MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Torment: Tides of Numenera https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42577 |
Strona 10 z 20 |
Autor: | warhameron [ 9 cze 2016, 22:43 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
https://www.kickstarter.com/projects/in ... ts/1598831 Tym paru osobom, które zakupiły klucze wyślę w ciągu godziny. Napiszcie po ograniu co sądzicie |
Autor: | zaboleq [ 10 cze 2016, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Hmm premiera na początku Q1 2017. Mają więc jeszcze pół roku na dokończenie produkcji - gra jest ciągle w fazie developmentu. Dajcie znacie jakie opinie po tej becie bo widzę, że zmian całkiem sporo. Najbardziej jestem ciekaw zmian w UI które było tragiczne. Ciekawe czy towarzysze są teraz bardziej gadatliwi niż w Alphie. |
Autor: | Marti [ 10 cze 2016, 13:41 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
http://www.mcvuk.com/news/read/techland ... ra/0168260 |
Autor: | zaboleq [ 10 cze 2016, 15:36 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
O w morde . W sumie to bardzo dobrze dla nas. |
Autor: | warhameron [ 10 cze 2016, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
zaboleq napisał(a): O w morde . W sumie to bardzo dobrze dla nas. Nie kumam tej radości ? |
Autor: | zaboleq [ 10 cze 2016, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Mamy polskiego wydawcę który da nam zapewne calkiem fajne wydanie pudełkowe i cena nie będzie z dupy w dniu premiery. |
Autor: | warhameron [ 10 cze 2016, 23:00 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
zaboleq napisał(a): Mamy polskiego wydawcę który da nam zapewne calkiem fajne wydanie pudełkowe i cena nie będzie z dupy w dniu premiery. To nie lepiej u mnie kupić za powiedzmy 22,5$? Wersja Backer edition (bonusy in game) z natychmiastowym dostępem do bety (klucz steam) + soundtrack + większość drm free dodatków z edycji Limited Collector's Edition + możliwosć zamiany na wersję GOG (klucz) w dzień premiery. https://torment.inxile-entertainment.co ... ards?id=76 Takich bajerów na bank nie wrzucą do pl edycji nawet tej deluxe. Gdyby chcieli dać całość koszt musiałby wyniesć około 550-600 zł ( 148$) Tak czy siak pl wydanie będzie mocno kulawe w porównaniu do edycji US. Gre np możecie aktywować na odzielnym koncie steam, pograc kilka tygodni i je odsprzedać za połowe wartości z adnotacją , że gra zniknie w dzien premiery (za 8-9 miesięcy). A w dzień premiery uzyskacie klucz gog (wersja steam zostanie usunieta po czasie). To opcja dla oszczędnych No chyba, że komuś zależy na boxie w dzień premiery. |
Autor: | Ravushimo [ 11 cze 2016, 10:09 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Deal nie zly, ale juz nie przeginaj, kilka gb digital stuffu nikt ci nie wyceni na 150 dolcow. |
Autor: | warhameron [ 11 cze 2016, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Ravushimo napisał(a): Deal nie zly, ale juz nie przeginaj, kilka gb digital stuffu nikt ci nie wyceni na 150 dolcow. Obecnie nie ma juz w sklepiku inXile dla beckerów większości droższych zestawów. Najdroższy jest za 750 $ (przeoczyłem) limitowana edycja z plakatami i autografami twrców, grafików itp + wysyłka Kolejny box Limitowana kolekcjonerka za 495$ (29 przedmiotów w zestawie) + wysylka 20$ Zwykła kolekcjonerka jest za 148$ Box ( 22 dodatki ) + wysylka 20$ Ubogi Digital odpowiednik kolekcjonerki kosztuje 60$ (zawiera 15 cyfrofych dodatków). Były tez edycje za 75-150$ (cyfrowe) z rózną zawartością , ale one od kilku miesięcy nie są już dostępne. Nie robiłem screenów, ale pewnie w internetach się znajdzie. Na 100 % pl edycje w boxach beda bardzo ubogie, jesli chodzi o dodatki. Zapewnie dadza mapke na materiale lub plastiku, soundtrack, instrukcje, może art booka i jakąś broszkę lub znaczek. Bida w porównaniu do zawartości US. |
Autor: | warhameron [ 31 sie 2016, 23:04 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
http://www.pcgamer.com/torment-tides-of ... -from-now/ 22,5$ na pp klucz steam w 5 minut D |
Autor: | WinterS [ 1 wrz 2016, 00:31 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
