MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 93 z 224

Autor:  Neonin [ 5 wrz 2012, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Tomu ja grałęm tak (PVE):
1. PIerwszy sword
2. Jakiś pierwszy lepszy drop
3. Drake sword
4. Jakiś spear
5. Battle Axe +5 (potem chyba rought)
6. Claymore divine +5
7. Fury sword
Zmieniałem tylko tarcze (resisity) dołożyłem lightening kuszę i czasami używałem czarów pyro lub speara (w wyjątkowych sytuacjach)

Grało mi się świetnie. Wszystko ładowałem w staty żeby móc nosić dany weapon (lub używać jakiegoś spella) reszta szła w endu bo ja wszystko brałem na tarczę. I tyle. Fun był gra szła do przodu.

Autor:  ShadorVD [ 5 wrz 2012, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Neonin napisał(a):
Tomu ja grałęm tak (PVE):
1. PIerwszy sword
2. Jakiś pierwszy lepszy drop
3. Drake sword
4. Jakiś spear
5. Battle Axe +5 (potem chyba rought)
6. Claymore divine +5
7. Fury sword
Zmieniałem tylko tarcze (resisity) dołożyłem lightening kuszę i czasami używałem czarów pyro lub speara (w wyjątkowych sytuacjach)

Grało mi się świetnie. Wszystko ładowałem w staty żeby móc nosić dany weapon (lub używać jakiegoś spella) reszta szła w endu bo ja wszystko brałem na tarczę. I tyle. Fun był gra szła do przodu.


This :)

U mnie na ps3 wyglądało to w miarę podobnie:

- pierwszy mieczyk
- spearka
- długo, długo, długo spearka ;)
- katana na zmianę z mieczem od czarnego rycerza

Teraz jak idę do drugiego dzwonu, to:
- bułat
- bułat, bułat, bułat ;) ciąglę go upgrejduję w między czasie wpadnie parę innych zakrzywionych mieczyków a one głównie skalują się z dexa więc moje ukochane spearki też wejdą do życia niedługo :)

Autor:  EloNis [ 5 wrz 2012, 13:19 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja miałem grać pyromancerem a wyszło na to że gram ciężkim :/ Ale spodobały mi się teraz dwie koncepcje i postanowiłem grać od nowa, tyle że nie wiem na którą się zdecydować...

Pierwsza to Battlemage. Generalnie większość Int i Stam na masę uników/bloków, troszkę atunment i vit, wiadomo. Z broniami to szybki rush do zdobycia Drake Sworda, potem tym mieczem się posługiwać do momentu zdobycia Moonlight Greatsworda. Jeśli chodzi o Catalizatory to ofc priorytetem byłby Logan's gdyż przy dużej ilości Inta daje najwięcej dmgu. Biegałbym w secie Antiquated z Crown of Dusk który zwiększa siłę magii o 20% i Bellowing Dragoncrest Ringiem zwiększającym dmg z sorcery o kolejne 33%.

Druga koncepcja to dex char. Zauważyłem, że dużo broni ma wysoki stat bonus do Dexa. Więc build bym robił pod Dex/Stam z domieszką Vita żeby przypadkiem nie ginąć na strzała. Biegałbym z Black Bow of Pharis (najlepszy stat bonus z Dex, rank S) i Priscilla's Daggerkiem. Stawiałbym tu przede wszystkim na mobilność więc zbroja jakaś lekka.

Autor:  Razoth [ 5 wrz 2012, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Zrób drugą, w pierwszej wyglądałbyś jak pedał.

No chyba, że fem char.

Anyway właśnie zajebałem Nito. Strasznie prosta i rozczarowująca walka. Nieporównywalnie większą trudność sprawiło dojście do niego.

Autor:  ShadorVD [ 5 wrz 2012, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Zrób drugą, w pierwszej wyglądałbyś jak pedał.

No chyba, że fem char.

Anyway właśnie zajebałem Nito. Strasznie prosta i rozczarowująca walka. Nieporównywalnie większą trudność sprawiło dojście do niego.


Jaki ty build? Bo ja z Nito swoim prime charkiem miałem problem i w końcu go rozpykałem z pomocą summonów.

Autor:  Razoth [ 5 wrz 2012, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja build pod tytułem wszystko i nic. ;)

Spoiler:

Autor:  ShadorVD [ 5 wrz 2012, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Razoth napisał(a):
Ja build pod tytułem wszystko i nic. ;)

Spoiler:


fucktycznie ja za pierwszym razem nie bardzo kumałem jak działa
Spoiler:

Autor:  goki [ 5 wrz 2012, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

@tomu: z mieczykow to swietnie mi sie gralo claymore na faith

pozniej zrobilem str build + darkmoon blade, tam uzywalem man-serpent greatsword i demon's great machete (i demon's greataxe wymiennie)

generalnie z mieczy to claymore ma chyba najlepszy moveset, ale ma slabe skalowanie przy buildach innych niz faith/lightning/fire z tego co pamietam

Autor:  Highlander [ 5 wrz 2012, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ja grajac rołdżem to nie moglem sobie poradzic z asylum demonem nawet ;p

Autor:  RufeN [ 5 wrz 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Highlander napisał(a):
ja grajac rołdżem to nie moglem sobie poradzic z asylum demonem nawet ;p

thief z daggerkiem wymaga skilla jak malo jaka klasa (podstawa sa backstaby i parry+kosa w brzuch) ;P

Autor:  Highlander [ 5 wrz 2012, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Chyba obczaje wanderera i jego scimitary, fajnie napierdziela nimi.

Autor:  ShadorVD [ 5 wrz 2012, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Highlander napisał(a):
Chyba obczaje wanderera i jego scimitary, fajnie napierdziela nimi.


This. Do tej pory walczę startową bronią :)

Autor:  Aldatha [ 5 wrz 2012, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

jak uwazacie ze Dark Souls jest trudne to zagrajcie w Oath of Felghana :)

Autor:  noasz [ 5 wrz 2012, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nie ma żadnego profitu za pokonanie gracza który nas zaatakował eeee;((((

Autor:  Highlander [ 5 wrz 2012, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

satysfakcja oraz mozesz sobie za pas kolejny pukiel wlosow przypiac. howgh.

Autor:  Mendol [ 5 wrz 2012, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

o ile pamietam to na ps3 jego soule nam wpadaly

Autor:  kamilus [ 5 wrz 2012, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dałby radę ktoś wypisać wszystkie aktualne fixy i najlepiej przypiąć je w pierwszym poście? ;)

Autor:  Razoth [ 5 wrz 2012, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ognista wersja Asylum demona i Stonoga demon padli pod naporem ciosów miecza Nito (który tak na marginesie też padł pod naporem ciosów swojego miecza).

O ile ten pierwszy to taka miła powtórka z tutoriala, to walka z tym drugim była jednym słowem... pojebana. Nie wiedziałem za bardzo o co chodzi, skakałem na pałe, nic nie widziałem, cały czas na mnie siedział. Czasem mnie trafiał to się leczyłem, czasem udało mi się uskoczyć to mu rach ciach po nogach i tak został wyjebany bez mydła. Overall raczej prosty boss.

Autor:  Highlander [ 5 wrz 2012, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix
Cytuj:
Edit: Updated to version 0.9.1, may fix some issues people had with SMAA. DON’T FORGET TO EXTRACT ALL THE CONTENTS OF THE ZIP TO THE DATA DIRECTORY!

I finally made some progress in better understanding how the game renders.

This release should fix some reported bugs:

Save backups should now be correctly limited to the amount specified
Language override is more resilient in case of crashes (original settings will still be restored at the next shutdown) and cleans up the registry once it restores the original settings

It also introduces 2 new features:

HUD-less screenshots can be taken with F5. (This is a bit slow and only does bmp right now, I’ll fix that when I have time)
The big one: SMAA integration.

SMAA is integrated correctly with the rendering pipline. Compared to using an injector, this means that (a) you can combine it with any amounts of downsampling (or up) as desired and (b) only the rendered image is processed. You can select the level of SMAA in the ini, from one of the predefined quality presets (off, low, medium, high and ultra).


http://segmentnext.com/2012/08/24/dark- ... fwl-fixes/

Autor:  noasz [ 6 wrz 2012, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

no dobra dark knight nie jest już problemem, capra demon zajol jego miejsce..

Strona 93 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team