MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 10 z 57

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
Ja generalnie planuje granie wlasnie z tymi komputerowymi postaciami, a nie z cala swoja ekipa - mysle, ze bedzie lepszy klimat.


No to pewnie najlepszy wariant gry jak się lubi fabułę i to co ci przygotowali twórcy. Z takich ciekawostek - postacie typu NPC przyłączane do drużyny mają mieć własne uwagi, przemyślenia itp. odnośnie naszych poczynań, wyborów - możliwość wysłuchania ich ma sygnalizować dymek rozmowy na portrecie danego NPCa.

Ps. Co do tego 2h-warriora - nie ma się co ograniczać, tutaj każda postać może mieć kilka setów broni i dowolnie się między nimi przełączać w trakcie gry (w czasie walki jest małe opóźnienie). Ja np. zawsze w zapasie trzymam dla swojego Fightera strzelbę (arkebuz) - idealnie pulluje się nim wrogów, jak podejdą bliżej to przełączam się na warhammer i tarczę.

Autor:  Atherius [ 2 mar 2015, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
AFAIR companionow z wlasna historia, dialogami itp. bedzie 9. Kazdy z jednej klasy czyli zabraknie 2 klas, bo tych jest 11.

Ja generalnie planuje granie wlasnie z tymi komputerowymi postaciami, a nie z cala swoja ekipa - mysle, ze bedzie lepszy klimat. A na poczatek ranger, monk albo 2H warrior :)

Jak ktos chce troche wiecej sie dowiedziec o klasach to mozna obejrzec filmiki tego kolesia: https://www.youtube.com/user/sdlufkin/videos

Pokazuje i objasnia wszystkie klasy.

BTW, jest w becie polski jezyk? Mam nadzieje, ze Paradox nie zjebie tlumaczenia.


Urok bg tkwił właśnie w tym, że spotykaliśmy npc do przyłączenia z własną historią, questami itp. Wersja z icewinda mi się już mniej podobała, bo można było zrobić taki drem team op i iść jak przecinak.
Jak grałem dawno temu to już była PL wersja także liczę na dobrą lokalizację, niestety tylko kinówka - pijąc do bg.

Autor:  TobiAlex [ 2 mar 2015, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
Jak grałem dawno temu to już była PL wersja także liczę na dobrą lokalizację, niestety tylko kinówka - pijąc do bg.


Wiesz, Divinity też "miało" lokalizację podczas bety... a i tak po premierze musieliśmy czekać parę miechów :har:

Autor:  sula [ 2 mar 2015, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
Urok bg tkwił właśnie w tym, że spotykaliśmy npc do przyłączenia z własną historią, questami itp. Wersja z icewinda mi się już mniej podobała, bo można było zrobić taki drem team op i iść jak przecinak.
Jak grałem dawno temu to już była PL wersja także liczę na dobrą lokalizację, niestety tylko kinówka - pijąc do bg.

Mam to samo zdanie. Zresztą Icewind mimo, że ten sam silnik, mechanika, itp to był bardzo odmienną grą, dla mnie to praktycznie był inny gatunek.

W PoE pewnie zrobię na start 1 postać tzw. "swoją" a resztę po drodzę. No chyba, że mi się system kreacji, itd bardzo spodoba to może ze 2 na start zrobię.

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 16:23 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
BTW, jest w becie polski jezyk? Mam nadzieje, ze Paradox nie zjebie tlumaczenia.


Jest ale to tłumaczenie jest niekompletne i w wielu przypadkach wybór polskiego rozwala formatowanie tekstu w okienkach.

Autor:  Kelebglin [ 2 mar 2015, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

No mi też podobał się ten tryb w BG, że się zbierało ekipę. Mam nadzieję, że gra jest tak zrobiona, że będzie można 1 postać na początku coś ugrać.

Autor:  yabaddi [ 2 mar 2015, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Kelebglin napisał(a):
No mi też podobał się ten tryb w BG, że się zbierało ekipę. Mam nadzieję, że gra jest tak zrobiona, że będzie można 1 postać na początku coś ugrać.


No cóż.. Osobiście w pojedynkę to nie startowałbym nawet do pojedynczego żuczka leśnego :D Chyba, że wojakiem i to mocno okutym.

Ok, teraz bez jaj. Gra jest tak skonstruowana, że przeciwnicy stanowią raczej problem odpowiedniego podejścia i to czy będzie się ich atakować w pojedynkę czy w 6 naraz może mieć taki sam skutek (sukces lub porażkę). Dla przykładu - w becie są pewni strażnicy (całkiem normalni przeciwnicy), których mogło tłuc nawet 6 bohaterów, a nic im to nie robiło bo wszyscy pudłowali. Dlaczego? Dlatego, że goście mieli tak ustawione parametry obrony, że podatni są tylko na ataki celujące w Fortitude (właściwie tylko priest/druid mogą ich pokonać). Zgłaszałem to jako bug, paru innych testerów również - okazało się, że tak ma być ;) Dla porównania - bohater na 8 poziomie miał parametry obrony 3x niższe niż ci strażnicy, a to byli całkiem zwykli NPCe.

Autor:  zaboleq [ 3 mar 2015, 09:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

W BG2 strażnicy to z reguły koxy były ;). Jak chcesz łamać prawo to musisz być bardzo mocny :D.

Autor:  yabaddi [ 3 mar 2015, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
W BG2 strażnicy to z reguły koxy były ;). Jak chcesz łamać prawo to musisz być bardzo mocny :D.


E, nie - to nie tacy. Pisałem przecież wyraźnie - to zwykli przeciwnicy są w PoE. Zresztą tu moc ci niewiele pomoże, musisz mieć konkretny atak celujący w Fortitude, inaczej możesz stać i w niego nawalać, a będzie tylko miss, miss, miss.. :)

Spoiler:

Autor:  sula [ 3 mar 2015, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ok to dwóch na start w takim razie :]

Autor:  raggnarok [ 3 mar 2015, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Wczoraj obejrzalem kreacje postaci - masakra :)

Autor:  tiomor [ 3 mar 2015, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

http://www.cdaction.pl/news-40959/najba ... i-cda.html

Autor:  Atherius [ 4 mar 2015, 00:16 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ja pierdole paragrafówki to był epix, zeszyt w kratę i rysowanie mapy, inventory itp. :OOO

Autor:  Niah [ 4 mar 2015, 00:40 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Wcześniej zrobili coś takiego w ŚGK.

Autor:  yabaddi [ 4 mar 2015, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

W oczekiwaniu na premierę PoE popełniłem mały poradnik do gry, jakby ktoś chciał się zapoznać to link jest w stopce. Praca cały czas jest w toku, będę dodawał i uzupełniał treść na bieżąco. Acha, poradnik jest spoiler free także można śmiało czytać (opisuję jedynie kwestie techniczne, nie tykam fabuły, miejsc i postaci).

Ps. Ponieważ do tego celu wykorzystałem blogger'a to poradnik trzeba czytać od dołu do góry ;P (jak ktoś wie czy i jak można zamienić kolejność postów to niech da znać)

Autor:  Mendol [ 4 mar 2015, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

nice, dzieki :)

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 11:18 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Dostałem dziś odpowiedź z Obsidianu na zapytanie o datę dostępności kluczy Steam/GOG (tj. ich wysyłki) oraz możliwości pre-downloadu gry przed premierą (26.03.2015).

Kod:
As of right now we are planning on keys to be available for everyone on the day of release, March 26th. Currently we don't have a plan to allow pre-loading, but I will talk to the Powers That Be and let them know that people are interested in that and hopefully have some more information about that closer to the 26th. As of right now, though, the keys will just go out on the 26th.


Więc jest jakaś szansa - jakby więcej osób ich bombardowało o to to może dadzą taką opcję. W razie czego formularz zgłoszenia zapytania jest tutaj: < link > ;)

Autor:  Mendol [ 6 mar 2015, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

idz bloga zupdejtuj :)

Autor:  yabaddi [ 6 mar 2015, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
idz bloga zupdejtuj :)


Pozniej, teraz nie mam czasu - dopadli mnie :p

Autor:  tomugeen [ 6 mar 2015, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ta, reszte klas poproszę, troche swoich opinii i coś o team composition ;]
Mam teoretycznie rozpykane, co kto moze robić, ale zastanawiam sie, jak różne combo współpracują w praktyce.

Strona 10 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team