MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Citizen https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792 |
Strona 10 z 14 |
Autor: | sula [ 12 paź 2015, 22:43 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Koleś napisał(a): No i to jest błąd, tu już nie chodzi o development tylko o trzaskanie kasy za statki xD Jaki błąd? Ludzie im płacą kasę za wirtualne piksele do produktu który nie istnieje i to lata wcześniej przed jego planowanym wyjściem. Przecież to genialna sprawa z puntku widzenia sprzedawcy. Nie wiem skąd to zdziwienie, że trzaskają modele statków jak opętani, jak ludzie kupują. Nie chciałbyś obietnicy dostarczenia cegły za 3 lata sprzedać teraz dostając kasę od razu? Bo ja ci chętnie sprzedam 10 000 cegieł. Tanio! Co tam 10 000, bez kozery sprzedam milion! |
Autor: | zaboleq [ 13 paź 2015, 07:15 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Spoko Sula my to kumamy nie zmienia to jednak faktu, że SC szykuje się na największy scam w historii gier. Pewnie kiedyś tam wyjdzie ale raczej 2016 to to nie będzie. |
Autor: | vilhelm [ 13 paź 2015, 07:59 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
zaboleq napisał(a): Pewnie kiedyś tam wyjdzie ale raczej 2016 to to nie będzie. Data premiery to niby 2017 a Star Citizen już zeskamował 85 milionów dolców ![]() |
Autor: | Xender [ 13 paź 2015, 09:11 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Na forum SC fanboye zarzucają takimi statystykami: ![]() Jakby nie patrzeć trochę racji mają. |
Autor: | zaboleq [ 13 paź 2015, 09:36 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Po pierwsze SC to jedynie nie MMO w tym zestawieniu - od tego należałoby zacząć. Po drugie co jak co ale TESO czy SWTOR swoją skalą przygniatają SC (questy, voice acting, olbrzymie mapy a nie "kosmos" etc). Dla fanbojów wygląda to zapewnie legitnie:) |
Autor: | Xender [ 13 paź 2015, 09:44 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
No ale też nie przesadzajmy, bo assety w mmo są naprawdę prymitywne i powiedział bym szczerze że w ESO więcej pracy jest po stronie level designerów niż grafików przygotowujących modele. SC ma jednak modele dalece bardziej zaawansowane. Zobaczymy jak to będzie. Jeśli będzie coś al'a E:D chociaż odrobinę bardziej w stylu EVE czy typowego mmo to będę bardzo zadowolony. Jedyne czego teraz żałuję w kwestii space simów to że nie kupiłem Elite w becie i nie mam lifetime expansion pass ![]() |
Autor: | zaboleq [ 13 paź 2015, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
A chuj mi po modelach skoro z tego space sima póki co nic nie ma? Wolę mieć content niż wyjebany model statku. Jeszcze ta optymalizacja... |
Autor: | vilhelm [ 13 paź 2015, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Koleś napisał(a): Na forum SC fanboye zarzucają takimi statystykami: ![]() Jakby nie patrzeć trochę racji mają. No, ale brakuje obok każdej gry paska która z nich ile zarobiła w trakcie developmentu ![]() |
Autor: | Xender [ 13 paź 2015, 10:29 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
SC ma ten problem że nie ma za tą grą dużej firmy i kapitału, każdy błąd jaki popełnią, każde zmarnowane $ mają znaczenie. W końcu mogą spalić całą kasę i będzie dupa... |
Autor: | tomugeen [ 13 paź 2015, 22:11 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Koleś napisał(a): Obstawiam że to będzie coś około 40-60 na instancje. Chyba devsi też coś mówili o takich liczbach. Kek. Czyli dupa a nie mmo, nawet trade huba nie zrobią w ten sposób, czy community huba (o ktorym to aspekcie tak sie produkuja). O walce nie wspominam. |
Autor: | Xender [ 14 paź 2015, 09:39 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Ja bym tego tak nie hejtował, pomimo że w instancji masz limit graczy, moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie żeby robić bitwy na 1000 graczy dzielone na wiele instancji. Np masz 20 instacji po 50 graczy. Instancje są połączone ze sobą i dynamicznie równoważone przez instance managera. Do tego status bitwy, czy dotyczy przejęcia stacji czy czegoś tam innego ustalany jest na podstawie wszystkich instancji biorących udział w bitwie. Do tego w każdej instancji możnaby wrzucić jakieś odległe tło z bitwą żeby symulować że instancja ma więcej graczy niż ma w rzeczywistości. Oczywiście nie wiem czy tak będzie, ale moim zdaniem jest to wykonalne i jest to obejście dla limitu 40 graczy na instancje, taka symulacja skali bitw w EVE Online. |
Autor: | tomugeen [ 14 paź 2015, 20:58 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Koleś napisał(a): Ja bym tego tak nie hejtował, pomimo że w instancji masz limit graczy, moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie żeby robić bitwy na 1000 graczy dzielone na wiele instancji. Np masz 20 instacji po 50 graczy. Instancje są połączone ze sobą i dynamicznie równoważone przez instance managera. Do tego status bitwy, czy dotyczy przejęcia stacji czy czegoś tam innego ustalany jest na podstawie wszystkich instancji biorących udział w bitwie. Do tego w każdej instancji możnaby wrzucić jakieś odległe tło z bitwą żeby symulować że instancja ma więcej graczy niż ma w rzeczywistości. Zastanawiam sie jak to ladnie napisać, ale dawno czegoś głupszego nie slyszałem ;] |
Autor: | Xender [ 15 paź 2015, 07:26 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
To są nadzieje na to że coś zrobią coś więcej niż instanca based space shooter. |
Autor: | zaboleq [ 14 gru 2015, 10:17 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Nie wiem czy czytaliście ale bardzo ciekawy artykuł: http://kotaku.com/why-star-citizen-is-t ... 1724835913 Czyli o tym dlaczego SC jeszcze nie wyszło i pewnie nie wyjdzie przez kilka kolejnych lat(oby się mylili). Ta gra pewnie skończy jak Stalker ![]() Roberts może i ma wizję ale nie potrafi zarządzać projektem. Myśli, że jak ludzie sypią kasę to może przeciągać development w nieskończoność ale ludziom w końcu skończy się cierpliwość tylko co z tego skoro kasę już dali:)? |
Autor: | Atherius [ 14 gru 2015, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Stary art, tymczasem przekroczyli już 100 baniek i wydali wersję alpha 2.0. ;> http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=95597 Ja mam kodzik z amd także czekam cierpliwie, kiedyś wyjdzie a jak nie to kij robciowi w oko. :> |
Autor: | Xender [ 18 gru 2015, 10:10 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Pograłem w tą Alphe 2.0 i moim zdaniem najbardziej klimatyczna gra ever! Jesteś na stacji wybierasz swój statek w terminalu, zostaje dostarczony na lądowisko, wychodzisz przez śluzę i lecisz - cudo! Niestety model loty jest mega żałosny, jeśli tego nie zmienią to gra będzie failem ;/ No i w żadnym wypadku nie jest to jeszcze grywalne, ledwo działa, crashuje itp. |
Autor: | tomugeen [ 18 gru 2015, 10:25 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Koleś napisał(a): Pograłem w tą Alphe 2.0 i moim zdaniem najbardziej klimatyczna gra ever! Jesteś na stacji wybierasz swój statek w terminalu, zostaje dostarczony na lądowisko, wychodzisz przez śluzę i lecisz - cudo! Pierwsze 10 razy to musi być wspaniale. Jak uda im sie dobrze te 100 baniek wydać, to moze nawet pierwsze siedemnascie razy. Ale co potem? ;] |
Autor: | Xender [ 18 gru 2015, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
Content i gameplay. Elite to rzeczywiście taki Euro Track Simulator w kosmosie a SC to hmm Hardtrack Apocalypse? ![]() Zapowiada się dobrze. Jeżeli na moim nowym Pascalu będę miał 60FPS na High i utrzymają jakość contentu jak z Alphy oraz poprawią model lotu to będę wniebowzięty ![]() |
Autor: | zaboleq [ 18 gru 2015, 13:00 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
No raczej nie poprawią modelu lotu bo to core feature i tutaj nic się raczej nie zmieni a przynajmniej nie zapowiadają. Feeling latania w ED >>>>> SC. |
Autor: | raggnarok [ 18 gru 2015, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: Star Citizen - SQUADRON 42 |
tomugeen napisał(a): Koleś napisał(a): Pograłem w tą Alphe 2.0 i moim zdaniem najbardziej klimatyczna gra ever! Jesteś na stacji wybierasz swój statek w terminalu, zostaje dostarczony na lądowisko, wychodzisz przez śluzę i lecisz - cudo! Pierwsze 10 razy to musi być wspaniale. Jak uda im sie dobrze te 100 baniek wydać, to moze nawet pierwsze siedemnascie razy. Ale co potem? ;] Pamietaj ze w grze bedzie tez normalna, fabularna kampania singleplayer. Z tym budzetem powinna byc niezla ![]() |
Strona 10 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |