MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
XCOM: Enemy Unknown (2012+) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171 |
Strona 10 z 17 |
Autor: | Bahamut [ 13 paź 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Właśnie miałem taką sytuacje: w rogu stoi heavy floater bez cover, podbiegam jedną postacią na odległość 2kroków - 4X%hit... nie trafia, potem tak samo trzema innymi i chuj... normalnie wyłączyłem gre... żal.pl, nie gram póki nie spaczują tej gry porządnie.... |
Autor: | Mendol [ 13 paź 2012, 18:04 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Drusek: popraw jeszcze na podstawie moda, ktorego wklejal ragna (mods/5 chyba). tak aby inzynierow dostawalo sie 5 (a nie 4 co jest z dupy) i zmniejsz czas budowania satelit z 20 dni na 10 ![]() |
Autor: | Drusek [ 13 paź 2012, 18:06 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
czytałeś opis? przecież tak właśnie jest ![]() dodatkowo workshopy i lab wymagają tylko 5 ludzi do zbudowania - można od razu budować jak ktoś chce
Spoiler:
|
Autor: | Mendol [ 13 paź 2012, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
a czytalem ale jakos ominalem ;p no dobra, dam wam jeszcze 2 dni na testy i sprawdze sam ![]() aa jeszcze to lmg zmiencie, zeby nie trzeba bylo reloadowac co 3 strzaly ![]() |
Autor: | raggnarok [ 13 paź 2012, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Z moimi zmianami po 4 misjach walki sa o niebo fajniejsze, bo sa dluzsze niz wczesniej z tymi bonusami dla ufokow. Po prostu nie ma juz az tylu sytuacji, ze przez cala mape dostaje crita na glebe i gine, ufoki ale i ja musimy sie wiecej przemieszczac, naprawde ciekawiej jakos sie gra ![]() |
Autor: | raggnarok [ 13 paź 2012, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Mendol napisał(a): a czytalem ale jakos ominalem ;p no dobra, dam wam jeszcze 2 dni na testy i sprawdze sam ![]() aa jeszcze to lmg zmiencie, zeby nie trzeba bylo reloadowac co 3 strzaly ![]() Jezu sicku, jakis ty leniwy ![]() |
Autor: | Highlander [ 13 paź 2012, 18:38 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
mendol ma swoje lata juz ;p |
Autor: | Mendol [ 13 paź 2012, 18:39 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
czemu leniwy ;P skoro juz zaczeliscie to wam latwiej ![]() ja podrzucam pomysly. ty highlander mlodzieniaszku nie fikaj, bo ci nawet silka nie pomoze ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 13 paź 2012, 18:56 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Mendol napisał(a): ty highlander mlodzieniaszku nie fikaj, bo ci nawet silka nie pomoze ![]() Przecież on tam tylko ręczniki podaje ![]() |
Autor: | Highlander [ 13 paź 2012, 19:04 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
jak wyrobie norme to daja mi pozwalaja zrobic serie na bica ![]() byscie odpowiedzieli na moje pytanie, a tak musze wojne podjazdowa prowadzic ;p |
Autor: | Bloodleaf [ 13 paź 2012, 19:13 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
No jakąś tam losowość map masz ale po pograniu dłużej wydaje się wszystko takie samo. |
Autor: | Highlander [ 13 paź 2012, 19:23 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
moze bylem dzieciakiem, ale ja grajac w ufo kiedys to wydawalo mi sie bardzo losowe, skanowalo sie ta mapke ziemi i jak si eudawalo namierzyc to bylo mozna ich napierdalac ![]() |
Autor: | Mendol [ 13 paź 2012, 19:24 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
minusow w przypadku tej produkcji jest na pewno wiecej niz plusow ![]() |
Autor: | Meta [ 13 paź 2012, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Zmieniając wartość domyślną SKYRANGER_CAPACITY = 4 można powiększyć sobie wielkość oddziału. Ja zaczynam teraz z 6 ludźmi. Do tego standardowo dochodzi bonus +1 oraz +2 ludków ze szkoły oficerskiej. Nie sprawdzałem ilu można maksymalnie ustawić. |
Autor: | Bloodleaf [ 13 paź 2012, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Highlander napisał(a): moze bylem dzieciakiem, ale ja grajac w ufo kiedys to wydawalo mi sie bardzo losowe, skanowalo sie ta mapke ziemi i jak si eudawalo namierzyc to bylo mozna ich napierdalac ![]() UFO jeden było imo dużo lepsze niż to. |
Autor: | Highlander [ 13 paź 2012, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
czyli podsumowujac nowe produkcje, jest chujowo ale stabilnie ;] |
Autor: | Mendol [ 13 paź 2012, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
w dark souls se pograj ;p ja zaczalem w shoguna 2 grac. |
Autor: | Deshroom [ 13 paź 2012, 20:04 ] |
Tytuł: | Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Powiedz jak ci idzie zdobywanie twierdzy. Mi nie szło i sie zniechecilem :-\ |
Autor: | Bloodleaf [ 13 paź 2012, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Highlander napisał(a): czyli podsumowujac nowe produkcje, jest chujowo ale stabilnie ;] Nowe produkcje są w większości strasznie spłycone ( mowa o sequelach ) takie ja mam odczucia. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 14 paź 2012, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ja skończyłem na normal i zostało wrażenie, że był to materiał na świetną grę. Niestety zjebane gui i sporo złych rozwiązań pogrzebie psuje zabawę. |
Strona 10 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |