MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 10 z 17

Autor:  Bahamut [ 13 paź 2012, 17:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Właśnie miałem taką sytuacje: w rogu stoi heavy floater bez cover, podbiegam jedną postacią na odległość 2kroków - 4X%hit... nie trafia, potem tak samo trzema innymi i chuj... normalnie wyłączyłem gre... żal.pl, nie gram póki nie spaczują tej gry porządnie....

Autor:  Mendol [ 13 paź 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Drusek: popraw jeszcze na podstawie moda, ktorego wklejal ragna (mods/5 chyba).
tak aby inzynierow dostawalo sie 5 (a nie 4 co jest z dupy) i zmniejsz czas budowania satelit z 20 dni na 10 :)

Autor:  Drusek [ 13 paź 2012, 18:06 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

czytałeś opis? przecież tak właśnie jest :P
dodatkowo workshopy i lab wymagają tylko 5 ludzi do zbudowania - można od razu budować jak ktoś chce

Spoiler:

Autor:  Mendol [ 13 paź 2012, 18:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

a czytalem ale jakos ominalem ;p
no dobra, dam wam jeszcze 2 dni na testy i sprawdze sam :)
aa jeszcze to lmg zmiencie, zeby nie trzeba bylo reloadowac co 3 strzaly ;)

Autor:  raggnarok [ 13 paź 2012, 18:23 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Z moimi zmianami po 4 misjach walki sa o niebo fajniejsze, bo sa dluzsze niz wczesniej z tymi bonusami dla ufokow. Po prostu nie ma juz az tylu sytuacji, ze przez cala mape dostaje crita na glebe i gine, ufoki ale i ja musimy sie wiecej przemieszczac, naprawde ciekawiej jakos sie gra :) Oczywiscie to malutka probka, jak mowie, 4 misje tylko, zobaczymy jak bedzie dalej.

Autor:  raggnarok [ 13 paź 2012, 18:26 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Mendol napisał(a):
a czytalem ale jakos ominalem ;p
no dobra, dam wam jeszcze 2 dni na testy i sprawdze sam :)
aa jeszcze to lmg zmiencie, zeby nie trzeba bylo reloadowac co 3 strzaly ;)


Jezu sicku, jakis ty leniwy :P

Autor:  Highlander [ 13 paź 2012, 18:38 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

mendol ma swoje lata juz ;p

Autor:  Mendol [ 13 paź 2012, 18:39 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

czemu leniwy ;P
skoro juz zaczeliscie to wam latwiej ;)
ja podrzucam pomysly.

ty highlander mlodzieniaszku nie fikaj, bo ci nawet silka nie pomoze :)

Autor:  Bloodleaf [ 13 paź 2012, 18:56 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Mendol napisał(a):
ty highlander mlodzieniaszku nie fikaj, bo ci nawet silka nie pomoze :)


Przecież on tam tylko ręczniki podaje ;)

Autor:  Highlander [ 13 paź 2012, 19:04 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

jak wyrobie norme to daja mi pozwalaja zrobic serie na bica :p

byscie odpowiedzieli na moje pytanie, a tak musze wojne podjazdowa prowadzic ;p

Autor:  Bloodleaf [ 13 paź 2012, 19:13 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No jakąś tam losowość map masz ale po pograniu dłużej wydaje się wszystko takie samo.

Autor:  Highlander [ 13 paź 2012, 19:23 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

moze bylem dzieciakiem, ale ja grajac w ufo kiedys to wydawalo mi sie bardzo losowe, skanowalo sie ta mapke ziemi i jak si eudawalo namierzyc to bylo mozna ich napierdalac ;)

Autor:  Mendol [ 13 paź 2012, 19:24 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

minusow w przypadku tej produkcji jest na pewno wiecej niz plusow :)

Autor:  Meta [ 13 paź 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Zmieniając wartość domyślną SKYRANGER_CAPACITY = 4 można powiększyć sobie wielkość oddziału. Ja zaczynam teraz z 6 ludźmi. Do tego standardowo dochodzi bonus +1 oraz +2 ludków ze szkoły oficerskiej. Nie sprawdzałem ilu można maksymalnie ustawić.

Autor:  Bloodleaf [ 13 paź 2012, 19:42 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Highlander napisał(a):
moze bylem dzieciakiem, ale ja grajac w ufo kiedys to wydawalo mi sie bardzo losowe, skanowalo sie ta mapke ziemi i jak si eudawalo namierzyc to bylo mozna ich napierdalac ;)


UFO jeden było imo dużo lepsze niż to.

Autor:  Highlander [ 13 paź 2012, 19:47 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

czyli podsumowujac nowe produkcje, jest chujowo ale stabilnie ;]

Autor:  Mendol [ 13 paź 2012, 19:48 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

w dark souls se pograj ;p
ja zaczalem w shoguna 2 grac.

Autor:  Deshroom [ 13 paź 2012, 20:04 ]
Tytuł:  Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Powiedz jak ci idzie zdobywanie twierdzy. Mi nie szło i sie zniechecilem :-\

Autor:  Bloodleaf [ 13 paź 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Highlander napisał(a):
czyli podsumowujac nowe produkcje, jest chujowo ale stabilnie ;]



Nowe produkcje są w większości strasznie spłycone ( mowa o sequelach ) takie ja mam odczucia.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 paź 2012, 19:51 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ja skończyłem na normal i zostało wrażenie, że był to materiał na świetną grę. Niestety zjebane gui i sporo złych rozwiązań pogrzebie psuje zabawę.

Strona 10 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team