MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27430
Strona 10 z 1098

Autor:  Highlander [ 15 paź 2011, 16:03 ]
Tytuł: 

a co daje w H6 bycie online?

Az moze znowu demo zainstaluje i dam kolejna szanse ;p

Autor:  Bloodleaf [ 15 paź 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
a co daje w H6 bycie online?


Masz połączenie z conflux, tworzysz własną dynastię, odblokowujesz traity, tworzysz własnych hero, levelujesz bronie rodowe, zbierasz sety armoru itd.

Autor:  tomugeen [ 15 paź 2011, 17:06 ]
Tytuł: 

@iniside

Nie marudz, ty i tak nie masz gustu po jakimkolwiek wzgledem. Pizda z polibudy w czerwonym polarku (serio, dla mnie to najlepszy opis takiej osoby).

Trojka byla lepsza, nie bez powodu stala sie legendarna.

A zreszta, dalej nie wiem, ktory slot odpowiada odpowiedniej pozycji jednostek na mapie walki. Mialem nadzieje ze przez te X lat zrobia cos zeby gra dzialala szybciej po kazdym kliknieciu. Mam wrazenie ze ciagle na cos czekam.

Moze pogram dzisiaj jakas custom mape, bo nie chce mi sie kampanii nudnej grac (nic do budowy, nic do roboty, zapierdalanie 20 tur zeby kogos ubic w nierownej walce).

Autor:  iniside [ 15 paź 2011, 17:26 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
@iniside

Nie marudz, ty i tak nie masz gustu po jakimkolwiek wzgledem. Pizda z polibudy w czerwonym polarku (serio, dla mnie to najlepszy opis takiej osoby).
\
Dziękuje :*

Autor:  Tankoviec [ 15 paź 2011, 17:34 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
@iniside

...bo nie chce mi sie kampanii nudnej grac (nic do budowy, nic do roboty, zapierdalanie 20 tur zeby kogos ubic w nierownej walce).


Pierwsza kampania - tutorial jest nudny. Wszystko zaczyna się od kampani nekropolis. Moim zdaniem warto dać szanse bo kampania wciąga. Zresztą już w 3 misji nekro kampanii mozna budować/ulepszac kupe budynkow etc.

Autor:  yabaddi [ 15 paź 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
A zreszta, dalej nie wiem, ktory slot odpowiada odpowiedniej pozycji jednostek na mapie walki.


No to jest skaszanione, fakt - widocznie twórcy wyszli z założenia, że i tak każdy weźmie "Taktykę" i przestanie się tym martwić.

Problem z mrugającymi teksturami znika po włączeniu w panelu sterowania kartą graficzną AA i AF na "use application settings". Mruganie kursora zniknęło jak wyłączyłem synchronizację pionową. Innych baboli do tej pory nie zauważyłem, kończę pierwszą kampanię.

Autor:  Niah [ 15 paź 2011, 20:20 ]
Tytuł: 

@Blood
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

coś takiego? tragedia, zmienię ustawienia w ccc i zobaczę czy coś się poprawiło

edit
@yabadi
dzięki

Autor:  Bloodleaf [ 16 paź 2011, 09:39 ]
Tytuł: 

@Niah aż tak źle to u mnie nie wygląda o.O


@Tomu tutek jest nudny jak flaki z olejem, potem możesz robić kampanie którejkolwiek z ras, ja od sanctuary sobie wystartowałem.

Bronze dynasty rank \o/

Autor:  tiomor [ 16 paź 2011, 11:31 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Highlander napisał(a):
a co daje w H6 bycie online?


Masz połączenie z conflux, tworzysz własną dynastię, odblokowujesz traity, tworzysz własnych hero, levelujesz bronie rodowe, zbierasz sety armoru itd.


Ja jebie. Nawet do HOMMa musieli upchac takiego gowno?;f

Autor:  Highlander [ 16 paź 2011, 14:01 ]
Tytuł: 

w sumie to mialem podobna reakcje jak to przeczytalem ;p

Autor:  Kabraxis [ 16 paź 2011, 14:12 ]
Tytuł: 

Lepsze i tak to niz zjebane unlucki i levelowanie w FPSach. :/

I tak najlepsza jest w Herosach 6 filozofia robienia dobrze casualom a co za tym idzie achiwmenty.... zeby taki domorosly gracz poczul sie dowartosciowany i zeby czasem zla i okrutna gra go nie przygnabila i sfrustrowala nowy heros rzuca aczikami na lewo i prawo... wczoraj po MISJI TUTORIALOWEJ dostalem ich 11! Jestem zajebistym pro graczem i od razu wystawilem je na "tapete' mojego profilu. :)
Dzieki temu czuje sie spelniony strategicznie... w koncu dlatego kupilem ta gre... :/

Chuj ze misja od 1/3 byla tak prosta i nudna ze az mi sie nie chcialo, przegrac walki sie nie da itp...... wazne ze jestem zajebisty i dostalem 11 acziwmentow w stylu "zadaj 200 dmg jednym ciosem".

Nie no serio zalowy jest ten Hiros... trza chyba znowu zainstalowac 3ke z WoG. :/
Chyba wogole przestane grac w kontynuacje starych serii bo tylko sobie mozna zajebiste wspomnienia przez to zepsuc.


Choc jak sie chce to sie da... np. nowy Mortal Kombat jest totalnie oldschoolowy a jednoczesnie nowoczesny gameplayowo i pozbawiony calej tej taniej "otoczki". Tak powinna wygladac "kontynuacja legendy" a nie tak jak ten Heroes czy Diablo 3.

PS. Jestem na 270/300 pietrze Challenge Tower w MK9... to jest dopiero hardcore. Demon Souls wymieka... : ) Polecam z calego serca ta gierke. :)

Autor:  Bloodleaf [ 16 paź 2011, 14:49 ]
Tytuł: 

No 3ka to nie jest i założę się że nigdy już takich nie będzie dlatego że młoda część społeczeństwa w większości chce gier łatwych i nikomu już nie chce się główkować, podążając za tym trendem producenci gier coraz bardziej i bardziej je upraszczają.


Jeżeli ktoś jeszcze wierzy że to się zmieni to ja mu życzę powodzenia i żadne rozpisywanie się na forum tego nie zmieni niestety.

Autor:  raggnarok [ 16 paź 2011, 14:53 ]
Tytuł: 

IMHO to nie jest tak, ze ludzie chca latwiejszych gier, tylko devsi maja takie podejscie iz celuja w jak najwieksze grono odbiorcow, co przeklada sie na latwiejsza/mniej zlozona gre. Gry trudne, zlozone i rozbudowane tez sie potrafia dobrze/swietnie sprzedac, to jest po prostu kwestia tego jak duzo chce zarobic dana firma na danym tytule.

Autor:  iniside [ 16 paź 2011, 15:10 ]
Tytuł: 

Na jednych i drugich można dużo zarobić.
Ale zrobienie trudnej i skomplikowanej gry, jest trudne i skomplikowane (sic!). A do tego przecież taka trudna i skomplikowana gra nie można odstawać od tych łatwiejszych pod względem grafiki, i ogólnego wykończenia..
Raczej malo developerow chce podjąć takie ryzyko.

Autor:  Bloodleaf [ 16 paź 2011, 15:15 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
IMHO to nie jest tak, ze ludzie chca latwiejszych gier, tylko devsi maja takie podejscie iz celuja w jak najwieksze grono odbiorcow


Skoro największe grono odbiorców chce łatwych gier to jest jak napisałem że większość jednak chce łatwiej i prościej, a że devsi nie chcą podejmować ryzyka to nic dziwnego w końcu dla nich to są pieniądze a nie oszukujmy się to jest to co się liczy.

Autor:  tiomor [ 16 paź 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
No 3ka to nie jest i założę się że nigdy już takich nie będzie dlatego że młoda część społeczeństwa w większości chce gier łatwych i nikomu już nie chce się główkować, podążając za tym trendem producenci gier coraz bardziej i bardziej je upraszczają.


Jeżeli ktoś jeszcze wierzy że to się zmieni to ja mu życzę powodzenia i żadne rozpisywanie się na forum tego nie zmieni niestety.


Wiesz, HOMM3 też nie był jakoś wybitnie trudną grą, chyba że mówimy o kampanii(której nigdy nie przeszedłem), ale tam trudność się ograniczała do postawienia w kluczowym miejscu 1k archaniołów/innego gówna:p.

Co nie zmienia faktu ze 3 miało chyba wszystko czego potrzeba do bycia świetną grą.

Autor:  Bloodleaf [ 16 paź 2011, 15:59 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
trudność się ograniczała do p.


Powiem ci tylko że w 6stce jest jeszcze prościej, ogólnie brakuje mi np pomysłu z 4ki gdzie atakowały cię stwory na mapie, tu jeszcze nie udało mi się przegrać gry nawet z wielokrotnie silniejszym przeciwnikiem, ai jest głupsze niż w 3ce niestety, skończyłem własnie 2gą misję właściwej kampanii i mam zrobione jakies 70% achi już lul.

Autor:  Piszpan [ 16 paź 2011, 16:04 ]
Tytuł: 

a mnie hirosi 6 wciagnely jak zadna gra od dawna wczoraj do 2 w nocy pykalem lol.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 paź 2011, 16:49 ]
Tytuł: 

Pogralem troche w demo i wyjebalem. Szkoda czasu, wole juz trojke odpalic, albo pograc w cos zupelnie innego.

Autor:  Highlander [ 16 paź 2011, 16:54 ]
Tytuł: 

ja odpalilem demo 2 raz, i reakcja taka sama :P

Strona 10 z 1098 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team