mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2013, 08:46 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
Może zapłacił kradzioną kartą, albo kartą swoich rodziców i bank cofnął tranzakcje


ta placil ponad 3 miesiace skradziona/rodzicow karta :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2013, 09:35 
Cytuj  
Mialem dzisiaj włam na konto, haslo bezpieczne wiec pewnie inni tez zaraz beda mieli, radze zmienic haslo zawczasu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 20:06 
Cytuj  
Gra calkiem symptatyczna!

Nie jest to oczywiscie zaden przelom, ale tez gra nie odrzuca po pierwszych paru godzinach. No i jest troche inna ,choc oczywiscie schemat ten sam quest + instancja.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 19:35 
Cytuj  
http://nw.pl.perfectworld.eu/feywildpack
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Pw48KPTI_M

co ta gra ma wspólnego z dd? :evil:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 19:46 
Cytuj  
Co ta gra ma wspólnego z mmo? :D

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2013, 20:00 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
Co ta gra ma wspólnego z mmo? :D


Co w ogóle dzisiejsze mmo mają wspólnego z mmo?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 17:56 
Cytuj  
http://nw-forum.pl.perfectworld.eu/showthread.php?t=20882
Cytuj:
Dlaczego Cryptic łączy serwery?
Wierzymy, że posiadanie wszystkich graczy na jednym serwerze prowadzi do najlepszego wykorzystania potencjału gracza, ponieważ pozwala to graczom, żeby grać, kooperować, handlować z innymi graczami bez obawy o to, na którym aktualnie grają. Odpalenie nowej gry online łączy się ze wspaniałymi przeżyciami, gdzie sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie "spotykają" ogromną społeczność graczy. Stąd zdecydowaliśmy się odpalić Neverwintera z 3 serwerami, żeby zredukować ryzyko negatywnego odczuwania przeciążenia serwerów przez graczy. Od tamtego momentu kontynuujemy prace nad optymalizacją naszego sprzętu oraz oprogramowania, żebyśmy mogli połączyć trzy serwery w jeden większy.

Cytuj:
Czy plan był zawsze taki, żeby mieć tylko jeden serwer Neverwinter?
Tak. Zawsze byliśmy ogromnymi zwolennikami 1-serwerowych modeli, zupełnie jak w naszych poprzednich grach tak i tutaj chcieliśmy to zoptymalizować. Jesteśmy szczęśliwi, że jesteśmy prawie u celu, jesteśmy również usatysfakcjonowani, że pozwalamy graczom być częścią jednego wielkiego świata.

Boom, headshot.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 17:57 
Cytuj  
hehe... dawno takiego pierdolenia nie czytalem. Thx.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 18:27 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
hehe... dawno takiego pierdolenia nie czytalem. Thx.


Ale to prawda. Od samego początku była mowa o jednym serwerze (wszystkie gry Cryptica tak działają). Poczytaj sobie wątki jeszcze na długo sprzed premiery gry.

Edit:
Tu jeden z "dowodów":

Co się stanie, jeśli istnieje inna gildia o takiej samej nazwie jak moja gildia? Czy będzie trzeba zmienić nazwę?
Nie. Od uruchomienia Neverwinter mamy wymaganą unikalną nazwę gildii dla wszystkich serwerów ze względu na fakt, że planujemy połączyć wszystkie serwery tak szybko, jak to jest techniczne możliwe.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 18:34 
Cytuj  
To nie ma znaczenia. Jedynym powodem posiadania jednego serwera jest to ze nie masz graczy zeby zapelnic dwa. A sa 'zwolennikami jednoserwerowych rozwiazan' tylko dlatego ze zadna z ich gier nie jest na tyle fajna zeby miec dwa.
"dowod' dla mnie potwierdza tylko ze szykowali sie na masywny odplyw graczy juz przed premiera. Zreszta ta gra byla nastawiona na nachapanie sie z tych super drogich preorder packow, dokladnie tak samo jak abonamentowki sa nastawione na nachapanie sie z pudelek.

Moze cynicznie to brzmi ale tak to wyglada ogolnie w branzy.

Gdyby chciali miec jeden od poczatku to by mieli jeden od poczatku. TESo chyba tak bedzie mialo. Zwlaszcza ze to dungeonowka wiec zapotrzebowanie na serwer power jest duzo mniejsze niz w seamless grach i mozna to wszystko 'niewidzialnie' rozbic.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 18:36 
Cytuj  
Pfff czyli co ten merge serwerów jest robiony Cryptic style? Czyli kilkadziesiąt instancji tej samej zony po 50 graczy?

Bleh, to juz wole standardowe serwery. Nienawidziłem tego rozwiązania w championsach i star treku

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 18:41 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Pfff czyli co ten merge serwerów jest robiony Cryptic style? Czyli kilkadziesiąt instancji tej samej zony po 50 graczy?

Bleh, to juz wole standardowe serwery. Nienawidziłem tego rozwiązania w championsach i star treku


No tak jest w każdej grze Cryptica. Zresztą w SWTOR czy LotRO jest podobnie.

Edit:
Na serwerze, na którym mam postać, w chwili edytowania tego postu, w Enclave jest ok. 1400 graczy. Czy to dużo czy mało jak na grę F2P oceńcie sami :D


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ


Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 18:52 przez TobiAlex, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 18:43 
Cytuj  
W City of Heroes nie było ;)

No ale mniejsza, bo samego CoHa juz nie ma :(

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 18:56 
Cytuj  
A taki hit miał być. Tak się tutaj wszyscy napalali. Żal.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 19:11 
Cytuj  
wodny napisał(a):
A taki hit miał być. Tak się tutaj wszyscy napalali. Żal.


Ja od czasu do czasu gram :] (teraz w zasadzie jeszcze mniej, bo PoE mnie wciągnęło na maksa). Do tego jeszcze od czasu bety do dziś bawię się craftingiem na gatewayu (przez przeglądarkę).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 19:21 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
W City of Heroes nie było ;)

No ale mniejsza, bo samego CoHa juz nie ma :(

Nic w przyrodzie nie ginie http://www.youtube.com/watch?v=o7cF0vGjZlk

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 19:31 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Pfff czyli co ten merge serwerów jest robiony Cryptic style? Czyli kilkadziesiąt instancji tej samej zony po 50 graczy?

Bleh, to juz wole standardowe serwery. Nienawidziłem tego rozwiązania w championsach i star treku

TobiAlex napisał(a):

No tak jest w każdej grze Cryptica. Zresztą w SWTOR czy LotRO jest podobnie.

Edit:
Na serwerze, na którym mam postać, w chwili edytowania tego postu, w Enclave jest ok. 1400 graczy. Czy to dużo czy mało jak na grę F2P oceńcie sami :D

Ogólnie mmorpg-i ze światem podzielonym na instancje po X graczy są słabe. W sumie samo zonowanie też jest słabe. Na ale seamless to problem designerski i finansowy także nie dziwne, że takich mało. Klonowanie zon i granie w instancjach to jest ok - w online HnS albo online slaszerkach / online action&adventure , w mmorpg jest to weak.
No, ale większość gier opisywanych jako mmorpg de-facto nimi nie są także w sumie o czym mowa.

Tak na marginesiue apropo Lotro to klonowanie zon dodali dopiero po kilku latach, po tym jak przeszła na F2P. Wcześniej na każdym serwerze dane miejsce było 'jedno'. (wyłączając instancjowane dungo ofc). No, ale to i fakt, że pierwotna część gry była semi-seamless - tzn. każdy region nie w osobnej zonie instancji jak w większości gier, wynikało prawdopodobnie z tego, że pierowtnie Lotro było projektowane jako sandbox czy semi-sandbox i miało wyjśc parę lat wcześniej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 19:44 
Cytuj  
Ej, ale tu nie chodzi o klonowanie zon, tylko o zwykły merge z braku graczy (bo taki chu jak oni zrobili lepszy system zarządzania serwerem). Na starcie były 2, dodali 3, teraz 2 odejmują bo niepotrzebne.
Zabawne jest to, jak to tłumaczą. Że niby podstawowy feature dla wszystkich mmorpg (unique nick i guild name) ma być dowodem że od początku to planowali.

@Sula klonowanie zon jest niestety konieczne, bo po prostu sprzęt zwykłego gracza nie uciągnie nowoczesnej grafiki w grach przy zbyt dużej liczbie postaci obwieszonych pierdołami jak choinka. coś za coś. Żeby zrobić seamless world to albo trzeba by masakrycznie obniżyć te wszystkie pierdoły, albo kombinować z preloadingiem. Obydwa rozwiązania w PvE solo/duo/party (czyli dla większości) są złe. I tyle.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 19:53 
Cytuj  
Tak wiem Isengrim i zgadzam się jeżeli chodzi o merge serwerów. Ogolili z kasy głupich nostalgia nerdów, którzy się spodziewali się nie wiem czemu gry podobnej do wersji multi NWN1 zapłacili i quitneli, hajp świeżynki po release też minął to teraz łączą.

Samo NWN Online było zono-klonowane od samego początku.
W poprzednim poście skupiłem się tylko na kwestii zon i typu rozgrywki / świata, bo poruszyli to.

@Isengirm

E tam. ArcheAge jakkolwiek daremną grą by się nie okazał to sobie z tym jednak poradził. Fakt jest pre-loading a sama gra potrzebuje dość mocnego kompa, ale jak grałem w becie to działało. Wiadomo seamless ma swoje minusy, miejscami spore, ale imo większość mmorpg-ów i pseudo-mmo nie jest seamless bo gracze zwyczajnie wolą solo-fabularne-questoiwanie + napieprzanie instancyjek via matchmaking - czyli de-facto co-op arena online gierki z randomami, a nie pseudo-symulacji wirtualnego fantasy świata i seamless wobec tego jest m.in. mocno nieekonomiczne i nic nie daje. Dlatego nie jest stosowane.


Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 19:59 przez sula, łącznie edytowano 4 razy
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 19:54 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Ej, ale tu nie chodzi o klonowanie zon, tylko o zwykły merge z braku graczy (bo taki chu jak oni zrobili lepszy system zarządzania serwerem). Na starcie były 2, dodali 3, teraz 2 odejmują bo niepotrzebne.
Zabawne jest to, jak to tłumaczą. Że niby podstawowy feature dla wszystkich mmorpg (unique nick i guild name) ma być dowodem że od początku to planowali.

@Sula klonowanie zon jest niestety konieczne, bo po prostu sprzęt zwykłego gracza nie uciągnie nowoczesnej grafiki w grach przy zbyt dużej liczbie postaci obwieszonych pierdołami jak choinka. coś za coś. Żeby zrobić seamless world to albo trzeba by masakrycznie obniżyć te wszystkie pierdoły, albo kombinować z preloadingiem. Obydwa rozwiązania w PvE solo/duo/party (czyli dla większości) są złe. I tyle.


To odnośnie "dowodu" to ja napisałem. Nie chce mi się szukać postów sprzed dwóch lat mówiących na ten temat. Zresztą takowe posty znajdziesz też na stronach polskich gildiach - teksty typu "na jakim serwerze gracie", "nie ma znaczenia, bo w sierpniu będzie tylko jeden serwer".


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.