MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38676
Strona 10 z 11

Autor:  lordyp [ 5 kwi 2011, 21:44 ]
Tytuł: 

ja sobie nie wyobrażam sytuacji , że gram w jakiegoś mmo, wychodzi dodatek i ja go nie kupuje- to tak jakby np LOTRO każdy zatrzymywał się na Morii

jeśli najnowszy dodatek kupiło 3,5 kk graczy to podobna liczba dalej gra- na pewno cześć grających nie kupiła dodatku i na pewno cześć z tych co kupili, szybko go przeszli i dalej też nie grają

edit:
co ma ilość subskrybentów do zysków Blizza?- po co taka informacja w raportach fiskalnych?

wiemy , że są rejony , gdzie płaci się za godziny , wiec ktoś dziś jest subskrybentem , za godzinę już nie jest a za 48 godz znów jest

Autor:  kamilus [ 5 kwi 2011, 21:45 ]
Tytuł: 

Niestety Huragan ma rację. Wyraźnie jest napisane, że jako subskrybenci nie są traktowane osoby, których konta wygasły.

Autor:  Fenris [ 5 kwi 2011, 21:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
IRVINE, Calif. -- October 7, 2010 Blizzard Entertainment, Inc. announced today that the subscriber base for World of WarcraftŸ, its award-winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), now exceeds 12 million players worldwide . This milestone was reached in the wake of the mainland Chinese launch of World of Warcraft's second expansion, Wrath of the Lich KingŸ, and also as global anticipation continues to mount for the December 7 release of the game's third expansion, Cataclysm™.


Źródło - http://us.blizzard.com/en-us/company/pr ... tml?101007

Cytuj:
IRVINE, Calif. -- January 10, 2011 -- Blizzard Entertainment, Inc. today announced that World of WarcraftŸ: Cataclysm™, the third expansion for the critically acclaimed massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), has sold through more than 4.7 million copies as of its first month of release, setting a new record for monthly PC-game sales.*


Źródło - http://us.blizzard.com/en-us/company/pr ... tml?110110

Cyfra ta mnie nie dziwi zważywszy ze w regionie Chin gra około 6 mln userów (tam Cataclysm jeszcze nie wyszedł)

A tu link [ http://users.telenet.be/mmodata/Charts/Subs-1.png ] do wykresu, który pokazuje m.in jak spadła ilosć aktywnych userów WOW gdy w ramach zawirowań zablokowano na jakis czas dostęp do gry graczom na terenie Chin.

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2011, 21:55 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
wiemy , że są rejony , gdzie płaci się za godziny , wiec ktoś dziś jest subskrybentem , za godzinę już nie jest a za 48 godz znów jest


A ty co, nastepny, ktory nie zna angielskiego i nie przeczytal nawet tego co komentuje ?

Wyraznie napisane, ze takie osoby sa liczone jako subskrybenci, jesli grali w WoWa tymi godzinnymi kodami przynajmniej raz na 30 dni.

Autor:  Isengrim [ 5 kwi 2011, 22:09 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Wyraznie jest napisane, ze w dniu 31.12 byli subskrybentami... a wiec nie liczy sie tu tych, ktorzy byli kiedys i sobie cancelneli.

Jakie a więc, masz problem z logicznym wnioskowaniem? Tych co cancelneli definicja nie obejmuje, tyle. I nie "w dniu", tylko "na dzień", ewentualnie bardziej po polsku "do dnia"
Cytuj:
To nie jest PR team Blizzarda, to jest raport fiskalny za rok 2010 oficjalnie podany przez firme Blizzard, ktora jest notowana na gieldzie i ma obowiazek podawania tylko prawdziwych informacji w takim raporcie.

No przecież podali. A to jak sobie ktoś to zinterpretował, to już tego ktosia prywatna sprawa.
Cytuj:
Przyznaj sie do bledu, przepros i tez mozesz juz wyjsc.

ZOSTALISCIE ZOWNOWANI PRZEZ BLIZZARDA ! :)

no i przeze mnie.. zreszta jak zwykle... EOT

Starzejesz się.

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2011, 22:20 ]
Tytuł: 

Dodatkowym dowodem na to, ze Blizzard ma tylu subskrybentow jest tez podany przez nich przychod jaki mieli z WoWa w roku 2010 --- 1.6 miliarda dolarow. Teraz podzielcie to sobie na sredni koszt abonamentu - 13 USD i wyjdzie, ze by taki przychod osiagnac to 12 mln ludzi co miesiac przez caly rok musialoby placic te 13 dolcow :) Wszystko sie wiec zgadza.

Autor:  kapra L [ 5 kwi 2011, 22:20 ]
Tytuł: 

"As of December 31, 2010"
to znaczy do dnia, do tego dnia, tego dnia wygaslo na przyklad umowa etc.

Autor:  lordyp [ 5 kwi 2011, 23:08 ]
Tytuł: 

heh i jak zwykle każda dyskusja kończy się na WOW-ie- dla mnie to już jest porażka
nie kapuje , dlaczego z każdego tematu trzeba zrobić dyskusje dlaczego Blizz cacy a inni bee- niektórzy wszędzie muszą mieć swoją piaskownice - żenada

proponuje zamknąć temat , bo aż strach myśleć co z tego może wyjść

Autor:  Isengrim [ 5 kwi 2011, 23:13 ]
Tytuł: 

Było, nie było, WoW jest jakimś tam wzorcowym MMORPG, coś jak wzorzec metra z Sevres. Ciężko mówić o MMO bez jakiegoś odniesienia do tego produktu.

Autor:  Birthfail [ 6 kwi 2011, 03:11 ]
Tytuł: 

http://investor.activision.com/secfiling.cfm?filingID=1104659-10-56564

Polecam dane dotyczące zysków blizzarda , activision , mmorpg.

Naprawdę trzeba być retardem by sądzić że World of Warcraft to nie jest kura znosząca złote jaja dla Blizzarda/Activision .

Autor:  Teo [ 6 kwi 2011, 10:30 ]
Tytuł: 

Kasa z WoW-a płynie i będzie płynęła, jednak coś istotnego się zmienia i jakoś nikt nie chce tego zaakceptować.
Zmienia się postrzeganie tej gry jako stabilnej gry z przyszłością, juz wiemy że główne siły blizza zostały przerzucone do nowego mmo, w momencie jak ogłoszą oficjalnie jakieś daty WoW mimo swojej popularności utraci swojego jednego asa, jak zacznie kurczyć się ilość graczy co jest normalne będzie to drugi istotny argument, więc nie jest tak różowo co zresztą blizz dostrzega.

Wracając do ilości aktywnych kont, serwery średnio z tego co widzę maja po 2-3 tysiące online graczy, średnio przypisanych kont do serwera jest 5x tyle kont offline, to nam daje wynik 800-1000 serwerów, czy tyle jest faktycznie na całym świecie ?

Autor:  Atherius [ 6 kwi 2011, 10:36 ]
Tytuł: 

Tylko jest jeszcze jeden mały szczegół, nowe uniwersum może nie każdemu podpasować i na pewno blizz nie zrobi konkurencyjnego produktu dla wow'a.

Autor:  Huragan [ 6 kwi 2011, 11:25 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Zmienia się postrzeganie tej gry jako stabilnej gry z przyszłością,


Nic sie nie zmienia, WoW ma stabilny player base i ciagle rosnie. To tylko ty sie starzejesz i nie ciesza cie juz gry. Proponuje zasluzona emeryture zamiast wysnuwania co chwila glupich teorii. Zreszta kiedys napisales ze niedlugo juz konczysz z grami... starosc mentalna cie dopadla.. wiec cya in hell :>

Autor:  ubeck [ 6 kwi 2011, 11:58 ]
Tytuł: 

Wow ma mocno przeterminowany engine graficzny. I do tego mechanika tez nie nalezy do swiezych (sticky target do lamusa!).
Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;)

Autor:  DirectC [ 6 kwi 2011, 12:38 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Kasa z WoW-a płynie i będzie płynęła, jednak coś istotnego się zmienia i jakoś nikt nie chce tego zaakceptować.
Zmienia się postrzeganie tej gry jako stabilnej gry z przyszłością, juz wiemy że główne siły blizza zostały przerzucone do nowego mmo, w momencie jak ogłoszą oficjalnie jakieś daty WoW mimo swojej popularności utraci swojego jednego asa, jak zacznie kurczyć się ilość graczy co jest normalne będzie to drugi istotny argument, więc nie jest tak różowo co zresztą blizz dostrzega.

Wracając do ilości aktywnych kont, serwery średnio z tego co widzę maja po 2-3 tysiące online graczy, średnio przypisanych kont do serwera jest 5x tyle kont offline, to nam daje wynik 800-1000 serwerów, czy tyle jest faktycznie na całym świecie ?

Z doświadczenia powiem, że jeżeli wspomniane wyżej accu jest na poziomie 2-3k to UL jest nie 10-15k tylko 15-20k.

Autor:  DirectC [ 6 kwi 2011, 12:41 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Wow ma mocno przeterminowany engine graficzny. I do tego mechanika tez nie nalezy do swiezych (sticky target do lamusa!).
Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;)

To nie ma żadnego znaczenia. Osób na świecie, które kupują gry dla grafiki jest 1-2% wszystkich zakupów gier na pcty. Dlatego crysis 1 był failem, bo kampania marketingowa była stargetowana na grafikę.

Autor:  Huragan [ 6 kwi 2011, 12:42 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Prawda jest taka, ze nic nie jest wieczne - nawet WoW;)


Ludzie nadal graja w Diablo 1 czy w Warcrafta, mimo, ze to gry juz bardzo wiekowe. Zgadnij dlaczego :)
Blizzard zawsze bardziej stawial na grywalnosc niz na wodotryski enginu. Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.

Autor:  Senex [ 6 kwi 2011, 12:45 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.


Dlatego też potrafi się dławić na potężnych komputerach, a przy większych eventach wypierdala serwer. Nigga pls.

Autor:  zaboleq [ 6 kwi 2011, 13:13 ]
Tytuł: 

Senex napisał(a):
Huragan napisał(a):
Engine WoWa jest wydajny i to najwazniejsze, dynamika walk jest najlepsza z wszystkich gier mmo i do tej pory zadna gra nie dorownala dynamice combatu WoWa.


Dlatego też potrafi się dławić na potężnych komputerach, a przy większych eventach wypierdala serwer. Nigga pls.


przecież to kurwa Huragan pisał, więc nie można tego na serio traktować....

Engine WoWa wydajny :D.... I do tego jeszcze jaka optymalizacja:D!

Autor:  Ravushimo [ 6 kwi 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

Rownoczesnie odpalisz go bez problemu na P4, 512mb ramu i z radkiem 9600... ;] engine wowa jest w chooj stary (rozpoczeli prace w 1999-2000 chyba nie?), byl pisany pod zupelnie inny sprzet i co by nie robili i ile by poprawek nie wprowadzili na nowym sprzecie nigdy nie osiagnie takiej wydajnosci jaka powinien. Inna sprawa to wlasnie niestabilnosc serwerow przy wiekszej liczbie graczy w 1 strefie, to niestety czesto boli.

@zaba: porownaj sobie engine wowa do AO albo EQ2, zarowno w jakosci grafiki, wydajnosci i optymalizacji.

Strona 10 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team