MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 10 z 13

Autor:  TobiAlex [ 8 lip 2014, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Eshim napisał(a):
@high
bo shadowrun byl zasadniczo stworzony jako platforma dla modderow


Divinity też ma edytor.

Autor:  Atherius [ 10 lip 2014, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Divinity: Grzech Pierworodny po polsku dopiero na przełomie sierpnia i września

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=86417

---

Smuteczek dla nie kumatych. ;/

Autor:  Perrin [ 10 lip 2014, 14:30 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Trolololo, na tydzień przed premierą zorientowali się, że potrzebują jeszcze 2 miesięcy na tłumaczenie ;). Pełen profesjonalizm.

Wszystkim, którzy czekali na polską wersję współczuję, bo gra jest nieziemsko zajebista. Od lat takiego RPGa nie było na rynku.

Autor:  ShadorVD [ 10 lip 2014, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Perrin napisał(a):
Wszystkim, którzy czekali na polską wersję współczuję, bo gra jest nieziemsko zajebista. Od lat takiego RPGa nie było na rynku.


Kurcze, ja doszedłem do:

Spoiler:


i wtedy zaczął się Dota 2 International i nie mam czasu przysiąść!

Autor:  Sobtainer [ 10 lip 2014, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

rofl jaki fail z tym tłumaczeniem, a ja czekam jak dekiel ;<

Autor:  Atherius [ 10 lip 2014, 15:15 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Tak to jest jak się bierze za to "firma", która znana była z tego, że sprzedaje klucze do gier i chce, żeby myloną ją z cd projektem.. a to jakieś resztki po tym.

Autor:  Stobek [ 10 lip 2014, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Gram z kumplem jest elegancko. Dobry klimat, świetna muza momentami naprawdę wyróżniajace sie kawałki ( muza z menu jest boska), ładna grafa, oldschoolowy system rozwoju postaci. Narazie same plusy. Polecam Co-op.

Pierwsza akcja na moście z pijanymi strażnikami: Ja coś patrze w inventory a ten sie skrada między strażnikami i hyc! go łapia i walka bo mój kompan postanowił się przekradać!
Ja to bym nawet nie pomyślał, żeby się przekraść tylko bym się poddał im, ale że gram z kimś innym no to rożne ciekawe rzeczy się dzieja.

Autor:  Morgul [ 10 lip 2014, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Atherius napisał(a):
Tak to jest jak się bierze za to "firma", która znana była z tego, że sprzedaje klucze do gier i chce, żeby myloną ją z cd projektem.. a to jakieś resztki po tym.


Jaka firma? Przecież cdp.pl to cd projekt i wydają gry/filmy w polsce. Nic się chyba tam nie zmieniło oprócz nazwy.

Autor:  Atherius [ 10 lip 2014, 15:59 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Czasami mam wątpliwości, bo albo wysyłają zużyte klucze albo ciężko się z nimi dogadać. ;>

Autor:  Niah [ 10 lip 2014, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Strona wygląda kiepskawo.
gram.pl, gog, cdp.pl jak programowanie w qbasicu

Autor:  Highlander [ 10 lip 2014, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

stronka gog jest prosta i fajna ;p

Autor:  TobiAlex [ 10 lip 2014, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Morgul napisał(a):
Jaka firma? Przecież cdp.pl to cd projekt i wydają gry/filmy w polsce. Nic się chyba tam nie zmieniło oprócz nazwy.


Jak kolega Atherius napisał - to wręcz pozostałość po cd projekcie. Ile oni tych gier w Polsce wydają? Jedną na ruski rok? I to jeszcze wydają z niezłym opóźnieniem.

Autor:  Ravushimo [ 10 lip 2014, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

gram.pl za to zmienil z moze byc na o_kurwa_kto_to_projektowal

Autor:  TobiAlex [ 10 lip 2014, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Ravushimo napisał(a):
gram.pl za to zmienil z moze byc na o_kurwa_kto_to_projektowal


gram.pl jak już dawno na psy, a sklep.gram.pl to obecnie jeden z najdroższych sklepów z grami, często wygrywają z EMPiKem (a z nimi pod względem najwyższych cen to ciężko konkurować :D

Autor:  Xender [ 10 lip 2014, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

jak wiele wspólnego ma ze sobą cdp i cdp red?

Autor:  Morgul [ 10 lip 2014, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Gog/Red/Cdp.pl należą do grupy cd projekt.

Gram.pl sprzedali x lat temu, nie jest powiązany z cdp.

btw. co do gier jakie wydają, mają blizzarda więc kasa się zgadza ;) http://www.gry-online.pl/polski-wydawca.asp?ID=288

Autor:  TobiAlex [ 10 lip 2014, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Koleś napisał(a):
jak wiele wspólnego ma ze sobą cdp i cdp red?


Nie wiem :D ale wracając do cdp.pl:

"Divinity: Grzech Pierworodny w Polsce ukaże się 18 lipca, czyli 3 tygodnie po premierze światowej. Dłuższe oczekiwanie na produkt miała osłodzić myśl, że dotrze on do nas w polskiej wersji językowej. Niestety, wydawca nie zdążył dopieścić tłumaczenia i łatka polonizująca trafi do użytkowników dopiero na przełomie sierpnia i września."

Taki z niego zajebisty wydawca gier.

Autor:  zaboleq [ 11 lip 2014, 08:20 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jak to jest z tymi towarzyszami w Divinity? W sensie mogę mieć np jednego companiona i nim sterować, czy on jest kontrolowany tylko i wyłącznie przez AI? Czy ktoś ze steama może się do mnie dołaczyć (jakiś random) i ze mną grać?

Autor:  Damien [ 11 lip 2014, 08:31 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Kontrole postaci ustawia sie w menu po nacisnieciu esc (w czasie trwania rozgrywki) i wybraniu "assign characters". Mozesz jako osoba zakladajaca gre kontrolowac wszystkich kompanionow lub dac kontrole nad jednym lub wszystkimi dla gracza dolaczajacego.

Autor:  Perrin [ 11 lip 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

A jeśli grasz sam, w singla, oprócz dwóch głównych postaci możesz mieć do 2 dodatkowych postaci: companionów (obecnie 2 takie postacie dostępne w grze, z czasem ma dojść ich więcej) albo henchmanów. Companion różni się od henchmana tym, że posiada własną osobowość, cele w życiu i jakieś tam questy i jak mu coś nie pasi, będzie się wtrącał i próbował wpłynąć na Twoje decyzje. Henchman to taki bezduszny chopek-klocek, który służy do pomocy w walce.

Dodatkowo jako, że jest dwóch głównych bohaterów, jednym sterujesz Ty, pozostaje "ten drugi". Podczas tworzenia postaci można mu ustawić własne AI (standardowo AI jest wyłączone), zgodnie z którym będzie postępować (obecnie 2 ustawienia są w grze: Loyal i Random, w przyszłości będzie więcej). Druga postać będzie sobie sama podejmować własne decyzje, co może prowadzić do różnych efektów w zależności od wybranego AI i stylu gry.

Strona 10 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team