MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 93 z 99

Autor:  tiomor [ 2 mar 2015, 18:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Rocket się podjarał. Bardzo.

http://rocketkiwi.tumblr.com/post/11251 ... l-of-money
http://czerno.pl/aktualnosci/czytaj/dzi ... kupe-kasy/

Autor:  tiomor [ 11 mar 2015, 14:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

https://www.youtube.com/watch?v=TmpaoB4HAiQ

Autor:  Oyci3C [ 11 mar 2015, 16:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ta a teraz niech to pokażą na serwerze ze 100 graczami ;]

Autor:  Highlander [ 11 mar 2015, 16:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

komentarz zniszczył

Wow such impressive, 10 fps and most of the map disabled. Now let's see them run straight through walls.

Autor:  sula [ 11 mar 2015, 22:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tak apropo to kiedy to miało niby wyjść? Czy zbierali hajs z "pre-orderów"(lel) bez daty?

Autor:  Oyci3C [ 11 mar 2015, 22:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oczywiście, że bez daty. Mają jakieś plany na cały 2015 ale to plany ;)

Autor:  tiomor [ 11 mar 2015, 22:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Chuj wie, ważne, że ostatnimi czasy w pizdu robią.

Autor:  sula [ 11 mar 2015, 22:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czyli dobrze rozumiem, że: Rocket zebrał większość hejtu, ale 'wygrał życie'. Bohemia robi za dobrego wujka i "nadzieję na przyszłość". Kasa się zgadza. Ciekawe :]

Autor:  Xender [ 14 mar 2015, 01:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Odpaliłem DayZ, działa znacznie gorzej niż kilka miesięcy temu ;/

Autor:  tiomor [ 14 mar 2015, 09:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ROTFL :O

Zrób format raczej. Optymalizacja się poprawiła, ale i tak skok będzie widoczny dopiero przy nowym renderze.

Autor:  Xender [ 14 mar 2015, 10:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tu nie chodzi o wydajność, tu chodzi o warpy i desynchro z serwerem. Ta gra działa gorzej i nic tego nie zmieni...

Autor:  Oyci3C [ 14 mar 2015, 12:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Poza tym dzielą ją lata świetlne nawet od takiego moda jak BP gdzie serwery zasuwają przy 100os online i mapie 4x większej niż czarnoruś.
Render renderem, niech mi dadzą stabilny serwer 75-150 os bez restartów ;-) Wtedy pogadamy.

Autor:  tiomor [ 14 mar 2015, 13:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

To nie do moda, tylko do Army 3.

Generalnie stabilne 100 osobowe serwery są bo działy bez zarzutów na testowej wersji, ale z nieznanych powodów BIchuje nie puszczają tego na stabilny patch.

Btw, ja nie ogarniam bólu dupy z fpsami :o Gram na prawie max detalach i w takim czerno mam 40-50 (jasne jest drop z jakis 100 poza miastem), a mój komp tytanem nie jest.

Btw, co do desynchro, to jedyne jakie mam to w okresie do 1min po władowaniu się na sewer, później tego nie uświadczysz. (coś zjebali, bo wcześniej tego nie było)

Autor:  Oyci3C [ 14 mar 2015, 13:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Bronisz śmierdzącego klocka.
Są 100os? Nie ma.
Są restarty? Są.
Czekam.

Autor:  tiomor [ 14 mar 2015, 13:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No co ja poradzę, że lubię ten śmierdzący klocek ;p

Autor:  Oyci3C [ 14 mar 2015, 13:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No ja się nagrałem w moda za dużo i SA jebie na kilometr dla mnie, też nic nie poradzę :)
Ale faktycznie jak nie miałeś wcześniej z tym styczości to może być ok.

Autor:  Nyx [ 14 mar 2015, 15:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dayz jebie gownem, ta gra nie chodzi nawet na pustym serwerze. Performance jest tragiczny. W Dayz w chuj robia? W Bp po 3 patche dziennie wychodza ostatnio, ostani miesiac pracowali nad wydajnoscia i desynciem. Różnica jest ogromna, moze byc full serwer i klatki mi nie spadaja ponizej 70. Dzisiaj maja dac wiekszy patch, bedzie wipe safe housow i skrzynek, przewiduje jeszcze wiekszy przyrost fpsow.

Autor:  tiomor [ 14 mar 2015, 15:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
No ja się nagrałem w moda za dużo i SA jebie na kilometr dla mnie, też nic nie poradzę :)
Ale faktycznie jak nie miałeś wcześniej z tym styczości to może być ok.


Eee w moda troche pograłem, ale na moim starym lapku przy wszystko na low to była średnia przyjemność :P

Autor:  Xender [ 14 mar 2015, 16:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak działają safe housey w BP? Na Bornhole też są?

Autor:  Nyx [ 14 mar 2015, 16:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W danym budynku robisz sobie zamek do drzwi na cztero cyfrowy kod. W domku mozesz postawic skrzynki na sprzet i kuchenke(lel). Ostanio wlamalismy sie do kogos domku ktos sobie ustawil kod 0000 gg, zajebalismy wszystko, skrzynki i safe locka rozjebalismy.:D

Strona 93 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team