MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elite: Dangerous
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44371
Strona 10 z 28

Autor:  zaboleq [ 18 lis 2014, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Mendol to już wynalazlek. Mi styka póki co to co kupiłem i mam nadzieję, że bede miał spokój chociaż na rok/dwa. Do tego mam headtracking także chyba tylko czekać na oculusa :). W weekend pokonfiguje i mam nadzieję jak ogarnę to w końcu coś nagram. Do tego czasu pomęczę nowe DA.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2014, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

no ja musze znalezc wolna chwile, zeby sie wkrecic w ed.
na razie poogladalem filmiki tim'a na youtubie, okazalo sie, ze kierunkowe dopalacze zdecydowanie pomagaja przy dokowaniu ;)
i jak pisalem, na joyu zupelnie inna zabawa jak juz czlowiek sie przyzwyczai.
nawet nic w nim nie konfigurowalem, poza klawiszami.
kurde ten headtracking z allegro pewnie dziala sensownie, ale wyglada strasznie :)

Autor:  Oyci3C [ 19 lis 2014, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Rozbierz kamerkę z PS3 i tyle. :)

Autor:  Mendol [ 19 lis 2014, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

troche mi szkoda.
z drugiej strony jakos mnie nie przekonuje ten headtracking.

Autor:  Lowell [ 19 lis 2014, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Facetrack jest bardzo fajny, szczególnie w ED ale też daje radę np. w Armie. Niestety jestem za leniwy i za wygodny aby tego używać zawsze podczas gry. Wolę grać na słuchawkach "pchełkach" niż na tych kobylastych, do których przymocowany jest clip z diodami. Tym bardziej nie chce grać w czapce z daszkiem (bo do tego też mocuje się te diody) :P Tak więc bardzo rzadko korzystam z FaceTracka. Uruchamiam go tylko jak czeka mnie wieczór wyłącznie z polowaniem na statki.

To takie moje tipy Mendol co do zakupu. Warto czasem z tym zagrać ale nie jest to jakaś konieczność.

Autor:  ankuman [ 19 lis 2014, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Gdyby w ED nie było obsługi headtrackingu to pewnie bym się gą nie zainteresował. Headtracking to było to czego mi najbardziej brakowało w serii X. Rozumiem, że komuś może wydawać się to zbędne, na początku trzeba też się przyzwyczaić i nabrać "obycia". Nie potrafię już grać bez tego w żadne gry gdzie mamy widok z kokpitu.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2014, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

dzieki lowell :)
wlasnie najwiekszy problem to ta czapka...
pewnie dodaje to duzo do gry, ale wolalbym zeby chwilowo dzieci uwazaly mnie za w miare normalnego ojca :)
ja i tak zanim wybiore sie na polowanie pvp to minie pare tygodni, zeby ogarnac wszystko i zarobic na jakis sensowny statek.

Autor:  zaboleq [ 19 lis 2014, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Polować to możesz w Sidewinderze już nawet. W sumie to najlepiej na nim początkowo bo jak masz mało kasy a stracisz takiego eagla nie mówiąc już o czymś droższym to trochę smutno :).

Autor:  Mendol [ 19 lis 2014, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

no i tak czekam do 22, bo pewnie wipe bedzie :)

Autor:  warhameron [ 20 lis 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

https://www.youtube.com/watch?v=PUFIFL7zwXQ
Heh

Autor:  zaboleq [ 20 lis 2014, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

warhameron napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=PUFIFL7zwXQ
Heh


:o

Autor:  Mendol [ 20 lis 2014, 16:25 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

no ale w joya to juz mogl zainwestowac ;p

Autor:  Oyci3C [ 20 lis 2014, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

O kurwa :O

Autor:  Nyx [ 20 lis 2014, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Kurwa ale z kablami od tych projektorów mógłby zrobić porządek. W sumie nie głupi pomysł 3x budżetowy projektor wyszło go to gdzieś z 6k ale poziom hałasu z nich musi być straszny.

Autor:  Xender [ 20 lis 2014, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Nyx napisał(a):
Kurwa ale z kablami od tych projektorów mógłby zrobić porządek. W sumie nie głupi pomysł 3x budżetowy projektor wyszło go to gdzieś z 6k ale poziom hałasu z nich musi być straszny.



Hałas symuluje silniki, albo system podtrzymywania życia :P

Autor:  ankuman [ 20 lis 2014, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Jeżeli mowa o domowych kokpitach to to jest zajebiste i zbudowane przez polaka (chociaż to nie do space sima tylko f16 ale wrażenie robi :P) https://www.youtube.com/watch?v=X8tpPz0Zvso

Autor:  Mendol [ 20 lis 2014, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

kurde burdel na tym ich forum :)
z tego co wyczytalem, to control bindsy sa do saitekow i thrustmaster hotas i warthoga?
ja dla t16000m musze wybrac generic joystic i sobie dokonfigurowac?

Autor:  zaboleq [ 21 lis 2014, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Tak. Możesz jeszcze zassać binbdy od kogoś innego. T16000 jest dość popularny więc może uda się coś znaleźć.

Beta 3.9 jest już live. Change log zajebiście długi, gra jest jeszcze piękniejsza i poprawili najbardziej wkurzające rzeczy. Jutro event po 18:00, wchodzi build Gamma 1.0 i przekonamy się czy czym nas zaskoczą. Po cichu liczę, że coś pokażą co wrzucą do gry w dość niedługim czasie albo będzie na premierę.

Ja wczoraj czyściłem swoje x52 pro i dzisiaj je składam do kupy. Mam nadzieję, że będzie działać po złożeniu tak jak przed :D.

Autor:  Mendol [ 21 lis 2014, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

ja cos wczoraj przekombinowalem i ledwo udawalo mi sie wyladowac statkiem :(
ale zrobilem full reinstall i zobaczymy dzisiaj.
zastanawia mnie plik devicemappings.xml, tam niby jest moj joystick, ale nic z tego nie wynika.
sprawdze dzisiejszy update.

swoja droga to bedziemy mogli grac do czasu premiery? czy wylaczaja wszystko?

Autor:  Perrin [ 21 lis 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Będziemy grać już w finalną (prawie) wersję.

Strona 10 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team