MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Skyforge
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44416
Strona 10 z 11

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 00:01 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Jak robisz kinecta to temple buduj pod accuracy, crashing blow, crit chance< w tej kolejnosci.
Crit chance tylko jak 2 pierwszych nie mozesz miec w danej prowincji. Ringi pod Str/luck i accuracy + sledghammer to podstawa:)
Jak chcecie raidy robic w miare szybko w tej grze(dostawac invite) to kinect/berserk jeżeli dps, inne classy sa odstawiane na bok, z wyjatkiem warlocka czasami (chyba tylko do distortions sie nadaje).


PS.
Jak jest jakiś tank 25k+ prestigu tutaj bądź supp to niech sie ujawni btw.;P

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 00:36 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Farin666 napisał(a):
Jak chcecie raidy robic w miare szybko w tej grze(dostawac invite) to kinect/berserk jeżeli dps, inne classy sa odstawiane na bok, z wyjatkiem warlocka czasami (chyba tylko do distortions sie nadaje).


nie mogłeś napisac tego ze 2 dni wcześniej? :(

czyli widzę ze balans w tej grze wyśmienity :(

i znów odechciało mi się grać ;p
tyle sparków poszło w złą strone

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 00:54 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Nie poszlo w zla strone, i tak potrzebowac bedziesz talenty za wymaksowanie atlasu danej classy, wiec tak czy inaczej nic nie straciles.
W pvp balans do bani, w pve jest lepiej troche-zawsze beda wiodace clasy postaci lepiej sprawdzajace sie w robieniu prograssu w raidach:)

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 00:57 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

a da się jakoś resetować Atlas? :)

ale tu chodzi o gre przyjemną postacią a więc i taką którą chcą do party

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 00:59 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

lordyp napisał(a):
a da się jakoś resetować Atlas? :)

Nie:) nie przejmuj sie nim az tak bardzo:) wazne jedynie aby rozplanowac rozwoj w atlasie- poczytaj guidy etc.
Do party etc to kazda sie nadaje, ja mowie o robieniu progressu w pve raidach a tam min-max nastawienie jest ogromne. Kinetic i zerk sa tak popularni tam dlatego ze maja duzy burst dmg w krorkim odcinku czasowym co jest bardzo istotne ze wzgledu na mexhanike gry tam. Jednak pozniej brane sa wszystkie classy jak raid juz oswojony jest:)

Autor:  Turbot [ 4 sie 2015, 08:04 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

A powiedzcie mi bo widziałem na Twichu instancje robione przez gosci 17k prestiżu i byli tylko w podstawowym składzie: Pala, Cryo i Light.

Czy pozosałe klasy do tych 3 osobowych instancji są mniej przydatne ?
Np support Alchemist i czy tank Knight ?

Farin daj lina do jakis poradników jak co budować

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

no ja się nie znam jeszcze , ale wynika to pewnie z prostego faktu, że te 3 klasy są od poczatku, wiec przy 17k prestiżu mają je pewnie w pełni rozwinięte, pograli tymi klasami dość długo - bo musieli :) i w dodatku jest jest właśnie to co potrzebne- tank + support + dmg
pewnie nie byłoby problemu wymienić czy DD czy tanka, pod warunkiem ,że gra ktoś z rozwinięta w pełni tą klasą i umiejący nią grać
wiesz jak grasz klasa np 2 tygodnie a inna 2 dni to może być różnica

faktycznie jakieś poradniki atrybutów dla klas jak również co budować dla poszczególnych klas :)

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 10:59 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Lightbringer i alchemist są zupełnie innymi supportami i obaj inne zadanie mają > LB bardziej defensywne buffy/shieldy, alchemist bardziej offensive.

Do 3 osobowych instancji nie ma różnicy czym grasz i w jakim składzie praktycznie- owszem jest pare gdzie tank by się przydał, ale wszystkie można szybko kończyć w dowolnym składzie- jednak i tak najbardziej efektywna jest gra solo w instancjach 3 osobowych - chyba że masz zgrane 3 osoby.

Poradniki znajdziecie na oficjalnym forum w sekcji Player Guides (zarówno EU i NA fora).

Autor:  Turbot [ 4 sie 2015, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

A knight, napisz parę zdań o tej klasie ?

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Knight od Paladina różnią się głównie tym że jeden lepszą ma kontrolę nad mobami a drugi (knight) jest prawie nieśmiertelny i nadaje się lepiej na bossy...ogólnie niezależnie jakim tankiem grasz, rozgrywka będzie podobna i wszędzie będziesz potrzebny:)
Nie mam za dużego rozeznania w tych 2 classach aby wnikać w detale.

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

chyba nikt tu nie wklejał- kalkulator skili dla wszystkich klas:

https://eu.portal.sf.my.com/calculator/ ... =138469379

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

jest jakies wh w tej grze ?

zdobylem itemki dla klas , ktore mam jeszcze nie odblokowane i tylko zajmuja mi miejsce :(

Autor:  krzyk [ 4 sie 2015, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Alchemist nie nadaje się do 5man runów, dużo lepiej sprawuje się LB, w rajdach prawdopodobnie bedzie must have ze wzgledu na swoj buff do dmg.

już.

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

krzyk napisał(a):
Alchemist nie nadaje się do 5man runów, dużo lepiej sprawuje się LB, w rajdach prawdopodobnie bedzie must have ze wzgledu na swoj buff do dmg.

już.

to albo miałeś badziewnego alchemiste w grupie albo go wykorzystać nie potrafiliście- ja zdecydowanie bardziej wole alchemiste miec w party niz LB przy 5 man runach- dużo szybciej się wszystko czyści, tylko tank musi być ogarnięty i wiedzieć kiedy może facetankować a kiedy musi trochę pobiegać.

Itemki dla innych class disambled rób, za nim classy odblokujesz ich przydatność będzie zerowa bo i Twój prestige większy będzie.

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

nie wiem czy mi sie wydaje , ale po dzisiejszym patchu niektóre instancje hard sa qwa takie hard ze mam problemy z przejściem

w dodatku na mapie swiata same hard i imposible , qwa jak tu grac :(

Autor:  TobiAlex [ 4 sie 2015, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

lordyp napisał(a):
nie wiem czy mi sie wydaje , ale po dzisiejszym patchu niektóre instancje hard sa qwa takie hard ze mam problemy z przejściem

w dodatku na mapie swiata same hard i imposible , qwa jak tu grac :(


Też to zauważyłem. Coś spierdzielili.

Autor:  Farin666 [ 4 sie 2015, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

lordyp napisał(a):
nie wiem czy mi sie wydaje , ale po dzisiejszym patchu niektóre instancje hard sa qwa takie hard ze mam problemy z przejściem

w dodatku na mapie swiata same hard i imposible , qwa jak tu grac :(


zmniejsz na easy/very easy poziom:)
albo wez group find:)

Autor:  TobiAlex [ 4 sie 2015, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

Farin666 napisał(a):
lordyp napisał(a):
nie wiem czy mi sie wydaje , ale po dzisiejszym patchu niektóre instancje hard sa qwa takie hard ze mam problemy z przejściem

w dodatku na mapie swiata same hard i imposible , qwa jak tu grac :(


zmniejsz na easy/very easy poziom:)
albo wez group find:)


No ja miałem easy i 5 osobowy dungeon.

Autor:  lordyp [ 4 sie 2015, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

no robie easy i normal :)

tyle , że do 2 questów mam instancje na hard, które nie mogę przejsć :(
a od przerwy technicznej cały czas są hard :(

Autor:  lordyp [ 5 sie 2015, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Skyforge

ma ktoś rozpiskę kolejności używania skili do combo dla poszczególnych klas?

przydałoby się jak gram jakąś nową klasą bo jest x2 , x3 :)

Strona 10 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team