MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Kingdoms of Amalur: Reckoning https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40245 |
Strona 10 z 15 |
Autor: | raggnarok [ 10 lut 2012, 13:38 ] |
Tytuł: | |
Dlaczego? Ja gram KB+mycha i nie mam absolutnie ZADNYCH problemow z interfejsem czy kamera... |
Autor: | Atherius [ 10 lut 2012, 13:50 ] |
Tytuł: | |
Grać można ofc, ale jaki jest komfort na padzie to nie ma porównania. |
Autor: | iniside [ 10 lut 2012, 13:52 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): No ja tez zrobilem drugi char warriorka jednak (stealth mi nie podszedl a dodatkowo kliknalem imie ktore i automatem wyszlo - "Niah" WTF???[/b]).
Wspolczuje |
Autor: | Atherius [ 10 lut 2012, 13:59 ] |
Tytuł: | |
Dobrze, że nie wyszło MagPS. |
Autor: | Dana [ 10 lut 2012, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Tak w ogóle to już mi się ta gra znudziła, za bardzo MMO... |
Autor: | iniside [ 10 lut 2012, 14:25 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Tak w ogóle to już mi się ta gra znudziła, za bardzo MMO...
Chyba dlatego mi sie jeszcze nie znudzila. |
Autor: | Atherius [ 10 lut 2012, 14:32 ] |
Tytuł: | |
No tak, bo grasz w każde mmo sam, racja. ;> |
Autor: | Dana [ 10 lut 2012, 14:58 ] |
Tytuł: | |
Robiłem wszystkie questy po kolei, wszystko było ok. Miałem lvl 19 i cały czas tkwiłem w lowbie landach, itemki wypadały lvl6-8. Postanowiłem więc popchnąć main quest do przodu, idę przez świat zostawiając za sobią całe zony, lorestony i miasta pełne questów. W końcu pomyślałem, i po co mi to ? Fabuła jest miałka, postacie nieciekawe, combat prosty jak konstrukcja cepa...meh... |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 10 lut 2012, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Ja sie zorientowalem po 2h ze to przecietniak. hehe Po DS czy Skyrim szkoda mi chyba bedzie juz czasu na takie pierdolki. |
Autor: | Atherius [ 10 lut 2012, 15:54 ] |
Tytuł: | |
Od 10 stron piszemy, że combat fajny a reszta mid także żadne odkrycie. Dlatego mp by się przydało, bo samemu szybciej się znudzi. |
Autor: | raggnarok [ 10 lut 2012, 16:10 ] |
Tytuł: | |
Nikt wam nie kaze robic kazdego q Jest ich na tyle duzo, ze mozna robic spokojnie tylko te, ktore w minimalnym stopniu wydaja sie ciekawe i ciagnac na wschod |
Autor: | sula [ 10 lut 2012, 16:10 ] |
Tytuł: | |
Za łatwooooooooo, mogli by wrzucić jeszcze wyższy poziom trudności (jak do Wieśka w którymś patchu ponoć ) albo wypuścić narzędzia do moddingu ,żeby modderzy mogli go podnieść. Narazie sam nie wykorzytuję wszyskich opcji uppgrade ,nie latam żeby wszystko ulepszać bo już w ogóle easy mode by był :/ Choć zdarzyło mi się zginąć szczególnie jak trafiłęm na trzy fairies które czarami nawalały :/ Gra trochę lepsza niż myślałem na początku ,taki solidny średniak. |
Autor: | Dana [ 10 lut 2012, 16:13 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Nikt wam nie kaze robic kazdego q Jest ich na tyle duzo, ze mozna robic spokojnie tylko te, ktore w minimalnym stopniu wydaja sie ciekawe i ciagnac na wschod
W Skyrim robiłem każdy Q, bo miałem z tego fun. Tutaj nie. |
Autor: | Kabraxis [ 10 lut 2012, 16:30 ] |
Tytuł: | |
9/10 questow w Skyrim jest jeszcze biedniejsza niz w Amalur. To samo z postaciami i NPC. Pisanie ze jest inaczej to idealizowanie Skyrim, ktory z perspektywy czasu wcale taki idealny nie jest. |
Autor: | Senex [ 10 lut 2012, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): 9/10 questow w Skyrim jest jeszcze biedniejsza niz w Amalur. To samo z postaciami i NPC. Pisanie ze jest inaczej to idealizowanie Skyrim, ktory z perspektywy czasu wcale taki idealny nie jest.
