mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 14:51 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no w rifcie ciezko bedzie z 10 osobowym teamem ;/


WHY?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 14:51 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Mendol napisał(a):
no w rifcie ciezko bedzie z 10 osobowym teamem ;/

WHY?

sarkazm ?


Teraz dużo się dyskutuje na temat buildów, każdy się sugeruje tym co można osiągnąć w kilka godzin, a przecież to wszystko stanie na głowie jak ludzie wbiją hi lvl i max lvl.

Z tego co widziałem na becie najwięcej biega ludzi w typowych rzeczach jakie spotkali wcześniej w innych grach, a siła tego systemu klas jest własnie w wymyślaniu nie standardowych miksów dusz.
Wielu kombinuje jak być OP i dlatego wybiera cleryka, jednak zagłębiając się w jego drzewka nie ma już tak rewelacyjnie, to będzie typowa hybryda dps/heal.

Wielu pisze że warior na pvp obrywa, jakoś nie odczuwałem tego może dlatego że grałem dziwnymi kombinacjami, a tradycyjnie można przypuszczać że ranged klasy będą wymiatać co też najczęściej nie jest reguła.

Wybierając klasę trzeba troszkę poznać grę i dopiero dostosować się do tego co mamy zamiar robić i lubimy robić na max lvl, a tego nie wie raczej nikt bo albo nie ma end contentu albo dowiemy się o nim dopiero po premierze i osiągnięciu max lvl.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 15:25 
Cytuj  
Embe - jeżeli w dalszym ciągu bez problemu będzie można mieć wszystkie soule to liczba kombinacji będzie niewiarygodna - i mam wrażenie że najlepsi gracze to będą osoby z niecodziennymi buildami.
Na razie jednak mając tak małe doświadczenie trudno powiedzieć co się będzie dobrze sprawdzać a co nie - to wszystko papierowe buildy. Llv 50 może całkowicie wywalić nasze wyobrażenia do góry nogami.

Jak ktoś dobrze pokombinuje to posiadając 4 soule w 2 sekund może z tanka zmienić się pure dpsa - z healera w support, z maga w chuj wie co.;)

IMO nie będzie PRO buildów, które w każdej sytuacji będą się sprawdzać najlepiej - na tym polega siła a zaraz bolączka tej gry bo możliwości może być po prostu ZA dużo.


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 966
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 16:54 
Cytuj  
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 16:57 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
Embe - jeżeli w dalszym ciągu bez problemu będzie można mieć wszystkie soule to liczba kombinacji będzie niewiarygodna - i mam wrażenie że najlepsi gracze to będą osoby z niecodziennymi buildami.
Na razie jednak mając tak małe doświadczenie trudno powiedzieć co się będzie dobrze sprawdzać a co nie - to wszystko papierowe buildy. Llv 50 może całkowicie wywalić nasze wyobrażenia do góry nogami.

Jak ktoś dobrze pokombinuje to posiadając 4 soule w 2 sekund może z tanka zmienić się pure dpsa - z healera w support, z maga w chuj wie co.;)

IMO nie będzie PRO buildów, które w każdej sytuacji będą się sprawdzać najlepiej - na tym polega siła a zaraz bolączka tej gry bo możliwości może być po prostu ZA dużo.

Nie ma czegos takiego jak za duzo mozliwosci tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 16:58 
Cytuj  
Grałem takim, głownie skile reaver plus beast, ale to tylko do 16lvl, więc co tu dużo sie doszukiwać czy dobry czy zły, na pvp bardzo dobrze się grało, na pve easy mode.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:00 
Cytuj  
Soulless napisał(a):
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:00 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie ma czegos takiego jak za duzo mozliwosci tbh.


I tu się mylisz wszystkim mi się gra dobrze (warior, healer, mag, rouge) i nie wiem czym grać - za dużo możliwości ...


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:01 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie ma czegos takiego jak za duzo mozliwosci tbh.


I tu się mylisz wszystkim mi się gra dobrze (warior, healer, mag, rouge) i nie wiem czym grać - za dużo możliwości ...

Nie watpie ze niektorych to moze przerastac. Dla mnie moze byc, ale wiecej bym nie pogardzil. Jakby tak jeszcze dodac po kolejnych 8 souli ehh. Pewnie w dodatkach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 17 sty 2011, 17:02 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 966
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:02 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Soulless napisał(a):
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.


Spróbuj kilka razy, mi raz po kliknięciu w link działa, a raz nie... klasyczny wtf :D


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:02 
Cytuj  
No to zrobisz maina i 3 alty. Lepiej dla ciebie (gra na dluzej) i dla gry (wiecej kasy dla Trionu z abo).

