Chuj, instaluję i gram drugi raz. :l



Przekonałeś mnie :). Gra jest tego warta ;].

Autor:  EloNis [ 1 lis 2012, 21:28 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Po prostu zajebiscie. W tym całym Nehrimie jest to, czego miedzy innymi mi brakowalo w Skyrimie czy Oblivionie. Przejscie jakiegos dunga nie jest bezcelowe. Wlasnie przeszedlem jakies ruiny, na koncu znalazlem Bossa ktory dropnal mi kilka itemkow zestawowych, calkiem fajnych. Tak to wlasnie powinno wygladac od poczatku.

Tylko ta optymalizacja :/ nie wiem co jest nie tak, watpie zeby to bylo u mnie. Jak sie laduje odlegly teren to gra strasznie sie scina, to samo jak sie laduje woda. a nie wgrywalem zadnych paczek tekstur...

Autor:  Razoth [ 1 lis 2012, 21:33 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

EloNis napisał(a):

Tylko ta optymalizacja :/ nie wiem co jest nie tak, watpie zeby to bylo u mnie. Jak sie laduje odlegly teren to gra strasznie sie scina, to samo jak sie laduje woda. a nie wgrywalem zadnych paczek tekstur...



Chyba u ciebie, jak grałem dosyć dawno temu na gorszym sprzęcie niż mam teraz (a jak wiadomo mam jeden z najchujowszych na forum :D) to działało świetnie oprócz Shadowlands czy jak się tam ta kraina nazywała.

Jeszcze na weekend sprawdzę u siebie jak będę instalował i dam znać jak chodzi.

A co do dungeonów i eksploracji, to w późniejszej części gry aż się nie chce tego zwiedzać, by jak najszybciej zobaczyć cały wątek główny (zajebisty). Tak powinna być prowadzona fabuła w cRPG. Serio, grasz w RPG a masz wrażenie, jak byś grał w dopracowaną, "immersyjną" przygodówkę z niebanalnym wątkiem głównym.

Teraz mam zamiar zmusić się do większej eksploracji, bo pamiętam, że mimo kilkudziesięciu godzin gameplaya (60 bodajże... Tak, ten mod jest w kurwę wielki mimo faktu, że postawiono na jakość) zostało niezbadanych sporo zajebiście zapowiadających się miejsc. :)

Autor:  EloNis [ 4 lis 2012, 17:39 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Tak jeszcze wracajac do tego Nehrima, to czy robiac tylko quest glowny bede nadazal z lvlem? czy jednak dobrze jest biegac i zwiedzac ruinki itd? Bo cholera mam 10lvl, ide do tego Sildren i caly czas sie zastanawiam czy mam sie przejmowac tym lvlem czy moge sobie na spokojnie pchac ten watek glowny.

Autor:  Razoth [ 4 lis 2012, 19:14 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Jak wchodzisz do zony, to chyba nazwa zawiera przedział levelowy.

Z tego co pamiętam.

Autor:  EloNis [ 4 lis 2012, 20:17 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

no wiem ale nie o to pytałem.

Autor:  lamoon [ 4 lis 2012, 22:36 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Coś tam kiedyś czytałem, że powstaje jakiś amatorski mod robiący multiplayer do skyrima. Było to dość dawno, może coś się zmieniło w tym temacie. Wiadomo coś o tym?

Z tego co pamiętam, to wyglądało to na tamten czas w ten sposób, że inni gracze byli w grze jako więźniowie i były problemy ze synchronem.

Autor:  Niah [ 5 lis 2012, 15:22 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

KONIEC ŚWIATA




http://www.cenega.pl/news/polska-wersja ... epach/7545

cenega wzięła się w końcu do roboty

Autor:  ShadorVD [ 5 lis 2012, 16:31 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

kurwa, żenada.

Autor:  Yarrow [ 5 lis 2012, 16:36 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

wszystko by bylo spoko, tylko czemu musze kupowac pudlo od cenegi, nie moge sobie kupic tego na steam ? nie moge bo na steam jest niedostepne dlc, wymagajace do dzialania steam. :wtf:

Autor:  Nestor [ 5 lis 2012, 16:42 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Yarrow napisał(a):
wszystko by bylo spoko, tylko czemu musze kupowac pudlo od cenegi, nie moge sobie kupic tego na steam ? nie moge bo na steam jest niedostepne dlc, wymagajace do dzialania steam. :wtf:


Bo mozesz kupic gre w polsce za 120zl, zamiast na steamie za 50€.

Autor:  Nestor [ 5 lis 2012, 16:43 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Also, nowy DLC:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sROQUWaHnQ

Zalatuje mocno architektura z Morrowinda ;-)

Autor:  EloNis [ 5 lis 2012, 22:09 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

o kurwa....

inaczej sie tego nie da skomentowac. wreszcie rozszerza watek dragonborna. miodzio :> no i dragon mounty tez zapowiadaja sie fajnie, chociaz moderzy zrobili cos podobnego juz (zamiana w smoka, ale tez latasz ;P)

Autor:  Deshroom [ 5 lis 2012, 23:02 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

nexus mod manager nie ma browsera modów? odgrzebałem go zainstalowanego po wielu miesiącach i nie widzę żebym mógł dodać więcej modów bezpośrednio nim.. nie pamiętam czy to co mam instalowałem manualnie czy nie

Autor:  raggnarok [ 5 lis 2012, 23:54 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Nigdy nie mial takiej funkcji. Mozesz co najwyzej zasysac nim mody przez Nexusa, a nie odwrotnie.

Autor:  Deshroom [ 6 lis 2012, 00:05 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

raggnarok napisał(a):
Nigdy nie mial takiej funkcji. Mozesz co najwyzej zasysac nim mody przez Nexusa, a nie odwrotnie.
po url, rozumiem. dzięki.

Autor:  Drusek [ 6 lis 2012, 10:03 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Mod organizer > MMM

Autor:  Nestor [ 20 lis 2012, 11:47 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

http://trib.al/z7eFsh

This.

Autor:  sula [ 20 lis 2012, 12:01 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Przyjebał bym się osobiście do blooma, kolorów i paru innych pierdół ALE

http://www.abload.de/img/tesv2012-10-3100-31-2ghpk9.jpg

http://www.abload.de/img/tesv2012-10-3100-34-41pr41.jpg <--- ja chcę taką trawę w grach. Problem jest tylko taki, że nawet potężny sprzęt klęka. I na 2500k@4ghz i podkręconym gtx 670 z tą trawą są spadki nawet do 5 fps wd tego wywiadu :(

Strona 90 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team