MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Silniki graficzne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950
Strona 10 z 11

Autor:  Niah [ 3 mar 2015, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Bahamut napisał(a):
zajebista prezentacja, unreal rozjebany :]


:wtf:

Autor:  Xender [ 3 mar 2015, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

a jest source code?

Autor:  iniside [ 3 mar 2015, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Koleś napisał(a):
a jest source code?

Nie zartuj.
Czarnego skina tez nie ma :D

Autor:  Highlander [ 3 mar 2015, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Mendol napisał(a):
highlander w takie nie gra :)

mow za siebie.

Autor:  TobiAlex [ 3 mar 2015, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
Koleś napisał(a):
a jest source code?

Nie zartuj.
Czarnego skina tez nie ma :D


Crack to naprawi ;-)

Autor:  Xender [ 3 mar 2015, 21:48 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

To słabo :P

Autor:  Bahamut [ 4 mar 2015, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

http://www.gamasutra.com/view/news/2379 ... _Unity.php
podobno Valve ma Source 2 za free udostępnić, ciekawie się robi.

Autor:  iniside [ 4 mar 2015, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Dzisiaj, tez podobno kolejna niespodzienka od Epica.


https://forums.unrealengine.com/showthr ... -news-Guys

No coz, jakby nie patrzec konkurencja pozytywnie wplywa na rozwoj branzy :D.

Autor:  Bahamut [ 4 mar 2015, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

leci gdzieś stream z tych konferencji? Jakiś tip jak to oglądać na żywo?

Autor:  iniside [ 4 mar 2015, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Bylo linku ;p

http://twitch.tv/unrealengine

Tutaj beda streamowane wszystkie perzentacje Epica.

Autor:  Bahamut [ 4 mar 2015, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

iniside napisał(a):
Bylo linku ;p

http://twitch.tv/unrealengine

Tutaj beda streamowane wszystkie perzentacje Epica.

ja wiem, dzięki, chodzi mi o ogólny stream z prezentacji innych firm + jakiś schedule.

Edit: Source 2 ma być tylko do robienia content'u do ich gier z tego wynika:
https://steamdb.info/blog/source2-announcement/
Także fakt że jest free nie szokuje bo i tak biorą XX% od czapek i modów które w tym powstaną.

Autor:  iniside [ 4 mar 2015, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Z innych firm nie ma. Epic moze streamowac, dlatego, ze to sa sesje sponsorowane przez nich.
Afaik cos jeszcze nvidia moze miec na /nvidia

Autor:  Ravushimo [ 4 mar 2015, 15:39 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Bahamut napisał(a):
Edit: Source 2 ma być tylko do robienia content'u do ich gier z tego wynika:
https://steamdb.info/blog/source2-announcement/
Także fakt że jest free nie szokuje bo i tak biorą XX% od czapek i modów które w tym powstaną.

Nie tylko + bedzie wsparcie dla Vulcana, wszystko bedzie zalezec od jakosci toolsow, ale po wypuszczeniu Workshopa dla Doty jestem akurat o to spokojny. ;]

Autor:  malek69 [ 8 mar 2015, 13:58 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

he PhysX software development kit (SDK) is already free on Windows platforms. We’re now extending this to include PhysX Clothing and PhysX Destruction, enabling game developers to easily create a more interactive gaming environment.

And starting this month, the PhysX SDK is available free with full source code for Windows, Linux, OSx and Android on https://github.com/NVIDIAGameWorks/PhysX

Autor:  vilhelm [ 14 mar 2015, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

malek69 napisał(a):
he PhysX software development kit (SDK) is already free on Windows platforms. We’re now extending this to include PhysX Clothing and PhysX Destruction, enabling game developers to easily create a more interactive gaming environment.

And starting this month, the PhysX SDK is available free with full source code for Windows, Linux, OSx and Android on https://github.com/NVIDIAGameWorks/PhysX


Co raz lepiej Early Accessy będą się sypać jeden za drugim ;-)

Autor:  Xender [ 16 mar 2015, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Jest tu ktoś dobrze ogarniający OpenGL 4.0 i mógł by mi wyjaśnić jak Vertex Buffer interpretuje normalne?
Bo na przykład zależność między indeksowaniem a wierzchołkami jest oczywista, a z racji tego że jedna normalna przypada na jeden face to nie wiem jak OpenGL interpretuje podane normalne ;/

Autor:  sula [ 13 kwi 2015, 07:22 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Crytek uratowany(przynajmniej na jakiś czas) przez Amazon.

http://kotaku.com/sources-amazon-spent- ... 1696008878

Autor:  iniside [ 14 kwi 2015, 08:45 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

candidoser napisał(a):
czemu mamy stad isc mendol? Przeciez rozmawiamy o hardware konsoli:)

iniside: Ale rozumiem, ze jak nagle samochod dostanie dodatkowe kilka koni mocy, to nie bede musial przebudowac calej trasy?;)


Jesli masz na mysli dodanie wiecej RAMu, wiecej jednostek obliczeniowych etc. To oczywiscie nie.
Wlasnie z tego powodu istnieje minimalna abstrakcja nad sprzetem (poza faktem, ze pisanie bezposrednio na sprzet, to zadanie dla hardcorow, ktore nie ma duzego znaczenia, kompilator i tak wygeneruje lepiej zoptymalizowany kod maszynowy).

Autor:  Bahamut [ 5 maja 2015, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Demo gry République na Unity Asset Store. Można sobie przejrzeć assety, skrypty etc:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/34352
Prawdziwa gratka dla każdego wkręconego w game dev. Szczególnie graficy się ucieszą bo jest cały level, można sobie wszystko obczaić(mnie polycount postaci zaskoczył - 9k dla gry na tablety).

Grał ktoś w tą grę? Ona jest taka biedna jak widać? Bo od strony skryptów to to można w dzień postawić.

Autor:  sula [ 11 maja 2015, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Silniki graficzne

Obrazek
:wink:

Strona 10 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team