Srsly nie ma czegos takiego jak "za duzo". Moze w WoWie bo tam za chwile to moby wytna bo ich jest za duzo i przeszkadzaja ale nie w innych grach. :)

Mnie sie tez wszytkim gra dobrze i sie z tego ciesze bo gra mi starczy na dluzej.

"Jakby tak jeszcze dodac po kolejnych 8 souli ehh. Pewnie w dodatkach."

THIS

4 nowe soule (po 1 na caliing) co jakis czas jako content patch bylyby super winem.


Ostatnio edytowano 17 sty 2011, 17:05 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:04 
Cytuj  
IMO nie może być za dużo kombinacji.. Ale zastanawiam jak to będzie w przyszłości jak dadzą cap 60, dadzą nowe skille czy pasztet czy tylko wiecej pkt. Ale nie ma co gdybac jak jeszcze gra nie wyszła... A jeszcze ubisoft mnie wkurza bo nic nie słychać o Rifcie w Polsce.

Ja bym pogral czystym healem ale nie wiem jakie soule wsiąść...


Jak nikt nie pisał to nie pisał a teraz nagle spam post jak położyłem się na łóżku i zaczelem pisać posta :<


Ostatnio edytowano 17 sty 2011, 17:08 przez Thou, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:05 
Cytuj  
iniside napisał(a):
O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.

F5 i zalapie.
Fajny build, ale imho shared bonds (niepodpisany w planerze, bug, ale to dzieli bonds na party) byloby lepsze i na 32 beast dostajesz bonusowy skill.

Widze ze wiecej opisow w drzewkach brakuje, ale fajnie ze sa ikonki juz od skilli.
Ogolnie ZAM to robi (wowhead/thottbot etc) wiec juz wiadomo gdzie bedzie dobra baza do RIFTa.


EDIT: riftblade zawsze jest fajny jako 0-punktowa zapchajdziura dzieki buffiowki na starcie ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 17 sty 2011, 17:07 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:05 
Cytuj  
Soulless napisał(a):
iniside napisał(a):
Soulless napisał(a):
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.


Spróbuj kilka razy, mi raz po kliknięciu w link działa, a raz nie... klasyczny wtf :D

No teraz dziala. Ale ja i tak bym wzial Riftblade zamiast beastmastera. Albo tylko Kawalek Beastmastera dla samego peta.

Cytuj:
IMO nie może być za dużo kombinacji.. Ale zastanawiam jak to będzie w przyszłości jak dadzą cap 60, dadzą nowe skille czy pasztet czy tylko wiecej pkt. Ale nie ma co gdybac jak jeszcze gra nie wyszła... A jeszcze ubisoft mnie wkurza bo nic nie słychać o Rifcie w Polsce.

Mam nadzieje ze nie beda podnosic capa. Jeszcze zadnej tehemeparkowej grze nie wyszlo to na dobrze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:08 
Cytuj  
Te pierwsze pety sa lvl capped na ~30 bodajze. W endgame beda nieprzydatne. Trzeba dojsc do tych mocniejszych.

I odbrze bo teraz taki Codex nieraz wygladal jak "World Of Petcraft". :)

Tez mam nadzieje ze cap zostanie na 50lvl i go ni rusza. Progress itemzow nie przekreslajacy w 1h polrocznego raidowania/PvP tez bylby mile widziany.

Ogolnie jestem za rozwojem MMO "horyzontalnie" a nie "wertykalnie" - nie wiem jak to inaczej porownac mam nadzieje ze lapiecie ocb.


Ostatnio edytowano 17 sty 2011, 17:10 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:08 
Cytuj  
Cytuj:
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O ZAM już wyczuł klikanie w buildy ,bardzo ładny builder wraz z opisami skilli.[/url]


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:09 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Te pierwsze pety sa lvl capped na ~30 bodajze. W endgame beda nieprzydatne. Trzeba dojsc do tych mocniejszych.

I odbrze bo teraz taki Codex nieraz wygladal jak "World Of Petcraft". :)


No ale zawsze lepiej miec peta przeskadzacza niz go nie miec. Zawsze tam jakiegos np. castra bedzie podgryzal i przeskadzal w castowaniu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:15 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

Ogolnie jestem za rozwojem MMO "horyzontalnie" a nie "wertykalnie" - nie wiem jak to inaczej porownac mam nadzieje ze lapiecie ocb.


Żeby rozszerzać a nie wydłużać, innymi słowy - dawać więcej możliwości a nie napierdalać więcej tego samego (hi WoW).


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:16 
Cytuj  
fuj, ale to drzewko mi sie z wowem kojarzy na tej stronie ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 966
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2011, 17:19 
Cytuj  
Aż się prosi o rozwój gry poprzez dodatki zawierające nowe callingi.
I to niekoniecznie symetryczne.
Mogłyby to być na przykład jakiś rodzaj inżyniera u defiantów i inkwizytora u guardianów ;)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.