zareaguję na twój post z czerwca - coś co póki co wygląda na odgrzewany indie kontlet, który nie stał nawet koło planescape torment (grałem w wersję alfa) można (było) kupić w kolekcjonerskiej wersji za 3000 zł ? hahaha |
Autor: | zaboleq [ 1 wrz 2016, 09:09 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Premiera i tak w przyszłym roku także mają sporo czasu. Jak ostatnio testowałem wersję "demo" to wyglądało całkiem zacnie. Lepiej niż W2 w alphie . |
Autor: | warhameron [ 1 wrz 2016, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
WinterS napisał(a): zareaguję na twój post z czerwca - coś co póki co wygląda na odgrzewany indie kontlet, który nie stał nawet koło planescape torment (grałem w wersję alfa) można (było) kupić w kolekcjonerskiej wersji za 3000 zł ? hahaha Wersji za 1000$ zeszło podczas kicka 63 szt. Za 2000$ 9, 5000$ 3 szt i za 10 000$ 9szt. Ile szt im zeszło po kampanii nie wiem, ale pewnie trochę skoro oferta wisiała ponad rok. Edycje kolekcjonerskie w cenach 50-150 na bank im zeszły w dziesiątkach tys. A jeszcze więcej opchną przed i po premierze. Do tej pory gre kupiło bezpośrednio od inXile 94,714 osób + to co na steam. Jak na odgrzewany kotlet indie to calkiem niezły wynik , a do premiery jeszcze pewnie z 4- 6 miesięcy. |
Autor: | Xender [ 1 wrz 2016, 13:00 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
W tym trailerze ten zarys fabuły zapowiada się tak jakby gra była o tym samym co oryginalny Torment tylko w innym świecie |
Autor: | warhameron [ 1 wrz 2016, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg. http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315 Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum. |
Autor: | Turbot [ 1 wrz 2016, 15:34 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
warhameron napisał(a): Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg. http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315 Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum. Ale zasady ma z AD&D z 94' z Planetdscape ? http://www.ebay.com/itm/AD-D-Dungeons-Dragons-Planescape-Campaign-Setting-Mint-SW-TSR-2600-1994-/201650178644 kiedyś sie zastanawiałem czy kupić Planetsacapa czy Ravenlofta i wybrałem wampiry. Był też fajna kampania do Ravenlofta która działa się w 1890 latach i szukało się kuby rozpruwacza, van helsinga |
Autor: | Junkier [ 1 wrz 2016, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
Po przejściu Tormenta ściągnąłem sobie knigi do papierowego Planescape. Fajnie to się czytało, a ilustracje Toniego Diterlizzi miażdżyły system |
Autor: | warhameron [ 5 paź 2016, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
https://www.youtube.com/watch?v=dyLFgmsVhSQ https://www.kickstarter.com/projects/in ... ect_update |
Autor: | Isengrim [ 7 paź 2016, 01:47 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
warhameron napisał(a): Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg. http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315 Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum. Gwoli uzupełnienia. Monte Cook jest cenionym twórcą erpegów, a Numenera zyskała sporą popularność. System ma nowoczesną i wygodną mechanikę (rzucają tylko gracze, mają zasoby do zwiększenia szansy powodzenia, MG ma prosty algorytm tworzenia przygód). Do opanowania w kilka minut i nie ma pierdyliarda wyjątków. Świat, dziewiąty z kolei, jest tworzony wg. zasady “Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii”. Jest masa artefaktów z poprzednich, czasem dziwnych, światów. Science fantasy pełną gębą. Sam świat nie jest właściwie Planescapem z jego Panią, układami, planami i całą resztą dedekowego multiwersum. Natomiast może dobrze Planescape'a udawać, a czasem jest lepszy bez tego nawisu ograniczającego. W dodatku podręcznik jest naprawdę ładnie wydany. |
Autor: | meterrr [ 9 paź 2016, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: Torment: Tides of Numenera |
gdzie mozna to teraz kupic(wersje pudelkowa) ?? i jakie ceny kolekcjonerskiej ? |
Strona 10 z 20 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |