MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 93 z 99 |
Autor: | tiomor [ 2 mar 2015, 18:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Rocket się podjarał. Bardzo. http://rocketkiwi.tumblr.com/post/11251 ... l-of-money http://czerno.pl/aktualnosci/czytaj/dzi ... kupe-kasy/ |
Autor: | tiomor [ 11 mar 2015, 14:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
https://www.youtube.com/watch?v=TmpaoB4HAiQ |
Autor: | Oyci3C [ 11 mar 2015, 16:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ta a teraz niech to pokażą na serwerze ze 100 graczami ;] |
Autor: | Highlander [ 11 mar 2015, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
komentarz zniszczył Wow such impressive, 10 fps and most of the map disabled. Now let's see them run straight through walls. |
Autor: | sula [ 11 mar 2015, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tak apropo to kiedy to miało niby wyjść? Czy zbierali hajs z "pre-orderów"(lel) bez daty? |
Autor: | Oyci3C [ 11 mar 2015, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oczywiście, że bez daty. Mają jakieś plany na cały 2015 ale to plany ;) |
Autor: | tiomor [ 11 mar 2015, 22:37 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Chuj wie, ważne, że ostatnimi czasy w pizdu robią. |
Autor: | sula [ 11 mar 2015, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czyli dobrze rozumiem, że: Rocket zebrał większość hejtu, ale 'wygrał życie'. Bohemia robi za dobrego wujka i "nadzieję na przyszłość". Kasa się zgadza. Ciekawe |
Autor: | Xender [ 14 mar 2015, 01:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Odpaliłem DayZ, działa znacznie gorzej niż kilka miesięcy temu ;/ |
Autor: | tiomor [ 14 mar 2015, 09:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ROTFL :O Zrób format raczej. Optymalizacja się poprawiła, ale i tak skok będzie widoczny dopiero przy nowym renderze. |
Autor: | Xender [ 14 mar 2015, 10:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tu nie chodzi o wydajność, tu chodzi o warpy i desynchro z serwerem. Ta gra działa gorzej i nic tego nie zmieni... |
Autor: | Oyci3C [ 14 mar 2015, 12:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Poza tym dzielą ją lata świetlne nawet od takiego moda jak BP gdzie serwery zasuwają przy 100os online i mapie 4x większej niż czarnoruś. Render renderem, niech mi dadzą stabilny serwer 75-150 os bez restartów ;-) Wtedy pogadamy. |
Autor: | tiomor [ 14 mar 2015, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
To nie do moda, tylko do Army 3. Generalnie stabilne 100 osobowe serwery są bo działy bez zarzutów na testowej wersji, ale z nieznanych powodów BIchuje nie puszczają tego na stabilny patch. Btw, ja nie ogarniam bólu dupy z fpsami Gram na prawie max detalach i w takim czerno mam 40-50 (jasne jest drop z jakis 100 poza miastem), a mój komp tytanem nie jest. Btw, co do desynchro, to jedyne jakie mam to w okresie do 1min po władowaniu się na sewer, później tego nie uświadczysz. (coś zjebali, bo wcześniej tego nie było) |
Autor: | Oyci3C [ 14 mar 2015, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Bronisz śmierdzącego klocka. Są 100os? Nie ma. Są restarty? Są. Czekam. |
Autor: | tiomor [ 14 mar 2015, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No co ja poradzę, że lubię ten śmierdzący klocek ;p |
Autor: | Oyci3C [ 14 mar 2015, 13:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No ja się nagrałem w moda za dużo i SA jebie na kilometr dla mnie, też nic nie poradzę :) Ale faktycznie jak nie miałeś wcześniej z tym styczości to może być ok. |
Autor: | Nyx [ 14 mar 2015, 15:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Dayz jebie gownem, ta gra nie chodzi nawet na pustym serwerze. Performance jest tragiczny. W Dayz w chuj robia? W Bp po 3 patche dziennie wychodza ostatnio, ostani miesiac pracowali nad wydajnoscia i desynciem. Różnica jest ogromna, moze byc full serwer i klatki mi nie spadaja ponizej 70. Dzisiaj maja dac wiekszy patch, bedzie wipe safe housow i skrzynek, przewiduje jeszcze wiekszy przyrost fpsow. |
Autor: | tiomor [ 14 mar 2015, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): No ja się nagrałem w moda za dużo i SA jebie na kilometr dla mnie, też nic nie poradzę Ale faktycznie jak nie miałeś wcześniej z tym styczości to może być ok. Eee w moda troche pograłem, ale na moim starym lapku przy wszystko na low to była średnia przyjemność |
Autor: | Xender [ 14 mar 2015, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak działają safe housey w BP? Na Bornhole też są? |
Autor: | Nyx [ 14 mar 2015, 16:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
W danym budynku robisz sobie zamek do drzwi na cztero cyfrowy kod. W domku mozesz postawic skrzynki na sprzet i kuchenke(lel). Ostanio wlamalismy sie do kogos domku ktos sobie ustawil kod 0000 gg, zajebalismy wszystko, skrzynki i safe locka rozjebalismy. |
Strona 93 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |