MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 91 z 97

Autor:  Bloodleaf [ 17 sty 2011, 14:51 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no w rifcie ciezko bedzie z 10 osobowym teamem ;/


WHY?

Autor:  Teo [ 17 sty 2011, 14:51 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Mendol napisał(a):
no w rifcie ciezko bedzie z 10 osobowym teamem ;/

WHY?

sarkazm ?


Teraz dużo się dyskutuje na temat buildów, każdy się sugeruje tym co można osiągnąć w kilka godzin, a przecież to wszystko stanie na głowie jak ludzie wbiją hi lvl i max lvl.

Z tego co widziałem na becie najwięcej biega ludzi w typowych rzeczach jakie spotkali wcześniej w innych grach, a siła tego systemu klas jest własnie w wymyślaniu nie standardowych miksów dusz.
Wielu kombinuje jak być OP i dlatego wybiera cleryka, jednak zagłębiając się w jego drzewka nie ma już tak rewelacyjnie, to będzie typowa hybryda dps/heal.

Wielu pisze że warior na pvp obrywa, jakoś nie odczuwałem tego może dlatego że grałem dziwnymi kombinacjami, a tradycyjnie można przypuszczać że ranged klasy będą wymiatać co też najczęściej nie jest reguła.

Wybierając klasę trzeba troszkę poznać grę i dopiero dostosować się do tego co mamy zamiar robić i lubimy robić na max lvl, a tego nie wie raczej nikt bo albo nie ma end contentu albo dowiemy się o nim dopiero po premierze i osiągnięciu max lvl.

Autor:  Neonin [ 17 sty 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

Embe - jeżeli w dalszym ciągu bez problemu będzie można mieć wszystkie soule to liczba kombinacji będzie niewiarygodna - i mam wrażenie że najlepsi gracze to będą osoby z niecodziennymi buildami.
Na razie jednak mając tak małe doświadczenie trudno powiedzieć co się będzie dobrze sprawdzać a co nie - to wszystko papierowe buildy. Llv 50 może całkowicie wywalić nasze wyobrażenia do góry nogami.

Jak ktoś dobrze pokombinuje to posiadając 4 soule w 2 sekund może z tanka zmienić się pure dpsa - z healera w support, z maga w chuj wie co.;)

IMO nie będzie PRO buildów, które w każdej sytuacji będą się sprawdzać najlepiej - na tym polega siła a zaraz bolączka tej gry bo możliwości może być po prostu ZA dużo.

Autor:  Soulless [ 17 sty 2011, 16:54 ]
Tytuł: 

A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

Autor:  iniside [ 17 sty 2011, 16:57 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Embe - jeżeli w dalszym ciągu bez problemu będzie można mieć wszystkie soule to liczba kombinacji będzie niewiarygodna - i mam wrażenie że najlepsi gracze to będą osoby z niecodziennymi buildami.
Na razie jednak mając tak małe doświadczenie trudno powiedzieć co się będzie dobrze sprawdzać a co nie - to wszystko papierowe buildy. Llv 50 może całkowicie wywalić nasze wyobrażenia do góry nogami.

Jak ktoś dobrze pokombinuje to posiadając 4 soule w 2 sekund może z tanka zmienić się pure dpsa - z healera w support, z maga w chuj wie co.;)

IMO nie będzie PRO buildów, które w każdej sytuacji będą się sprawdzać najlepiej - na tym polega siła a zaraz bolączka tej gry bo możliwości może być po prostu ZA dużo.

Nie ma czegos takiego jak za duzo mozliwosci tbh.

Autor:  Teo [ 17 sty 2011, 16:58 ]
Tytuł: 

Grałem takim, głownie skile reaver plus beast, ale to tylko do 16lvl, więc co tu dużo sie doszukiwać czy dobry czy zły, na pvp bardzo dobrze się grało, na pve easy mode.

Autor:  iniside [ 17 sty 2011, 17:00 ]
Tytuł: 

Soulless napisał(a):
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.

Autor:  Neonin [ 17 sty 2011, 17:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie ma czegos takiego jak za duzo mozliwosci tbh.


I tu się mylisz wszystkim mi się gra dobrze (warior, healer, mag, rouge) i nie wiem czym grać - za dużo możliwości ...

Autor:  iniside [ 17 sty 2011, 17:01 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie ma czegos takiego jak za duzo mozliwosci tbh.


I tu się mylisz wszystkim mi się gra dobrze (warior, healer, mag, rouge) i nie wiem czym grać - za dużo możliwości ...

Nie watpie ze niektorych to moze przerastac. Dla mnie moze byc, ale wiecej bym nie pogardzil. Jakby tak jeszcze dodac po kolejnych 8 souli ehh. Pewnie w dodatkach.

Autor:  Soulless [ 17 sty 2011, 17:02 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Soulless napisał(a):
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.


Spróbuj kilka razy, mi raz po kliknięciu w link działa, a raz nie... klasyczny wtf :D

Autor:  Kabraxis [ 17 sty 2011, 17:02 ]
Tytuł: 

No to zrobisz maina i 3 alty. Lepiej dla ciebie (gra na dluzej) i dla gry (wiecej kasy dla Trionu z abo).

Srsly nie ma czegos takiego jak "za duzo". Moze w WoWie bo tam za chwile to moby wytna bo ich jest za duzo i przeszkadzaja ale nie w innych grach. :)

Mnie sie tez wszytkim gra dobrze i sie z tego ciesze bo gra mi starczy na dluzej.

"Jakby tak jeszcze dodac po kolejnych 8 souli ehh. Pewnie w dodatkach."

THIS

4 nowe soule (po 1 na caliing) co jakis czas jako content patch bylyby super winem.

Autor:  Thou [ 17 sty 2011, 17:04 ]
Tytuł: 

IMO nie może być za dużo kombinacji.. Ale zastanawiam jak to będzie w przyszłości jak dadzą cap 60, dadzą nowe skille czy pasztet czy tylko wiecej pkt. Ale nie ma co gdybac jak jeszcze gra nie wyszła... A jeszcze ubisoft mnie wkurza bo nic nie słychać o Rifcie w Polsce.

Ja bym pogral czystym healem ale nie wiem jakie soule wsiąść...


Jak nikt nie pisał to nie pisał a teraz nagle spam post jak położyłem się na łóżku i zaczelem pisać posta :<

Autor:  tomugeen [ 17 sty 2011, 17:05 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.

F5 i zalapie.
Fajny build, ale imho shared bonds (niepodpisany w planerze, bug, ale to dzieli bonds na party) byloby lepsze i na 32 beast dostajesz bonusowy skill.

Widze ze wiecej opisow w drzewkach brakuje, ale fajnie ze sa ikonki juz od skilli.
Ogolnie ZAM to robi (wowhead/thottbot etc) wiec juz wiadomo gdzie bedzie dobra baza do RIFTa.


EDIT: riftblade zawsze jest fajny jako 0-punktowa zapchajdziura dzieki buffiowki na starcie ;]

Autor:  iniside [ 17 sty 2011, 17:05 ]
Tytuł: 

Soulless napisał(a):
iniside napisał(a):
Soulless napisał(a):
A ja w wolnej chwili siedziałem i knułem jakiś build do levelowania dronera warriora.
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O zajebiste. Ale jesli dawales link do buildu to go niewidze ;p.


Spróbuj kilka razy, mi raz po kliknięciu w link działa, a raz nie... klasyczny wtf :D

No teraz dziala. Ale ja i tak bym wzial Riftblade zamiast beastmastera. Albo tylko Kawalek Beastmastera dla samego peta.

Cytuj:
IMO nie może być za dużo kombinacji.. Ale zastanawiam jak to będzie w przyszłości jak dadzą cap 60, dadzą nowe skille czy pasztet czy tylko wiecej pkt. Ale nie ma co gdybac jak jeszcze gra nie wyszła... A jeszcze ubisoft mnie wkurza bo nic nie słychać o Rifcie w Polsce.

Mam nadzieje ze nie beda podnosic capa. Jeszcze zadnej tehemeparkowej grze nie wyszlo to na dobrze.

Autor:  Kabraxis [ 17 sty 2011, 17:08 ]
Tytuł: 

Te pierwsze pety sa lvl capped na ~30 bodajze. W endgame beda nieprzydatne. Trzeba dojsc do tych mocniejszych.

I odbrze bo teraz taki Codex nieraz wygladal jak "World Of Petcraft". :)

Tez mam nadzieje ze cap zostanie na 50lvl i go ni rusza. Progress itemzow nie przekreslajacy w 1h polrocznego raidowania/PvP tez bylby mile widziany.

Ogolnie jestem za rozwojem MMO "horyzontalnie" a nie "wertykalnie" - nie wiem jak to inaczej porownac mam nadzieje ze lapiecie ocb.

Autor:  Kleiv [ 17 sty 2011, 17:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wyszło mi coś takiego, przy okazji link do ładnego buildera:
http://rift.dev.zam.com/cluster/stc.pl? ... e0cuV0oo.h

O ZAM już wyczuł klikanie w buildy ,bardzo ładny builder wraz z opisami skilli.[/url]

Autor:  iniside [ 17 sty 2011, 17:09 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Te pierwsze pety sa lvl capped na ~30 bodajze. W endgame beda nieprzydatne. Trzeba dojsc do tych mocniejszych.

I odbrze bo teraz taki Codex nieraz wygladal jak "World Of Petcraft". :)


No ale zawsze lepiej miec peta przeskadzacza niz go nie miec. Zawsze tam jakiegos np. castra bedzie podgryzal i przeskadzal w castowaniu.

Autor:  Razoth [ 17 sty 2011, 17:15 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):

Ogolnie jestem za rozwojem MMO "horyzontalnie" a nie "wertykalnie" - nie wiem jak to inaczej porownac mam nadzieje ze lapiecie ocb.


Żeby rozszerzać a nie wydłużać, innymi słowy - dawać więcej możliwości a nie napierdalać więcej tego samego (hi WoW).

Autor:  Mendol [ 17 sty 2011, 17:16 ]
Tytuł: 

fuj, ale to drzewko mi sie z wowem kojarzy na tej stronie ;p

Autor:  Soulless [ 17 sty 2011, 17:19 ]
Tytuł: 

Aż się prosi o rozwój gry poprzez dodatki zawierające nowe callingi.
I to niekoniecznie symetryczne.
Mogłyby to być na przykład jakiś rodzaj inżyniera u defiantów i inkwizytora u guardianów ;)

Strona 91 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team