MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Silniki graficzne https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950 |
Strona 10 z 11 |
Autor: | Niah [ 3 mar 2015, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): zajebista prezentacja, unreal rozjebany |
Autor: | Xender [ 3 mar 2015, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
a jest source code? |
Autor: | iniside [ 3 mar 2015, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Koleś napisał(a): a jest source code? Nie zartuj. Czarnego skina tez nie ma |
Autor: | Highlander [ 3 mar 2015, 21:00 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Mendol napisał(a): highlander w takie nie gra mow za siebie. |
Autor: | TobiAlex [ 3 mar 2015, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): Koleś napisał(a): a jest source code? Nie zartuj. Czarnego skina tez nie ma Crack to naprawi |
Autor: | Xender [ 3 mar 2015, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
To słabo |
Autor: | Bahamut [ 4 mar 2015, 09:04 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
http://www.gamasutra.com/view/news/2379 ... _Unity.php podobno Valve ma Source 2 za free udostępnić, ciekawie się robi. |
Autor: | iniside [ 4 mar 2015, 11:29 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Dzisiaj, tez podobno kolejna niespodzienka od Epica. https://forums.unrealengine.com/showthr ... -news-Guys No coz, jakby nie patrzec konkurencja pozytywnie wplywa na rozwoj branzy . |
Autor: | Bahamut [ 4 mar 2015, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
leci gdzieś stream z tych konferencji? Jakiś tip jak to oglądać na żywo? |
Autor: | iniside [ 4 mar 2015, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bylo linku ;p http://twitch.tv/unrealengine Tutaj beda streamowane wszystkie perzentacje Epica. |
Autor: | Bahamut [ 4 mar 2015, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): ja wiem, dzięki, chodzi mi o ogólny stream z prezentacji innych firm + jakiś schedule. Edit: Source 2 ma być tylko do robienia content'u do ich gier z tego wynika: https://steamdb.info/blog/source2-announcement/ Także fakt że jest free nie szokuje bo i tak biorą XX% od czapek i modów które w tym powstaną. |
Autor: | iniside [ 4 mar 2015, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Z innych firm nie ma. Epic moze streamowac, dlatego, ze to sa sesje sponsorowane przez nich. Afaik cos jeszcze nvidia moze miec na /nvidia |
Autor: | Ravushimo [ 4 mar 2015, 15:39 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): Edit: Source 2 ma być tylko do robienia content'u do ich gier z tego wynika: https://steamdb.info/blog/source2-announcement/ Także fakt że jest free nie szokuje bo i tak biorą XX% od czapek i modów które w tym powstaną. Nie tylko + bedzie wsparcie dla Vulcana, wszystko bedzie zalezec od jakosci toolsow, ale po wypuszczeniu Workshopa dla Doty jestem akurat o to spokojny. ;] |
Autor: | malek69 [ 8 mar 2015, 13:58 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
he PhysX software development kit (SDK) is already free on Windows platforms. We’re now extending this to include PhysX Clothing and PhysX Destruction, enabling game developers to easily create a more interactive gaming environment. And starting this month, the PhysX SDK is available free with full source code for Windows, Linux, OSx and Android on https://github.com/NVIDIAGameWorks/PhysX |
Autor: | vilhelm [ 14 mar 2015, 23:29 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
malek69 napisał(a): he PhysX software development kit (SDK) is already free on Windows platforms. We’re now extending this to include PhysX Clothing and PhysX Destruction, enabling game developers to easily create a more interactive gaming environment. And starting this month, the PhysX SDK is available free with full source code for Windows, Linux, OSx and Android on https://github.com/NVIDIAGameWorks/PhysX Co raz lepiej Early Accessy będą się sypać jeden za drugim |
Autor: | Xender [ 16 mar 2015, 11:16 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Jest tu ktoś dobrze ogarniający OpenGL 4.0 i mógł by mi wyjaśnić jak Vertex Buffer interpretuje normalne? Bo na przykład zależność między indeksowaniem a wierzchołkami jest oczywista, a z racji tego że jedna normalna przypada na jeden face to nie wiem jak OpenGL interpretuje podane normalne ;/ |
Autor: | sula [ 13 kwi 2015, 07:22 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Crytek uratowany(przynajmniej na jakiś czas) przez Amazon. http://kotaku.com/sources-amazon-spent- ... 1696008878 |
Autor: | iniside [ 14 kwi 2015, 08:45 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
candidoser napisał(a): czemu mamy stad isc mendol? Przeciez rozmawiamy o hardware konsoli:) iniside: Ale rozumiem, ze jak nagle samochod dostanie dodatkowe kilka koni mocy, to nie bede musial przebudowac calej trasy?;) Jesli masz na mysli dodanie wiecej RAMu, wiecej jednostek obliczeniowych etc. To oczywiscie nie. Wlasnie z tego powodu istnieje minimalna abstrakcja nad sprzetem (poza faktem, ze pisanie bezposrednio na sprzet, to zadanie dla hardcorow, ktore nie ma duzego znaczenia, kompilator i tak wygeneruje lepiej zoptymalizowany kod maszynowy). |
Autor: | Bahamut [ 5 maja 2015, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Demo gry République na Unity Asset Store. Można sobie przejrzeć assety, skrypty etc: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/34352 Prawdziwa gratka dla każdego wkręconego w game dev. Szczególnie graficy się ucieszą bo jest cały level, można sobie wszystko obczaić(mnie polycount postaci zaskoczył - 9k dla gry na tablety). Grał ktoś w tą grę? Ona jest taka biedna jak widać? Bo od strony skryptów to to można w dzień postawić. |
Autor: | sula [ 11 maja 2015, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Strona 10 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |