MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Divinity: Original Sin https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145 |
Strona 10 z 13 |
Autor: | TobiAlex [ 8 lip 2014, 13:40 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Eshim napisał(a): @high bo shadowrun byl zasadniczo stworzony jako platforma dla modderow Divinity też ma edytor. |
Autor: | Atherius [ 10 lip 2014, 14:22 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Divinity: Grzech Pierworodny po polsku dopiero na przełomie sierpnia i września http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=86417 --- Smuteczek dla nie kumatych. ;/ |
Autor: | Perrin [ 10 lip 2014, 14:30 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Trolololo, na tydzień przed premierą zorientowali się, że potrzebują jeszcze 2 miesięcy na tłumaczenie ![]() Wszystkim, którzy czekali na polską wersję współczuję, bo gra jest nieziemsko zajebista. Od lat takiego RPGa nie było na rynku. |
Autor: | ShadorVD [ 10 lip 2014, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Perrin napisał(a): Wszystkim, którzy czekali na polską wersję współczuję, bo gra jest nieziemsko zajebista. Od lat takiego RPGa nie było na rynku. Kurcze, ja doszedłem do:
Spoiler:
i wtedy zaczął się Dota 2 International i nie mam czasu przysiąść! |
Autor: | Sobtainer [ 10 lip 2014, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
rofl jaki fail z tym tłumaczeniem, a ja czekam jak dekiel ;< |
Autor: | Atherius [ 10 lip 2014, 15:15 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Tak to jest jak się bierze za to "firma", która znana była z tego, że sprzedaje klucze do gier i chce, żeby myloną ją z cd projektem.. a to jakieś resztki po tym. |
Autor: | Stobek [ 10 lip 2014, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Gram z kumplem jest elegancko. Dobry klimat, świetna muza momentami naprawdę wyróżniajace sie kawałki ( muza z menu jest boska), ładna grafa, oldschoolowy system rozwoju postaci. Narazie same plusy. Polecam Co-op. Pierwsza akcja na moście z pijanymi strażnikami: Ja coś patrze w inventory a ten sie skrada między strażnikami i hyc! go łapia i walka bo mój kompan postanowił się przekradać! Ja to bym nawet nie pomyślał, żeby się przekraść tylko bym się poddał im, ale że gram z kimś innym no to rożne ciekawe rzeczy się dzieja. |
Autor: | Morgul [ 10 lip 2014, 15:52 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Atherius napisał(a): Tak to jest jak się bierze za to "firma", która znana była z tego, że sprzedaje klucze do gier i chce, żeby myloną ją z cd projektem.. a to jakieś resztki po tym. Jaka firma? Przecież cdp.pl to cd projekt i wydają gry/filmy w polsce. Nic się chyba tam nie zmieniło oprócz nazwy. |
Autor: | Atherius [ 10 lip 2014, 15:59 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Czasami mam wątpliwości, bo albo wysyłają zużyte klucze albo ciężko się z nimi dogadać. ;> |
Autor: | Niah [ 10 lip 2014, 16:05 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Strona wygląda kiepskawo. gram.pl, gog, cdp.pl jak programowanie w qbasicu |
Autor: | Highlander [ 10 lip 2014, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
stronka gog jest prosta i fajna ;p |
Autor: | TobiAlex [ 10 lip 2014, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Morgul napisał(a): Jaka firma? Przecież cdp.pl to cd projekt i wydają gry/filmy w polsce. Nic się chyba tam nie zmieniło oprócz nazwy. Jak kolega Atherius napisał - to wręcz pozostałość po cd projekcie. Ile oni tych gier w Polsce wydają? Jedną na ruski rok? I to jeszcze wydają z niezłym opóźnieniem. |
Autor: | Ravushimo [ 10 lip 2014, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
gram.pl za to zmienil z moze byc na o_kurwa_kto_to_projektowal |
Autor: | TobiAlex [ 10 lip 2014, 19:35 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Ravushimo napisał(a): gram.pl za to zmienil z moze byc na o_kurwa_kto_to_projektowal gram.pl jak już dawno na psy, a sklep.gram.pl to obecnie jeden z najdroższych sklepów z grami, często wygrywają z EMPiKem (a z nimi pod względem najwyższych cen to ciężko konkurować ![]() |
Autor: | Xender [ 10 lip 2014, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
jak wiele wspólnego ma ze sobą cdp i cdp red? |
Autor: | Morgul [ 10 lip 2014, 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Gog/Red/Cdp.pl należą do grupy cd projekt. Gram.pl sprzedali x lat temu, nie jest powiązany z cdp. btw. co do gier jakie wydają, mają blizzarda więc kasa się zgadza ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 10 lip 2014, 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Koleś napisał(a): jak wiele wspólnego ma ze sobą cdp i cdp red? Nie wiem ![]() "Divinity: Grzech Pierworodny w Polsce ukaże się 18 lipca, czyli 3 tygodnie po premierze światowej. Dłuższe oczekiwanie na produkt miała osłodzić myśl, że dotrze on do nas w polskiej wersji językowej. Niestety, wydawca nie zdążył dopieścić tłumaczenia i łatka polonizująca trafi do użytkowników dopiero na przełomie sierpnia i września." Taki z niego zajebisty wydawca gier. |
Autor: | zaboleq [ 11 lip 2014, 08:20 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Jak to jest z tymi towarzyszami w Divinity? W sensie mogę mieć np jednego companiona i nim sterować, czy on jest kontrolowany tylko i wyłącznie przez AI? Czy ktoś ze steama może się do mnie dołaczyć (jakiś random) i ze mną grać? |
Autor: | Damien [ 11 lip 2014, 08:31 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Kontrole postaci ustawia sie w menu po nacisnieciu esc (w czasie trwania rozgrywki) i wybraniu "assign characters". Mozesz jako osoba zakladajaca gre kontrolowac wszystkich kompanionow lub dac kontrole nad jednym lub wszystkimi dla gracza dolaczajacego. |
Autor: | Perrin [ 11 lip 2014, 10:01 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
A jeśli grasz sam, w singla, oprócz dwóch głównych postaci możesz mieć do 2 dodatkowych postaci: companionów (obecnie 2 takie postacie dostępne w grze, z czasem ma dojść ich więcej) albo henchmanów. Companion różni się od henchmana tym, że posiada własną osobowość, cele w życiu i jakieś tam questy i jak mu coś nie pasi, będzie się wtrącał i próbował wpłynąć na Twoje decyzje. Henchman to taki bezduszny chopek-klocek, który służy do pomocy w walce. Dodatkowo jako, że jest dwóch głównych bohaterów, jednym sterujesz Ty, pozostaje "ten drugi". Podczas tworzenia postaci można mu ustawić własne AI (standardowo AI jest wyłączone), zgodnie z którym będzie postępować (obecnie 2 ustawienia są w grze: Loyal i Random, w przyszłości będzie więcej). Druga postać będzie sobie sama podejmować własne decyzje, co może prowadzić do różnych efektów w zależności od wybranego AI i stylu gry. |
Strona 10 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |