Cytuj:
Swoją drogą oni teraz zaczynają coraz więcej mountów i skinów dodawać ale żeby naprawić bugi oraz mmr to im się nie spieszy...bo nie wpłynie to na wynik finansowy 1 kwartału...
Podobny, lecz błędny tok myślenia prezentuje część ludzie na forum LoLa z ich grą. "Dlaczego zajmują się skinami, skoro gra ma 843578943589 bugów !1111!!oneone111!!1eleven!!!1!"
Przecież od mountów, skinów itp. są osobni ludzie. Bugami i balansem zajmuje się dajmy ekipa X, kosmetyką ekipa Y, udźwiękowieniem ekipa Z itd. itd.
Jeszcze taka mała ciekawostka. Na dzień dzisiejszy cały content w LoLu grinduje się dłużej z powodu olbrzymiego rostera. Gdzieś na US forum HotSa były dokładne wyliczenia, ale nie chce już mi się tego szukać.
Top tier skiny w LoLu też nie są tanie. Legendarki chodzą za ponad 40 zeta a Ultimate'y za mniej, niż 80. Standardowy middle tier za 20+. Oczywiście 2x w tygodniu są przeceny 2 skórek (z wyjątkiem top tieru) i można coś sobie upolować.
Jako że Blizz pracuje w oparciu o Agile i pewnie Scrub bądź podobną metodologię- to nie do końca tak to działa jak opisujesz (część o tym, że za różne rzeczy są odpowiedzialne inne osoby się zgadza).