MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 10 z 73

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Nyx napisał(a):
Mozna szczelac na padzie?

niektórymi bronmi strzela się bardzo ciężko na myszce, a co dopiero na padzie ;P

Yuurei - my gramy na serwie gdzie cykl dnia/nocy jest przyspieszony. Chyba podczas godziny jest kilka nocy i dni ;p

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Highlander napisał(a):
Nie odstapie, bo to steam ;p

Na moje to to jest mniej zbugowane i plynne niż DayZ mod. Bardzo sensowna ta alpha. I widać progres z każdym patchem. Bugow jako tako dużo się nei uswiadcza. A osobiście cziterstwa nie widziałem. Na pewno lepszy anty czit niż Arma.

Polecam, bo pewnie zagościsz na dluzej niż ja i mogloby Ci podejść, a na razie tanie było. Ja mam problem bo niekoniecznie chce mi się crafcic, ale tu jest to akurat przyjemne. No i gra jest typu, ze trzeab trochę przysiasc.

PS. a szczela się trudno.


Ale craft jest kozak, i nie trzeba farmić 3 miesiące jak w darkfallu żeby wycrafcić konkret broń. Blueprinty to największy problem, ale je dostałeś na samym początku. Jakbyś godzinkę, którą poświęcasz na machanie kutasiksem w bazie spędził na kopaniu to byś sobie zrobił pewnie z 3 mp5'tki. :P

Cytuj:
e my już mielismy gigantyczna i rozjebali nam przy uzyciu 30 szt C4. Przy takim czyms uszkodzenia zawsze będą duże.


Mieliśmy, ale słabo zaprojektowaną, bo ja to robiłem dla 1 osoby i wtedy jako tako się sprawdzało, ale jak się robi dobudówki i z 1 piętra robi się 7 to koncepcja, że bazy w dolince nikt nie zauważy, idzie się jebać. :P

Jakbym wiedział, że np. budujemy od razu schron dla 4 osób to bym to zrobił w chuj inaczej. Co nie zmienia faktu, że czy będziemy się budować osobno, czy nawet razem na jednej kratce, to i tak będziemy widoczni, bo nie ukryje się bytowania 4 osób na tak małym terenie.

Dlatego ja bym był w sumie za zaprojektowaniem kolejnej mocnej fortecy, jak będą mieli się włamać to i tak się włamią. Jak się ją dobrze zrobi to będzie się w niej łatwo i przyjemnie bronić - w przeciwieństwie do tego co mieliśmy.

A jeżeli pojedyncze domki to ja bym optował za tym, żebyśmy się nie budowali jeden obok drugiego tylko raczej właśnie się z tymi domkami pochować wedle uznania.

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

No to fakt, craft jest przyjemny raczej niż wkurwiajacy. A z kutasikiem biegałem, bo było fajnie pohasać ;d po prostu obczajalem sobie gre.

najlepsze było to, ze bandyci wjebali mi się oknem, a myslalem, ze mam bezpiecznie u siebie i wysadzili drzwi. na chwile odlozylem wtedy mp5 do innego pokoju i w tym samym momencie mi się wjebali ;d

Autor:  Yuurei [ 25 lis 2013, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Highlander napisał(a):
Yuurei - my gramy na serwie gdzie cykl dnia/nocy jest przyspieszony. Chyba podczas godziny jest kilka nocy i dni ;p


Gram na tym samym ;p Znaczy "gram" bo 15 minut w grze to trochę mało aby powiedzieć, że gram ;)

Autor:  Xender [ 25 lis 2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Jedna forteca i robimy ją na wysokosci 20+ xD

Btw na forum Rusta pojawiają się jakieś głosy że ludzie wciąć duplikują itemy.

EDIT:

Ja bym tak widział plan fortecy:

Obrazek

Mamy dobrą możliwość ostrzału, nikt się do nas nie podbuduje, do tego robimy długie podniebne korytarze z drzwiami z masą drzwi.

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Koleś o takim czymś też myślałem, w Twoim projekcie dodałbym tylko pomost między schodami a naszymi strukturami, żeby jeszcze wydłużyć drogę bandytów. Nie wziąłeś tylko pod uwage ze musialy by byc 4 pary drzwi na jedno pietro schodow a to troche waste, bo im wystarczylo by rozwalic jedno na pietro.

Mój pomysł, w sumie jest trochę popobieństw ale bazgrałem zanim zobaczyłem Twój. :]

Obrazek

W moim projekciku zakładam, że to piętro główne/wejściowe jest całe wspólne razem z klatką schodową, a na piętrach w wzwyż już po kolei tak jak teraz każdy ma swoje osobne piętro (albo nawet dwa) i tam każdy sobie już wstawia liczbie drzwi ile chce, bo miejsca dużo. :D

Co kilka pięter piętra wspólne - na których nie trzymamy lootu, ale wszędzie są okna.

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2013, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

nie głupie.
to gdzie sie budujemy?

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

ja bym proponował jakieś odludzie. :p

@High - narysujemy jak będziemy na serwerze. :D

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

lol narysujcie jeszcze w 3 d ;d

szkoda, ze nie można podziemnych tuneli, na wyjście ewakuacyjne ;d

Autor:  Xender [ 25 lis 2013, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Proponował bym na dużej przestrzenni żeby były perspektywy rozbudowy.
Pozostaje ustalić gdzie budujemy, może na szczycie góry? :P

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Potrzebujemy płaskiego placu, więc raczej to musi być otwarta przestrzeń niestety. :P

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2013, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

dobra to wybierajcie to miejsce :evil:

Autor:  Xender [ 25 lis 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

ja około 16 wbije na godzinkę, jak znajdziecie jakieś miejsce to mogę coś pomóc budować.

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Dlatego zmiana uksztaltowania terenu bylaby spox, łopata i byśmy przekopali i splaszczyli teren i można nakurwiac wieze w skalach ;d

a jakby tak, wysoka wieza ze schodami, a na samej gorze wielka platforma, pierdolone miasto w chmurach ;d a nie, chyba się nie da ;P

Autor:  Xender [ 25 lis 2013, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

podpory muszą być niestety ;/

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Tez bym tak budował High, ale musi być podparcie w postaci fundametów, nic nie może wisieć w powietrzu albo zostać rozbudowane w szerz.

Ja dalej proponuje A22, tylko pojęcia nie mam czy tam jest płasko, jeżeli jest to budowałbym plecami do krawędzi mapy. :P

Autor:  Xender [ 25 lis 2013, 12:50 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Powinni jakieś miny dodać, czujecie zaminować dom? :P
Btw co się stanie jeśli ktoś zniszczy podpory pod ścianami? To co jest powyżej zawali się? Jest jakiś model fizyczny rozwalania budynku?

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2013, 12:56 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

ja czuje, ze miny albo jakies systemy zabezpieczające będą.
pułapki = fun

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

no wlasnie w 7 days to die możesz robic pułapki na ludzi/zombie. Tu byłoby pro.

np. widziałem, ze w 7 days to die, ludzie kopali doły, robili tam kolce z drewna, przykrywali liśćmi i ludzie tam wpadali ;d

Autor:  Xender [ 25 lis 2013, 12:59 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Ja jestem bardzo ciekaw czy pozwolą na edycje terenu bo póki co jak patrze na engine to jakoś tego nie widzę. Na pewno nie będzie się dało zrobić nic z tymi skałami które są obiektami. Może będzie dało się chociaż jakoś heightmape edytować, nie ukrywam przydało by się.

Strona 10 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team