MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kingdoms of Amalur: Reckoning
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40245
Strona 10 z 15

Autor:  raggnarok [ 10 lut 2012, 13:38 ]
Tytuł: 

Dlaczego? Ja gram KB+mycha i nie mam absolutnie ZADNYCH problemow z interfejsem czy kamera...

Autor:  Atherius [ 10 lut 2012, 13:50 ]
Tytuł: 

Grać można ofc, ale jaki jest komfort na padzie to nie ma porównania.

Autor:  iniside [ 10 lut 2012, 13:52 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
No ja tez zrobilem drugi char warriorka jednak (stealth mi nie podszedl a dodatkowo kliknalem imie ktore i automatem wyszlo - "Niah" WTF???[/b]).


Wspolczuje :o

Autor:  Atherius [ 10 lut 2012, 13:59 ]
Tytuł: 

Dobrze, że nie wyszło MagPS.

Autor:  Dana [ 10 lut 2012, 14:09 ]
Tytuł: 

Tak w ogóle to już mi się ta gra znudziła, za bardzo MMO...

Autor:  iniside [ 10 lut 2012, 14:25 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Tak w ogóle to już mi się ta gra znudziła, za bardzo MMO...

Chyba dlatego mi sie jeszcze nie znudzila.

Autor:  Atherius [ 10 lut 2012, 14:32 ]
Tytuł: 

No tak, bo grasz w każde mmo sam, racja. ;>

Autor:  Dana [ 10 lut 2012, 14:58 ]
Tytuł: 

Robiłem wszystkie questy po kolei, wszystko było ok. Miałem lvl 19 i cały czas tkwiłem w lowbie landach, itemki wypadały lvl6-8. Postanowiłem więc popchnąć main quest do przodu, idę przez świat zostawiając za sobią całe zony, lorestony i miasta pełne questów. W końcu pomyślałem, i po co mi to ? Fabuła jest miałka, postacie nieciekawe, combat prosty jak konstrukcja cepa...meh...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 lut 2012, 15:01 ]
Tytuł: 

Ja sie zorientowalem po 2h ze to przecietniak. hehe Po DS czy Skyrim szkoda mi chyba bedzie juz czasu na takie pierdolki.

Autor:  Atherius [ 10 lut 2012, 15:54 ]
Tytuł: 

Od 10 stron piszemy, że combat fajny a reszta mid także żadne odkrycie.
Dlatego mp by się przydało, bo samemu szybciej się znudzi.

Autor:  raggnarok [ 10 lut 2012, 16:10 ]
Tytuł: 

Nikt wam nie kaze robic kazdego q :) Jest ich na tyle duzo, ze mozna robic spokojnie tylko te, ktore w minimalnym stopniu wydaja sie ciekawe i ciagnac na wschod :)

Autor:  sula [ 10 lut 2012, 16:10 ]
Tytuł: 

Za łatwooooooooo, mogli by wrzucić jeszcze wyższy poziom trudności (jak do Wieśka w którymś patchu ponoć ) albo wypuścić narzędzia do moddingu ,żeby modderzy mogli go podnieść.

Narazie sam nie wykorzytuję wszyskich opcji uppgrade ,nie latam żeby wszystko ulepszać bo już w ogóle easy mode by był :/
Choć zdarzyło mi się zginąć szczególnie jak trafiłęm na trzy fairies które czarami nawalały :/

Gra trochę lepsza niż myślałem na początku ,taki solidny średniak.

Autor:  Dana [ 10 lut 2012, 16:13 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Nikt wam nie kaze robic kazdego q :) Jest ich na tyle duzo, ze mozna robic spokojnie tylko te, ktore w minimalnym stopniu wydaja sie ciekawe i ciagnac na wschod :)


W Skyrim robiłem każdy Q, bo miałem z tego fun. Tutaj nie.

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2012, 16:30 ]
Tytuł: 

9/10 questow w Skyrim jest jeszcze biedniejsza niz w Amalur. To samo z postaciami i NPC. Pisanie ze jest inaczej to idealizowanie Skyrim, ktory z perspektywy czasu wcale taki idealny nie jest.

Autor:  Senex [ 10 lut 2012, 16:43 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
9/10 questow w Skyrim jest jeszcze biedniejsza niz w Amalur. To samo z postaciami i NPC. Pisanie ze jest inaczej to idealizowanie Skyrim, ktory z perspektywy czasu wcale taki idealny nie jest.


I chuj, że biedniejsza. Ważne to, że w Skyrim po 50 godzina nadal chce się grać, a w tutaj po 10 wieje nudą. W Skyrim chce się wleźć w każdą dziurę, a tutaj fast travel za fast travlem. KoA jest takim biednym, upośledzonym bratem Skyrima. Deal with it

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2012, 16:52 ]
Tytuł: 

Na szczescie jest wrecz przeciwnie wiec nic nie musze "deal with it".

W Skyrim nigdzie nie ma chece zagladac bo tam nic przewaznie nie ma oprocz jednej randomowej skrzyni na koncu i totalnie linearnej jaskini... nie ma ukrytych przejsc i lootu, nic nie ma wlasciwie. Itemki znajdowane nie ciesza bo itemizacja jest biedna z 10 modyfikatorami na krzyz. Roznorodnsc dungeonow jest w obu grach na podobnym poziomie.

W niezmodowanego Skyrima nie moge atm grac bo jest to bug na bugu i dziura na dziurze wlasciwie w kazdym elemencie gry (tak jak Oblivion tbh) i sztampa i nuda w dialogach jeszcze wieksza niz w KOA - po poczatkowym zachlysnieciu sie tym ze to TES V wcale tak rozwowo nie jest. W KOA mam tony funu i zajebiste polaczenie God OF War, Diablo i TESa a braki w fabule czy "RPGowatosci" gra nadrabia lootem i exploracja.

Deal with it.

Zreszta podobnie jak KOA byl zrobiony Nehrim - od obu Bethesda powinna sie sporo nauczyc.
Jedynymi elementami znacznie lepszymi w Skyrim jest poczycie wielkosci swiata (poprzez jego otwartosc a nie powierzchnie wlasciwa tbh) i magia.
Wszytko inne jest lepsze w Reckoning - z fabula na czele.

Autor:  raggnarok [ 10 lut 2012, 16:58 ]
Tytuł: 

Senex napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
9/10 questow w Skyrim jest jeszcze biedniejsza niz w Amalur. To samo z postaciami i NPC. Pisanie ze jest inaczej to idealizowanie Skyrim, ktory z perspektywy czasu wcale taki idealny nie jest.


I chuj, że biedniejsza. Ważne to, że w Skyrim po 50 godzina nadal chce się grać, a w tutaj po 10 wieje nudą. W Skyrim chce się wleźć w każdą dziurę, a tutaj fast travel za fast travlem. KoA jest takim biednym, upośledzonym bratem Skyrima. Deal with it


Kwestia gustu, normalka, mi sie podoba Skyrim i KoA, lubie zwiedzac i odkrywac swiat tu i tu. A to co napisales o quick travelu to juz totalny debilizm. Sugerujesz ze nie chce sie zwiedzac swiata w KoA, bo ciagle sie uzywa quick travela, ale chyba rozumiesz, ze uzywa sie go dopiero odkryciu pewnych miejsc, wiec jak mam go niby CIAGLE uzywac? Pomysl zanim napiszesz glupoty. Quick travel w takich duzych grach jak KoA i Skyrim to normalka, no chyba ze jestes takim hardcorem co zapierdala na piechote z jednego konca mapy na drugi i ma z tego fun...

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2012, 17:07 ]
Tytuł: 

Mnie tez sie podoba i Skyrim i KoA tbh ale idealizowanie tego pierszego jest wrecz zabawne.

Autor:  Senex [ 10 lut 2012, 17:14 ]
Tytuł: 

Jeszcze raz żebyś zrozumiał. Po odkryciu lokacji w Skyrim i tak miałem ochotę wędrować, bo mogłem zajrzeć w każdą dziurę. W KoA zapierdalasz korytarzami, detect ci pokazuje gdzie coś jest do zlootowania. Żeby przekroczyć rzekę biegniesz szukać mostu bo postać nie potrafi zeskoczyć z 30cm brzegu do wody. Żeby odkryć jakąś lokację po 10 godzinach gry w KoA leci się po najprostszej linii oporu, bo chęć eksploracji zdechła.

Autor:  iniside [ 10 lut 2012, 17:15 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
No tak, bo grasz w każde mmo sam, racja. ;>

A jaki jest sens grac w MMO nie sam. Nic z tego nie ma ;s.

Strona 10 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team