I chuj, że biedniejsza. Ważne to, że w Skyrim po 50 godzina nadal chce się grać, a w tutaj po 10 wieje nudą. W Skyrim chce się wleźć w każdą dziurę, a tutaj fast travel za fast travlem. KoA jest takim biednym, upośledzonym bratem Skyrima. Deal with it |
Autor: | Kabraxis [ 10 lut 2012, 16:52 ] |
Tytuł: | |
Na szczescie jest wrecz przeciwnie wiec nic nie musze "deal with it". W Skyrim nigdzie nie ma chece zagladac bo tam nic przewaznie nie ma oprocz jednej randomowej skrzyni na koncu i totalnie linearnej jaskini... nie ma ukrytych przejsc i lootu, nic nie ma wlasciwie. Itemki znajdowane nie ciesza bo itemizacja jest biedna z 10 modyfikatorami na krzyz. Roznorodnsc dungeonow jest w obu grach na podobnym poziomie. W niezmodowanego Skyrima nie moge atm grac bo jest to bug na bugu i dziura na dziurze wlasciwie w kazdym elemencie gry (tak jak Oblivion tbh) i sztampa i nuda w dialogach jeszcze wieksza niz w KOA - po poczatkowym zachlysnieciu sie tym ze to TES V wcale tak rozwowo nie jest. W KOA mam tony funu i zajebiste polaczenie God OF War, Diablo i TESa a braki w fabule czy "RPGowatosci" gra nadrabia lootem i exploracja. Deal with it. Zreszta podobnie jak KOA byl zrobiony Nehrim - od obu Bethesda powinna sie sporo nauczyc. Jedynymi elementami znacznie lepszymi w Skyrim jest poczycie wielkosci swiata (poprzez jego otwartosc a nie powierzchnie wlasciwa tbh) i magia. Wszytko inne jest lepsze w Reckoning - z fabula na czele. |
Autor: | raggnarok [ 10 lut 2012, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Senex napisał(a): Kabraxis napisał(a): 9/10 questow w Skyrim jest jeszcze biedniejsza niz w Amalur. To samo z postaciami i NPC. Pisanie ze jest inaczej to idealizowanie Skyrim, ktory z perspektywy czasu wcale taki idealny nie jest. I chuj, że biedniejsza. Ważne to, że w Skyrim po 50 godzina nadal chce się grać, a w tutaj po 10 wieje nudą. W Skyrim chce się wleźć w każdą dziurę, a tutaj fast travel za fast travlem. KoA jest takim biednym, upośledzonym bratem Skyrima. Deal with it Kwestia gustu, normalka, mi sie podoba Skyrim i KoA, lubie zwiedzac i odkrywac swiat tu i tu. A to co napisales o quick travelu to juz totalny debilizm. Sugerujesz ze nie chce sie zwiedzac swiata w KoA, bo ciagle sie uzywa quick travela, ale chyba rozumiesz, ze uzywa sie go dopiero odkryciu pewnych miejsc, wiec jak mam go niby CIAGLE uzywac? Pomysl zanim napiszesz glupoty. Quick travel w takich duzych grach jak KoA i Skyrim to normalka, no chyba ze jestes takim hardcorem co zapierdala na piechote z jednego konca mapy na drugi i ma z tego fun... |
Autor: | Kabraxis [ 10 lut 2012, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Mnie tez sie podoba i Skyrim i KoA tbh ale idealizowanie tego pierszego jest wrecz zabawne. |
Autor: | Senex [ 10 lut 2012, 17:14 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze raz żebyś zrozumiał. Po odkryciu lokacji w Skyrim i tak miałem ochotę wędrować, bo mogłem zajrzeć w każdą dziurę. W KoA zapierdalasz korytarzami, detect ci pokazuje gdzie coś jest do zlootowania. Żeby przekroczyć rzekę biegniesz szukać mostu bo postać nie potrafi zeskoczyć z 30cm brzegu do wody. Żeby odkryć jakąś lokację po 10 godzinach gry w KoA leci się po najprostszej linii oporu, bo chęć eksploracji zdechła. |
Autor: | iniside [ 10 lut 2012, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): No tak, bo grasz w każde mmo sam, racja. ;>
A jaki jest sens grac w MMO nie sam. Nic z tego nie ma ;s. |
Strona 10 z 15 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |