MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Torment: Tides of Numenera
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42577
Strona 10 z 20

Autor:  warhameron [ 9 cze 2016, 22:43 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

https://www.kickstarter.com/projects/in ... ts/1598831

Tym paru osobom, które zakupiły klucze wyślę w ciągu godziny. Napiszcie po ograniu co sądzicie :D

Autor:  zaboleq [ 10 cze 2016, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Hmm premiera na początku Q1 2017. Mają więc jeszcze pół roku na dokończenie produkcji - gra jest ciągle w fazie developmentu. Dajcie znacie jakie opinie po tej becie bo widzę, że zmian całkiem sporo. Najbardziej jestem ciekaw zmian w UI które było tragiczne. Ciekawe czy towarzysze są teraz bardziej gadatliwi niż w Alphie.

Autor:  Marti [ 10 cze 2016, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

http://www.mcvuk.com/news/read/techland ... ra/0168260

:)

Autor:  zaboleq [ 10 cze 2016, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

O w morde :D. W sumie to bardzo dobrze dla nas.

Autor:  warhameron [ 10 cze 2016, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

zaboleq napisał(a):
O w morde :D. W sumie to bardzo dobrze dla nas.


Nie kumam tej radości ?

Autor:  zaboleq [ 10 cze 2016, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Mamy polskiego wydawcę który da nam zapewne calkiem fajne wydanie pudełkowe i cena nie będzie z dupy w dniu premiery.

Autor:  warhameron [ 10 cze 2016, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

zaboleq napisał(a):
Mamy polskiego wydawcę który da nam zapewne calkiem fajne wydanie pudełkowe i cena nie będzie z dupy w dniu premiery.


To nie lepiej u mnie kupić za powiedzmy 22,5$? Wersja Backer edition (bonusy in game) z natychmiastowym dostępem do bety (klucz steam) + soundtrack + większość drm free dodatków z edycji Limited Collector's Edition + możliwosć zamiany na wersję GOG (klucz) w dzień premiery.
https://torment.inxile-entertainment.co ... ards?id=76 Takich bajerów na bank nie wrzucą do pl edycji nawet tej deluxe. Gdyby chcieli dać całość koszt musiałby wyniesć około 550-600 zł ( 148$) Tak czy siak pl wydanie będzie mocno kulawe w porównaniu do edycji US.

Gre np możecie aktywować na odzielnym koncie steam, pograc kilka tygodni i je odsprzedać za połowe wartości z adnotacją , że gra zniknie w dzien premiery (za 8-9 miesięcy). A w dzień premiery uzyskacie klucz gog (wersja steam zostanie usunieta po czasie). To opcja dla oszczędnych :D

No chyba, że komuś zależy na boxie w dzień premiery.

Autor:  Ravushimo [ 11 cze 2016, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Deal nie zly, ale juz nie przeginaj, kilka gb digital stuffu nikt ci nie wyceni na 150 dolcow.

Autor:  warhameron [ 11 cze 2016, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ravushimo napisał(a):
Deal nie zly, ale juz nie przeginaj, kilka gb digital stuffu nikt ci nie wyceni na 150 dolcow.



Obecnie nie ma juz w sklepiku inXile dla beckerów większości droższych zestawów.

Najdroższy jest za 750 $ (przeoczyłem) limitowana edycja z plakatami i autografami twrców, grafików itp + wysyłka

Kolejny box Limitowana kolekcjonerka za 495$ (29 przedmiotów w zestawie) + wysylka 20$

Zwykła kolekcjonerka jest za 148$ Box ( 22 dodatki ) + wysylka 20$

Ubogi Digital odpowiednik kolekcjonerki kosztuje 60$ (zawiera 15 cyfrofych dodatków). Były tez edycje za 75-150$ (cyfrowe) z rózną zawartością , ale one od kilku miesięcy nie są już dostępne. Nie robiłem screenów, ale pewnie w internetach się znajdzie.

Na 100 % pl edycje w boxach beda bardzo ubogie, jesli chodzi o dodatki. Zapewnie dadza mapke na materiale lub plastiku, soundtrack, instrukcje, może art booka i jakąś broszkę lub znaczek. Bida w porównaniu do zawartości US.

Autor:  warhameron [ 31 sie 2016, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

http://www.pcgamer.com/torment-tides-of ... -from-now/
22,5$ na pp klucz steam w 5 minut D

Autor:  WinterS [ 1 wrz 2016, 00:31 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

zareaguję na twój post z czerwca - coś co póki co wygląda na odgrzewany indie kontlet, który nie stał nawet koło planescape torment (grałem w wersję alfa) można (było) kupić w kolekcjonerskiej wersji za 3000 zł :o? hahaha

Autor:  zaboleq [ 1 wrz 2016, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Premiera i tak w przyszłym roku także mają sporo czasu. Jak ostatnio testowałem wersję "demo" to wyglądało całkiem zacnie. Lepiej niż W2 w alphie :).

Autor:  warhameron [ 1 wrz 2016, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

WinterS napisał(a):
zareaguję na twój post z czerwca - coś co póki co wygląda na odgrzewany indie kontlet, który nie stał nawet koło planescape torment (grałem w wersję alfa) można (było) kupić w kolekcjonerskiej wersji za 3000 zł :o? hahaha



Wersji za 1000$ zeszło podczas kicka 63 szt. Za 2000$ 9, 5000$ 3 szt i za 10 000$ 9szt. Ile szt im zeszło po kampanii nie wiem, ale pewnie trochę skoro oferta wisiała ponad rok. Edycje kolekcjonerskie w cenach 50-150 na bank im zeszły w dziesiątkach tys. A jeszcze więcej opchną przed i po premierze.

Do tej pory gre kupiło bezpośrednio od inXile 94,714 osób + to co na steam. Jak na odgrzewany kotlet indie to calkiem niezły wynik , a do premiery jeszcze pewnie z 4- 6 miesięcy.

Autor:  Xender [ 1 wrz 2016, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

W tym trailerze ten zarys fabuły zapowiada się tak jakby gra była o tym samym co oryginalny Torment tylko w innym świecie :p

Autor:  warhameron [ 1 wrz 2016, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315

Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum.

Autor:  Turbot [ 1 wrz 2016, 15:34 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

warhameron napisał(a):
Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315

Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum.


Ale zasady ma z AD&D z 94' z Planetdscape ?

http://www.ebay.com/itm/AD-D-Dungeons-Dragons-Planescape-Campaign-Setting-Mint-SW-TSR-2600-1994-/201650178644

kiedyś sie zastanawiałem czy kupić Planetsacapa czy Ravenlofta i wybrałem wampiry. Był też fajna kampania do Ravenlofta która działa się w 1890 latach i szukało się kuby rozpruwacza, van helsinga

Autor:  Junkier [ 1 wrz 2016, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Po przejściu Tormenta ściągnąłem sobie knigi do papierowego Planescape. Fajnie to się czytało, a ilustracje Toniego Diterlizzi miażdżyły system

Autor:  warhameron [ 5 paź 2016, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

https://www.youtube.com/watch?v=dyLFgmsVhSQ

https://www.kickstarter.com/projects/in ... ect_update

Autor:  Isengrim [ 7 paź 2016, 01:47 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

warhameron napisał(a):
Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315

Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum.

Gwoli uzupełnienia. Monte Cook jest cenionym twórcą erpegów, a Numenera zyskała sporą popularność. System ma nowoczesną i wygodną mechanikę (rzucają tylko gracze, mają zasoby do zwiększenia szansy powodzenia, MG ma prosty algorytm tworzenia przygód). Do opanowania w kilka minut i nie ma pierdyliarda wyjątków. Świat, dziewiąty z kolei, jest tworzony wg. zasady “Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii”. Jest masa artefaktów z poprzednich, czasem dziwnych, światów. Science fantasy pełną gębą. Sam świat nie jest właściwie Planescapem z jego Panią, układami, planami i całą resztą dedekowego multiwersum. Natomiast może dobrze Planescape'a udawać, a czasem jest lepszy bez tego nawisu ograniczającego. W dodatku podręcznik jest naprawdę ładnie wydany.

Autor:  meterrr [ 9 paź 2016, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

gdzie mozna to teraz kupic(wersje pudelkowa) ??
i jakie ceny kolekcjonerskiej ?

Strona 10 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team